Benzina in ulei !!!!
![]() ![]() ![]() |
Benzina in ulei !!!!
sicone77 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 31 March 04 From: Timisoara ![]() |
|
||
-------------------- |
|||
Ov |
![]()
Post
#2
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.511 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
daca zici ca pompa de benzina nu are nimik (desi ma cam indoi de chestia asta), ulei mai poate intra doar daca ai mers mult cu shoku tras, sau daca ai un segment spart (dar atunci cred ca se simtea mai mult)
|
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
sicone77 |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 31 March 04 From: Timisoara ![]() |
E drept ca nu am schimbat garniturile de la pompa de benzina ci doar le-am verificat ( banuiesc ca trebuia sa se vada la ochi daca sunt fisurate ) , cu shoku tras nu am mers , dar am sa cumpar garnituri noi pentru pompa de benzina .
|
-------------------- |
|
Ov |
![]()
Post
#4
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.511 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE E drept ca nu am schimbat garniturile de la pompa de benzina ci doar le-am verificat ( banuiesc ca trebuia sa se vada la ochi daca sunt fisurate ) , cu shoku tras nu am mers , dar am sa cumpar garnituri noi pentru pompa de benzina . Doar pe la membrana poate sa-ti curga, aia ca sa o verifici, te uiti prin ea la soare, ca nu se "rupe" ci doar se slabeste in anumite locuri, permitand astfel benzinei sa treaca pe acolo. Oricum, schimba URGENT uleiul si filtrul !!! |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
driverx |
![]()
Post
#5
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
...dupa ce schimbi membrana la pompa. Am patito si eu...
:shock: |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
MoGas |
![]()
Post
#6
|
Membru Group: Members Posts: 151 Joined: 2 December 03 From: Bucuresti ![]() |
membrana se poate fisura sub platanele alea de tabla, unde nu se vede nica. Costa f putin, nu te zgarci.
|
-------------------- |
|
marius-gabriel |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.006 Joined: 14 November 03 From: CALARASI ![]() |
sau cuiul poantou dus...
oricum schimba macar uleiul |
--------------------
HONDA CIVIC EX
HONDA ACCORD
- MARIUS
|
|
Gusti |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 70 Joined: 4 March 04 From: Iasi ![]() |
Nivelul din camera dintr-un motiv sau altul marit.
|
-------------------- 0745535292
0722256825 |
|
sicone77 |
![]()
Post
#9
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 31 March 04 From: Timisoara ![]() |
Am schimbat ieri membranele de la pompa , dar s-a intamplat altceva nu mai reusesc sa amorsez pompa , bateria este cam pe duca' si nu am fortat-o prea mult, am inceput sa dau la cama cu furtunul care vine la carburator scos , nici urma de benzina ( in rezervor exista ) , am miscat si de elice tot nimic , si inca ceva : este normal ca atunci cand apesi clapeta de la pompa ( cama ) aceasta sa nu mai revina inapoi ? decit daca o trag cu mana ( arcul este bun si este la locul lui )! Pompa este pusa bine pentru ca, cu capacul desfacut si doar cu boltul cu membrane pus ( tinut cu mana ) daca dau la cama se vede pe membrane ca se misca in jos si in sus ; care sa fie cauza ?
|
-------------------- |
|
Marty |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu ![]() |
Nu cumva ai pus membrana invers ? :roll:
|
--------------------
Gillette
De unica folosinta
2011
- B 999 NAM Mindru absolvent de grup scolar.
|
|
george_d |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 343 Joined: 10 February 04 From: Bucuresti ![]() |
Verifica peste tot pe unde ar putea trage aer: furtune, filtre. Si foarte important pune benzina in rezervor.
![]() |
--------------------
Dacia
1210
|
|
MoGas |
![]()
Post
#12
|
Membru Group: Members Posts: 151 Joined: 2 December 03 From: Bucuresti ![]() |
Clapeta trebuie sa revina! Uleiul il schimbi doar dupa ce afli care e defectul si il repari. Altfel strici si uleiul nou. :!:
|
-------------------- |
|
AC |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 569 Joined: 11 March 04 From: Iasi ![]() |
sicone77, vezi ca intre corpul inferior si membrana este un arc. Sigur l-ai pus la loc?
|
--------------------
Dacia
1310 TX
|
|
sicone77 |
![]()
Post
#14
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 31 March 04 From: Timisoara ![]() |
Membranele sunt sigur puse bine , le-am pus exact asa cum au fost puse cels vechi, arcul este sigur la locul lui , cursa pe care o face tija cu membranele este in jur de 2-3mm , este normal ?
|
-------------------- |
|
amgnet |
![]()
Post
#15
|
Membru incepator Group: Members Posts: 26 Joined: 15 March 04 From: Bucuresti ![]() |
Si eu am schimbat azi pompa de benzina si cam la fel ca tine am cursa mica acum fata de cum era inainte. Tu cum ai montat cerculetul ala de plastic cu gauri pt suruburi intre cele 2 garnituri sau deasupra ambelor garnituri ca nici eu nu mai stiu exact cum era inainte si mi-e sa nu fie de la asta. Eu insa nu am prob. cu benzina in ulei.
|
-------------------- |
|
amgnet |
![]()
Post
#16
|
Membru incepator Group: Members Posts: 26 Joined: 15 March 04 From: Bucuresti ![]() |
...rectificare...scuze n-am schimbat pompa de benizna ci numai membrana si corpul superior...
