Antifonare capotă, inclusiv blană, pedalier
Antifonare capotă, inclusiv blană, pedalier
saruman |
9 Jan 2005, 00:44
Post
#61
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 303 Joined: 24 September 04 |
|
||
--------------------
Mercedes
C 180 Kompressor
2006 Elegance De multe ori drumul este mai important decat destinatia.
|
|||
klaus |
9 Jan 2005, 01:42
Post
#62
|
步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti |
@vad: de veneai la intalnire, ai fi si vazut...
@saruman: insonorizarea usilor nu este pentru zgomotul exterior spre interior, ci este mai mult pentru eliminarea vibratiilor "foitei" de tabla din care este facuta fata de usa. In acest sens ajuta. Iar cu o insonorizare completa (acoperirea de gauri etc), se poate realiza o "incinta acustica" din usa suficient de buna pentru imbunatatirea sunetului "sistemului" audio. |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
vad |
9 Jan 2005, 09:27
Post
#63
|
Membru Group: Members Posts: 184 Joined: 18 July 04 From: Bucuresti |
din pacate nu pre pot oricnadn asa sa va onorez cu prezenta (lucrez la patron) si de multe ori joia este o zi plina de evenimente (nu stiu de ce) si nu reusesc sa scap mai devreme de ora 20:30, dar o sa ma straduiesc sa vin joi acuma sa imi arati si beculetele!
This post has been edited by vad: 9 Jan 2005, 09:27 |
--------------------
logan
laureate 1.6
- bz xx vad iaca si eu pe aici ma bag in seama ... poate invat si eu cate ceva de la cineva ... sau mai invata si altii de la mine!
|
|
DomnulK |
9 Jan 2005, 09:55
Post
#64
|
ex kAndrei Group: Members Posts: 1.403 Joined: 7 September 03 From: Bucuresti |
Dar cu vata minerala nu merge sa insonorizam? Aveam pe acasa niste vata dinasta si ma gandeam sa bag prin portiere.
Sau sa facem niste carenaje din fibra de sticla si sub ea sa bagam izoprenul in cauza. |
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1.6 MPI
2004 Asfalt Uscat!
|
|
Lucas |
9 Jan 2005, 12:48
Post
#65
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 7 March 04 From: Bucuresti |
Io sunt mai nou si am vazut ca majoritatea ati avut berline. Credetzi ca la ele(berline) se simte diferenza mai mult ca la LGN? (daca antifonez capota motorului)
This post has been edited by Lucas: 9 Jan 2005, 14:03 |
--------------------
Ford/Logan
escort
.
- B-69-WRX
|
|
collinro2 |
9 Jan 2005, 17:19
Post
#66
|
Membru autentic Group: Members Posts: 457 Joined: 22 August 04 From: Iasi |
@klaus: Sa stii ca m-am uitat foarte atent de data asta la topicurile anterioare si se subintelege din intrebarea lui vad si raspunsul tau lui ca ai pus sau ai vazut pusa blana pe peretele dintre compartimentul motor si habitaclu. Se pot da detalii, eventual o poza? Multumesc
|
--------------------
renault
megane 2.2
2006 1,5dCi 80CP
- IS-05-GP? We are what we repeatedly do; al naibii de adevarat...
|
|
klaus |
10 Jan 2005, 10:29
Post
#67
|
步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti |
@kAndrei: Vata minerala este periculoasa pentru sanatate (elibereaza firisoare de minerale, daunatoare la plamani, odata cu aerul care trece pe acolo). Intre peretii de la locuinta nu e nici o pb, dar la masini nu ca nu este indicata sau contraindicata, dara daca ar fi dupa mine ar trebui interzisa...
@collinro2: Nu am pus insonorizant, ci am facut "a kind of", am pus pe tablierul dintre compartiment motor si habitaclu un strat de folie bituminoasa, un burete de 1 cm grosime si deasupra un burete de 0,5 mm cu folie de al, cu rol de a impiedica trecerea caldurii de la motor spre folia bituminoasa. Rezultat exista, insa nu este asa spectaculos, dupa parerea mea din doua cauze: Izolarea defectuoasa a pedalierului (sursa principala de zgomot, mai ales a zonei in unghi din fata) la care se adauga izolatia (ma refer la cea fonica) inexistenta la tunelul central si dedesupt (sursa de zgomot de la coloana de esapament). Cred ca pentru o insonorizare acceptabila la logan, munca e cam multa. Probabil ca asta a fost motivul principal pentru care nu a fost realizata (presupune costuri cred ca de cca 100 euro, estimativ) |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
autom |
11 Jan 2005, 09:01
Post
#68
|
membru pompier Group: Members Posts: 1.198 Joined: 8 January 05 From: Bucuresti-sa traiesti!!!! |
Salut la toata lumea.......
