Antifonare, Ce folosesc cei din uzina?
![]() ![]() ![]() |
Antifonare, Ce folosesc cei din uzina?
Bejenaru Ionut |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Doar membru, atat. Group: Members Posts: 708 Joined: 9 December 05 From: Bacau ![]() |
|
||
--------------------
Reno
Megane 2.1 break
2005, ful opshan, 1.6 16v
- Numar de Bacau. Good things come to those who wait.
Va urma... "Nimeni nu scapa virgin...viata ne f.te pe toti..." |
|||
Valentin Grama |
![]()
Post
#2
|
Group: Members Posts: 55 Joined: 26 December 07 From: Bucuresti ![]() |
Stai omule linistit ca antifonul e bun si daca nu e original. Nu da o caruta de bani pe el, mai bine investeste in cantitate - am vazut straturi de antifon date la fel de subtire ca vopseaua
![]() Daca tot dai cu antifon, da si pe sub masina, nu doar pentru insonorizare, ca nu strica. A mea e din 75 si nu cad tablele dupa ea ... Uite doua sfaturi: dupa ce dai un strat de antifon, acopera suprafata cu ... tifon. Daca ai panza, cu atat mai bine. Apoi dai al doi-lea strat, pentru a fixa materialul textil. De ce sa faci asta? Pentru ca pietrele, lovind caroseria, reusesc sa dea jos bucati din antifon, cu timpul. Da' , bine, antifon de firma, cauciucat, masticat, jmecherat bla bla bla .. pana la urma tot cade din cauza pietrelor. Folosind panza, cade mult mai greu si cade doar primul strat. Pentru a cadea si al doi-lea, trebuie sa se strice panza ta in locul ala si trebuie ca o piatra (sau mai multe) sa loveasca iar acolo. Deci tine mai mult cu panza. Unde nu lovesc pietrele, nu e nevoie sa pui panza, desigur. Sfatul doi - nu te zgarci la doua kg de vopsea si da cu vopsea peste antifonul pus, dupa ce s-a uscat bine. Mecanicii de parcare si ai batrani zic ca sa bagi masina prin praf, cat timp antifonul e proaspat. Eu zic ca o suprafata neteda (cea vopsita) tine mai putina apa (cu sau fara sare) decat o suprafata poroasa, respectiv praful lipit pe antifon. Tu faci cum vrei ![]() Subscriu la ce a spus RIon mai jos, cu privire la vata minerala pentru insonorizare folosita la usi si capota. This post has been edited by Valentin Grama: 1 Jan 2008, 22:21 |
--------------------
Dacia 1300
neagra,
fabricata in 1976
|
|
RIon |
![]()
Post
#3
|
![]() pasionat Group: Members Posts: 2.835 Joined: 22 May 04 From: CJ ![]() |
Prietene... eu zic sa cauti antifon de audi sau altele daca vrei un rezultat mai bun, si sa antifonezi cu vata minerala si usile... plus capota.
This post has been edited by RIon: 1 Jan 2008, 22:16 |
--------------------
Skoda
Octavia 2
2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP
- de CJ www.raresion.ro
|
|
Bejenaru Ionut |
![]()
Post
#4
|
![]() Doar membru, atat. Group: Members Posts: 708 Joined: 9 December 05 From: Bacau ![]() |
Multumesc amandurora pentru raspunsuri dar tot nelamurit sunt.Deocamdata masina e noua deci nu voi avea probleme pe dedesubt multi ani cu toate ca am observat cand am ridicat-o pe rampa ca nu este antifonata complet adica sunt portiuni unde tabla este goala .Eu vreau sa stiu ce fel de antifon folosesc cei din uzina pt antifonare.Acelasi antifon am observat este folosit si la imbinarile din portbagaj si la alte imbinari.Nu vreau sa folosesc antifonul care se gaseste in comert sub nici o forma.Am antifonat o masina cu acel tip si vreau sa spun ca e de cacao.
