B 48 C U P Logan 1.6 MPI, Preference, race car wannabe
B 48 C U P Logan 1.6 MPI, Preference, race car wannabe
R19/16v |
4 Nov 2011, 15:45
Post
#931
|
||
Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti |
|
||
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|||
Dsign |
4 Nov 2011, 15:46
Post
#932
|
Led Tuning Man Group: Members Posts: 3.498 Joined: 24 November 03 From: Bucuresti |
Acelasi mecanic mi-a spus ca e cu "dus si intors" . Adica e posibil sa dereglez mai rau porcaria si sa o stric mai tare
In manual este specificata o anumita cota de reglaj, insa eu nu prea am umblat acolo, nu vad de ce ar trebui reglata pedala... Ma rog, am sa incerc This post has been edited by Dsign: 4 Nov 2011, 15:49 |
--------------------
D
Logan
2004 Preference 1.6MPI Egee
- B 48 CUP http://youtu.be/OQ-ukXOBfI4
|
|
zanzie |
4 Nov 2011, 16:53
Post
#933
|
Aspirant de Trabant Group: Members Posts: 1.241 Joined: 30 April 08 From: Pădure |
Daca nu vrei s-o aerisesti prin metoda "pedalei", du-o intr-un service care are aparat profesional de aerisire a franelor.
|
--------------------
gard viu din spini,
cu flori la poarta
si rinoceri in curte
|
|
Dsign |
4 Nov 2011, 17:20
Post
#934
|
Led Tuning Man Group: Members Posts: 3.498 Joined: 24 November 03 From: Bucuresti |
Sunt de acord, numai ca folosesc lichid RBF, nu am chef sa-l amestec cu al lor, din aparat
|
--------------------
D
Logan
2004 Preference 1.6MPI Egee
- B 48 CUP http://youtu.be/OQ-ukXOBfI4
|
|
skija |
4 Nov 2011, 19:20
Post
#935
|
proud not to be american Group: Members Posts: 513 Joined: 5 January 05 From: Bucharest/Buzau |
dani.. aparatul ala nu are lichid in el... e o pompa de mana cu care tragi lichidul din instalatie, inlocuindu-l cu ala pus proaspat in recipientul de pe logan... deci stai linistit... nu face rau...
cred ca abia peste vreo 3 saptamani te-as putea ajuta cu o aerisire cu un astfel de aparat... se face in fata blocului... |
--------------------
LOGAN
MCV 1.5dci
2007
- BZ 80 SKJ decat o viata Cioran, mai bine o zi Van-Damme...
|
|
2xGI |
4 Nov 2011, 19:37
Post
#936
|
Membru autentic Group: Members Posts: 993 Joined: 24 October 08 From: Bucuresti |
CUP-U nui' masina de fata blocului
|
--------------------
ex. Dacia
1300
1978
- momentan Treanta 2 niciodata sa nu spui niciodata
|
|
Markos |
4 Nov 2011, 19:42
Post
#937
|
fost programator Group: Members Posts: 8.016 Joined: 27 October 05 From: Scursurești Vale |
ok, în spatele blocului, atunci.
|
--------------------
Reno
Megan
Privilej "Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
|
|
2xGI |
4 Nov 2011, 19:44
Post
#938
|
Membru autentic Group: Members Posts: 993 Joined: 24 October 08 From: Bucuresti |
sau undeva la mijloc, langa centrala termica
|
--------------------
ex. Dacia
1300
1978
- momentan Treanta 2 niciodata sa nu spui niciodata
|
|
zanzie |
4 Nov 2011, 19:46
Post
#939
|
Aspirant de Trabant Group: Members Posts: 1.241 Joined: 30 April 08 From: Pădure |
QUOTE(skija @ 4 Nov 2011, 20:20) dani.. aparatul ala nu are lichid in el... e o pompa de mana cu care tragi lichidul din instalatie, ... Eu ziceam sa duca masina intr-un service care are asa ceva: http://www.twin-shop.ro/product_info.php?products_id=41 |
--------------------
gard viu din spini,
cu flori la poarta
si rinoceri in curte
|
|
b44dvl |
4 Nov 2011, 22:35
Post
#940
|
Membru cu 1300 Group: Members Posts: 447 Joined: 9 March 09 From: Bucuresti |
QUOTE(Dsign @ 4 Nov 2011, 15:43) Mi s-a sugerat (un singur mecanic mi-a spus chestia asta) sa verific si reglez cursa pedalei (Logan are asa ceva, e specificat chiar si in manualul de reparatie) astfel incat sa nu mai am cursa moarta la pedala. Ce parere aveti ? Acelasi reglaj il are si batrana Dacie 1300, eu a trebuit sa refac reglaju asta dupa ce am montat o servo-frana noua, probabil si tu trebuie sa faci reglajul asta dupa ce ai pus noua pompa de frana Pe spate ai racorduri flexibile? Sau intra conducte direct in ertieri? |
--------------------
Dacia
1300 din
1976
- B 44 DvL Bad Mojo Mother Fucker
|
|
Dsign |
5 Nov 2011, 00:13
Post
#941
|
Led Tuning Man Group: Members Posts: 3.498 Joined: 24 November 03 From: Bucuresti |
Lucrez intr-un service destul de pricopsit, aici se fac aerisirile la pedala. Mi s-a promis ca vor achizitiona un aparat cu vid.
