DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Benzina in ulei !!!!

sicone77
post 7 Apr 2004, 10:48
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 31 March 04
From: Timisoara




Am o problema mare : uleiul imi miroase a benzina ( creste si nivelul ) , am verificat garniturile de la pompa de benzina si sunt O.K. , ma poate cineva ajuta ? Pe unde mai poate sa intre benzina in baia de ulei ; motorul a fost segmentat acum 2 ani , am 7.000Km facuti...????

Sicone77


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 7 Apr 2004, 10:59
Post #2


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.511
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




daca zici ca pompa de benzina nu are nimik (desi ma cam indoi de chestia asta), ulei mai poate intra doar daca ai mers mult cu shoku tras, sau daca ai un segment spart (dar atunci cred ca se simtea mai mult)


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sicone77
post 7 Apr 2004, 11:07
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 31 March 04
From: Timisoara




E drept ca nu am schimbat garniturile de la pompa de benzina ci doar le-am verificat ( banuiesc ca trebuia sa se vada la ochi daca sunt fisurate ) , cu shoku tras nu am mers , dar am sa cumpar garnituri noi pentru pompa de benzina .


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 7 Apr 2004, 11:09
Post #4


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.511
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




QUOTE
E drept ca nu am schimbat garniturile de la pompa de benzina ci doar le-am verificat ( banuiesc ca trebuia sa se vada la ochi daca sunt fisurate ) , cu shoku tras nu am mers , dar am sa cumpar garnituri noi pentru pompa de benzina .


Doar pe la membrana poate sa-ti curga, aia ca sa o verifici, te uiti prin ea la soare, ca nu se "rupe" ci doar se slabeste in anumite locuri, permitand astfel benzinei sa treaca pe acolo.

Oricum, schimba URGENT uleiul si filtrul !!!


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 7 Apr 2004, 11:48
Post #5


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




...dupa ce schimbi membrana la pompa. Am patito si eu...

:shock:


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MoGas
post 7 Apr 2004, 15:54
Post #6


Membru


Group: Members
Posts: 151
Joined: 2 December 03
From: Bucuresti




membrana se poate fisura sub platanele alea de tabla, unde nu se vede nica. Costa f putin, nu te zgarci.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius-gabriel
post 7 Apr 2004, 18:02
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.006
Joined: 14 November 03
From: CALARASI




sau cuiul poantou dus...
oricum schimba macar uleiul


--------------------
HONDA CIVIC EX HONDA ACCORD -
MARIUS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Gusti
post 7 Apr 2004, 21:11
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 70
Joined: 4 March 04
From: Iasi




Nivelul din camera dintr-un motiv sau altul marit.


--------------------
0745535292
0722256825
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sicone77
post 8 Apr 2004, 07:56
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 31 March 04
From: Timisoara




Am schimbat ieri membranele de la pompa , dar s-a intamplat altceva nu mai reusesc sa amorsez pompa , bateria este cam pe duca' si nu am fortat-o prea mult, am inceput sa dau la cama cu furtunul care vine la carburator scos , nici urma de benzina ( in rezervor exista ) , am miscat si de elice tot nimic , si inca ceva : este normal ca atunci cand apesi clapeta de la pompa ( cama ) aceasta sa nu mai revina inapoi ? decit daca o trag cu mana ( arcul este bun si este la locul lui )! Pompa este pusa bine pentru ca, cu capacul desfacut si doar cu boltul cu membrane pus ( tinut cu mana ) daca dau la cama se vede pe membrane ca se misca in jos si in sus ; care sa fie cauza ?