Am gasit pozele de care vorbeam. This post has been edited by Bejenaru Ionut: 1 Jan 2008, 23:46 |
--------------------
Reno
Megane 2.1 break
2005, ful opshan, 1.6 16v
- Numar de Bacau. Good things come to those who wait.
Va urma... "Nimeni nu scapa virgin...viata ne f.te pe toti..." |
|
eXtenSion |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.260 Joined: 10 January 05 ![]() |
Vata minerala de sticla parca e cancerigena..
This post has been edited by eXtenSion: 1 Jan 2008, 23:54 |
--------------------
facebook
groups
e mult mai naspa decat un forum
|
|
Valentin Grama |
![]()
Post
#6
|
Group: Members Posts: 55 Joined: 26 December 07 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Bejenaru Ionut @ 1 Jan 2008, 23:42) Deocamdata masina e noua deci nu voi avea probleme pe dedesubt multi ani cu toate ca am observat cand am ridicat-o pe rampa ca nu este antifonata complet adica sunt portiuni unde tabla este goala. Cu prima parte a frazei stai cuminte ... Pana si tu ai spus-o, in a doua parte a frazei. Antifon la greu, n-o lasa ca in 2-3 ani tabla goala se face zob de la apa, pietre si porcariile pe care le dau astia pe sosea si care se numesc elegant si modern "agent antiderapant" (aka sare). Antifon prost? Nu am idee ce ai folosit dar eu am cumparat de cel mai ieftin - 12 ron - 4,5kg si nu am de ce sa ma plang. Reguli de baza : sa fie in perioada de valabilitate si sa-l aplici pe o suprafata curata, uscata si bine degresata. This post has been edited by Valentin Grama: 2 Jan 2008, 00:08 |
--------------------
Dacia 1300
neagra,
fabricata in 1976
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#7
|
![]() - Group: Members Posts: 22.548 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(Bejenaru Ionut @ 1 Jan 2008, 23:42) Eu vreau sa stiu ce fel de antifon folosesc cei din uzina pt antifonare Pai si cine te opreste sa intri pe alte forumuri si sa intrebi ce "antifon" se foloseste? La Logan nu exista antifon din fabrica. |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
Bejenaru Ionut |
![]()
Post
#8
|
![]() Doar membru, atat. Group: Members Posts: 708 Joined: 9 December 05 From: Bacau ![]() |
QUOTE(IRONICK @ 2 Jan 2008, 00:03) Pai si cine te opreste sa intri pe alte forumuri si sa intrebi ce "antifon" se foloseste? La Logan nu exista antifon din fabrica. Pai si atunci cu ce dau cei din fabrica masinile pe dedesubt? Ca tabla goala nu e? This post has been edited by Bejenaru Ionut: 2 Jan 2008, 10:16 |
--------------------
Reno
Megane 2.1 break
2005, ful opshan, 1.6 16v
- Numar de Bacau. Good things come to those who wait.
Va urma... "Nimeni nu scapa virgin...viata ne f.te pe toti..." |
|
argon |
![]()
Post
#9
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
cu antifon cauciucat. Poate nu au toate..dupa posibilitati
![]() |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#10
|
![]() - Group: Members Posts: 22.548 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Poate in visele tale!
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
Bejenaru Ionut |
![]()
Post
#11
|
![]() Doar membru, atat. Group: Members Posts: 708 Joined: 9 December 05 From: Bacau ![]() |
Chiar nu stie nimeni cu ce se dau masinile din fabrica?Am rupt o bucata din acea substanta si era de culoare galbuie.
|
--------------------
Reno
Megane 2.1 break
2005, ful opshan, 1.6 16v
- Numar de Bacau. Good things come to those who wait.