La etrierii de spate nu am flexibile, in spate flexibilele sunt intre repartitor si punte. @skija, mersi, o sa fac asta la service la mine, o sa incerc si cu reglajul la pedala. Mi s-a mai sugerat sa verific supapa de retur de la pompa de frana. Nu stiu inca cum pot face asta, insa mi s-au promis niste materiale, o sa incerc sa citesc cat se poate de mutl despre asta. Se pare ca mecanicii din zilele noastre nu stiu altceva decat sa inlocuiasca niste piese, adica sa desfaca si sa stranga suruburi. Putini mai sunt cei care gandesc. @zanzie, fix acest tip de aparat incerc sa-l evit. This post has been edited by Dsign: 5 Nov 2011, 00:15 |
--------------------
D
Logan
2004 Preference 1.6MPI Egee
- B 48 CUP http://youtu.be/OQ-ukXOBfI4
|
|
YRX |
6 Nov 2011, 08:20
Post
#942
|
Membru autentic Group: Members Posts: 4.883 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti |
Vizual servofrana de pe MCV pare diferita de a mea de pe berlina, e mai mare. S-ar putea sa difere lungimea axului care apasa pe pompa cand franezi.
Exista un reglaj in servofrana care lungeste sau scurteaza capatul de cursa, asa frana va tine mai sus sau mai jos la pedala, uita-te si intr-un manual de Van si vezi ce lungime trebuie sa ai la reglaj fata de berlina. |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
alessandroK4M |
6 Nov 2011, 08:32
Post
#943
|
Membru Group: Members Posts: 114 Joined: 22 June 11 |
mastervacul este identic si la van si la berline
|
--------------------
dacia
logan
1.6 16v
|
|
Dsign |
7 Nov 2011, 12:16
Post
#944
|
Led Tuning Man Group: Members Posts: 3.498 Joined: 24 November 03 From: Bucuresti |
Modificarile au fost facute de-a lungul timpului, in urmatoarea ordine :
- discuri ventilate + etrieri de berlina DCI, in loc de discuri simple - etrieri de VAN + discuri de VAN - discuri spate - pompa de VAN Incepand cu inlocuirea etrierilor mici cu cei de DCI, pedala n-a mai fost la fel de ferma ca la o masina iesita din fabrica. Atunci am schimbat etrierii in service DACIA. Ieri am desfacut si am demontat mitul cu garniturile pompei master : pompa cea veche, care a servit masinii mele timp de aproape 7 ani arata ca noua pe dinauntru. Voi pune poze cu ea desfacuta imediat ce ajung acasa. Nici vorba de asperitati in capatul cursei, nici vorba de garnituri obosite, pompa arata excelent pe dinauntru. Nu cred ca pompa de VAN (care este mult mai noua) poate arata mai rau. Asadar, cine spune ca se strica garniturile cand faci aerisirea "pedale/apasa" pentru ca face pompa o cursa mai mare ca de obicei, maninca r..hat!!! Am mai testat zilele astea: cu masina pe loc, motorul pornit, apas pedala pana la 3 sferturi de cursa si acolo moare, nu se duce mai spre podea, semn ca nu exista pierderi, nici interne si nici externe. Daca las masina sa curga la vale, apas pedala cam 2 cm, nu se intampla nimic, la al 3-lea cm incepe sa pompeze, abia la a 4-lea cm incepe sa decelereze agregatul. Testul asta l-am facut in curte, la o viteza infima. Incerc zilele astea sa fac o alta aerisire |
--------------------
D
Logan
2004 Preference 1.6MPI Egee
- B 48 CUP http://youtu.be/OQ-ukXOBfI4
|
|
zanzie |
7 Nov 2011, 12:21
Post
#945
|
Aspirant de Trabant Group: Members Posts: 1.241 Joined: 30 April 08 From: Pădure |
QUOTE(Dsign @ 7 Nov 2011, 13:16) Daca las masina sa curga la vale, apas pedala cam 2 cm, nu se intampla nimic, la al 3-lea cm incepe sa pompeze, abia la a 4-lea cm incepe sa decelereze agregatul. Asa face si a mea. Bine, cu frane standard. |
--------------------
gard viu din spini,
cu flori la poarta
si rinoceri in curte
|
|
Dsign |
7 Nov 2011, 12:31
Post
#946
|
Led Tuning Man Group: Members Posts: 3.498 Joined: 24 November 03 From: Bucuresti |
Logan Preferance 1.4, din 2006, al tatalui meu (pana acum i-am schimbat doar placute si discuri) reactioneaza inca din primul cm de cursa a pedalei. Acolo vreau si eu sa ajung.
