Bacau ---> Cluj, Cum, pe unde?
![]() ![]() ![]() |
Bacau ---> Cluj, Cum, pe unde?
StefanT |
![]()
Post
#1
|
||
![]() STF - Special Tactical Force Group: Members Posts: 3.413 Joined: 19 April 04 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Suzuki
GSX-1300-R
2008
- B'100'HAY Fan Reno 53379
|
|||
DomnulK |
![]()
Post
#2
|
![]() ex kAndrei Group: Members Posts: 1.403 Joined: 7 September 03 From: Bucuresti ![]() |
aaaaa, pe la cheile bicazului cat esti in moldova e bun drumu, surprizele vor fi cand treci dincolo. e cam pilaf drumul prin transilvania, pe oriunde ai lua-o.
This post has been edited by kAndrei: 6 Aug 2007, 08:56 |
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1.6 MPI
2004 Asfalt Uscat!
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.322 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
kAndrei - Pe cuvantul tau???? Nu vb. aiurea....nu stiu pe ce drumuri ai circulat tu....
StefanT - Asta este traseul, in apropiere de Reghin este o portiune cu drum mai rau dar dupa aceaa drumul este OK... Drum bun ! |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
StefanT |
![]()
Post
#4
|
![]() STF - Special Tactical Force Group: Members Posts: 3.413 Joined: 19 April 04 From: Bucuresti ![]() |
Multumesc frumos, sper sa nu ma intorc cu articulatiile masinii in brate acasa
![]() |
--------------------
Suzuki
GSX-1300-R
2008
- B'100'HAY Fan Reno 53379
|
|
alecsz99 |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 510 Joined: 18 February 07 From: Bucuresti, Romania ![]() |
Am facut drumul Reghin-P. Neamt-Bacau prin Cheile Bicazului toamna trecuta pe o ploaie marunta si sacaitoare si totul a fost OK.
Drumul Bacau-Piatra Neamt era in conditii bune. Atentie la radare! Drumul prin Chei este tipic de munte, frumos si necesita atentie sporita pe unele portiuni (serpentine, vizibilitate redusa, drum ingustat pe unele portiuni). Recent am fost la Cluj (din Bucuresti, prin Brasov - Tg. Mures) si pot sa iti spun ca portiunea Tg. Mures - Turda - Cluj se prezinta in conditii foarte bune. Daca alegi ruta asta (Reghin-Tg. Mures-Cluj) atentie maxima pe dealul Feleacului...zona renumita pentru accidente, insa bine semnalizata acum si - atentie! - cu radare fixe. Despre ruta mai scurta si directa din Reghin spre Cluj nu cunosc detalii! ![]() Drum bun! |
--------------------
Dacia/Kia/Mercedes
Berlina Li / Pro Cee'd / S320
2003 / 2008 / 2010
|
|
DomnulK |
![]()
Post
#6
|
![]() ex kAndrei Group: Members Posts: 1.403 Joined: 7 September 03 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(cj98czh @ 6 Aug 2007, 10:00) kAndrei - Pe cuvantul tau???? Nu vb. aiurea....nu stiu pe ce drumuri ai circulat tu.... StefanT - Asta este traseul, in apropiere de Reghin este o portiune cu drum mai rau dar dupa aceaa drumul este OK... Drum bun ! pe cuvantul meu. in cheile bicazului, in urma cu 2 luni , era praf drumul. acum depinde cu ce compari drumul respectiv. eu l-am comparat cu e85<nu ma refer la numarul de benzi>. sunt zone buna si zone foarte proaste< in zona lacului rosu sunt cratere destul de mari in covorul asfaltic. o s am auit pe harta si o sa-ti spun exact traseul. traseul meu a fost asa: timisoara - arad - sebes - medias - targu mures - reghin - toplita - gheorghieni - lacul rosu- bicat -piatra neamt. de la targu mures pana am trecut carpatii la piatra.... sunt si portiuni bune, dar in mare parte e nasol. This post has been edited by kAndrei: 6 Aug 2007, 10:08 |
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1.6 MPI
2004 Asfalt Uscat!
|
|
StefanT |
![]()
Post
#7
|
![]() STF - Special Tactical Force Group: Members Posts: 3.413 Joined: 19 April 04 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Suzuki
GSX-1300-R
2008
- B'100'HAY Fan Reno 53379
|
|
Deshteptu |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 286 Joined: 1 May 06 ![]() |
QUOTE(alecsz99 @ 6 Aug 2007, 10:36) Iti spun eu detalii: nu merge pe acolo decit daca vrei sa stai la iarba verde ceva timp. E ceva mai scurta varianta decit cea prin Tg Mures, insa sint zone bune in care mergi pe prundis si pe piatra cubica. Drum de tara, ce mai. Singurul avantaj e ca treci si prin o padure, deci mai ai niste umbra sau loc de gratar, daca asta cauti... |
--------------------
Dacia
Logan
Laureate Plus 1.4 2006
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.322 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Daca te hotarasti sa vi pe Targu-Mures atentie intre Turda si Cluj la radarele fixe.....
