DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Antifonare, Ce folosesc cei din uzina?

Bejenaru Ionut
post 1 Jan 2008, 21:21
Post #1


Doar membru, atat.


Group: Members
Posts: 708
Joined: 9 December 05
From: Bacau




Salutare.Cine stie cu ce fel de antifon sunt date daciile din fabrica?Ma intereseaza daca acest antifon se gaseste in comert.Am un logan care dupa ce iese din garantie as vrea sa il pun un pic la punct in ceea ce priveste insonorozarea in special as vrea sa reduc cat de cat zgomotul motorului (zgomotul facut de motor se aude binisor in interior).Stiu ca o sa-mi spuneti ca mai bine ar fi sa pun aluband sau dinamat.Am fost la toate magazinele de piese auto din bacau si a intrebat de aceste doua produse si se uitau la mine ca omida la sudura.Am gasit in schimb la un magazin care aduce la comanda dar am ramas masca cand mi-a spus pretul.
Cine imi da si mie link-ul cu proiectul de antifonare a loganului rosu nu stiu de la ce proiect ca nu gasesc pozele.?Mersi mult


--------------------
Reno Megane 2.1 break 2005, ful opshan, 1.6 16v - Numar de Bacau.
Good things come to those who wait.
Va urma...
"Nimeni nu scapa virgin...viata ne f.te pe toti..."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Valentin Grama
post 1 Jan 2008, 22:15
Post #2


 


Group: Members
Posts: 55
Joined: 26 December 07
From: Bucuresti




     Stai omule linistit ca antifonul e bun si daca nu e original. Nu da o caruta de bani pe el, mai bine investeste in cantitate - am vazut straturi de antifon date la fel de subtire ca vopseaua mad.gif
     Daca tot dai cu antifon, da si pe sub masina, nu doar pentru insonorizare, ca nu strica. A mea e din 75 si nu cad tablele dupa ea ...
     Uite doua sfaturi: dupa ce dai un strat de antifon, acopera suprafata cu ... tifon. Daca ai panza, cu atat mai bine. Apoi dai al doi-lea strat, pentru a fixa materialul textil. De ce sa faci asta? Pentru ca pietrele, lovind caroseria, reusesc sa dea jos bucati din antifon, cu timpul. Da' , bine, antifon de firma, cauciucat, masticat, jmecherat bla bla bla .. pana la urma tot cade din cauza pietrelor. Folosind panza, cade mult mai greu si cade doar primul strat. Pentru a cadea si al doi-lea, trebuie sa se strice panza ta in locul ala si trebuie ca o piatra (sau mai multe) sa loveasca iar acolo. Deci tine mai mult cu panza. Unde nu lovesc pietrele, nu e nevoie sa pui panza, desigur.
     Sfatul doi - nu te zgarci la doua kg de vopsea si da cu vopsea peste antifonul pus, dupa ce s-a uscat bine. Mecanicii de parcare si ai batrani zic ca sa bagi masina prin praf, cat timp antifonul e proaspat. Eu zic ca o suprafata neteda (cea vopsita) tine mai putina apa (cu sau fara sare) decat o suprafata poroasa, respectiv praful lipit pe antifon. Tu faci cum vrei icon_mrgreen.gif

      Subscriu la ce a spus RIon mai jos, cu privire la vata minerala pentru insonorizare folosita la usi si capota.

This post has been edited by Valentin Grama: 1 Jan 2008, 22:21


--------------------
Dacia 1300 neagra, fabricata in 1976
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RIon
post 1 Jan 2008, 22:16
Post #3


pasionat


Group: Members
Posts: 2.835
Joined: 22 May 04
From: CJ




Prietene... eu zic sa cauti antifon de audi sau altele daca vrei un rezultat mai bun, si sa antifonezi cu vata minerala si usile... plus capota.

This post has been edited by RIon: 1 Jan 2008, 22:16


--------------------
Skoda Octavia 2 2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP - de CJ
www.raresion.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bejenaru Ionut
post 1 Jan 2008, 23:42
Post #4


Doar membru, atat.


Group: Members
Posts: 708
Joined: 9 December 05
From: Bacau




Multumesc amandurora pentru raspunsuri dar tot nelamurit sunt.Deocamdata masina e noua deci nu voi avea probleme pe dedesubt multi ani cu toate ca am observat cand am ridicat-o pe rampa ca nu este antifonata complet adica sunt portiuni unde tabla este goala .Eu vreau sa stiu ce fel de antifon folosesc cei din uzina pt antifonare.Acelasi antifon am observat este folosit si la imbinarile din portbagaj si la alte imbinari.Nu vreau sa folosesc antifonul care se gaseste in comert sub nici o forma.Am antifonat o masina cu acel tip si vreau sa spun ca e de cacao.
Am gasit pozele de care vorbeam.