Va urma... "Nimeni nu scapa virgin...viata ne f.te pe toti..." |
|
IRONICK |
![]()
Post
#12
|
![]() - Group: Members Posts: 22.548 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
aia-i protectie anticoroziva
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
borkanel |
![]()
Post
#13
|
![]() XXX Group: Members Posts: 404 Joined: 11 January 07 ![]() |
care imi poate spune si mie mai in detaliu cum pot curata bine tabla in zona unde sunt aruncate pietricelele. ms.
|
--------------------
BMW
E36 compact
1995 - in use BMW E30 316 1987 - sold
Mercedes W123 300D 1979 - sold Mercedes W123 200D 1978 - sold Mercedes W115 200D 1971 - sold Lada 1200 & 1500 1980 - sold |
|
RIon |
![]()
Post
#14
|
![]() pasionat Group: Members Posts: 2.835 Joined: 22 May 04 From: CJ ![]() |
Valentin, tu vb. doar din experienta utilizatorului de dacia 1300.?.. ca si cei care sustin ca cel mai bine e sa scoti din viteza inainte de semafor sau de franare, si coboara panta pe liber...
![]() |
--------------------
Skoda
Octavia 2
2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP
- de CJ www.raresion.ro
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#15
|
![]() - Group: Members Posts: 22.548 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(RIon @ 2 Jan 2008, 21:08) ca si cei care sustin ca cel mai bine e sa scoti din viteza inainte de semafor Si ma rog de ce nu este bine? |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
$$ilvviu |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.882 Joined: 6 January 07 From: Roman/NT ![]() |
![]() Se refera la frana de motor care chipurile ar ajuta si ea.... bla.. bla.. bla. La viteze normale nu e nici o diferenta. Si eu obisnuiesc sa scot din viteza. |
--------------------
Renault
Laguna
Initiale 2002
- NT-97-SLR Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX |
|
RIon |
![]()
Post
#17
|
![]() pasionat Group: Members Posts: 2.835 Joined: 22 May 04 From: CJ ![]() |
1. daca e in frana de motor, si trebuie sa franezi brusc frana e mult mai eficienta (bineinteles ca in momentul in care simti ca trepideaza - 1500-1650rpm - calci ambreiajul si frana, dar nu scoti din viteza) - asta chiar si la semafor
2. consumul de carburant (la masini pe injectie sau diesel, sau carburator cu EEIBO) este putin peste 0 in frana de motor, si peste 0.5% pe liber Toti cei care au avut dacia pana in supernova (a se citi carburator) scot pe liber, pana si instructorii la scoala de soferi care sunt mai in varsta si care au asemenea masini te invata pe liber, insa ti-am dat cateva argumente mai sus. Nu trebuie sa faci ca mine, insa e cea mai eficienta metoda pentru franare in orice conditii si pentru consum de carburant. Unii vor spune ca se uzeaza discul de ambreiaj mai repede... nesemnificativ. <span class='edit'>2 Jan 2008, 22:01:</span> QUOTE($$ilvviu @ 2 Jan 2008, 21:57) ![]() Se refera la frana de motor care chipurile ar ajuta si ea.... bla.. bla.. bla. La viteze normale nu e nici o diferenta. Si eu obisnuiesc sa scot din viteza. Ce inseamna viteza normala? Eu zic ca tu ai o masina grea, mergi pe liber cu 40kmh si apoi in frana de motor, si discutam apoi despre distanta si forta de franare ![]() La orice viteza conteaza, atat timp cat nu trepideaza motorul... Scuze pentru offtopic ![]() This post has been edited by RIon: 2 Jan 2008, 22:04 |
--------------------
Skoda
Octavia 2
2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP
- de CJ www.raresion.ro
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#18
|
![]() - Group: Members Posts: 22.548 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE($$ilvviu @ 2 Jan 2008, 21:57) .... bla.. bla.. bla Exact! Una este sa mergi in frana de motor, alta sa pui frana fara sa scoti din viteza la semafor. Consumul este fix pix, la fel ca si benzina de la rompetrol!PS. Iar instructorul invata sa nu scoti din viteza sa nu moara motorul daca pui pe liber ... vacum pentru servo ... This post has been edited by IRONICK: 2 Jan 2008, 22:25 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
tunderbird |
![]()
Post
#19
|
![]() tunzator de iarba & atacator de integritatzuri Group: Members Posts: 3.193 Joined: 26 October 04 From: Bucuresti ![]() |
Parca se discuta despre antifonare aici
![]() |
--------------------
Dacia
Dacia
1100 - '69, '70 ; 1300 - '70,'81 ; 1310cli - 2000
- B 13 ABC Renault Twingo 1,2 16V - 2001
Renault Laguna Concorde 1,6 16V - 1999 Cocoșul e mai frumos ca vulturul, numai că nu poate zbura! (N. Iorga) |
|
Bejenaru Ionut |
![]()
Post
#20
|
![]() Doar membru, atat. Group: Members Posts: 708 Joined: 9 December 05 From: Bacau ![]() |
|
--------------------
Reno
Megane 2.1 break
2005, ful opshan, 1.6 16v
- Numar de Bacau. Good things come to those who wait.