1 chiar la iesire din Turda in Copaceni. 3 in Tureni - 1 la intrare, unul la mijloc si unul la iesire 1 in Martinesti chiar la intrare Le"vede" detectorul (asta daca il ai) dar destul de aproape, partea buna este ca si ele te "vad" tot de aproape.. |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
Alexu7 |
![]()
Post
#10
|
![]() zân Group: Members Posts: 1.695 Joined: 20 February 07 From: Europa ![]() |
pregateste gazu si drum bun !
![]() |
--------------------
DACIA POPnituita
1310 L
1998
- B6 incurajez efractia de bine in mintea omeneasca
|
|
driverx |
![]()
Post
#11
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
Ce cauti aici baaaaa?
![]() ![]() ![]() |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
kaspersky |
![]()
Post
#12
|
![]() maistru Zen Group: Members Posts: 1.063 Joined: 23 April 03 From: Cluj-Napoca ![]() |
@StefanT - eu ti-as recomanda Bacau - Moinesti - Miercurea Ciuc - Odorheiul Secuiesc - Sovata - Tg. Mures - Cluj-Napoca
daca nu ai treaba in Tg. Mures poti scurta drumul prin: in Acatari faci stinga si iesi in Ungheni dupa Tg. Mures, pe-acolo e deviat si traficul greu, drumul e destul de bun. Per total cred ca lungimea traseului e aprox 380 km. |
--------------------
KIA
Cee'd SW 1.6 GSL
Base 2008 "Să fii patriot în România înseamnă să puți a iesle în timp ce constați că toate celelalte popoare ne sunt inferioare."
|
|
StefanT |
![]()
Post
#13
|
![]() STF - Special Tactical Force Group: Members Posts: 3.413 Joined: 19 April 04 From: Bucuresti ![]() |
Va multumesc, sunteti de milioane
![]() ![]() |
--------------------
Suzuki
GSX-1300-R
2008
- B'100'HAY Fan Reno 53379
|
|
ursul-alb |
![]()
Post
#14
|
Membru autentic Group: Members Posts: 585 Joined: 16 October 04 From: Iasi ![]() |
QUOTE(Deshteptu @ 6 Aug 2007, 12:03) Iti spun eu detalii: nu merge pe acolo decit daca vrei sa stai la iarba verde ceva timp. E ceva mai scurta varianta decit cea prin Tg Mures, insa sint zone bune in care mergi pe prundis si pe piatra cubica. Drum de tara, ce mai. Singurul avantaj e ca treci si prin o padure, deci mai ai niste umbra sau loc de gratar, daca asta cauti... Nu pot sa cred... dar dvs de unde stiti toate astea?? ca banuiesc ca nu trecand pe acolo, pentru ca aberatia e prea mare... Dupa cum puteti citit si in alte cateva posturi destul de recente ale mele, VARIANTA SCURTA Reghin-Sarmasel-Cluj e absolut circulabila, fara nici o portiune cu gropi, ba chiar in judetul Cluj asfaltul este spre foarte bun; e drept ca e drum doar de 2 benzi si ca are cateva dealuri de trecut, dar e recomandat (si folosit ca atare) traversarii Turdei, Campiei Turzii si Targu Muresului. Daca ai alte dovezi, as fi bucuros sa aud. |
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1,6 egee
- IS XX xxx
|
|
RIon |
![]()
Post
#15
|
![]() pasionat Group: Members Posts: 2.835 Joined: 22 May 04 From: CJ ![]() |
Intr-adevar drumul Reghin-CJ prin Sarmasel, e foarte ok! Putin circulat, si asfaltat. Daca Deshteptu gaseste prundis, il mananc
![]() Eu as fi ajuns pe la Lacu Rosu - Sovata - Tg.MS - apoi pe scurtatura - Riciu, si ajungeam la intersectia cu drumul Reghin-Cj. |
--------------------
Skoda
Octavia 2
2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP
- de CJ www.raresion.ro
|
|
StefanT |
![]()
Post
#16
|
![]() STF - Special Tactical Force Group: Members Posts: 3.413 Joined: 19 April 04 From: Bucuresti ![]() |
Clujul...un oras foarte frumos....
