Bendix, bobina de cuplare?
![]() ![]() ![]() |
Bendix, bobina de cuplare?
Sergeant Pulatchewsky |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 83 Joined: 23 February 08 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Berlina
1998/1310
|
|||
CandyMan13 |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 473 Joined: 1 July 07 From: Roman-Iasi ![]() |
1.Daca in momentul in care pui contactul si apoi ii dai cheie se aude un TzAC puternic atunci pot fi carbunii/periile(daca nu sunt prea dusi poti incerca sa il ciocanesti demarorul pe lateral poate merge)
2.Daca nu se scoate nici un zgomot adu pe cineva cu un multimetru sa masoare coneziunile.Poate fi ceva din interior. This post has been edited by CandyMan13: 6 Jan 2009, 14:24 |
--------------------
DACIA
1410
1996E
- NT-01-BSZ cea mai buna masina e masina pe care o ai
|
|
TGeorge |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 46 Joined: 16 December 08 ![]() |
exact aceasi faza am patito si eu acum 2 zile identic si la fel
![]() |
--------------------
DACIA
1310
1998 B 16 NSO
|
|
Sergeant Pulatchewsky |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 83 Joined: 23 February 08 ![]() |
Cand dau la cheie nu scoate nici un zgomot, am eu multimetru dar ce sa masor? Rotorul e nou, carbunii sunt noi, bucsele la fel. Bobina de cuplare se poate verifica separat daca e bun sau nu?
This post has been edited by Sergeant Pulatchewsky: 6 Jan 2009, 14:29 |
--------------------
Dacia
Berlina
1998/1310
|
|
Merced |
![]()
Post
#5
|
![]() No fear. No limit. No equal. Group: Members Posts: 8.277 Joined: 24 June 07 ![]() |
Asa-mi facea si mie insa am scapat doar cu carbuni. Cand ai inlocuit tot p-acolo ai curatat bine carcasa electromotorului? Ca praful ala de la carbuni ajuta la "furatul" curentului in mare masura.
|
--------------------
Ford
Ka
2012 1.2 benzina 69 cai Titanium it's a kind of peace.
|
|
Sergeant Pulatchewsky |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 83 Joined: 23 February 08 ![]() |
QUOTE(Merced @ 6 Jan 2009, 14:32) Asa-mi facea si mie insa am scapat doar cu carbuni. Cand ai inlocuit tot p-acolo ai curatat bine carcasa electromotorului? Ca praful ala de la carbuni ajuta la "furatul" curentului in mare masura. Am spalat carcasa si statorul cu motorina dupa care am pus la uscat timp de o luna ![]() |
--------------------
Dacia
Berlina
1998/1310
|
|
TGeorge |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 46 Joined: 16 December 08 ![]() |
poti masura continuitatea direct pe clesti de la baterie dar mai intai scoti bateria
![]() |
--------------------
DACIA
1310
1998 B 16 NSO
|
|
logan1.5dci |
![]()
Post
#8
|
Nu Există Informații Group: Members Posts: 881 Joined: 29 September 05 From: Dobrogea ![]() |
Pai ai incercat sa impingi cu surubelnita, ce inseamna degeaba, ca se impinge si nu se roteste sau nu-l poti misca(impinge).
Ca stiu pe cineva care avea arsa bobina aia si pornea cu surubelnita. |
--------------------
Nu Există Informații
Nu Există Informații
Nu Există Informații
- Nu Există Informații
|
|
TGeorge |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 46 Joined: 16 December 08 ![]() |
cel putin acum am observat o kestie diferita de a mea la tine
![]() |
--------------------
DACIA
1310
1998 B 16 NSO
|
|
Sergeant Pulatchewsky |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 83 Joined: 23 February 08 ![]() |
Colectoarele de pe rotorul electromotorului trebuie sa fie izolate intre ele sau nu?
