Ati cumpara un Duster 4x2?, Din curiozitate, nu pentru statistica
Ati cumpara un Duster 4x2?, Din curiozitate, nu pentru statistica
Bullix |
19 Feb 2010, 13:04
Post
#91
|
||
Solnitzar fidel Group: Members Posts: 655 Joined: 21 June 07 From: Bucuresti |
|
||
--------------------
Dacia / Dacia
1310 TLX 1.4 / Solenza Rapsodie 1.4MPI
1989 / 2004 Exista doua categorii de oameni: oameni inteligenti si oameni puternici.
|
|||
cosmin_2300 |
19 Feb 2010, 14:04
Post
#92
|
Banned Group: Members Posts: 5.050 Joined: 5 May 06 From: București |
QUOTE(CGDBZ @ 17 Feb 2010, 20:20) Eu n-am inteles niciodata logica asta ... n-am bani de 4x4 , iau 4x2 ... da' sa fie SUV ( sau ce e ) ca nu stie nimeni daca are tractiune integrala sau nu .... Iti iei un SUV tocmai pentru 4x4 , nu ?! Daca n-ai bani de 4x4 , orienteaza-te spre altceva ! |
--------------------
Opel
Astra J - 2016 -
Diesel inside. My friends, it has often been said that I like war. Friends, I love war!
|
|
aphophis |
19 Feb 2010, 14:19
Post
#93
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.491 Joined: 14 January 06 |
tocmai unii iau suv-uri 4x2 (de fapt unii..pun pariu ca o gramada, e plina tara de tucsonuri, tiguanuri 4x2) pentru pozitia mai ridicata la volan, ca cica ar fi mai sigure si tot asa
|
--------------------
Kia
Rio
2021
- ---
|
|
dizzy |
19 Feb 2010, 15:33
Post
#94
|
Work smart not hard! Group: Members Posts: 4.843 Joined: 11 February 04 |
Stau in oras, muncesc in oras dar pe un drum cu gropi destule, mai ies la o iarba verde.
Mi-ar trebui 4x4 vreo 2 maxim 4 saptamani pe an cand ninge, ca astia uita sa deszapezeasca. Daca iei 4x4 il platesti la inceput mai mult, consuma un pic mai mult, ai mai multe piese care sa se strice, si il folosesti cam 10% din timp in mod 4x4. Daca il iei 4x2, o sa regreti alea 4 saptamani ca nu l-ai luat 4x4. Peste 1-2 ani cand ma gandesc ca ar trebui sa schimb Loganul, voi alege probabil un Sandero Stepway sau un Duster 4x2. |
--------------------
Whirpool
ex Dacia Logan
2005
- B zzz SXX Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds. |
|
dydycom |
19 Feb 2010, 16:22
Post
#95
|
daca exista vointa, orice se poate Group: Members Posts: 628 Joined: 24 March 05 From: Bucharest |
Am votat 4x4 pentru ca asa cum multi inaintea mea au zis 4x2 e loganul si pentru ca desi pretul nu e atragator..transmisia nisan este...
|
--------------------
laguna
2.0 dci cva
2008 privilege Imi vand Laguna 3, Detalii la bursa!
http://https://www.reno.ro/index.php?act=ST&f=5&t=313709 |
|
lupul-sur |
19 Feb 2010, 22:45
Post
#96
|
Membru incepator Group: Members Posts: 88 Joined: 21 September 08 From: Bucuresti |
4x4, sunt mort dupa mersul cu masina pe dealuri si prin paduri, si loganul meu disesl urca dealurile gorjului pe drumuri de sonda de da dracii in el. Daca trece criza si mai scap de belele imi iau dieselul de 110 cai putere sau cat o aveam si sa vezi plimbare pe dealuri cu el.
|
--------------------
Dacia
Logan Diesel 85 cp
2008 - echipare full option - model Partener
- B-92-SOD
|
|
voinicel |
19 Feb 2010, 22:53
Post
#97
|
Noua mea pisica Group: Members Posts: 149 Joined: 9 June 06 |
4x4 clar. Cu toate ca visez la mitsu pajero 3200 DI-D, cutie automata etc, nu imi permit sa intretin decat unul 2500 sport, cam lung pentru offroad. Dar pentru ca nu fac offroad decat in concediu si la iesiri de weekend cred ca o sa raman la Duster 4x4, intretinere ieftina (sper si la piese de schimb), sper sa fie compromisul ideal pentru mers pe munte cu masina (nu noroaie si nebuneli extreme)
LE. De fapt mi-as lua 4x2 si dupa aia as umple forumul de topicuri cu intrebari despre cum as putea sa o fac 4x4 This post has been edited by voinicel: 19 Feb 2010, 23:10 |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition Stiu ca sunt prost, dar cand ma uit in jur prind curaj!
|
|
Daxidus |
20 Feb 2010, 06:59
Post
#98
|
Membru incepator Group: Members Posts: 46 Joined: 11 February 10 |
Doar 4x2.