Cel putin asa am auzit! Nu stiu, pentru ca nu l-am vazut? De ce? Coming next, disasters on the road: 02:00 AM o'clock, 2 hours from the disaster. Plec destul de entuziasmat din Bacau, cu gandul ca pentru prima data in viata voi avea "sansa" de a vedea ceea ce este catalogat a fi un oras frumos. Eram ca dupa o zi de plaja, pantaloni scurti, tricou, si slapi, cel mai confortabil ptr. drum. Toate bune si frumoase. Suntem 3 in masina, eu, un prieten si tatal lui. Oprima la iesirea din BC la o benzinarie sa facem plinul cu tigari ptr. drum. Pornim, pornesc detectorul de radar, trec cu bine de prima localitate, de a doua, de a treia, (90 km\h constant), si uite asa ca in mai putin de 2 ore, cu o singura oprire ptr chemarile naturii + 1 bucata tigara, ajungem in Bicaz Chei. 03:40 AM, twenty minutes from the disaster. Incepem traversarea Cheilor Bicazului, dupa ce in prealabil fusesem profund dezamagit crezand ca localitatea Bicaz Chei reprezinta de fapt.... Cheile Bicazului! Nu trec nici 5 minute ca hop, imi creste moralul de la prima panta adevarata. Constat entuziasmat ca am intrat in CHEI. Buuun. Masina merge struna, muzica ne incanta incet auzul, aprind o tigara si-i dau gaz! Mergea nu gluma... 03:45 AM: 15 minutes from the disaster. O panta abrupta tare, dau treapta I, masina nu refuza, urca furioasa panta. In continuare ma deplasam pe soseaua patriei noastre plin de entuziasm, cand prrr gop, motorul da in nas ![]() Eeeeiii, probabil a fost ceva, gazul e de vina. Taci ca merge! Si intr-adevar asa a fost, a mers. Ne deplasam in continuare admirand casele din Lacul Rosu, o statiune mica. De la iesire, mai fac 1 km, mai doi, mai trei... pana la 6. 04:00 AM, the disaster strokes: Da, mai fac 6 kilometri, si cand ajung intr-o panta destul de abrupta, un ciclu lung de urcari, se gandeste motorul ca ar fi timpul sa zica STOP. Cum face asta: scoate mult fum (cand zic mult, inseamna mult!) de sub capota care iese prin fiecare gaurica disponibila si neastupata, se sting farurile, faza scurta, faza lunga, proiectoare, si detectorul tipa ![]() Hmmmm. Nu eram foarte ambalat, sunt calm de felul meu. Iau contactul, scot detectorul, trag frana de mana, deschid capota si ma dau urgent jos sa scot borna + de la baterie. Zis si facut, nu a durat mai mult de 7-8 secunde. Stau si ma uit sub capota, ca bou' la poarta noua, cu blitzul telefonului, pret de 3-4 minute ![]() Toate erau la locul lor, si pun borna la loc. Farurile merg, proiectoarele la fel. Hai sa pun contactul sa vedem daca porneste. Cheia nu se invarte in contact ![]() Contactul, desi nu era schimbat decat de 2 ani, il suspectam de posibile probleme, fiindca se "largise" gaurica ( ![]() "Nu-i nimic grav, reuseste Stefan sa-l scoata si sa puna firele pe direct sa poata actiona electromotorul, iar apoi sa scoata contactul vechi". Pe dracu, da' de unde, ca ramasese pe blocat, si nici in momentul de fata nu a fost scos din locul lui (mentionez ca am mai procedat la schimabatul acestui tip de "consumabil" asa ca stiam si de siguranta, si de surubel). Tin sa precizez ca am fost destul de insistent cu bata, ciocanul si surubelnitele din dotare, dar nu am reusit decat sa il fac sa iasa circa 2 mm din locasul sau, insa nu suficient sa fiu sigur ca nu imi blocheaza volanul in mers. In fine! De fapt NU ASTA ERA PROBLEMA! Imi aduc aminte de patania petrecuta cu cateva minute in urma, si ma gandesc sa abandonez proiectul "Da-i cu bata cat mai tare", si sa incerc sa pornesc masina. Pun "contactul", dar becurile de la apa si de la ulei nu se aprind. Actionez demarorul cu firele din dotare dar, fara rezultat. Incerc sa ma uit la siguranta indicatoarelor din bord, era buna (oricum facusem acea verificare initiala si toate erau in regula). Habar nu aveam ce se intamplase. Incerc sa trag un fir cu + la sigurante direct din baterie, gandindu-ma ca poate s-a produs un scrut pe traseul pana la cutia de sigurante. Fac asta, si se aprind beculetele, se ridica toate acele. Era deja aproape 05:00 AM iar eu tin mortis sa amintesc ca eram imbracat sumar si ma aflam undeva la o inaltime considerabila, in inima muntilor, intr-o bezna absoluta, cu