De ce nu incercati altceva? De exemplu luati un covoras electroizolant (ca cel folosit in statiile electrice ) /8-10 mm/ , il taiati corespunzator, cu foarte multa rabdare, il finisati cu glaspapir, si il lipiti cu prenandez unde aveti nevoie...si cred ca este si estetic.......dar trebuie munca nu gluma (eu nu am avut rabdare ) Cand am avut ubn breag am pus sub mocheta fasii de burete de la o saltea de camin......si s-a antifonat bine de tot......... Acum am un ARO caruia i-am facut urmatoarele imbunatatiri ca antifon: -Sub capota am prins o saltea de izolat tevi de termoficare ( vata minerala cu exterior de folie de aluminiu) prins cu niste nervuri metalice (sina de metal de la o galerie (profil ,,I,, destul de dragut ) . -Am pus in jurul capotei un cheder de cauciuc de la DAcia (luat din Vitan) -Pe cutia de viteze si reductor am pus un sac din rafie plin cu vata minerala , apoi am apasat carcasa de protectie . Am avut un rezultat NESPERAT. VA doresc numia bine si succes si voua..... Salut |
--------------------
Dacia 1100
Berlineza
1971
|
|
klaus |
11 Jan 2005, 09:52
Post
#69
|
步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti |
1. Covorasul de cauciuc este f. bun, mai ales daca este o mocheta pe suport de cauciuc, pentru studiouri, insa, la masina ai o problema la contactul cu tabla, si anume ca extrem de greu, si cu adezivi cu priza rapida, poti sa-l pui sa ia forma tablei ambutisate (care are nervuri etc). Daca acest covor nu este lipit de tabla, efectul scade. Se poate folosi, dar ca strat superior unui strat fonoabsorbant (pasla, burete). El are un rol mai mult fono-izolant (respinge undele sonore, nu le absoarbe). Si aici se vede eficienta lui: vine unde sonora (vibratie a aerului), se absoarbe partial de stratul fonoabsorbant (pasla) dupa care se loveste de covor si in mare parte se intoarce inapoi, iarasi prin stratul fonoabsorbant. Bine, teoria suna bine, la practica eficienta nu-i asa mare, insa avand in vedere curba de perceptie sonora a urechii, rezultatul e mai mult decat multumitor.
2. In ce priveste vata minerala, asa cum am zis mai sus, si am impresia ca nu se percuteaza, in compartimentul motor exista o gramada de curenti de aer (curenti cu forta mare), care in timp desprind bucati din vata minerala. Daca era "safe" o foloseau producatorii direct, ca e bun fonoabsorbant. Doar ca in domeniul auto materialele fonoabsorbante trebuie sa aiba si o consistenta mai mare (se calca in picioare si nu trebuie sa se lase ca se smulge mocheta din prinderile laterale, trebuie sa aiba rezistenta la intemperii si la desirare etc). |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
florinc |
15 Jan 2005, 13:10
Post
#70
|
Membru autentic Group: Members Posts: 478 Joined: 16 January 04 From: Bucuresti |
QUOTE(ICET @ 10 Dec 2004, 01:11) Pina la urma tot cirpitura e!Schociul ala e de tot risul!Si sincer nu vad efectul sau rezultatul cum zici tu!In loc sa te chinui atit sa faci o asa tiganie mai bine te chinuiai si faceai peretele dintre motor si habitaclu!Asta da randament!Ce ai facut tu e munca in zadar si problema o rezolvai simplu cu cheder,asa cum am facut eu si cum am vazut ca ai pus si tu!.............parerea mea! Am si eu o intrebare. Mergi cumva cu capota cascata pe drum sa vada lumea ca este o "carpitura"??? Eu zic ca rezultatul final arata chiar bine. Cred ca o a ma bag si eu la asa ceva cand se mai incalzeste vremea....desi am SLZ sper sa ma descurc. |
--------------------
Opel/Dacia
Vectra B/Solenza
- . Opel Vectra B
|
|
osirus |
15 Jan 2005, 14:50
Post
#71
|
Milionar de week-end Group: Banned Posts: 501 Joined: 17 November 04 From: Salajan |
Am vazut si eu azi la Dsign capota.........arata misto avind in vedere ca e facuta de el cum a putut,pacat ca nu au facut astia din fabrica asa ceva si sta omu sa se chinuie sa faca el ce nu au facut ei! ps. sa nu uiti sa prinzi si bradutii aia doi pe margine,stinga-dreapta! |
--------------------
Dacia/Skoda
Logan ambition
- Octavia L&K vreau o rabla de masina ca sa-i rup kilometraju s-o petarda buna rau sa-i dau jos ambalaju
................"Fac sport extrem cu dacia/Cu ochii inchisi o calc/I-mi place senzatia!"............... |
|
Dsign |
15 Jan 2005, 19:36
Post
#72
|
Led Tuning Man Group: Members Posts: 3.498 Joined: 24 November 03 From: Bucuresti |
astazi am inceput antifonarea capotei portbagajului, am folosit izopren aluminizat de 5 mm pentru a astupa gaurile dintre nervuri, iar apoi am pus izopren aluminizat de 10 mm, prins cu braduti. cind termin treaba va arat si voua. Ideea este preluata de la klaus, cu mentiunea ca nu am folosit aluband, deoarece nu vreau sa se ingreuneze prea tare capota.