This post has been edited by Bejenaru Ionut: 1 Jan 2008, 23:46


--------------------
Reno Megane 2.1 break 2005, ful opshan, 1.6 16v - Numar de Bacau.
Good things come to those who wait.
Va urma...
"Nimeni nu scapa virgin...viata ne f.te pe toti..."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
eXtenSion
post 1 Jan 2008, 23:53
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.260
Joined: 10 January 05




Vata minerala de sticla parca e cancerigena..

This post has been edited by eXtenSion: 1 Jan 2008, 23:54


--------------------
facebook groups e mult mai naspa decat un forum
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Valentin Grama
post 2 Jan 2008, 00:01
Post #6


 


Group: Members
Posts: 55
Joined: 26 December 07
From: Bucuresti




QUOTE(Bejenaru Ionut @ 1 Jan 2008, 23:42)
Deocamdata masina e noua deci nu voi avea probleme pe dedesubt multi ani cu toate ca am observat cand am ridicat-o pe rampa ca nu este antifonata complet adica sunt portiuni unde tabla este goala.
*



     Cu prima parte a frazei stai cuminte ... Pana si tu ai spus-o, in a doua parte a frazei.
     Antifon la greu, n-o lasa ca in 2-3 ani tabla goala se face zob de la apa, pietre si porcariile pe care le dau astia pe sosea si care se numesc elegant si modern "agent antiderapant" (aka sare).
     Antifon prost? Nu am idee ce ai folosit dar eu am cumparat de cel mai ieftin - 12 ron - 4,5kg si nu am de ce sa ma plang. Reguli de baza : sa fie in perioada de valabilitate si sa-l aplici pe o suprafata curata, uscata si bine degresata.

This post has been edited by Valentin Grama: 2 Jan 2008, 00:08


--------------------
Dacia 1300 neagra, fabricata in 1976
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 2 Jan 2008, 00:03
Post #7


-


Group: Members
Posts: 22.548
Joined: 19 April 05
From: Romania




QUOTE(Bejenaru Ionut @ 1 Jan 2008, 23:42)
Eu vreau sa stiu ce fel de antifon folosesc cei din uzina pt antifonare
Pai si cine te opreste sa intri pe alte forumuri si sa intrebi ce "antifon" se foloseste? La Logan nu exista antifon din fabrica.


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bejenaru Ionut
post 2 Jan 2008, 10:15
Post #8


Doar membru, atat.


Group: Members
Posts: 708
Joined: 9 December 05
From: Bacau




QUOTE(IRONICK @ 2 Jan 2008, 00:03)
Pai si cine te opreste sa intri pe alte forumuri si sa intrebi ce "antifon" se foloseste? La Logan nu exista antifon din fabrica.
*



Pai si atunci cu ce dau cei din fabrica masinile pe dedesubt? Ca tabla goala nu e?

This post has been edited by Bejenaru Ionut: 2 Jan 2008, 10:16


--------------------
Reno Megane 2.1 break 2005, ful opshan, 1.6 16v - Numar de Bacau.
Good things come to those who wait.
Va urma...
"Nimeni nu scapa virgin...viata ne f.te pe toti..."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 2 Jan 2008, 12:22
Post #9


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




cu antifon cauciucat. Poate nu au toate..dupa posibilitati tongue.gif


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 2 Jan 2008, 12:38
Post #10


-


Group: Members
Posts: 22.548
Joined: 19 April 05
From: Romania




Poate in visele tale!


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bejenaru Ionut
post 2 Jan 2008, 20:45
Post #11


Doar membru, atat.


Group: Members
Posts: 708
Joined: 9 December 05
From: Bacau




Chiar nu stie nimeni cu ce se dau masinile din fabrica?Am rupt o bucata din acea substanta si era de culoare galbuie.


--------------------
Reno Megane 2.1 break 2005, ful opshan, 1.6 16v - Numar de Bacau.
Good things come to those who wait.
Va urma...
"Nimeni nu scapa virgin...viata ne f.te pe toti..."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 2 Jan 2008, 20:52
Post #12


-


Group: Members
Posts: 22.548
Joined: 19 April 05
From: Romania




aia-i protectie anticoroziva


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
borkanel
post 2 Jan 2008, 21:05
Post #13


XXX


Group: Members
Posts: 404
Joined: 11 January 07




care imi poate spune si mie mai in detaliu cum pot curata bine tabla in zona unde sunt aruncate pietricelele. ms.