capota ridicata, facand din cand in cad, cate o poza accidentala la motor. Sa revenim. Se aprind becurile in bord. Buuuun, facem progrese. Actionez demarorul cu celalt fir din dotare, si totusi motorul refuza sa porneasca ![]() Era un semn ca ceva nu e in regula. Oricum eram constient de asta, a fost suficient sa vad acea cantitate de fum iesind din zepevica (masina, BC 01 ZPV). Ma simteam deja frustrat, ca aveam pretentia de la mine ca orice mi se intampla, eu o rezolv. La mai bine de o ora, eu habar nu aveam ce se intamplase totusi, psihicul meu se simtea lezat. Ma jur ca nu simteam nici frigul, nu vedeam nici aburul ce-mi iesea din gura. Oricum, in continuare calm, aprind o tigara sa gandesc mai bine ![]() Ma apropiam vertiginos de filtru, iar rezultatele gandirii mele se lasau asteptate. Incerc sa ii dau drumu la vale sa o pornesc "impinsa". Oricum la ce inclinatie avea panta nu mai era nevoie si de muschii nostri. Masina ia o viteza considerabila pe o traiectorie dreapta si rectilinie (aveam noroc ca volanul se blocase drept, pe la mijlocul pantei), eliberez ambreiajul, motorul da de cateva ori in nas, urmand sa imi dau seama ca ma chinui degeaba. Vazand ca motorul invarte si nu o ia, ma gandesc sa incerc pe benzina, aceasta nefiind pretentioasa la aprindere. Constat cu stupoare ca nu imi mai funciona comutatorul de gaz-benzina ![]() Nu-i nimic, aplicam ca intotdeauna planul B. Scot furtunul de la carburator din minunea aia de repartitor de la instalatia de gaz, il bag in pompa de benzina, dau de cateva ori la cama, si cu un zambet pervers pe fata gen "te-am fentat zepevicoooo", dau inca o data la cheie. Zambetul meu dispare subit, cand constat ca ma fentase ea, inca o data. Nu aveam aprindere. Scot borna +, las firele cuplate pe pozitia demaror, sa pot vedea la fise daca imi dau scanteie (nici unul din masina nu era in masura sa ma ajute sa puna un fir peste alt fir, se temeau sa nu se curenteze la 12 V, concluziile le trageti singuri). Ma duc la motor, scot o fisa, o tin aproape de bujile, pun borna plus, motorul se invarte, scanteie ...nem tudóm. De aici mi-am dat seama ca situatia mea e foarte trista, neavand nici macar o platina de rezerva, nimic-nimic, si cunostintele mele legate de acest capitol fiind undeva in zona "0" - "suficient". Aprind a doua tigara, sperand ca aceasta data sa fie cu mai mult noroc. M-am inselat. Incercasem cam tot ce imi daduse prin cap, fara rezultate. Mai aprins o data telefonul si il bag p-acolo pe la motor, vad firele din zona excitatiei alternatorului arse, cu izolatia topita (precizez ca instalatia electrica a gazului era intacta din investigatiile facute). Era cam 06:30 ceasul, si epuizand toate ideile mele si disparand orice urma de speranta, incep sa simt frigul cum intra in toate oasele mele, si incepeam sa zaresc aburul ce-mi iesea din gura. Trist.. dar nu stiam unde ma aflu. La aproape 3 ore dupa ce s-a intamplat chestia, opreste un domn in Logan alb (Loganul, nu domnul) si ma intreaba ce s-a intamplat, probabil cu gandul de a ajuta, nu din curiozitate. Explicandu-i multitudinea si complexitatea problemelor mele, imi zice ca regreta ca nu ma poate ajuta. Nici nu ma asteptam, am apreciat oricum ca a oprit fara sa ii fac vreun semn. A fost primul.... Ma urc in masina, mai aprind o tigara, incercand sa gasesc o solutie nu pentru a repara masina, ci pentru a vedea ce sa fac cu... mine, cum o iau de acolo, fiind intr-o stare avansata de degradare. Ma apropii vertiginos de filtru, cand imi fac curaj sa sun la 07:00 cateva cunostinte. Surprize-surprize, semnal....nem tudóm. Imi dau seama ca pentru prima data in viata mea, trebuie sa incerc sa opresc o masina sa ma duc in Ghiorgheni, la 17 km in fata (informatie corecta furnizata de domnul cu Logan - de asemenea precizase ca e oras maricel << fata de Lacu Rosu>>). Trag masina cat pot de aproape de marginea drumul, cu jumate de roata pe asfalt, jumate in sant, numai cat sa nu cada in sant. Iau triunghiul de pe sosea, detectorul si cd-playerul, le arunc in portbagaj, pun lacatul si incerc sa opresc o masina pentru directia inainte, Ghiorgheni. Cam a 5-a masina oprseste (adica vreo 20 de minute de facut cu mana). Un sofer cu o utilitara Peugeot incepe sa imi explice cum se demonteaza contactul cu un ciocan si o surubelnita, dupa ce eu ma chinuisem mult si bine, reusesc sa il opresc, si sa ii zic sa ne duca pana la Ghiorgheni. Imi zice ca ma ia, dar nu are rost, mai bine sa opresc o masina ptr sensul inapoi, spre Lacu Rosu, sau sa o iau pe jos ca sunt doar 3 km maxim!! (ii dau crezare, nu statusem cu ochii pe kilometraj sa imi dau seama cat am facut de la iesire) si ca acolo a vazut el pe stanga scris SERVICE si ca tre sa fie neaparat un mecanic acolo. Agatandu-ma de aceasta speranta, ma gandesc ca pana ajung, pana una-alta, numa' bine se face ora 08:00 si gasesc eu ceva. Nu m-am inselat niciodata mai tare in viata mea. Oricum, o iau incet-incet la picior, zicand-umi ca 3 km nu ar trebui sa dureze mai mult de 30 min. Trec vreo 10 minute (in gandul meu "ba astia n-au dreacu borne de kilometraj, ca nu am intalnit niciuna"), cand vad prima chestiuta alta cu cap rosu, pe care scria "LACU ROSU 6 KM". A fost trist acel moment, prin prisma faptului ca eram imbracat asa cum eram si afara nu cred ca erau mai mult de 7-8 grade celsius. Incercand sa imi mentin calmul, continuam drumul. Era greu, tigarile le-am lasat in masina, si incepuse sa burniteze. Trece o borna, trece alta... mai admiram peisajul, plin de gunoaie dar deosebit de altfel, cand ma trezesc ca ajungem in localitate. Pe dracu, mi s-au parut 100 de kilometri, dar ma rog. Acolo am dat doar de masini cu numere de harghita, si de unguri care la orice intrebare mai intai susoteau ceva intre ei uitandu-se urat la tine si apoi elaborau un raspuns complicat ptr. creierele lor, intre 1-2 cuvinte. Am injurat de toti Dumnezeii si toti cenzurat de cateva ori si le-am luat neamul in p*** de la 1800 incoace. Logic ca nu am gasit niciun magazin de piese auto, sau service. In schimb a coborat dintr-un logan alb inscriptionat cu POLITIA, ghici cine? Un politist ![]() Ma duc si intreb o chelnerita ce parea de treaba daca pot sa stau putin in cafeneaua in care servea si imi zice cu juma de gura ca tre sa comand ceva. Isi ia tatal prietenului meu un coniac care era destul de scump, si zabovim noi in jurul mesei vreo 20 de minute. Oricum suficient incat sa incep sa imi simt oasele. O intrebam daca stie ce autobuze sunt spre Piatra Neamt. Zice ca nu stie. Nu-i nimic, iesim afara, intrebam 2 cetateni unguri daca au cunostinta de asa ceva, si dupa ce termina de susotit, ne zic ca este ceva spre Bicaz, si ca tre sa ajunga. Era 08:15, cica la si jumate vine. Se face ora, dar totusi nu se vede nimic. No problemo, afara era numai bine de luat o gura de aer. Stam pana pe la 09:30, hop apare un microbuz rupt in gura. Mai conteaza?! Scria Bicaz pe el. Iau un bilet de 2 lei, in ceea ce parea a fi microbuzul groazei la cum troncanea si ce viteza avea prin Cheile Bicazului. Ma rog, s-a rezolvat inchizand ochii si deschizandu-i in Bicaz. De acolo trebuia sa luam ceva spre Piatra Neamt. La vreo 10 minute apare un microbuz, care parea de lux pe langa precedentul. 6 lei biletul. Ne urcam, ajungem in Piatra si de acolo aveam legatura spre Bacau City in 50 de minute. Asteptam, no problem. Ajung acasa, rupt in gura de oboseala ( nu am dormit inainte sa plec din Bacau decat 30 de min) si ma opresc la primul chiosc sa iau tigari. Il decimez in timp ce sun o gramada de lume, incepand de la coada listei nedorind sa deranjez apropiatii. Ajung la vara-mea, imi zice ca ma serveste, plecam la 15:30 din Bacau. S-a invoit sa ma ajute, ca lucreaza. Era cam 13:45 dupa ce am vorbit cu ea si am stabilit. Numai bine intre timp sa mananc o conserva de ton si sa ma gandesc ce sa fac in continuare, ca nu ma puteam intoarce la Chei cu mainile goale. Ma duc la un magazin auto al unui vecin, sa ii cer parerea. Aveam in casa un alternator, o bobina de inductie, si atat. Cumpar TOATA aprinderea cap - coada (platini, condensator, regulator tensiune, fise, etc) si un cablu de tractare (era un Reanult Megane) ![]() ![]() Masina ramasese totusi pe drum de mai bine de 12 ore pana am ajuns din nou la ea, deci fie ca o reparam, fie ca