@florinc, la slz se potriveste cu mici modificari blana de DSN . spor la treaba. This post has been edited by Dsign: 15 Jan 2005, 19:38 |
--------------------
D
Logan
2004 Preference 1.6MPI Egee
- B 48 CUP http://youtu.be/OQ-ukXOBfI4
|
|
razvanescu |
15 Jan 2005, 22:17
Post
#73
|
Membru incepator Group: Members Posts: 90 Joined: 6 January 05 |
QUOTE(Dsign @ 6 Dec 2004, 16:53) Acum a mai ramas o problema: este zgomotos motorul la turatii mari, asta s-ar putea rezolva prin antifonarea peretelui dinspre habitaclu dar asta e greu de facut. Peretele dinspre habitaclu este antifonat din fabrica foarte bine cu un material de tip "sandwitch" format din doua parti exterioare mai dure ce seamana cu o pasla mai rigida care si intre care este un material poros care din pozitia in care l-am examinta nu am putut sa imi dau seama ce e. Oricum tot materialul are aproximativ 2cm grosime. |
--------------------
Logan Preference 1,6
|
|
collinro2 |
16 Jan 2005, 16:29
Post
#74
|
Membru autentic Group: Members Posts: 457 Joined: 22 August 04 From: Iasi |
@Dsign: explica-mi si mie la ce iti foloseste antifonarea capotei portbagajului. Poate la o auditie mai buna pentru boxele din spate!
|
--------------------
renault
megane 2.2
2006 1,5dCi 80CP
- IS-05-GP? We are what we repeatedly do; al naibii de adevarat...
|
|
Dsign |
16 Jan 2005, 22:13
Post
#75
|
Led Tuning Man Group: Members Posts: 3.498 Joined: 24 November 03 From: Bucuresti |
exact!!! zdrangane tabla pe la portbagaj cind dau muzica mai tare.
inca nu e destul de cald afara ca sa ma apuc de antifonarea podelei si a plafonului. @razvanescu, esti matale sigur de faptul ca este antifonat tot peretele cu materialul ala? iti zice io: NU! materialul ala exista pina deasupra pedalelor, si sa stii ca nu e suficient. am tras cablul de alimentare pentru statie si crede-ma ca am vazut despre ce e vorba sub bord... |
--------------------
D
Logan
2004 Preference 1.6MPI Egee
- B 48 CUP http://youtu.be/OQ-ukXOBfI4
|
|
klaus |
17 Jan 2005, 10:17
Post
#76
|
步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti |
Il aprob aici pe Dsign, izolarea fonica este cam subtire, acea de pe Logan. Doar ca macar este realizata cum trebuie principial (material fonoabsorbant jos si material fono-reflector deasupra) insa este insuficienta. La care se adauga si tabla mai subtire care are oarece rezonante de cutie de conserve...
