Anulare sonda de oxigen aval, preferabil din soft
![]() ![]() ![]() |
Anulare sonda de oxigen aval, preferabil din soft
DomnulK |
![]()
Post
#1
|
||
![]() ex kAndrei Group: Members Posts: 1.403 Joined: 7 September 03 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1.6 MPI
2004 Asfalt Uscat!
|
|||
einstein1984 |
![]()
Post
#2
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.355 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Sonda lambda e un traductor generator, asa ca nu vad ce obtii cu rezistenta. Semnalul de la sonda lambda e o tensiune, mare pentru amestec bogat, prag pentru stoechiometric si mica pentru amestec sarac parca.
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
mario1980 |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 437 Joined: 8 April 05 From: Iasi ![]() |
Adica el vrea sa renunte la catalizator, si il enerveaza martorul de poluare care se va aprinde in bord, dupa operatie
![]() |
--------------------
Dacia
Logan
dci Preference 2006
- SV ?? ??? Adesea, aproape fiecare om tolereaza prostia celui de linga el, atit timp cit nu ii uzurpa propria prostie.
|
|
doctorasul |
![]()
Post
#4
|
Membru imbatranit Group: Validating DaciaClub Posts: 1.603 Joined: 13 November 06 From: Pitesti ![]() |
Te rezolv eu
![]() ![]() |
--------------------
Dacia
Dacia
92
- ot
|
|
moshu_59 |
![]()
Post
#5
|
Membru Group: Members Posts: 133 Joined: 21 May 05 ![]() |
Vezi ca sonda aval s-ar putea sa fie inactiva deja, la prima rechemare facuta de Dacia, atunci cand au inlocuit cricurile, au facut si resoftare. Daca o pui la un tester si ai tensiune fixa pe sonda aval (410 mV daca, am retinut bine), nu trebuie sa mai faci nimic in privinta sondei.
|
--------------------
Dacia
Logan
- VS 04 LCC
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#6
|
![]() - Group: Members Posts: 22.542 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Gresit! Cu cat o sonda variaza mai putin, cu atat citeste mai prost. Iar resftarea face altceva. Nu are legatura cu sondele.
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#7
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.355 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Prin Germania si alte tari civilizate se dau amenzi pentru asa ceva... ECU stocheaza defectul de catalizator in memorie si amenda e proportionala cu durata de timp cat ai umblat fara catalizator sau martor OBD aprins.
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#8
|
![]() - Group: Members Posts: 22.542 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Cand nu se mai tine cont de sonda se rezolva si martorul si log-urile.
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
dydycom |
![]()
Post
#9
|
![]() daca exista vointa, orice se poate Group: Members Posts: 630 Joined: 24 March 05 From: Bucharest ![]() |
QUOTE(mario1980 @ 12 Feb 2008, 11:12) Adica el vrea sa renunte la catalizator, si il enerveaza martorul de poluare care se va aprinde in bord, dupa operatie ![]() nu e chiar asa. Te invit la o plimbare cu a mea care nu mai are catalizator ( o serie de pareri ale prietenilor au dus la scoaterea lui...fara rezultat atunci) iar acum este limitata de ECU |
--------------------
laguna
2.0 dci cva
2008 privilege Imi vand Laguna 3, Detalii la bursa!
http://https://www.reno.ro/index.php?act=ST&f=5&t=313709 |
|
doctorasul |
![]()
Post
#10
|
Membru imbatranit Group: Validating DaciaClub Posts: 1.603 Joined: 13 November 06 From: Pitesti ![]() |
kAndrei,mentioneaza ca ai deja resoftat ECU
![]() |
--------------------
Dacia
Dacia
92
- ot
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#11
|
![]() - Group: Members Posts: 22.542 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(dydycom @ 12 Feb 2008, 14:48) (o serie de pareri ale prietenilor au dus la scoaterea lui...fara rezultat atunci) Asta-i blestem de la fffff-uri ... |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
klaus |
![]()
Post
#12
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Eu nu am blestemat, jur!
Asta micu de respira greu baga strambe. |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
Bujor Stefan |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 713 Joined: 17 March 06 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Dacia
Logan
2006 Ambition 1,6
- B
|
|
DomnulK |
![]()
Post
#14
|
![]() ex kAndrei Group: Members Posts: 1.403 Joined: 7 September 03 From: Bucuresti ![]() |
mentionez ca masina e resoftata de cel putin 3 ori. o data de dacia, odata de cineva de la pitesti si ultima oara de cei de la dimsport<10x Ceky>.