nu, trebuia mutata neaparat. La 15:30 plecam din Bacau, face plinul, in 2 ore ajungem, vorbesc putin cu zepevica, ii expic cum sta treaba, si intrebandu-ma cu ce sa incep, scot contactul cel nou si il conectez la firele masinii (cel vechi era pe pozitie, dar cochilia volanuli era demontata). Imi zic, sa dau o cheie, sa vad daca actioneaza demarorul. Zis si facut, ce sa vezi, masina porneste ![]() ![]() ![]() ![]() Cu lacrimi de . . . nervi, frustrare si bucurie, in ochi, incercam sa ma bucur. Ma uit pe bord, vad aprin ledul de la gaz ![]() ![]() Mai actionez de cateva ori cu bata in zona contactului, cu o tentativa de a-l scoate sa nu imi blocheze volanul in mers (cei care nu ati fost, credeti-ma, in aceasta zona, folositi mult directia masinii, chiar si cu rotile bracate la maxim). Nu am reusit. Insa il deplasasem cam 2 mm, suficient cat sa nu blocheze. Intorc din 3 miscari acolo pe sosea, pun avariile si ma indrept spre Lacu Rosu. Merg cu maxim 50 kmph sa am timp sa reactionez daca mi se blocheaza volanul. Opresc la Lac, vara-mea ma intreaba ce facem. Nu reusisem in multe ore de munca sa il scot, asa ca bag intre axul volanului si piciorul care blocheaza un carton dintr-un pachet de tigari. (cine zice ca fumatul nu-i bun? ![]() Pentru o clipa mi-am spus ca nu pot continua asa. In alta clipa imi dau seama ca nu am ce face. In a treia clipa infing o surubelnita intre contact si chestia de metal care o sustine si in a patra clipa plec iar la drum. In 5 minute, mi se blocheaza iarasi volanul cam in aceeasi situatie. Ajung iar in sant. Continui bizuindu-ma pe faptul ca am infit surubelinta mai bine. Ies de pe drumul ala accidentat si ma indrept spre Bicaz cu mari emotii. Pana la Bacau nu s-a mai blocat. Nici nu mai foloseam directia asa de mult. Am mers si cu 120, in principal cu 90. Daca mi se bloca intr-o curba o beleam original. Oricum, eu sunt bine, masina e bine, urmeaza sa o pun la punct intr-o zi in care nu va ploua. Oricum sper sa apuc sa vad Clujul cat de curand ![]() Va salut si sper ca nu v-am plictisit. Nu doresc la nimeni sa pateasca ce am patit eu ![]() |
--------------------
Suzuki
GSX-1300-R
2008
- B'100'HAY Fan Reno 53379
|
|
kaspersky |
![]()
Post
#17
|
![]() maistru Zen Group: Members Posts: 1.063 Joined: 23 April 03 From: Cluj-Napoca ![]() |
io ti-as recomanda sa mergi pe la biserica sa-i multumesti lu' Doamne, Doamne ca la cit de des zici cca ti se bloca volanu' si hopa iar erai in sant, cu putin ghinion puteai sa ajungi in albia Bicazului asta dupa o prabusire de citiva metri in gol
|
--------------------
KIA
Cee'd SW 1.6 GSL
Base 2008 "Să fii patriot în România înseamnă să puți a iesle în timp ce constați că toate celelalte popoare ne sunt inferioare."
|
|
StefanT |
![]()
Post
#18
|
![]() STF - Special Tactical Force Group: Members Posts: 3.413 Joined: 19 April 04 From: Bucuresti ![]() |
Ma eu zic ca Dumnezeu m-a ajutat detul de mult:
1. Daca masina se oprea in curba fara vizibilitate, nu aveam cum sa o mut DELOC, si 100% intra un autocar in mine. 2.Prima data s-a blocat in vireaj dreapta, deci am ajuns in sant. Daca se bloca stanga intram pe contra-sens 3.Idem 2 doar ca a doua oara ![]() 4.Putea oricand sa se blocheze si la viteze de peste 80 kmph, si ala eram ![]() Stiu ca puteam sa fiu si mort acum, Doamne fereste. Oricum ma duc des la manastiri, se pare ca nu suficient. Saptamana viitoare planuiesc sa ma duc la Petru Voda, dar parca gandul de a trece iar prin Bicaz imi da asa niste fiori.... brrrr ![]() |
--------------------
Suzuki
GSX-1300-R
2008
- B'100'HAY Fan Reno 53379
|
|
driverx |
![]()
Post
#19
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
No offence. Da' tu vrei sa pleci iar cu rabla aia? Spun rabla pentru ca din descrierile tale a scos gramada de fum. Ceva a ars bine pe acolo. Pana nu dai de capat, poate chiar refacuta toata instlatia cel putin pe partea motor, nu ai ce cauta la drum lung.
|
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.322 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Sincer mi se pare inconstienta curata sa nu spun altfel...sa vi asa cu volanul care se putea bloca in orice moment....