--------------------
BMW E36 compact 1995 - in use
BMW E30 316 1987 - sold
Mercedes W123 300D 1979 - sold
Mercedes W123 200D 1978 - sold
Mercedes W115 200D 1971 - sold
Lada 1200 & 1500 1980 - sold
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RIon
post 2 Jan 2008, 21:08
Post #14


pasionat


Group: Members
Posts: 2.835
Joined: 22 May 04
From: CJ




Valentin, tu vb. doar din experienta utilizatorului de dacia 1300.?.. ca si cei care sustin ca cel mai bine e sa scoti din viteza inainte de semafor sau de franare, si coboara panta pe liber... smile.gif


--------------------
Skoda Octavia 2 2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP - de CJ
www.raresion.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 2 Jan 2008, 21:37
Post #15


-


Group: Members
Posts: 22.548
Joined: 19 April 05
From: Romania




QUOTE(RIon @ 2 Jan 2008, 21:08)
ca si cei care sustin ca cel mai bine e sa scoti din viteza inainte de semafor
Si ma rog de ce nu este bine?


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
$$ilvviu
post 2 Jan 2008, 21:57
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.882
Joined: 6 January 07
From: Roman/NT




smile.gif
Se refera la frana de motor care chipurile ar ajuta si ea.... bla.. bla.. bla.
La viteze normale nu e nici o diferenta.
Si eu obisnuiesc sa scot din viteza.


--------------------
Renault Laguna Initiale 2002 - NT-97-SLR
Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RIon
post 2 Jan 2008, 21:58
Post #17


pasionat


Group: Members
Posts: 2.835
Joined: 22 May 04
From: CJ




1. daca e in frana de motor, si trebuie sa franezi brusc frana e mult mai eficienta (bineinteles ca in momentul in care simti ca trepideaza - 1500-1650rpm - calci ambreiajul si frana, dar nu scoti din viteza) - asta chiar si la semafor
2. consumul de carburant (la masini pe injectie sau diesel, sau carburator cu EEIBO) este putin peste 0 in frana de motor, si peste 0.5% pe liber

Toti cei care au avut dacia pana in supernova (a se citi carburator) scot pe liber, pana si instructorii la scoala de soferi care sunt mai in varsta si care au asemenea masini te invata pe liber, insa ti-am dat cateva argumente mai sus.

Nu trebuie sa faci ca mine, insa e cea mai eficienta metoda pentru franare in orice conditii si pentru consum de carburant. Unii vor spune ca se uzeaza discul de ambreiaj mai repede... nesemnificativ.

<span class='edit'>2 Jan 2008, 22:01:</span>
QUOTE($$ilvviu @ 2 Jan 2008, 21:57)
smile.gif
Se refera la frana de motor care chipurile ar ajuta si ea.... bla.. bla.. bla.
La viteze normale nu e nici o diferenta.
Si eu obisnuiesc sa scot din viteza.
*



Ce inseamna viteza normala?
Eu zic ca tu ai o masina grea, mergi pe liber cu 40kmh si apoi in frana de motor, si discutam apoi despre distanta si forta de franare wink.gif
La orice viteza conteaza, atat timp cat nu trepideaza motorul...

Scuze pentru offtopic sad.gif

This post has been edited by RIon: 2 Jan 2008, 22:04


--------------------
Skoda Octavia 2 2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP - de CJ
www.raresion.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 2 Jan 2008, 22:24
Post #18


-


Group: Members
Posts: 22.548
Joined: 19 April 05
From: Romania




QUOTE($$ilvviu @ 2 Jan 2008, 21:57)
.... bla.. bla.. bla
Exact! Una este sa mergi in frana de motor, alta sa pui frana fara sa scoti din viteza la semafor. Consumul este fix pix, la fel ca si benzina de la rompetrol!

PS. Iar instructorul invata sa nu scoti din viteza sa nu moara motorul daca pui pe liber ... vacum pentru servo ...

This post has been edited by IRONICK: 2 Jan 2008, 22:25


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tunderbird
post 2 Jan 2008, 23:06
Post #19


tunzator de iarba & atacator de integritatzuri


Group: Members
Posts: 3.193
Joined: 26 October 04
From: Bucuresti




Parca se discuta despre antifonare aici mad.gif


--------------------
Dacia Dacia 1100 - '69, '70 ; 1300 - '70,'81 ; 1310cli - 2000 - B 13 ABC
Renault Twingo 1,2 16V - 2001
Renault Laguna Concorde 1,6 16V - 1999

Cocoșul e mai frumos ca vulturul, numai că nu poate zbura!
(N. Iorga)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bejenaru Ionut
post 2 Jan 2008, 23:12
Post #20


Doar membru, atat.


