Apa in faruri
Apa in faruri
Giu |
13 Aug 2004, 20:43
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 69 Joined: 10 March 04 From: Suceava |
|
||
-------------------- |
|||
calin.c |
13 Aug 2004, 22:09
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 310 Joined: 27 July 04 From: sighisoara |
mergi inapoi la service sa-ti lipeasca si celalalt biggrin.gif si spera sa nu se mai repete ca se strica oglinda succes
|
-------------------- |
|
Bihomoldoveanul |
14 Aug 2004, 08:45
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 515 Joined: 31 December 03 From: Bucuresti |
AFAIK farurile au un "dop" care trebuie lasat deschis pe vreme uscata cind mergi cu farurile aprinse ca sa scapi de umiditate, dupa care il inchizi. Asta presupune insa ca ai inlaturat sursa prin care apa ajungea in far inainte sa te apuci de aerisit faruri.
|
--------------------
Dacia Solenza
Scala 1.4 MPI
|
|
bogdan_o |
16 Aug 2004, 12:12
Post
#4
|
om ca, din pacate, din ce in ce mai putini Group: Members Posts: 3.940 Joined: 23 May 03 From: Bucuresti |
BH07ATX, z9i si tu pe unde e dopul ala. Ca eu am demontat doua faruri dar nici urma de asa ceva. Poate nu m-am uitat eu bine. 10X
|
--------------------
Dacia
SLZ 1.4 / Break CL E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
|
|
Ov |
16 Aug 2004, 12:45
Post
#5
|
Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.472 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti |
din cate stiu eu e o piesa in forma de U, din cauciuc. E defapt un tub care are prostul obicei sa se infunde. P'acolo ar trebui (cica) sa iasa condesul.
|
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
SwatKat |
16 Aug 2004, 13:54
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.087 Joined: 22 June 04 From: eterna si fascinanta RO |
pe unde? desi, daca ma gandesc la D.A.C.I.A (cine stie, cunoaste :mrgreen: ), probabil ca nu e functional sau e pus pe undeva unde nu poti ajunge la el... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
PS. N-am nimic cu Dacia, nu am inca nici o problema cu masinuta, doar glumeam... :inger: |
--------------------
Skoda
O3 FL 1.4TSI DSG
2017 Ex -M2.2, 1.5/100
|
|
bogdan_o |
16 Aug 2004, 20:47
Post
#7
|
om ca, din pacate, din ce in ce mai putini Group: Members Posts: 3.940 Joined: 23 May 03 From: Bucuresti |
Eu cu manutele mele am desfacut doua faruri, m-am uitat acum cateva secunde pe pozele din manualul ehnic si nu am vazut pe nicarieri asemenea orificii, la fel cum nu am vazut nici o0 mentinne in manual depre ele. Deci practic ele nu exista. Dar sa nu fie ca si cu filtrul de polen care Dacia sustinea ca nu exista.
|
--------------------
Dacia
SLZ 1.4 / Break CL E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
|
|
Ov |
17 Aug 2004, 08:18
Post
#8
|
Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.472 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti |
bogdan_o, eu n-am zis sigur ca solenza are, dar din moment ce berlina are (am vazut si la alea cu farurile patrate), am considerat oarecum logic ca si solenza sa aiba. De regula pe masina nu prea le vezi pt ca au un fel de aparatoare (cozoroc) de plastic deasupra lor.
|
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
Bihomoldoveanul |
17 Aug 2004, 10:05
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 515 Joined: 31 December 03 From: Bucuresti |
Nu a trebuit niciodata sa aerisesc farurile motiv pentru care nu stiu cum arata si unde sa gaseste. Nu stiu daca Dacia foloseste asa ceva, sau ce alte masini. Stiu doar ca conceptual exista. Singura data cind mi s-a aburit un far a fost cind a crapat geamul dupa un accident. Nici nu se mai punea problema de aerisit.
|
--------------------
Dacia Solenza
Scala 1.4 MPI
|
|
bogdan_o |
17 Aug 2004, 13:53
Post
#10
|
om ca, din pacate, din ce in ce mai putini Group: Members Posts: 3.940 Joined: 23 May 03 From: Bucuresti |
In fine. Banuiesc ca nici semnalizatoarele nu au asa ceva. Ca am vazut ca mi se mai aburesc uneori si mi-e cam sila sa ma duc in service pentru atata lucru. Am verificat prinderea soclurilor becurilor si pare buna, deci pe acolo nu prea are cum sa intre ceva. Sticla (de fapt plasticul) nu e crapat. Si atunci, cum de se aburec? Ca iarna trecuta cand era cu mult mai frig nu am avut asemenea probleme. Si nu e vorba doar de un semnalizator, ci de ambele. Sa nu mai spun de semnalizatoarele de pe aripi care se aburec tot timpul, dar alea nu ma deranjeaza asa de tare.