mai are si ceva modificari in uch<10x Doctorasul>. Dydycom, adica ce rezultate nu au aparut atunci si ce rezultate au aparut dupa modificare. in ce a constat modificarea? 00:35 Am rezolvat problema. Multumesc Doctorasul-ui pentru ajutor! This post has been edited by kAndrei: 13 Feb 2008, 11:00 |
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1.6 MPI
2004 Asfalt Uscat!
|
|
dydycom |
![]()
Post
#15
|
![]() daca exista vointa, orice se poate Group: Members Posts: 630 Joined: 24 March 05 From: Bucharest ![]() |
Dragi prieteni...
de la ff-uri nu e sigur...pt ca nu le-am scris..am pus ce trebuie ![]() Pb mea era ca masina peste 3500 rot/min motorul nu mai tragea...din contra apareau rateuri si altele...iar in gol se accelera pana la max 4500 rot/min....ceea ce a facut pe toata lumea ( inclusiv pe mine) sa traga concluzia ca este vb de catalizator spart...infundat, etc. Am rezolvat pb...era de la injectoare...insa a ramas o mica pb...din cauza evacuarii rapide sonda aval lucreaza intens si limiteaza f mult acceleratia...sau cel putin asta cred acum... KAndrei...la tine ce efect avea sonda activa si fara catalizator This post has been edited by dydycom: 14 Feb 2008, 16:13 |
--------------------
laguna
2.0 dci cva
2008 privilege Imi vand Laguna 3, Detalii la bursa!
http://https://www.reno.ro/index.php?act=ST&f=5&t=313709 |
|
DomnulK |
![]()
Post
#16
|
![]() ex kAndrei Group: Members Posts: 1.403 Joined: 7 September 03 From: Bucuresti ![]() |
dydycom, eu inca am catalizatorul pe masina. sonda de aval e anulata, martorul nu se mai aprinde in bord cand pun contactul.
eu aveam masina limitata la 6500 de ture, dar dupa anulare ajunge si la 7000 de ture<mai sus mi-a fost frica sa-i dau>. parca treage ceva mai bine....revin cu pareti dupa ce scot catalizatorul de pe masina. sper sa fie cat de curand. aproppo: ce ff-uri? This post has been edited by kAndrei: 14 Feb 2008, 17:36 |
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1.6 MPI
2004 Asfalt Uscat!
|
|
dydycom |
![]()
Post
#17
|
![]() daca exista vointa, orice se poate Group: Members Posts: 630 Joined: 24 March 05 From: Bucharest ![]() |
ff ff aa 01....e vb de un string hexa...
poate cu alta ocazie vb si de asta....nu de alta dar e prea offtopic era off topic... acum un alt sfat pt cei ce vor sa dea jos catalizatorul. sa nu il stricati chiar daca sunteti ferm convinsi ca este de vina....pur si simplu taiata teava de la cca 20 cm fata de catalizator, si inlocuita portiunea cu o teava....acum zornaie catalizatorul, gol fiind, si cred ca si la evacuare opune rezistenta...pt ca tevile nu sunt colineare This post has been edited by dydycom: 14 Feb 2008, 23:23 |
--------------------
laguna
2.0 dci cva
2008 privilege Imi vand Laguna 3, Detalii la bursa!
http://https://www.reno.ro/index.php?act=ST&f=5&t=313709 |
|
DomnulK |
![]()
Post
#18
|
![]() ex kAndrei Group: Members Posts: 1.403 Joined: 7 September 03 From: Bucuresti ![]() |
da, softul meu se pare ca are morificari vreo 20 in hexa, fata de cel normal.
mai am impresia ca limitarea nu e implicit pe turatie ci si din sonda a doua de oxigen. |
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1.6 MPI
2004 Asfalt Uscat!
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#19
|
![]() - Group: Members Posts: 22.542 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
ff-urile de care vb noi nu au legatura cu soft-ul tau
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
dydycom |
![]()
Post
#20
|
![]() daca exista vointa, orice se poate Group: Members Posts: 630 Joined: 24 March 05 From: Bucharest ![]() |
Acum,
Mare atentie pentru ca sunt multe modalitati de a obtine informatia din calculatorul masinii si de asemenea formatul in care sunt extrase in primul rand sunt mai multe zone scrise in calculator...o mica parte se ocupa de tuning mai exact 32k (hartile) mai exista o parte de management al senzorilor...si dispozitive, immo, etc... sunt mai multe modalitati de a citire pe programator ...rezulta bin sau hex eobd2- extensia efs sau bin DDT ...parca .s ...nu stiu sigur... si alte softuri pt diesel cu alte extensii de asemenea conversia fisierelor poate uneori sa nu fie valabila in functie de BOOTLOADER...care e de fapt un interpretor al datelor pt CPU sa poata scrie binar datele in memorie... |
--------------------
laguna
2.0 dci cva
2008 privilege Imi vand Laguna 3, Detalii la bursa!
http://https://www.reno.ro/index.php?act=ST&f=5&t=313709 |
|
DomnulK |
![]()
Post
#21
|
![]() ex kAndrei Group: Members Posts: 1.403 Joined: 7 September 03 From: Bucuresti ![]() |
da, nu stiu..oricum pe ddt sunt faucte "non" toate valorile de la sonda a doua.
|
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1.6 MPI
2004 Asfalt Uscat!
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#22
|
![]() - Group: Members Posts: 22.542 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Eu am si cu si fara ...