Daca pateai tu ceva era fix treaba ta ca te-ai asumat acest risc in momentul in care ai plecat, dar putea venii cineva care circula regulamentar si il puteai nenorocii sau chiar omori.......mai spui mai jos ca ai mers cu 120...asta deja este prostie nu mai este inconstienta....eu zic sa-ti repari biiiiine de tot trotineta si dupa aceea sa te mai apuci de circulat pe drumurile publice cu ea..... Solutia ,dupa parerea mea, era sa o pui pe o platforma si sa ti-o duci acasa nu sa te apuci sa circuli cu ea in halul in care era... |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
driverx |
![]()
Post
#21
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
QUOTE(cj98czh @ 9 Aug 2007, 08:50) .... Solutia ,dupa parerea mea, era sa o pui pe o platforma si sa ti-o duci acasa nu sa te apuci sa circuli cu ea in halul in care era... Idea ta, buna de altfel are doua probleme majore: 1) Costa, si nu putin 2) Cum sa faca omul asa ceva cand trebuia sa isi dovedeasca lui si celorlalti ca cu ajutorul unei sarme si a unui patent el poate iesi din orice situatie. Ar fi fost super ranit in orgoliu sa nu "rezove" problema si sa mearga pe rotile lui acasa. Ar fi fost infrant de catre conserva..... Eu nu as fi pornit catre casa inapoi fara sa investighez DE CE a scos gramada aia de fum. Atata fum (daca nu s-a exagerat) se produce cand materiale lacuri, izolatii de plastic s-au dus in "lumea celor drepti". Pe langa faza super inconstienta de a merge cu un volan care oricand se putea bloca (nici nu mai pun la socoteala faza cu 120) + sanse mari de a lua foc......of....nici nu pot sa imi explic ce e in capul unora. As face un diagnostic complet, dar trebuie sa respect un regulament. This post has been edited by driverx: 9 Aug 2007, 07:58 |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
cmandrei |
![]()
Post
#22
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
Damn ... am citit tot ... omuletule imi pare rau (stiu cum e sa stai blocat si sa nu reusesti sa o faci sa mearga
![]() ![]() ![]() |
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
- RO 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
StefanT |
![]()
Post
#23
|
![]() STF - Special Tactical Force Group: Members Posts: 3.413 Joined: 19 April 04 From: Bucuresti ![]() |
Stiam ca o sa primesc si critici dure
![]() 1. De remorcat nu se putea pune problema, pentru aproape 150 km m-ar fi costat o avere. 2. De tractat.. era aceeasi chestie. Ar fi bine sa intelegeti ca nu aveam de ales. Un flex + 220 nu gaseam nicaieri ca sa scot minunea. 3. Fumul in alta parte decat de la izolatia a 2 fire, nu avea de unde sa fie ![]() Oricum sigurantele erau toate bune. AM siguranta la tot pe masina. Eu stiu ca atunci cand se produce un scurt grav se arde siguranta. Chestia cu firele dezizolate este un incident.. izolat ![]() Multumesc oricum pentru toate aprecierile gen rabla, conserva. P.S.: Driverx, ce vroiai sa investighez mai mult, daca vazusem izolatiile alea arse, si sigurantele erau OK? Intelege te rog ca masina era abandonata pe un drum public destul de circulat la ora aia, dupa-amiaza, si treceau masini mari.era riscanta stationarea ei in zona. Am stat cu inima cat un purice pana am ajuns. Dupa parerea voastra ar fi trebuit sa o las acolo, sa ma apuc de demontat instalatia electrica nu? Se apropia totusi seara din nou. Eu inca consider ca am luat o hotarare buna pentru mine, nu am ranit pe nimeni, si nici nu am dat nu stiu cate milioane la Dacia Asistenta. Driverx, daca te face sa te simti mai bine, poti sa-mi faci profilul complet pe PM, forget about the rules ![]() |
--------------------
Suzuki
GSX-1300-R
2008
- B'100'HAY Fan Reno 53379
|
|
driverx |
![]()
Post
#24
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
QUOTE(StefanT @ 9 Aug 2007, 14:32) ... Eu inca consider ca am luat o hotarare buna pentru mine, nu am ranit pe nimeni, si nici nu am dat nu stiu cate milioane la Dacia Asistenta. ... Wrong. Eu mi-am dat cu parerea in privinta instalatiei electrice. Pana la urma TU ai vazut-o, nu eu. Dar din ce zici era mult fum. Ala nu il face 3 cm de cablu sau mai stiu eu ce. Greseala fatala a ta a fost ca ai mers cu un volan care ti-a aratat in repetate randuri ca ti-o poate trage in stil mare. |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.322 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Uite aici greselile tale sa nu le spun altfel:
QUOTE(StefanT @ 9 Aug 2007, 03:21) 1. Daca masina se oprea in curba fara vizibilitate, nu aveam cum sa o mut DELOC, si 100% intra un autocar in mine. 2.Prima data s-a blocat in vireaj dreapta, deci am ajuns in sant. Daca se bloca stanga intram pe contra-sens 3.Idem 2 doar ca a doua oara ![]() 4.Putea oricand sa se blocheze si la viteze de peste 80 kmph, si ala eram ![]() Stiu ca puteam sa fiu si mort acum, Doamne fereste. Deci, nu faptul ca puteai sa mori tu este asa mare problema pentru ca este viata ta si faci ce vrei, cat faptul ca puteau sa moara oameni nevinovati din cauza ta...aici este probema.....dar ce sa faci decat sa platesti "o avere" pt. platforma mai bine mor cativa...ca si asa suntem multi si dupa cum vad unii fac umbra pamantului degeaba....ba mai mult merg cu 120 cu o masina a carei volan se putea bloca in orice moment, dupa care ne scriu romane sa ne spuna ce mandrii sunt de fapta lor... Mi groaza sa ma gandesc ca intru in curba si acolo dau de supermecanicul oprit ca i s-a blocat volanul .... ![]() |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
Buyaka |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru pasionat Group: Members Posts: 507 Joined: 23 July 04 From: Bucuresti ![]() |
Sorry pentru cele intamplate in primul rand, ca sfat, contactul din cate tin eu minte are un stift care trebuie bagat in interior ca sa il poti scoate...