Nu am ramas blocat cu masina personala pana acum. Pentru ce mi-ar trebui atunci 4x4? |
--------------------
Skoda
Octavia
2001
|
|
MMM |
20 Feb 2010, 22:28
Post
#99
|
Membru Group: Members Posts: 135 Joined: 14 September 06 |
Salut,
Eu asteptam masina si chiar ma pregateam sa cumpar una. Insa, in urma dimensiunilor furnizate de Dacia, am concluzionat ca nu prea incape in garaj. Adica, la inaltimea masinii de 182 cm, cam atingeam cu plafonul. Asa ca am mai pus ceva bani si am luat un VW Tiguan 4x4 la oferta. |
--------------------
Audi
A3 Sedan 1.4 tfsi
Ambition
|
|
asgard1955 |
20 Feb 2010, 23:17
Post
#100
|
membru Group: Members Posts: 1.665 Joined: 8 July 09 From: BH |
QUOTE(MMM @ 20 Feb 2010, 22:28) Salut, Eu asteptam masina si chiar ma pregateam sa cumpar una. Insa, in urma dimensiunilor furnizate de Dacia, am concluzionat ca nu prea incape in garaj. Adica, la inaltimea masinii de 182 cm, cam atingeam cu plafonul. Asa ca am mai pus ceva bani si am luat un VW Tiguan 4x4 la oferta. 1.68 m e inaltimea si oricum tiguan e alta poveste, mai frumoasa decat duster. This post has been edited by asgard1955: 20 Feb 2010, 23:33 |
--------------------
Dacia
Duster Laureate 1.6 16V 4x4 Noir Nacre
2011 "Uite, copilul meu, exista doua puteri in lume: Dumnezeu si Diavolul. Depinde cu cine se inrudeste cineva. Eu sunt cu Dumnezeu, cu Hristos."Pr. Paisie
|
|
ArtVandelay |
20 Feb 2010, 23:22
Post
#101
|
Anytown, USA.. Group: Members Posts: 2.662 Joined: 5 January 08 From: Craiova |
|
--------------------
Ford
focus
2001 He wondered why the boomerang kept getting bigger. Then, it hit him.
I got 99 cookiez cause a bitch ate one. |
|
C@talin |
20 Feb 2010, 23:25
Post
#102
|
Dealer autorizat droguri/Stil romantic: Sef. Group: Members Posts: 5.405 Joined: 5 December 05 From: cucu |
cum de ce ? ca e trendy
|
--------------------
Range Rover
V8 5.0
Vogue SE
- B 666 IAD Sold my soul to the devil for the Range.
Ladies if you wanna hang with me, you need a good rope . |
|
BZN |
21 Feb 2010, 10:23
Post
#103
|
Itan convins Group: Members Posts: 3.590 Joined: 29 January 08 From: Rucar / Bucuresti |
Nu. Am avut ocazia sa conduc un "brasovean" ARO 244 prin 1994, masina avea 2 ani. Era fantastic, pe drumurile forestiere din zona mea era o placere sa-l conduci. Am fost si la vanatoare... ehe ce vremuri... Erau situatii in care uitam sa "cuplez fata" si atunci trebuia sa te dai jos sa invarti o rotita din butuc (MRL). sE simtea imediat diferenta, iar daca era nevoie si de putere suplimentara, pe langa 4x4 se cupla reductorul... marfa.
Deci, daca tot e sa cumperi atunci musai 4x4. |
--------------------
Tico 0,796 6v, 1998
/Logan 1,598 16v, 2009
.