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 8 Apr 2004, 08:06
Post #10


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




Nu cumva ai pus membrana invers ? :roll:


--------------------
Gillette De unica folosinta 2011 - B 999 NAM
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
george_d
post 8 Apr 2004, 08:16
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 343
Joined: 10 February 04
From: Bucuresti




Verifica peste tot pe unde ar putea trage aer: furtune, filtre. Si foarte important pune benzina in rezervor. laugh.gif


--------------------
Dacia 1210
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MoGas
post 8 Apr 2004, 08:58
Post #12


Membru


Group: Members
Posts: 151
Joined: 2 December 03
From: Bucuresti




Clapeta trebuie sa revina! Uleiul il schimbi doar dupa ce afli care e defectul si il repari. Altfel strici si uleiul nou. :!:


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AC
post 8 Apr 2004, 10:06
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 569
Joined: 11 March 04
From: Iasi




sicone77, vezi ca intre corpul inferior si membrana este un arc. Sigur l-ai pus la loc?


--------------------
Dacia 1310 TX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sicone77
post 8 Apr 2004, 10:44
Post #14


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 31 March 04
From: Timisoara




Membranele sunt sigur puse bine , le-am pus exact asa cum au fost puse cels vechi, arcul este sigur la locul lui , cursa pe care o face tija cu membranele este in jur de 2-3mm , este normal ?


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
amgnet
post 8 Apr 2004, 13:34
Post #15


Membru incepator


Group: Members
Posts: 26
Joined: 15 March 04
From: Bucuresti




Si eu am schimbat azi pompa de benzina si cam la fel ca tine am cursa mica acum fata de cum era inainte. Tu cum ai montat cerculetul ala de plastic cu gauri pt suruburi intre cele 2 garnituri sau deasupra ambelor garnituri ca nici eu nu mai stiu exact cum era inainte si mi-e sa nu fie de la asta. Eu insa nu am prob. cu benzina in ulei.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
amgnet
post 8 Apr 2004, 13:37
Post #16


Membru incepator


Group: Members
Posts: 26
Joined: 15 March 04
From: Bucuresti




...rectificare...scuze n-am schimbat pompa de benizna ci numai membrana si corpul superior...


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 8 Apr 2004, 13:38
Post #17


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




amgnet,

Daca tin bine minte cerculetul ala de plastic trebuie sa fie intre cele doua membrane. Daca nu e...e de rau..poate te alegi curand cu o membrana rupta.

:shock:


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
amgnet
post 8 Apr 2004, 13:41
Post #18


Membru incepator


Group: Members
Posts: 26
Joined: 15 March 04
From: Bucuresti




asa l-am montat si eu, inseamna ca e bine. mi-era inainte sa nu fi fost altfel desi ma indoiesc ca am luat pompa de noua.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sicone77
post 8 Apr 2004, 13:50
Post #19


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 31 March 04
From: Timisoara




Cerculetul de plastic este intre cele doua membrane. Tie iti revine clapeta inapoi daca o apesi in jos?


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
amgnet
post 8 Apr 2004, 14:07
Post #20


Membru incepator


Group: Members
Posts: 26
Joined: 15 March 04
From: Bucuresti




Da revine. Sa nu fie dus arcul ala, slabit.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 8 Apr 2004, 14:13
Post #21


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




Ai rotit membrana 90 de grade cand ai puso in corpul pompei? Asta pentru a o agata de bratul care merge in bloc.

:shock:


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sicone77
post 8 Apr 2004, 15:01
Post #22


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 31 March 04
From: Timisoara




Am rotit-o , se agata de bratul care merge in bloc , practic intra prin deschizatura ovala a bratului , ajung sub brat si o rotesc cca 90 grade .


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Gusti
post 8 Apr 2004, 19:26
Post #23


Membru incepator


Group: Members
Posts: 70
Joined: 4 March 04
From: Iasi




QUOTE
Membranele sunt sigur puse bine , le-am pus exact asa cum au fost puse cels vechi, arcul este sigur la locul lui , cursa pe care o face tija cu membranele este in jur de 2-3mm , este normal ?

Nu.
Cursa tre sa fie mai mare, de 5-6 pina in 10 mm, nici intr-un caz 2-3 mm.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 9 Apr 2004, 07:52
Post #24


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.511
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




am luat si eu pt cineva alaltaieri o pompa noua si cursa membranei tot de 2-3 mm este cu toate ca la mine la 1300 era muuult mai mare. Asa or fi astea noi.