|
-------------------- |
|
driverx |
![]()
Post
#17
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
amgnet,
Daca tin bine minte cerculetul ala de plastic trebuie sa fie intre cele doua membrane. Daca nu e...e de rau..poate te alegi curand cu o membrana rupta. :shock: |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
amgnet |
![]()
Post
#18
|
Membru incepator Group: Members Posts: 26 Joined: 15 March 04 From: Bucuresti ![]() |
asa l-am montat si eu, inseamna ca e bine. mi-era inainte sa nu fi fost altfel desi ma indoiesc ca am luat pompa de noua.
|
-------------------- |
|
sicone77 |
![]()
Post
#19
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 31 March 04 From: Timisoara ![]() |
Cerculetul de plastic este intre cele doua membrane. Tie iti revine clapeta inapoi daca o apesi in jos?
|
-------------------- |
|
amgnet |
![]()
Post
#20
|
Membru incepator Group: Members Posts: 26 Joined: 15 March 04 From: Bucuresti ![]() |
Da revine. Sa nu fie dus arcul ala, slabit.
|
-------------------- |
|
driverx |
![]()
Post
#21
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
Ai rotit membrana 90 de grade cand ai puso in corpul pompei? Asta pentru a o agata de bratul care merge in bloc.
:shock: |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
sicone77 |
![]()
Post
#22
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 31 March 04 From: Timisoara ![]() |
Am rotit-o , se agata de bratul care merge in bloc , practic intra prin deschizatura ovala a bratului , ajung sub brat si o rotesc cca 90 grade .
|
-------------------- |
|
Gusti |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 70 Joined: 4 March 04 From: Iasi ![]() |
QUOTE Membranele sunt sigur puse bine , le-am pus exact asa cum au fost puse cels vechi, arcul este sigur la locul lui , cursa pe care o face tija cu membranele este in jur de 2-3mm , este normal ? Nu. Cursa tre sa fie mai mare, de 5-6 pina in 10 mm, nici intr-un caz 2-3 mm. |
-------------------- |
|
Ov |
![]()
Post
#24
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.511 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
am luat si eu pt cineva alaltaieri o pompa noua si cursa membranei tot de 2-3 mm este cu toate ca la mine la 1300 era muuult mai mare. Asa or fi astea noi.
|
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
amgnet |
![]()
Post
#25
|
Membru incepator Group: Members Posts: 26 Joined: 15 March 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE Am o problema mare : uleiul imi miroase a benzina ( creste si nivelul ) , am verificat garniturile de la pompa de benzina si sunt O.K. , ma poate cineva ajuta ? Pe unde mai poate sa intre benzina in baia de ulei ; motorul a fost segmentat acum 2 ani , am 7.000Km facuti...????
Sicone77 Dar daca dai cu o flacara de la bricheta pe joja de ulei, ia foc ? |
-------------------- |
|
Mihi |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 19 Joined: 26 March 04 From: Oradea ![]() |
Cercul de plastic se monteaza intre cele doua membrane. Vezi ca acel cerc are si doua gauri laterale ca sa picure benzina in caz ca membrana superioara se sparge.
E un caz ciudat am mai intalnit la un Jeep Cherokee cu pompa electrica de benzina si la un Passat din 1978 cu pompa mecanica situatia asta si la nici una din ele nu era de vina pompa de benzina. Ambele masini sunt inca in lucru!..... Cu privire la cursa camei de la pompa... nu-ti fa griji... merge cum vrea ea.... Uneori nici la mine nu merge de loc si trebuie sa dau la automat ca sa pompeze benzina.... alteori dau de doua, trei ori la cama si deja iese. O problema cu amorsarea poate fi capacul pompei care are doua supape NO-RETURN, pe una trage benzina din rezervor iar pe cealalta o impinge pe conducta spre carburator si spre retur. Supapele sunt din bachelita si cand ti-e lumea mai draga nu etanseaza. Am schimbat la soacra-mea la masina (Dacia 1300) doua capace de pompa pana sa rezolv problema! Mai incearca... Succes! |
-------------------- Tre sa mearga... Ce dracu ca doar e masina...
|
|
Mihi |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 19 Joined: 26 March 04 From: Oradea ![]() |
Am uitat sa spun ca la Jepp si la Passat motoarele sunt in stare avansata de uzura... iar Jeep-ul are injectie pe benzina. La acesta se manifesta cel mai tare fenomenul (in 300 km creste nivelul cu 3-4 cm)
Mai sap sa vad ce solutii s-au gasit la astea... |
-------------------- Tre sa mearga... Ce dracu ca doar e masina...
|
|
sicone77 |
![]()
Post
#28
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 31 March 04 From: Timisoara ![]() |
Sigur cerculetul din textolit ( sau fibra ) pe care sunt si gaurile pentru suruburi se pune intre cele doua membrane ? Eu l-am pus jos pe corpul inferior al pompei si deasupra lui membranele . Poate sa fie asta cauza ca imi porneste greu la cald ?
|
-------------------- |
|
Ov |
![]()
Post
#29
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.511 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
DA! sigur, cerculetul ala se pune INTRE cele 2 membrane
|
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
Mihi |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 19 Joined: 26 March 04 From: Oradea ![]() |
Inainte de pornire verifica daca ai benzina in carburator. Posibil sa pierzi benzina din camera de nivel constant. Pot fi mai multe cauze din care poate pierde benzina din carburator... fisurat corpul inferior, pierde pe la membrana pompei de sprit...
Sau condensator f. uzat si se incalzeste prea tare si face scurt. Concluzie: Nu porneste pentru ca nu are scanteie..... Sau poate ai inecat-o ?!?!? |
-------------------- Tre sa mearga... Ce dracu ca doar e masina...
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 12th May 2025 - 06:17 |