Si ca sa nu fiu offtopic, daca te gandesti sa mergi la Cluj pe viitor, te rog eu sa NU mergi pe varianta Moinesti - M-Ciuc, drumul de la Comanesti catre M-Ciuc e nasol rau. Numai bine! |
--------------------
Dacia Berlina '96
Opel Frontera '97
'96; 4x4 '97
- B
|
|
kaspersky |
![]()
Post
#27
|
![]() maistru Zen Group: Members Posts: 1.063 Joined: 23 April 03 From: Cluj-Napoca ![]() |
hai ca nu-i chiar asa rau pe-acolo, e un pic mai prost pe la Agas si pe la Ciobanus sau cum mama naibii ii zice, unde au fost inainte inundatii
|
--------------------
KIA
Cee'd SW 1.6 GSL
Base 2008 "Să fii patriot în România înseamnă să puți a iesle în timp ce constați că toate celelalte popoare ne sunt inferioare."
|
|
StefanT |
![]()
Post
#28
|
![]() STF - Special Tactical Force Group: Members Posts: 3.413 Joined: 19 April 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(cj98czh @ 9 Aug 2007, 16:17) ...dupa care ne scriu romane sa ne spuna ce mandrii sunt de fapta lor... Mi groaza sa ma gandesc ca intru in curba si acolo dau de supermecanicul oprit ca i s-a blocat volanul .... ![]() Hai ca deja o dai nasol si n-are rost. In primul rand arata-mi unde am scris ca-s "mandru" de fapta mea? Regret profund tot ce s-a intamplat, sincer. Nu sunt mandru de nimic, daca as fi pornit-o din prima si as fi mutat-o eram mandru, dar cand stiu ca am cheltuit o gramada de bani pe piese + transport pana acolo (+ intors acasa), nu sunt mandru crede-ma. Daca tu ai fi procedat altfel este problema ta. Eu chiar nu aveam cum sa imi permit atatea milioane sa dau pe o platforma. Daca tu iti permiteai, iar e problema ta. Si supermecanic, iarasi nu am pretins ca as fi, ba chiar am zis ca la aprindere nu ma pricep. Dar nu are niciun rost sa intru in polemica cu tine, care doar imi rastalmacesti vorbele. Multumesc celor care raspund la obiect ![]() |
--------------------
Suzuki
GSX-1300-R
2008
- B'100'HAY Fan Reno 53379
|
|
kaspersky |
![]()
Post
#29
|
![]() maistru Zen Group: Members Posts: 1.063 Joined: 23 April 03 From: Cluj-Napoca ![]() |
judecind la rece puteai sa dai telefon la Dacia Asistenta, cred ca asta puteai s-o faci si noaptea, aia iti trimiteau o masina sa te duca pina la service in Gheorgheni, pe cind ajungeati acolo incepeau sa vina si oamenii la lucru, in 2-3 ore ti-o reparau si puteai sa-ti continui drumul si nici nu cred ca plateai milioane pentru tractare si deplasare la 17 km.
|
--------------------
KIA
Cee'd SW 1.6 GSL
Base 2008 "Să fii patriot în România înseamnă să puți a iesle în timp ce constați că toate celelalte popoare ne sunt inferioare."
|
|
StefanT |
![]()
Post
#30
|
![]() STF - Special Tactical Force Group: Members Posts: 3.413 Joined: 19 April 04 From: Bucuresti ![]() |
Si acuma judecand tot la rece...
![]() Pana la cheile Bicazului, de la cel mai apropiat centru Dacia Asistenta, crezi ca imi acordau gratis drumul? ![]() Tot la rece, la Ghiorgheni ar fi avut sigur service pentru a-mi repara mie tot ce imi trebuia? Oricum ce a fost a fost, contactul deja l-am schimbat, iar cablurile fara izolatie urmeaza maine. Multumesc |
--------------------
Suzuki
GSX-1300-R
2008
- B'100'HAY Fan Reno 53379
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 4th May 2025 - 05:24 |