- AGXXMAV / AGXXVAB
|
|
MMM |
21 Feb 2010, 12:03
Post
#104
|
Membru Group: Members Posts: 135 Joined: 14 September 06 |
QUOTE(MMM @ 20 Feb 2010, 23:28) Salut, Eu asteptam masina si chiar ma pregateam sa cumpar una. Insa, in urma dimensiunilor furnizate de Dacia, am concluzionat ca nu prea incape in garaj. Adica, la inaltimea masinii de 182 cm, cam atingeam cu plafonul. Asa ca am mai pus ceva bani si am luat un VW Tiguan 4x4 la oferta. Fac o completare la propriul meu post...scuze moderatorilor, daca nu este permis! Eu vroiam un Duster 4x4, altminteri daca vrei 4x2 poti sa iei la fel de bine un Logan. Ce poate Duster 4x2, sigur poate si Loganul. Cu costuri mai mici chiar Ca pana la urma diferenta intre garda de sol a celor doua masini nu este foarte mare. Este vorba de 2-3 cm, daca nu gresesc. Plus ca, Loganul va fi probabil mai stabil pe traiectorie, avand centrul de greutate ma jos. |
--------------------
Audi
A3 Sedan 1.4 tfsi
Ambition
|
|
minny |
22 Feb 2010, 14:52
Post
#105
|
Membru porcos Group: Members Posts: 1.217 Joined: 18 April 06 |
As adauga acum ca am aflat ca este 4X4 si pe varianta de baza ca teoretic e pacat sa nu iei 4X4 dar vor fi si destui care se vor multumi cu 4X2.
This post has been edited by minny: 22 Feb 2010, 14:52 |
--------------------
------
------
------
|
|
Squirrel |
22 Feb 2010, 17:04
Post
#106
|
Captain of Black Pearl™… Group: Members Posts: 4.466 Joined: 13 March 08 From: partea mea: Drum bun! |
Da, soluție low-cost de pseudo-reductor: 1,5dCi@110CP vine cu transmisie prin cutie de viteze cu 6 trepte, iat treapta I permite rularea cu 5,8 km/h @ 1000rpm.
Bine că măcar nu au ignorat total necesitatea unei viteze de deplasare reduse în teren problematic. Dar tot prețul va fi cuiul în …sarcofag-ul autohton. LE: Scuze, greșit thread-ul. Rog frumos un moderator dacă poate să mute pe cel principal. Mulțumesc! This post has been edited by Squirrel: 22 Feb 2010, 17:05 |
--------------------
Dacia
Duster
2010 1,6 16v 4Ś4 Laureaté Noir Nacré
- RO 44 AWD Fire, walk with me...in 4 strokes, water cooled.
|
|
duster 1993 |
22 Feb 2010, 18:34
Post
#107
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 22 February 10 |
ati vazut noile poze facute la pitesti cu dusterul ?e mijto versiunea cu interiorul farurilor negru
|
--------------------
dacia
logan mcv
2006
- B 14 TLG
|
|
fansuv |
22 Feb 2010, 18:40
Post
#108
|
Membru autentic Group: Members Posts: 545 Joined: 28 March 09 |
unde sa le vedem. pune link. mersi.
|
--------------------
logan
1.6
2007
|
|
duster 1993 |
22 Feb 2010, 18:47
Post
#109
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 22 February 10 |
http://www.zf.ro/zf-24/fotografii-noi-cu-i...e-foto-5449226/
22 Feb 2010, 18:51: cum ti se pare varianta asta fata de aia cu farurile ca la americani ??adik cromate This post has been edited by duster 1993: 22 Feb 2010, 18:51 |
--------------------
dacia
logan mcv
2006
- B 14 TLG
|
|
AlexV |
22 Feb 2010, 18:51
Post
#110
|
Admin? Group: Admin Posts: 2.553 Joined: 4 December 02 From: Bucuresti |
duster 1993, dar tu le-ai vazut? sunt luate de pe daciaclub. au pe ele watermark-ul. subiectul de aici este "Ati cumpara un Duster 4x2?", pozele le gasesti pe celalalt topic si la stiri.
|
--------------------
Toyota
RAV4
2.0 "Man is least himself when he talks in his own person. Give him a mask, and he will tell you the truth," Oscar Wilde.
|
|
CGDBZ |
22 Feb 2010, 20:25
Post
#111
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.487 Joined: 8 July 09 From: BZ |
cosmin_2300 eu nu gandesc asa " ca nu stie nimeni daca are tractiune integrala sau nu ...." , eu nu-mi iau masina pentru "lume" , eu imi iau pentru mine , sa-mi placa mie , sa ma simt bine in ea , sa fie pentru buzunarul meu (pret de achizitie si intretinere) , sa fie pentru nevoile mele .