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
collinro2 |
17 Jan 2005, 20:21
Post
#77
|
Membru autentic Group: Members Posts: 457 Joined: 22 August 04 From: Iasi |
@Dsign: antifonarea podelei ma intereseaza foarte mult. Te rog sa postezi cind o faci. La vechea mea Dacie 1310 am pus sub mocheta la pedale si la pasager niste covoare luate de la dezmembrari, de la un Golf III. Le-am desprins eu cu mina mea de pe caroseria golfului si le-am pus in acelasi loc la dacie. Se cunostea ceva, dar ca la dacie...
|
--------------------
renault
megane 2.2
2006 1,5dCi 80CP
- IS-05-GP? We are what we repeatedly do; al naibii de adevarat...
|
|
collinro2 |
17 Jan 2005, 20:58
Post
#78
|
Membru autentic Group: Members Posts: 457 Joined: 22 August 04 From: Iasi |
Si o alta problema: am citit tutorialul lui klaus despre antifonare. La logan (eu inca nu am, dar ma pregatesc teoretic ) mi s-a parut mic spatiul ce ramine intre pedale si podea, mai ales inspre fata. Daca trintesc folie bituminoasa si apoi niste pisla pe podea, sub mocheta, ce ma fac daca nu mai pot apasa pedalele? Nu rideti, am patit asta din intimplare la Cielo: aveam iarna peste covorul de jos unul cu margini inaltate, pentru a nu se scurge aparaia pe mocheta. La mai multe cicluri urcat/coborit din masina, covorul de deasupra a fost impins de picior pina hat sub ambreiaj si frina, adica urcase putin pe peretele dinspre motor. Am observat asta de-abia cind nu puteam schimba vitezele decit cu ciriituri, ca nu mai puteam apasa ambreiajul pina la capat. L-am tras inapoi si s-a rezolvat. Daca pun insonorizant mai abundent, mai ales spre motor, cred ca trebuie facut tailoring serios.
This post has been edited by collinro2: 17 Jan 2005, 21:00 |
--------------------
renault
megane 2.2
2006 1,5dCi 80CP
- IS-05-GP? We are what we repeatedly do; al naibii de adevarat...
|
|
klaus |
17 Jan 2005, 22:46
Post
#79
|
步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti |
Pai se taie partea din placa de polistiren expandat care este acolo si faci loc cu acest prilej la insonorizant sub pedala.
De principiu trebuie sa o vezi ca sa intelegi ce spun dar, dupa parerea mea, este loc suficient chiar si sub pedala. Doar ca trebuie facurta cu atentie. |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
B31AYZ |
18 Jan 2005, 16:01
Post
#80
|
Membru autentic Group: Members Posts: 647 Joined: 1 April 04 |
QUOTE(Dsign @ 11 Dec 2004, 02:08) e parerea ta si nu ti-o schimba nime...daca nu crezi e treaba ta, dar vad ca ma sustin baieti mai capabili decit noi doi la un loc. cum puteti sa spuneti ca motorul se raceste prin capota? atunci de ce mai avem circuit de racire cu lichid? ce rol mai are radiatorul dragilor?????? si sa stii domnule icet ca a disparut acea rezonanta de la 100 km/h care imi dadea senzatia ca tre sa schimb in a sasea... nu crezi, nu crezi asta e. si nu mai critica aiurea munca mea pentru ca nu am facut-o pe banii tai. da-ti cu parerea intr-un mod pertinent. ala nu e scotch, e powertape si ma ajuta sa nu intre apa pe sub "blana". Salut , E ok ce ai facut si bravo tie . Ce este chestia aia aluminizata ? Am inteles ca de la Bricostore ai luat-o .De la care raion si la ce pret ? Ma intereseaza si pe mine .Dupa cum sti am D1300 si zgomotul e mult mai mare (am incercat sa schimbam lumina de bord si era ceva problema cu ceasurile. Acum m-am prins cum se scot becurile dar trebuie un soclu special pentru leduri cred - Billa Titan ) .Sper sa nu fac o confuzie . Multumesc . |
--------------------
DACIA
1300 din 1980
- B31AYZ
|
|
Dsign |
18 Jan 2005, 21:39
Post
#81
|
Led Tuning Man Group: Members Posts: 3.498 Joined: 24 November 03 From: Bucuresti |
te tin minte cum sa nu. folia aia se gaseste in brico acolo unde sunt silicoanele (nu femeile cu silicoane, ca nu prea gasesti dastea in brico). e un raion mare cu araceturi, silicoane, adezivi, scociuri si alte nimicuri dastea, si la capat de tot exista niste role de material din asta. bafta.
se poate da cu antifon, se poate pune folie bituminoasa pe pedalierca doar nu puneti cu kilele! exista bucatele de pisla groasa de 3 cm sub mocheta, dar doar bucatele. |
--------------------
D
Logan
2004 Preference 1.6MPI Egee
- B 48 CUP http://youtu.be/OQ-ukXOBfI4
|
|
B31AYZ |
19 Jan 2005, 08:21
Post
#82
|
Membru autentic Group: Members Posts: 647 Joined: 1 April 04 |
Multumesc . Am sa caut in w/e. Inca mai vreau sa schimb lumina la bord .