Va urma... "Nimeni nu scapa virgin...viata ne f.te pe toti..." |
|
RIon |
![]()
Post
#21
|
![]() pasionat Group: Members Posts: 2.835 Joined: 22 May 04 From: CJ ![]() |
...grund.
|
--------------------
Skoda
Octavia 2
2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP
- de CJ www.raresion.ro
|
|
Asi |
![]()
Post
#22
|
![]() Camaro SS Group: Members Posts: 930 Joined: 24 July 05 From: Bucuresti ![]() |
pt protectie: grund, vopsea
pt insonorizare: fonomin, aluband, dynamat - pe ultimul il recomand, primul e prin cele mai ieftine. aluband e solutia de compromis |
--------------------
Mitsubishi/Mercedes
Carisma/B-class
2003 1.9 DI-D/2007 200CDI
- B 79 ASI/Bxxx "Cei care au puterea de a constrange n-au nevoie sa recurga la judeacata" (Thucydides, 1, 77, 2)
|
|
klaus |
![]()
Post
#23
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
Bejenaru Ionut |
![]()
Post
#24
|
![]() Doar membru, atat. Group: Members Posts: 708 Joined: 9 December 05 From: Bacau ![]() |
|
--------------------
Reno
Megane 2.1 break
2005, ful opshan, 1.6 16v
- Numar de Bacau. Good things come to those who wait.
Va urma... "Nimeni nu scapa virgin...viata ne f.te pe toti..." |
|
klaus |
![]()
Post
#25
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Bejenaru Ionut @ 2 Jan 2008, 20:45) QUOTE(Bejenaru Ionut @ 3 Jan 2008, 20:47) Pana te pui de acord asupra operatiei pe care ai efectuat-o, poti folosi fie un adeziv poliuretanic, fie unul polimeric. Cei polimerici cat mai sunt pe piata ca se inlocuiesc oarecum cu cei pe baza de solventi, mai putin agresivi cu mediul. P1040514_resize.jpg ( Size: 622.66k ) Number of downloads: 309 De la stanga la dreapta: - adeziv poliuretanic 50FC (60 fc este pentru parbrize, nu e universal) - adeziv polimeric, mare rezistenta, vopsibil - adeziv polimeric de la alt furnizor - adeziv cu aderenta mare pe baza de solvent. |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
Bejenaru Ionut |
![]()
Post
#26
|
![]() Doar membru, atat. Group: Members Posts: 708 Joined: 9 December 05 From: Bacau ![]() |
Klaus iti multumesc frumos.Sa traiesti o mie de ani fara sarbatori.(e vorba bunicii).
Ceea ce am rupt nu a fost de la maisna mea.Masina lu taica-miu a avut de suferit, de fapt a ajuns o epava de aceea mi-am permis sa atentez la ea. This post has been edited by Bejenaru Ionut: 7 Jan 2008, 22:43 |
--------------------
Reno
Megane 2.1 break
2005, ful opshan, 1.6 16v
- Numar de Bacau. Good things come to those who wait.
Va urma... "Nimeni nu scapa virgin...viata ne f.te pe toti..." |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 12th May 2025 - 06:44 |