DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Aprindere ciudata, Ordine cam pe dos ..adica dezordine

unikat45
post 15 Feb 2007, 08:25
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 375
Joined: 4 May 06




sad.gif sad.gif Salut! am observat mai de mult ca ordinea de conectate a fiselor de bujii e un pic cam ciudata la motorul meu..(1397 - 1999). Din cate se stie ordinea corecta a aprinderii este 1-3-4-2. Avand in vedere modul de conectare al fiselor la mine s-ar parea ca este 3-4-2-1.
S-a incercat ca aprinderea sa fie pusa normal (1-3-4-2) dar masina a mers extrem de prost...nu se tura cand apasam acceleratia, motorul nu avea putere, nu statea la relantiu sau daca statea tremura puternic...... As dori sa stiu cum pot remedia problema, pentru ca desi motorul functioneaza, mai sunt unele probleme care ma scot din pepeni.. cum ar fi datul in nas, in special in viteza a 5-a, pornire greoaie pe timp rece si uneori relatiu instabil....


--------------------
Dacia 1310 Dacia 1310 1999 - IS 01882
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vijelie
post 15 Feb 2007, 08:28
Post #2


membru violet


Group: Members
Posts: 4.605
Joined: 11 November 05
From: Bucuresti




Si din 1999 pana cand ai observat fenomenul cum a mers masina?


--------------------
Dacia Duster 2011 Laureate dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AAlpine1
post 15 Feb 2007, 08:45
Post #3


Nothing Beats Cubic Inches !!!


Group: Members
Posts: 833
Joined: 7 February 04
From: Drumul Taberei Customs




scoti delcoul afara, scoti pinionul intermediar pompa de ulei -- axa cu came -- delcou si il pui corect la loc sau mai simplu il rotesti cu 180 de grade si iti va merge bine motaurul....


--------------------
. . .
929y

ma urmareste vis-a-vis :))))
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
unikat45
post 15 Feb 2007, 08:53
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 375
Joined: 4 May 06




masina e intr-adevar asa de cand am luat-o, din aprilie 2006, de la primul proprietar..care era multumit de ea.. dar nu prea stia el mare lucru despre asta ca avea mecanic la care se ducea (fostul proprietar era preot).... asa a fost probabil pusa de mecanicul la care se ducea .. dar prima data cand am spalat motorul si baietii de la spalatorie au avut toata grija la componentele sensibile la umezeala au asezat fisele in ordinea normala... raspunsul masinii a fost ca nu a vrut sa mai porneasca.... mai pe urma cu ocazia catorva lucrari de intretinere (schimbat ulei, curatire bujii, reglaj tacheti, carburator aprindere).. aprinderea a fost pusa iar la pozitia normala 1-3-4-2 si masina a pornit ok din prima cheie.. problemele au aparut la primul drum mai lung (onesti -iasi).. pe care in calitate de incepator si in ale soferiei si in ale doamnelor dacii l-am facut in 7 ore (cu tot cu opriri si asistenta tehnica prin telefon + trecut pe rosu la un semafor in roman dupa 7-8 chei date pentru pornire.. plange.gif death.gif ). cum am ajuns in iasi un amic a schimbat fisele si surpriza la urmatorul drum masina s-a comportat aproape normal sau cel putin asa mi s-a parut mie pentru ca nu mergeam cu viteza prea mare..


--------------------
Dacia 1310 Dacia 1310 1999 - IS 01882
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
unikat45
post 16 Feb 2007, 15:25
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 375
Joined: 4 May 06




am sa fa cum mi s-a sugerat mai sus... multumesc! de fapt poate chiar o inlocuire cu unul nou deoarece din cate stiu eu ala a fost deja rotit dar e interesant de ce s-a dus la loc...?

This post has been edited by unikat45: 16 Feb 2007, 15:25


--------------------
Dacia 1310 Dacia 1310 1999 - IS 01882
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dacia98
post 27 Dec 2013, 20:51
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 81
Joined: 25 February 11




salut colegi,
am si eu problema similara cu cea mentionata de colegul de mai sus, si anume: si la mine la motor ordinea fiselor este tot 3-4-2-1. Daca pun fisele la locul potrivit da rateuri si merge prost. Asta vara am umblat la pinionul delcou.Oare am pus invers? Deci trebuie sa invart su 180 de grade?
Astept raspunsurile voastre...


--------------------
Dacia dacia 98 berlina - -----------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
val2011
post 27 Dec 2013, 22:03
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 484
Joined: 17 September 11
From: Buzau




Nu e asa si la tine?

Attached thumbnail(s)
PICT0073.jpg ( Size: 170.17k ) Number of downloads: 594


--------------------
dacie 1310 1999 - bz..
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pcostica
post 27 Dec 2013, 22:48
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 627
Joined: 5 February 08
From: Resita,CS




asta e pozitia normala 1-3-4-2! numaratoarea incepe de la capsula vacuumatica in sensul acelor de ceasornic iar cilindrul 1 este cel de langa volanta.
Bafta!


--------------------
dacia 1300 -cs - -------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dacia98
post 28 Dec 2013, 17:35
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 81
Joined: 25 February 11




Am reusit sa pun la loc...Era problema la pinionul delcou. A trebuit sa invart cu 90 de grade sa fie in pozitia corecta.(conform descrierii technice, cand cilindrul nr. 1 este pe punctul mort superior)Am pus fisele corect (asa ca pe imaginea alaturata)si a pornit la sfert. Insa din pacate nici acuma nu merge motorul ca la carte. Nu-i dau de cap ce o fii problema?Merge in suturi. Am schimbat delcou, bobina si am si bujii noi.Nu stiu ce are, dar mai citesc aici prin topicuri.
Oricum va multumesc pentru ajutor.
Eventual daca are cineva vreo idee va rog sa ma ajutati.


--------------------
Dacia dacia 98 berlina - -----------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Black%Snake
post 28 Dec 2013, 21:42
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.717
Joined: 13 June 08
From: Resita




QUOTE(dacia98 @ 28 Dec 2013, 18:35)
Am reusit sa pun la loc...Era problema la pinionul delcou. A trebuit sa invart cu 90 de grade sa fie in pozitia corecta.(conform descrierii technice, cand cilindrul nr. 1 este pe punctul mort superior)Am pus fisele corect (asa ca pe imaginea alaturata)si a pornit la sfert. Insa din pacate nici acuma nu merge motorul ca la carte. Nu-i dau de cap ce o fii problema?Merge in suturi. Am schimbat delcou, bobina si am si bujii noi.Nu stiu ce are, dar mai citesc aici prin topicuri.
Oricum va multumesc pentru ajutor.
Eventual daca are cineva vreo idee va rog sa ma ajutati.
*



singuru lucru ce ti-a ramas e carburatorul, acolo este problema ta... dupa toate aceste modificari trebuie sa umbli si la reglajul lui neaparat.


--------------------
Dacia 1300 1973/Alpine 1.6 - Cs-02-LEL
Ni se maresc pupilele cand se zdruncina tabla
Stie dracu daca o sa ne tina rabla.... :D
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 22nd June 2024 - 03:57
Forum Renault