"Daca n-ai bani de 4x4 , orienteaza-te spre altceva ! "- pote as avea bani dar daca nu-mi e neaparat necesar 4Ś4 am sa ma orientez spre un Duster 4Ś2 din motivele care ti le-am enumerat mai sus. |
--------------------
-
-
-
|
|
Squirrel |
25 Feb 2010, 10:41
Post
#112
|
Captain of Black Pearl™… Group: Members Posts: 4.466 Joined: 13 March 08 From: partea mea: Drum bun! |
Rețeta pentru Dacia Duster: 4Ś2 în Romania, 4Ś4 - la export.
Las' că au ei departament de marketing care a decis deja alegerea noastră. O fi vreo aluzie fină să emigrez? QUOTE Duster, modelul SUV Dacia, care se lanseaza in martie, ar putea avea o perioada de asteptare de 3-5 saptamani de la comanda. Pentru varianta 4x4, asteptarea va fi chiar mai lunga, insa romanii prefera versiunile ieftine, cu tractiune simpla. Pentru varianta cu tractiune integrala a Daciei Duster, perioada de asteptare ar putea fi ceva mai mare decat in cazul celei cu tractiune simpla, consecinta a dorintei producatorului de a satisface cererea la export a modelului cu tractiune integrala, deoarece marjele de profit sunt mai mari pe pietele UE decat in Romania. "Livrarile vor incepe la sfarsitul lunii martie, cel mai probabil. Termenul de asteptare va fi de trei-patru saptamani. Pentru varianta 4x4 va exista un mic decalaj, deoarece va trebui satisfacuta si cererea de la export, in conditiile in care Duster se va produce doar in Romania", apreciaza Marius Sandulescu, consilier de vanzari al Adras, dealer Dacia. Calendarul vanzarii Dacia Duster prevede lansarea sa la inceputul lunii viitoare, dupa care "timp de doua-trei saptamani vor fi organizate sesiuni de training pentru dealeri in care acestora le vor fi prezentate oficial informatiile necesare precum preturi, dotari etc.", adauga Sandulescu. Este asteptata o anumita reticenta de inceput a cumparatorilor pentru Duster, crede consilierul. Tractiunea simpla, mai cautata Cererea se va indrepta preponderent catre modelul cu tractiune simpla, apreciaza Marius Bocsa, seful de marketing al dealerului Dacia, AutoCobalcescu. "Din experienta noastra cu alte modele care au ambele tipuri de tractiune, cum ar fi Nissan Qashqai, cred ca se vor vinde mai bine variantele cu tractiune 4x2, care sunt mai accesibile. Totusi, iarna grea care a trecut ar putea creste interesul fata de modelul 4x4", apreciaza acesta. Principala concurenta pentru Duster va veni din partea Nissan Qashqai (al carui pret incepe de la 15.000 de euro la oferta), Hyundai Tucson, Kia Sportage sau Ssangyong, mai spune el. Ceea ce va face diferenta intre Duster si aceste modele va fi probabil pretul mai mic, politica aplicata de producatorul de la Pitesti si in cazul modelelor precedente", spune Bocsa. "Aparitia Duster va aduce un spor de imagine pentru Dacia", apreciaza el. Diesel si benzina Modelul Dacia Duster va fi lansat la Geneva pe 2 martie, urmand ca imediat dupa eveniment sa fie lansat si comercializat si in Romania. "Sunt asteptari mari in ceea ce priveste vanzarile Dacia Duster, iar reactiile pe care le-am primit pana in prezent arata ca noul model este foarte apreciat", ne-a declarat Constantin Stroe, vicepresedintele companiei Automobile Dacia. Duster va fi disponibil in versiunile 4x2 si 4x4. Motorizarea va fi pe benzina, cu o capacitate cilindrica de 1,6 l si 110 CP, precum si diesel (capacitate cilindrica 1,5 l si 85 CP, respectiv 1,5 capacitate cilindrica si 105 CP). Constructorul sustine ca modelul va avea un consum redus de carburant. Masinile cu motorizare diesel vor emite sub 140g CO2/km in versiunea 4x2 si mai putin de 150g CO2/km pentru 4x4. Dacia Duster beneficiaza, in versiunea de serie, de doua airbaguri frontale si de centuri de siguranta in trei puncte. In functie de versiune, sunt disponibile doua airbaguri laterale cap/torace pentru locurile din fata. Prin dimensiunile masinii, noul model se inscrie in clasa compacta, dar va avea un pret ce "aminteste mai curand de cel al modelelor de clasa mica", se mai arata intr-un comunicat al Automobile Dacia. Modelul are o lungime de 4,31 metri si o latime de 1,82 metri. Producatorul auto, parte a grupului francez Renault, va oferi o garantie de trei ani sau 100.000 de kilometri. Potrivit unui site de vanzari auto din Germania (mobile.de), un dealer Renault-Dacia are afisat pentru modelul Duster 4x2 preturi cuprinse intre 13.040 euro si 16.630 euro, in functie de versiuni si motorizari. Cel mai ieftin Duster este un model 4x2, cu motor pe benzina de 1,6 litri, 105 CP, care costa 13.040 euro. Versiunea Dacia Duster Ambiance cu motor pe benzina de 1,6 litri, 105 CP si dotari (aer conditionat manual, inchidere centralizata si geamuri electrice) este oferit la pretul de 15.130 euro. |
--------------------
Dacia
Duster
2010 1,6 16v 4Ś4 Laureaté Noir Nacré
- RO 44 AWD Fire, walk with me...in 4 strokes, water cooled.