|
--------------------
Dacia
Berlina
1998/1310
|
|
vasi_brasoveanu |
![]()
Post
#11
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 6 January 09 ![]() |
salut.as avea si eu o intrebare la voi nu prea ma pricep eu cu mecanica dar as vrea sa stiu de ce nu mi se mai decupleaza bendixul,detin o dacie din 98 bunicica de altfel dar am ramas cu ea pe dreapta ii dau cheie si ramane blocata.va rog daca se poate sa imi dati si mie un raspuns
![]() |
--------------------
Dacia
1310
1998
- BV09RPU
|
|
TGeorge |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 46 Joined: 16 December 08 ![]() |
colectoarele trebuiesc sa fie izolate intre ele normal .....ce tie ati da scurt direct intre ele sau ai vreo valoare anume ..... ai descoperit ceva ca sunt curios ...ca eu inca nu l-am desfacut la mine am uitat sa si mentionez ca mi-a iesit fum din electromotor cand sa intamplat asta....
![]() si la problema cu bendixul blocat inseamna ca ai electromotor model nou pe magneti ..o porcarie cum am avut eu ,in electromotor este un fel de furca de plastic care ati impinge bendixu cu un arc pe ax e posibil sa fi ramas aia blocata ........mai e o varianta sa nu ati ramana demorolu blocat din contacat poti verifica asata masurand demorolu contactul exact cum am explicat eu mai sus dar de data asta doar ai dai o keie si atat ,lasi contactul pus si masori pe fir daca inca ai tensiune inseamna ca inca ati mai furnizeaza curent spre electromotor ...mai intai verifica asta si dupaia dai jos electromotoru This post has been edited by TGeorge: 6 Jan 2009, 15:50 |
--------------------
DACIA
1310
1998 B 16 NSO
|
|
Sergeant Pulatchewsky |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 83 Joined: 23 February 08 ![]() |
QUOTE(TGeorge @ 6 Jan 2009, 15:49) colectoarele trebuiesc sa fie izolate intre ele normal .....ce tie ati da scurt direct intre ele sau ai vreo valoare anume ..... ai descoperit ceva ca sunt curios ...ca eu inca nu l-am desfacut la mine am uitat sa si mentionez ca mi-a iesit fum din electromotor cand sa intamplat asta.... ![]() si la problema cu bendixul blocat inseamna ca ai electromotor model nou pe magneti ..o porcarie cum am avut eu ,in electromotor este un fel de furca de plastic care ati impinge bendixu cu un arc pe ax e posibil sa fi ramas aia blocata ........mai e o varianta sa nu ati ramana demorolu blocat din contacat poti verifica asata masurand demorolu contactul exact cum am explicat eu mai sus dar de data asta doar ai dai o keie si atat ,lasi contactul pus si masori pe fir daca inca ai tensiune inseamna ca inca ati mai furnizeaza curent spre electromotor ...mai intai verifica asta si dupaia dai jos electromotoru Am acasa un alt electromotor, si cu asta am patit la fel. Acum am desfacut sa ma uit la el. Colectoarele sunt izolate inre ele, dar daca masor arata ca curentul trece de la un colector la latul. Undeva am citit ca colectoarele comunica intre ele prin bobina. Si mie iesea fum din electromotorul asta care-i acuma pe masina, daca fortam mai mult. Modelu e acela vechi cu furca de plastic. Acuma ma duc sa montez, mai tarziu revin. Mersi de ajutor. |
--------------------
Dacia
Berlina
1998/1310
|
|
TGeorge |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 46 Joined: 16 December 08 ![]() |
da ele comunica prin bobina rotorului .....dar nu trebuie sa ati dea curent fix adik scurt scurt intre ele si furca de plastic sunt la toate ale noi sunt mai mici si mult ckiar foarte mult mai usor de montat pe masina kiar in orce pozitie bagat alea veki mari pana gasesti pozita!!!
|
--------------------
DACIA
1310
1998 B 16 NSO
|
|
Sergeant Pulatchewsky |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 83 Joined: 23 February 08 ![]() |
Am revenit. Electromotorul nu merge. Celalalt am demontat si am dat la cineva la reparat intr-un atelier.
|
--------------------
Dacia
Berlina
1998/1310
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 11th May 2025 - 04:51 |