15 Feb 2008, 14:03: QUOTE(dydycom @ 15 Feb 2008, 13:51) DDT ...parca .s ...nu stiu sigur... Mai poate sa fie si ulp, kwp, h86, hex chiar si xml. Dar *.s se foloseste in mod uzual.This post has been edited by IRONICK: 15 Feb 2008, 14:03 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
DomnulK |
![]()
Post
#23
|
![]() ex kAndrei Group: Members Posts: 1.403 Joined: 7 September 03 From: Bucuresti ![]() |
constatari:
am impresia ca se incalzeste cam repede motorul...deocamdat anu am cu ce sa compar, abi aam reusit sa mai indrept din fiarele de la motor ca sa pot porni masina<aspectul asta ma sperie putin>. limitarea a crescut de la 6500 la 7000 si nu inteleg de ce consumul pare mai mic in conditii de mers bara la bara si mai mare in conditii de mers seara inainte seara ajungem al un mediu de 7 in bucuresti iar ziua de 10 acum e pe undeva pe la 8.5 mereu si trage fosrte frumos masina, mai bine ca inainte. Am citit pe net pareri si pareri despre rolul sondei aval d eoxigen. cea mai des vehiculata idee este ca ar monitoriza buna functionare a catalizatorului. daca stie cinev amai exact ce rol are, il rog sa ma edifice. This post has been edited by kAndrei: 28 Feb 2008, 01:19 |
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1.6 MPI
2004 Asfalt Uscat!
|
|
pastrama |
![]()
Post
#24
|
![]() scursura umana Group: Members Posts: 2.603 Joined: 18 August 05 From: Ct ![]() |
|
--------------------
Tedei
-
-
|
|
DomnulK |
![]()
Post
#25
|
![]() ex kAndrei Group: Members Posts: 1.403 Joined: 7 September 03 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(pastrama @ 28 Feb 2008, 02:36) Aceeasi impresie am avut-o si eu la o SN dupa scoaterea catalizatorului.Coincidenta sau nu, a urmat arderea garniturii de chiulasa... eu nu am scos catalizatorul.... am anulat doar sonda a2-a. oricum supernova aveao singura sonda.... dupa ce ti s-a ars garnitura, ai schimbati si termostatul cumva? This post has been edited by kAndrei: 28 Feb 2008, 01:52 |
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1.6 MPI
2004 Asfalt Uscat!
|
|
pastrama |
![]()
Post
#26
|
![]() scursura umana Group: Members Posts: 2.603 Joined: 18 August 05 From: Ct ![]() |
Termostatul era bun, functiona in parametri si fusese schimbat inainte de scoaterea catalizatorului. N-a avut nici o legatura cu incalzirea mai rapida a motorului...
|
--------------------
Tedei
-
-
|
|
klaus |
![]()
Post
#27
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Iar la treaba cu consumul, eu as verifica mai mult cu metoda plinului si nu cu metoda CB.
Unele file de Logan dau valori fantasmagorice la CB ... |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
DomnulK |
![]()
Post
#28
|
![]() ex kAndrei Group: Members Posts: 1.403 Joined: 7 September 03 From: Bucuresti ![]() |
poate fi valabil si pentru turatia indicata de ace?
|
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1.6 MPI
2004 Asfalt Uscat!
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#29
|
![]() - Group: Members Posts: 22.542 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Nu, ca TdB-ul si ecu citesc impreuna de la sonda. Pe can-bus semnalul de viteza trece prin ecu ...
This post has been edited by IRONICK: 28 Feb 2008, 12:35 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
DomnulK |
![]()
Post
#30
|
![]() ex kAndrei Group: Members Posts: 1.403 Joined: 7 September 03 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(pastrama @ 28 Feb 2008, 03:06) Termostatul era bun, functiona in parametri si fusese schimbat inainte de scoaterea catalizatorului. N-a avut nici o legatura cu incalzirea mai rapida a motorului... corect,consumul e mai bun, ramne sa rezolv problema cu limitarea la 6500 de ture nu la 7000. la fel si cu incalzirea motorului, era doar o impresie de-a mea. |
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1.6 MPI
2004 Asfalt Uscat!
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 1st May 2025 - 05:39 |