|
--------------------
DACIA
1300 din 1980
- B31AYZ
|
|
collinro2 |
24 Jan 2005, 17:57
Post
#83
|
Membru autentic Group: Members Posts: 457 Joined: 22 August 04 From: Iasi |
domnule, dar unde se gaseste pisla? Ca imi inchipui ca nu numai in Bucuresti exista de vinzare...
|
--------------------
renault
megane 2.2
2006 1,5dCi 80CP
- IS-05-GP? We are what we repeatedly do; al naibii de adevarat...
|
|
Dsign |
24 Jan 2005, 18:49
Post
#84
|
Led Tuning Man Group: Members Posts: 3.498 Joined: 24 November 03 From: Bucuresti |
trebuie sa fie la magazinele de piese auto. sau la cei care tapiseaza scaune.
|
--------------------
D
Logan
2004 Preference 1.6MPI Egee
- B 48 CUP http://youtu.be/OQ-ukXOBfI4
|
|
Rigor |
4 Feb 2005, 09:34
Post
#85
|
Membru autentic Group: Members Posts: 206 Joined: 11 December 03 From: Iasi |
Salut,
Ma bag si eu putin in zeama. Mo strafulgerat o idee citind topicul pentru insonorizarea capotei. Ce parere aveti de: demontarea capotei, asezarea unui strat de spuma poliuretanica pentru constructii, uscare, rectificarea cu cutter-ul si/sau alte scule pentru asigurarea unei suprafete curbe continue, lipire folie aluminiu pe deasupra. Sper ca nu am debitat prea multe prostii. Multumesc |
--------------------
ZKR
Preferat
- IS-01
|
|
klaus |
4 Feb 2005, 11:10
Post
#86
|
步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti |
Propunerea nu e rea, insa eu vad doua probleme majore:
1. Spuma poliuretanica nu este foarte adeziva dupa intarire (adica ar trebui sustinuta de folia de aluminiu destul de bine) 2. Spuma poliuretanica se umfla de la umezeala si peste 3 saptamani (forma data nu va fi stabila decat peste vreo luna, cand trebuie iarasi remodelata. Si 3. Spuma poliuretanica nu este un foarte bun izolant fonic, ci termic... |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
Rigor |
4 Feb 2005, 11:55
Post
#87
|
Membru autentic Group: Members Posts: 206 Joined: 11 December 03 From: Iasi |
True,
Mie mi-a facut impresia ca este destul de adeziva, s-ar putea sa ai dreptate si sa nu tina. Poate ne mai ajta cineva cu o parere despre asta. Despre umezeala, am mai pitrocit-o putin si uite: dupa ce se usuca spuma si se netezeste, se poate da un strat subtire de silicon, cu o pensula ceva, spuma fiind poroasa siliconul adera foarte bine la ea. Apoi se aplica folia de aluminiu lipita de toata magareata asta ce parere ai Klaus? regards |
--------------------
ZKR
Preferat
- IS-01
|
|
collinro2 |
4 Feb 2005, 16:55
Post
#88
|
Membru autentic Group: Members Posts: 457 Joined: 22 August 04 From: Iasi |
eu personal nu incetez sa ma intreb de unde sfintul stie klaus toate chestiile astea. Ca doar e economist de formatie.
|
--------------------
renault
megane 2.2
2006 1,5dCi 80CP
- IS-05-GP? We are what we repeatedly do; al naibii de adevarat...
|
|
modream |
4 Feb 2005, 17:56
Post
#89
|
Membru Group: Members Posts: 142 Joined: 18 July 04 From: Bucuresti |
parerea mea e ca decat sa te complici cu spume silicoane, apoi folii, eventual adezive etc.. mai bine cauti si cumperi o folie d-aia gata facuta care sigur e si mai OK
|
--------------------
Logan
Opel Astra H
1.9 cdti 190 CP
- B-94-MMT
|
|
Rigor |
4 Feb 2005, 18:59
Post
#90
|
Membru autentic Group: Members Posts: 206 Joined: 11 December 03 From: Iasi |
Bre da unde mai pui actu' de creatie hah? Apoi iesi mai ieftin.
|
--------------------
ZKR
Preferat
- IS-01
|
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 6th November 2024 - 10:41 |