|
|
tag21 |
25 Feb 2010, 11:18
Post
#113
|
Membru Group: Members Posts: 171 Joined: 4 February 10 |
QUOTE
" Duster, modelul SUV Dacia, care se lanseaza in martie, ar putea avea o perioada de asteptare de 3-5 saptamani de la comanda. Pentru varianta 4x4, asteptarea va fi chiar mai lunga, insa romanii prefera versiunile ieftine, cu tractiune simpla. Pentru varianta cu tractiune integrala a Daciei Duster, perioada de asteptare ar putea fi ceva mai mare decat in cazul celei cu tractiune simpla, consecinta a dorintei producatorului de a satisface cererea la export a modelului cu tractiune integrala, deoarece marjele de profit sunt mai mari pe pietele UE decat in Romania. "Livrarile vor incepe la sfarsitul lunii martie, cel mai probabil. Termenul de asteptare va fi de trei-patru saptamani. Pentru varianta 4x4 va exista un mic decalaj, deoarece va trebui satisfacuta si cererea de la export, in conditiile in care Duster se va produce doar in Romania", apreciaza Marius Sandulescu, consilier de vanzari al Adras, dealer Dacia. ...................................................................................... Tractiunea simpla, mai cautata Cererea se va indrepta preponderent catre modelul cu tractiune simpla, apreciaza Marius Bocsa, seful de marketing al dealerului Dacia, AutoCobalcescu. "Din experienta noastra cu alte modele care au ambele tipuri de tractiune, cum ar fi Nissan Qashqai, cred ca se vor vinde mai bine variantele cu tractiune 4x2, care sunt mai accesibile. Totusi, iarna grea care a trecut ar putea creste interesul fata de modelul 4x4", apreciaza acesta. ....... " ------------------------------------------------- Sa inteleg acum ca daca ma orientez pe un 4x4 cresc binishor sansele sa am parte de o calitate mai buna, adica asa mai de ...... export ?! Hehehehehe .... ce carcotash sunt acum , nu ?! |
--------------------
Toyota
Corolla
D4D Excellence Dacia Duster (again) Duster 1.6 16v 4x4 ... made in "Sparta" :))
|
|
florian90 |
25 Feb 2010, 12:22
Post
#114
|
sofer de dacie,cu aprindere electronica gotronic Group: Members Posts: 196 Joined: 25 July 08 From: Bucuresti |
|
--------------------
DACIA
1310 Break
1996..Break..benzina..1397 cmc
- B 87 TBW Conduc o dacie fermecatoare:X
|
|
Michael |
25 Feb 2010, 14:43
Post
#115
|
Membru Group: Members Posts: 134 Joined: 25 August 04 From: Bucharest |
As aduce un argument in favoarea versiunii cu tractiune fata. Duster 4x2 are un volum al portbagajului de 475 litri (roata de rezerva montata sub masina). In schimb, Duster 4x4 are un portbagaj de 380 de litri (roata de rezerva montata in portbagaj).