|
--------------------
D
Logan
2004 Preference 1.6MPI Egee
- B 48 CUP http://youtu.be/OQ-ukXOBfI4
|
|
4x4 |
7 Nov 2011, 15:37
Post
#947
|
Übermensch Group: Members Posts: 3.394 Joined: 24 March 07 |
Fa acel reglaj al pompei, dar vezi sa nu exagerezi si sa stea pompa mereu atacata.
|
--------------------
W
S
S Attere Dominatum!
|
|
Dsign |
7 Nov 2011, 18:47
Post
#948
|
Led Tuning Man Group: Members Posts: 3.498 Joined: 24 November 03 From: Bucuresti |
Incercat, dar acel reglaj de la pedala nu face decat sa schimbe pozitia pedalei fata de podea
|
--------------------
D
Logan
2004 Preference 1.6MPI Egee
- B 48 CUP http://youtu.be/OQ-ukXOBfI4
|
|
YRX |
7 Nov 2011, 20:24
Post
#949
|
Membru autentic Group: Members Posts: 4.883 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti |
Eu ziceam mai sus de axul de dupa membrana, care apasa pe pompa, nu cel de la pedala. Nu stiu cum este la Logan (ca n-am desfacut niciuna), dar mie mi se pare ca ar avea o smecherie care-i permite lungirea sau scurtarea, ceea ce ar fi exact ce cauti.
vac.JPG ( Size: 20.12k ) Number of downloads: 803 |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
Victorine |
7 Nov 2011, 20:46
Post
#950
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.995 Joined: 20 April 05 From: Timișoara |
Daca descoperiti, sa scrieti va rog aici, nici a mea nu reactioneaza chiar imediat ce apas pedala. Etrieri mari si discuri de MCV.
|
--------------------
Toyota
Auris Touring Sports HSD
2014
|
|
cristio_79 |
7 Nov 2011, 22:08
Post
#951
|
Membru autentic Group: Members Posts: 4.334 Joined: 28 September 05 From: CONSTANTA |
In manual nu se da decat valoarea pentru X1, atat.
La Solenza se explica modalitatea de reglaj la ambele capete ale tijei si valorile. Servofrana este diferita. |
--------------------
Citroen / Peugeot
C3 / 308
SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020 Mai traiti? Bine...
|
|
Dsign |
8 Nov 2011, 00:02
Post
#952
|
Led Tuning Man Group: Members Posts: 3.498 Joined: 24 November 03 From: Bucuresti |
@cristio, daca se poate, o selectie din manualul de Solenza? Multumesc
|
--------------------
D
Logan
2004 Preference 1.6MPI Egee
- B 48 CUP http://youtu.be/OQ-ukXOBfI4
|
|
YRX |
8 Nov 2011, 06:54
Post
#953
|
Membru autentic Group: Members Posts: 4.883 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti |
|
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
Dsign |
9 Nov 2011, 20:54
Post
#954
|
Led Tuning Man Group: Members Posts: 3.498 Joined: 24 November 03 From: Bucuresti |
Multumesc @YRX
Astazi am aprofundat un pic partea cu reglajul la pedala. Furca aceea cu filet regleaza garda pedalei, atat. Am reusit s-o ridic in asa fel incat se agata talpa incaltarii de marginea ei, cand luam piciorul din gaz si incercam sa franez. Am revenit la reglajul initial. Alte idei nu mai am. |
--------------------
D
Logan
2004 Preference 1.6MPI Egee
- B 48 CUP http://youtu.be/OQ-ukXOBfI4
|
|
Bujor Stefan |
9 Nov 2011, 21:17
Post
#955
|
Membru autentic Group: Members Posts: 713 Joined: 17 March 06 From: Bucuresti |
Eu stiu ca la servofrana de pe daciile vechi se regla si tija care iesea din servofrana.