Group: Members
Posts: 708
Joined: 9 December 05
From: Bacau




QUOTE(IRONICK @ 2 Jan 2008, 20:52)
aia-i protectie anticoroziva
*



Si pt protectia anticoroziva stii cumva ce folosesc cei din uzina?


--------------------
Reno Megane 2.1 break 2005, ful opshan, 1.6 16v - Numar de Bacau.
Good things come to those who wait.
Va urma...
"Nimeni nu scapa virgin...viata ne f.te pe toti..."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RIon
post 2 Jan 2008, 23:21
Post #21


pasionat


Group: Members
Posts: 2.835
Joined: 22 May 04
From: CJ




...grund.


--------------------
Skoda Octavia 2 2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP - de CJ
www.raresion.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Asi
post 3 Jan 2008, 00:07
Post #22


Camaro SS


Group: Members
Posts: 930
Joined: 24 July 05
From: Bucuresti




pt protectie: grund, vopsea
pt insonorizare: fonomin, aluband, dynamat - pe ultimul il recomand, primul e prin cele mai ieftine. aluband e solutia de compromis


--------------------
Mitsubishi/Mercedes Carisma/B-class 2003 1.9 DI-D/2007 200CDI - B 79 ASI/Bxxx
"Cei care au puterea de a constrange n-au nevoie sa recurga la judeacata" (Thucydides, 1, 77, 2)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 3 Jan 2008, 15:19
Post #23


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




QUOTE(Bejenaru Ionut @ 2 Jan 2008, 20:45)
Am rupt o bucata din acea substanta si era de culoare galbuie.
*
Am un feeling ca ai rupt o bucata din adezivul de rigidizare a ambutisarilor de metal...


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bejenaru Ionut
post 3 Jan 2008, 20:47
Post #24


Doar membru, atat.


Group: Members
Posts: 708
Joined: 9 December 05
From: Bacau




QUOTE(klaus @ 3 Jan 2008, 15:19)
Am un feeling ca ai rupt o bucata din adezivul de rigidizare a ambutisarilor de metal...
*



Nu, nu am rupt nimic.Stii cumva daca acel adeziv se gaseste in comert si cum se numeste?


--------------------
Reno Megane 2.1 break 2005, ful opshan, 1.6 16v - Numar de Bacau.
Good things come to those who wait.
Va urma...
"Nimeni nu scapa virgin...viata ne f.te pe toti..."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 5 Jan 2008, 18:23
Post #25


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




QUOTE(Bejenaru Ionut @ 2 Jan 2008, 20:45)
Am rupt o bucata din acea substanta
*
QUOTE(Bejenaru Ionut @ 3 Jan 2008, 20:47)
Nu, nu am rupt nimic.Stii cumva daca acel adeziv se gaseste in comert si cum se numeste?
*

Pana te pui de acord asupra operatiei pe care ai efectuat-o, poti folosi fie un adeziv poliuretanic, fie unul polimeric. Cei polimerici cat mai sunt pe piata ca se inlocuiesc oarecum cu cei pe baza de solventi, mai putin agresivi cu mediul.
P1040514_resize.jpg ( Size: 622.66k ) Number of downloads: 309

De la stanga la dreapta:
- adeziv poliuretanic 50FC (60 fc este pentru parbrize, nu e universal)
- adeziv polimeric, mare rezistenta, vopsibil
- adeziv polimeric de la alt furnizor
- adeziv cu aderenta mare pe baza de solvent.


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bejenaru Ionut
post 7 Jan 2008, 22:36
Post #26


Doar membru, atat.


Group: Members
Posts: 708
Joined: 9 December 05
From: Bacau




Klaus iti multumesc frumos.Sa traiesti o mie de ani fara sarbatori.(e vorba bunicii).



Ceea ce am rupt nu a fost de la maisna mea.Masina lu taica-miu a avut de suferit, de fapt a ajuns o epava de aceea mi-am permis sa atentez la ea.

This post has been edited by Bejenaru Ionut: 7 Jan 2008, 22:43


--------------------
Reno Megane 2.1 break 2005, ful opshan, 1.6 16v - Numar de Bacau.
Good things come to those who wait.
Va urma...
"Nimeni nu scapa virgin...viata ne f.te pe toti..."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 12th May 2025 - 06:44
Forum Renault