|
--------------------
Dacia
SLZ 1.4 / Break CL E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
|
|
SYL |
17 Aug 2004, 22:02
Post
#11
|
doc Group: Members Posts: 2.876 Joined: 16 December 03 From: Bucuresti |
Furtunasul ala in forma de U il au si farurile de pe Nova/DSN, si proiectoarele de pe DSN. Mi se pare ciudat ca cele de pe SLZ sa nu aiba asa ceva.
Semnalizatoarele nu au asa ceva. E si normal pt scopul furtunasului ala e de a iesi aerul din far care se dilata datorita incalzirii, iar acest lucru se intampla numai in far/proector unde un bec de mare putere arde continuu mult timp (la semanilaztor nici macar nu arde continuu). |
--------------------
Dacia
Duster
1.2 TCe 4x4 E6 (2015)
|
|
bogdan_o |
17 Aug 2004, 23:11
Post
#12
|
om ca, din pacate, din ce in ce mai putini Group: Members Posts: 3.940 Joined: 23 May 03 From: Bucuresti |
In semnalizatoarele de SLZ sunt inglbate si becurile de pozitii si alea ard tot timpul. Si cu toate astea cand mi s-au aburit nu erau aprinse pozitiile. s-au aburit portiunile cu semnalizatoarele. Asta in conditiile in care semnalizez ca orice om normal, doar nu merg tot timpul cu avariile puse. De mers ca taximetristii fara sa semnalizez nu pot si nici nu vreau. Si, cu toate astea, se aburesc.
Proiectoarele, desi sunt Valeo nu au asa ceva. Si am mai scris eu intr-un post, ca nu numai ce-i romanesc e prost. Si valeo demonstraza din plin prin proiectoare care se mai aburesc (nu tot timpul e drept, dar se mai aburesc) si prin discurile de ambreiaj care clantane din cauza arcurilor. |
--------------------
Dacia
SLZ 1.4 / Break CL E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
|
|
Bihomoldoveanul |
17 Aug 2004, 23:25
Post
#13
|
Membru autentic Group: Members Posts: 515 Joined: 31 December 03 From: Bucuresti |
Bucsele de la bara stabilizatoare nu erau tot valeo? tongue.gif
|
--------------------
Dacia Solenza
Scala 1.4 MPI
|
|
SYL |
18 Aug 2004, 01:27
Post
#14
|
||
doc Group: Members Posts: 2.876 Joined: 16 December 03 From: Bucuresti |
Pai eu ce spuneam, becul de la semnal nu sta tot timpul aprins, merge interminet (ca doar asta face semnalizaza, nu sta aprins continuu ca un bec de pozotie). In plus hciar si asa o semnalizarea dureaza cateva secunde, hai maxim 1 min cand stai la semafor. Probabil daca ai merge cu semnalul pornit timp de o ora poate ar fi altceva. Si in plus becul de semnal e de 21W, deci nu e o puere f mare, adica 55W cum e becul de proiector sau de faza scurta. |
||
--------------------
Dacia
Duster
1.2 TCe 4x4 E6 (2015)
|
|||
bogdan_o |
19 Aug 2004, 23:35
Post
#15
|
om ca, din pacate, din ce in ce mai putini Group: Members Posts: 3.940 Joined: 23 May 03 From: Bucuresti |
Gata. Pana la urma cu ajutorul lui Ovidiu am descoperit care e faza cu farurile. Nu are furtun ce-i drept. Are supapa. Da, supapa. Si eu m-am mirat, dar asta e. Supapa aia e langa prinderea mecanismului de reglare al farurilor, e un cilindru distinct de corpul farurului (desi la prima vedere greu de crezul la ce foloseste) si se vede destul de bine arcul in ea (e un plastic mai transparent). Semnalizatoarele am vazut ca au un mic canal in partea de jos si, daca este obturat cu noroi se poate sa nu se mai faca circulatia aerului suficient de bine si de-aia sa se abureasca.
|
--------------------
Dacia
SLZ 1.4 / Break CL E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
|
|
Dragos |
20 Aug 2004, 13:13
Post
#16
|
Membru autentic Group: Members Posts: 265 Joined: 17 August 04 From: Galati |
Da' ce spuneti de apa in faruri la o Toyota Celica, ei?