Pe drumurile din Romania, am simtit intotdeauna nevoia unei masini cu garda mai mare la sol. Motiv pentru care masina actuala are pachet de drumuri grele (caroseria inaltata cu 2 cm). Cu toate acestea, au fost destule situatii in care am dat de jos. Deci, o garda la sol mai mare ar fi fost si mai buna. Iar Duster, cu o garda la sol de 20,5 cm (versiunea 4x2) si 21 cm (versiunea 4x4) sta foarte bine in aceasta privinta. In schimb, iarna asta am reusit sa raman intepenit in zapada o singura data. In aceste conditii, as da sau nu 1.800 de euro (sau cat va costa) in plus pe tractiunea integrala? Raspunsul: daca bugetul este limitat, ma multumesc si cu un Duster 4x2, din ratiunile practice aratate (garda la sol, portbagaj mai mare); daca insa bugetul permite, as opta pentru un 4x4, desi m-as uita cu regret la cei aproape 100 de litri in plus ai portbagajului variantei cu tractiune fata. |
--------------------
Volkswagen
Jetta
2008/Comfortline 1.4 TSI 122 CP DSG7
|
|
tag21 |
25 Feb 2010, 14:56
Post
#116
|
Membru Group: Members Posts: 171 Joined: 4 February 10 |
QUOTE(Michael @ 25 Feb 2010, 14:43) As aduce un argument in favoarea versiunii cu tractiune fata. Duster 4x2 are un volum al portbagajului de 475 litri (roata de rezerva montata sub masina). In schimb, Duster 4x4 are un portbagaj de 380 de litri (roata de rezerva montata in portbagaj). Pe drumurile din Romania, am simtit intotdeauna nevoia unei masini cu garda mai mare la sol. ............................................. In aceste conditii, as da sau nu 1.800 de euro (sau cat va costa) in plus pe tractiunea integrala? Raspunsul: daca bugetul este limitat, ma multumesc si cu un Duster 4x2, din ratiunile practice aratate (garda la sol, portbagaj mai mare); daca insa bugetul permite, as opta pentru un 4x4, desi m-as uita cu regret la cei aproape 100 de litri in plus ai portbagajului variantei cu tractiune fata. ---------------- Foarte corecta analiza ta. Inca o dovada ca sunt foarte multi factori de luat in considerare si nu ii putem multumi pe toti. Apropos ... asgard1955 postase niste .xls acum citeva zile si acolo (daca sursa e de incredere) se vorbea de 1200E diff intre cele 2 variante ... ramine de vazut ... mai e doar 1 saptamina ! |
--------------------
Toyota
Corolla
D4D Excellence Dacia Duster (again) Duster 1.6 16v 4x4 ... made in "Sparta" :))
|
|
bobo77 |
25 Feb 2010, 21:58
Post
#117
|
........................... Group: Members Posts: 7.213 Joined: 27 January 06 From: Mangalia |
Mie mi se pare suficient de mare portbagajul (380 l), cred ca o sa fie la fel de "incapator" ca cel de pe logan berlina, unde se stie ca gura de deschidere nu este chiar incapatoare si balamalele ocupa destul spatiu la incarcare desi are 510 l...
|
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1,6 mpi
2008 ph 2
- CT _ _ _ _ Multa lume,putini oameni...
|
|
fansuv |
27 Feb 2010, 18:05
Post
#118
|
Membru autentic Group: Members Posts: 545 Joined: 28 March 09 |
4*4 e mai greu => consumul creste.
Intretinere mai grea. Mai usor- demarj beton - prinde 100 km/h in 11 secunde- urca mai usor pantele!!! PORTBAGAJUL E ENORM!!! Comparati concurenta la portbagaj! VA FI UN MARE SUCCES de piata. Se va vinde F. BINE. La fel ca loganul, sandero, MCV si pick-up! This post has been edited by fansuv: 27 Feb 2010, 18:39 Attached thumbnail(s) 743103l_576x432_h_e0682ed9.jpg ( Size: 121.58k ) Number of downloads: 702 dacia_duster_concurenta.jpg ( Size: 110.48k ) Number of downloads: 723 |
--------------------
logan
1.6
2007
|
|
smailmiami |
27 Feb 2010, 19:41
Post
#119
|
Membru autentic Group: Members Posts: 318 Joined: 7 September 06 |
Mai respira ...
|
--------------------
Daewoo
Leganza
2004
- DJ-10-DKL
|
|
horiamat |
28 Feb 2010, 13:58
Post
#120
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 27 February 10 |
Da .... As cumpara fara discutie
Astept totusi sa vad date concrede despre consum si fiabilitate. Dar bazandu-ma pe experienta Logan eu zic ca nu are cum sa fie nereusita. In plus am citit niste reviewuri facute de jurnalisti auto straini... si impresia generala e pozitiva, si chiar lauda performantele off road |
--------------------
reno
clio
1999
- sm04yss
|
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 23rd September 2024 - 04:35 |