Nu cumva sa ai o distanta prea mare acolo. Aici e mai dificil, scoate conductele, lichid scurs, reglaj, aerisire. Daca nu e bine o iei de la capat... Din ce vad in manual, pare ca ar avea si acolo o piulita reglabila in capul tijei, dar nu specifica nimic despre reglaj. servo.JPG ( Size: 27.16k ) Number of downloads: 875 |
--------------------
Dacia
Logan
2006 Ambition 1,6
- B
|
|
cristio_79 |
9 Nov 2011, 21:48
Post
#956
|
Membru autentic Group: Members Posts: 4.334 Joined: 28 September 05 From: CONSTANTA |
Incearca sa scoti pompa de pe servo si sa vezi daca varful acela este pe linie cu indoiturile alea. In poza originala se vede ceva trasat acolo, eu am ingrosat: servo.JPG ( Size: 44.71k )
Number of downloads: 780
Daca nu este, incearca sa aduci varful acela mai aproape de pistonasul pompei. This post has been edited by cristio_79: 9 Nov 2011, 21:49 |
--------------------
Citroen / Peugeot
C3 / 308
SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020 Mai traiti? Bine...
|
|
Bujor Stefan |
9 Nov 2011, 23:13
Post
#957
|
Membru autentic Group: Members Posts: 713 Joined: 17 March 06 From: Bucuresti |
Sau demontezi pompa de frana, ii pui un pic de mastic pe coada pistonului si o presezi apoi in pozitia ei normala, pe servofrana.
Dupa ce o depresezi, vei putea observa cat a apasat tija pe mastic si cat spatiu a ramas gol intre tija si pistonul pompei. Poti apoi sa desurubezi tija un pic mai putin decat spatiul ramas gol, ca sa nu ai probleme la revenirea pistonului pompei de frana. Cred ca se intelege ca trebuie grija mare sa nu cada masticul in corpul servofranei. |
--------------------
Dacia
Logan
2006 Ambition 1,6
- B
|
|
Dsign |
10 Nov 2011, 11:32
Post
#958
|
Led Tuning Man Group: Members Posts: 3.498 Joined: 24 November 03 From: Bucuresti |
Multumesc fratii mei pentru sfaturi, am si eu manualul de service si schema asta, confirm, si la mine scrie doar de cota X1. In weekend am sa incerc proba cu masticul, eventual sa demontez toata servofrana cu tot cu pompa, sa vad cum naibii fac ele treaba acolo.
Inca o chestie, tija de la pedala la servo se invarte cu totul, e cumva posibil sa aibe vreun filet pe undeva in interior si in felul asta sa se regleze cursa pana la pistonul pompei? Mi-a fost frica sa o invart, sa nu stric ceva prin servo. Inca o data multumesc pentru sfaturi si schite. |
--------------------
D
Logan
2004 Preference 1.6MPI Egee
- B 48 CUP http://youtu.be/OQ-ukXOBfI4
|
|
cristio_79 |
10 Nov 2011, 12:26
Post
#959
|
Membru autentic Group: Members Posts: 4.334 Joined: 28 September 05 From: CONSTANTA |
Din cate stiu eu, nu. Se slabesc doar piulitele acelea si se infileteaza sau desfileteaza pana se obtin cotele, apoi se strang piulitele la loc.
|
--------------------
Citroen / Peugeot
C3 / 308
SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020 Mai traiti? Bine...
|
|
zanzie |
10 Nov 2011, 12:31
Post
#960
|
Aspirant de Trabant Group: Members Posts: 1.241 Joined: 30 April 08 From: Pădure |
QUOTE(Bujor Stefan @ 9 Nov 2011, 22:17) Eu stiu ca la servofrana de pe daciile vechi se regla si tija care iesea din servofrana. Nu cumva sa ai o distanta prea mare acolo. Iar eu stiu ca daca distanta era prea mica stricai servofrana. Adica alti bani cheltuiti. |
--------------------
gard viu din spini,
cu flori la poarta
si rinoceri in curte
|
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 24th September 2024 - 06:43 |