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
amgnet
post 11 Apr 2004, 13:15
Post #25


Membru incepator


Group: Members
Posts: 26
Joined: 15 March 04
From: Bucuresti




QUOTE
Am o problema mare : uleiul imi miroase a benzina ( creste si nivelul ) , am verificat garniturile de la pompa de benzina si sunt O.K. , ma poate cineva ajuta ? Pe unde mai poate sa intre benzina in baia de ulei ; motorul a fost segmentat acum 2 ani , am 7.000Km facuti...????

Sicone77


Dar daca dai cu o flacara de la bricheta pe joja de ulei, ia foc ?


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mihi
post 11 Apr 2004, 18:09
Post #26


Membru incepator


Group: Members
Posts: 19
Joined: 26 March 04
From: Oradea




Cercul de plastic se monteaza intre cele doua membrane. Vezi ca acel cerc are si doua gauri laterale ca sa picure benzina in caz ca membrana superioara se sparge.

E un caz ciudat am mai intalnit la un Jeep Cherokee cu pompa electrica de benzina si la un Passat din 1978 cu pompa mecanica situatia asta si la nici una din ele nu era de vina pompa de benzina. Ambele masini sunt inca in lucru!.....


Cu privire la cursa camei de la pompa... nu-ti fa griji... merge cum vrea ea.... Uneori nici la mine nu merge de loc si trebuie sa dau la automat ca sa pompeze benzina.... alteori dau de doua, trei ori la cama si deja iese.
O problema cu amorsarea poate fi capacul pompei care are doua supape NO-RETURN, pe una trage benzina din rezervor iar pe cealalta o impinge pe conducta spre carburator si spre retur. Supapele sunt din bachelita si cand ti-e lumea mai draga nu etanseaza. Am schimbat la soacra-mea la masina (Dacia 1300) doua capace de pompa pana sa rezolv problema!

Mai incearca... Succes!


--------------------
Tre sa mearga... Ce dracu ca doar e masina...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mihi
post 11 Apr 2004, 18:17
Post #27


Membru incepator


Group: Members
Posts: 19
Joined: 26 March 04
From: Oradea




Am uitat sa spun ca la Jepp si la Passat motoarele sunt in stare avansata de uzura... iar Jeep-ul are injectie pe benzina. La acesta se manifesta cel mai tare fenomenul (in 300 km creste nivelul cu 3-4 cm)

Mai sap sa vad ce solutii s-au gasit la astea...


--------------------
Tre sa mearga... Ce dracu ca doar e masina...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sicone77
post 16 Apr 2004, 08:24
Post #28


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 31 March 04
From: Timisoara




Sigur cerculetul din textolit ( sau fibra ) pe care sunt si gaurile pentru suruburi se pune intre cele doua membrane ? Eu l-am pus jos pe corpul inferior al pompei si deasupra lui membranele . Poate sa fie asta cauza ca imi porneste greu la cald ?


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 16 Apr 2004, 08:27
Post #29


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.511
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




DA! sigur, cerculetul ala se pune INTRE cele 2 membrane


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mihi
post 16 Apr 2004, 11:08
Post #30


Membru incepator


Group: Members
Posts: 19
Joined: 26 March 04
From: Oradea




Inainte de pornire verifica daca ai benzina in carburator. Posibil sa pierzi benzina din camera de nivel constant. Pot fi mai multe cauze din care poate pierde benzina din carburator... fisurat corpul inferior, pierde pe la membrana pompei de sprit...

Sau condensator f. uzat si se incalzeste prea tare si face scurt. Concluzie: Nu porneste pentru ca nu are scanteie.....

Sau poate ai inecat-o ?!?!?


--------------------
Tre sa mearga... Ce dracu ca doar e masina...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 12th May 2025 - 06:17
Forum Renault