Am vazut fenomenu' ieri, spre lucru. Ziceai ca fusese un norisor suparat inauntru, si daduse o ploicica. |
--------------------
Dacia
Solenza 1.4MPI Clima
- ... Posesor de Solenza...
|
|
i96nds |
20 Aug 2004, 15:51
Post
#17
|
Stefan Group: Moderatori Posts: 2.708 Joined: 16 May 03 From: Bucuresti |
bogdane, nu prea am inteles... Am vazut si eu chestiile alea. Dar.... ce e de facut la ele ? Le scoatem ??? Mie nu mi s-a parut ca supapa aia se poate scoate.
Si la semnalizare trebuie sa avem doar grija sa fie desfundat orificiul acela, nu? Eu oricum nu am avut probleme pana acum. Eram totusi curios.... |
--------------------
Dacia
SLZ Scala 1.4/2003
- B-77-XXX Stefan
|
|
bogdan_o |
20 Aug 2004, 19:07
Post
#18
|
om ca, din pacate, din ce in ce mai putini Group: Members Posts: 3.940 Joined: 23 May 03 From: Bucuresti |
De scos nu se scot. Asta am vazut si eu. Probabil (de fapt cred ca mai mult ca sigur) se deschid ele singure. De la temperatura s-o dilata arcul ala si se deschide supapa. Ca presiune inauntru nu are cum sa se faca. In toate cazurile, farurile am vazut ca nu se aburesc deloc. Proiectoarele si semnalizatoarele mai au prostul asta obicei.
|
--------------------
Dacia
SLZ 1.4 / Break CL E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
|
|
Giu |
19 Oct 2004, 11:56
Post
#19
|
Membru incepator Group: Members Posts: 69 Joined: 10 March 04 From: Suceava |
Mi-am rezolvat si al doilea far (stangul); solutia aceeasi, mers la service, suflat cu aer comprimat, dat cu silicon etc.. Sper sa nu mai apara. Am remarcat abureala si in semnalizatoare/pozitii dar nesemnificativ. Cert este ca asa numita supapa nu are treaba cu dezaburirea. Ar fi fost normal ca in 300km facuti cu farurile aprinse sa se duca naibii condensul.
|
-------------------- |
|
MMihai |
24 Oct 2004, 18:57
Post
#20
|
Membru autentic Group: Members Posts: 772 Joined: 5 June 03 From: PITESTI |
Mi se pare ceva incredibil .. cum e posibil asta la o masina noua?!
|
--------------------
Renault
Megane III
1.6 16V 110cp Noir Nacre
|
|
br28mad |
27 Oct 2004, 15:00
Post
#21
|
Membru incepator Group: Members Posts: 29 Joined: 16 June 04 From: Braila |
QUOTE(Giu @ 13 Aug 2004, 20:43) Dupa ploile din ultima vreme am constatat ca mi-au intrat ceva picaturi in farul dreapta, suficient sa-l abureasca. Masina era parcata! Am mers vreo 100km cu farurile aprinse cu speranta ca va dispare dar nici o sansa... dusmanul era prea puternic! La service am aflat ca farurile nu se inlocuiesc in garantie pt. ca uzina nu le deconteaza si remedierea s-a facut prin demontare, suflare cu aer si lipire cu silicon, evident fara sa platesc manopera. Dupa operatiune sunt multumit, singura pb. e ca dupa ce am spalat masina ieri, a intrat in celalat. Deci dusmanul a revenit! mie mi se aburise asta-vara farul stang,dupa niste ploi torentiale. Am mers cu ea la service si mi l-au schimbat IN GARANTIE. nu m-a costat nimik.Nu stiu in bucuresti,dar aici la Braila baietii de la APAN Dacia Service sunt de treaba si te ajuta cu orice problema.Urmeaza acum sa ma duc sa-i verifice catalizatoru,ca scoate un zgomot in zona lui la turatia de 1800-2000.Sorry pt. off-topic |
--------------------
Dacia Solenza
Scala
- BRxxMAD SLZ rulz :D
|
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 22nd September 2024 - 14:57 |