Bucsi si iar bucsi, pivotu bucsa si bascula
Bucsi si iar bucsi, pivotu bucsa si bascula
CriSTI68 |
29 Mar 2010, 19:36
Post
#1
|
||
Membru Valvos Group: Members Posts: 5.001 Joined: 8 January 07 From: Bucuresti |
|
||
--------------------
Dacia
Logan
2008 Prestige 1.6 16V 105 Ponei Putere
- EDH Renault Clio 3 - 2008 1.5 dci
|
|||
danezu_pitesti |
29 Mar 2010, 20:30
Post
#2
|
Membru Group: Members Posts: 156 Joined: 11 November 09 |
bieleta sa no bati in nici un caz, incearca cu o presa.in principiu toate ar trebui sa mearga cu presa dar la pivoti nu stiu ca nam schimbat nici eu niciodata
presa ar trebui sati rezolve toate,mai ales daca ii mica si cu brate apropiate. |
--------------------
dacia
1310 L
1997
- AG-11-ASF
|
|
Club12TRS |
2 Apr 2010, 11:32
Post
#3
|
Coupe Maniac Group: Members Posts: 300 Joined: 14 February 09 From: Bucuresti |
CriSTI68
Daca ai nevoie, te pot ajuta. |
--------------------
Alfa 145T.Spark /
Citroen Saxo /
Fiat Punto2B / Ex Oltcit 12TRS
- B xx xxx
|
|
george 07 |
4 Apr 2010, 07:44
Post
#4
|
Membru Group: Members Posts: 166 Joined: 4 February 10 |
incearca cu presa sau daca nu ai virezi roata sa ai loc si lovesti cu ciocanul in port-fuzeta (solutie nerecomandata dar functionabila in cazuri extreme )
4 Apr 2010, 07:50: pivotii si capatul de bara sunt conici asta este motivul de nu iese , lovindui cu ciocanul in portfuzeta favorizezi slabirea din con , la urma rectifici cu polizorul portfuzeta . Daca nu te descurci mai intreaba si-ti mai explicam. This post has been edited by george 07: 4 Apr 2010, 07:50 |
--------------------
dacia
logan
2007
|
|
kog |
4 Apr 2010, 11:35
Post
#5
|
epuri orijinali Group: Members Posts: 1.916 Joined: 27 November 08 From: Lipova - Arad |
capetii de bara/bielete de de directie ies cu presa. Pivotii sar daca daca de bagi sub masina si ii lovesti cu ciocanul, da asa lovituri venite dinspre baia de ulei. Sau poti sa dai portfuzeta jos cu totul si sa ii scoti in atelier
This post has been edited by kog: 4 Apr 2010, 11:35 |
--------------------
Dacia
1310
1989 TLX
- AR-05-DGF Daa... prea rapid, daa... prea furios
Io merg cu Dacia, iar tu pa jos... "ti ciuda ca consum putin?" by argon |
|
vladut88 |
4 Apr 2010, 12:07
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.973 Joined: 22 May 09 From: Beius judetul bihor |
eu cand vad ca nu iese si is uzati pornesc lampa de gaz si incalzesc si iese la prima lovitura de ciocan ,atentie numa daca sunt uzati daca nu se strica si se topeste teflonul din interior burduful de protectie ...
si sa aveti in prealabil un flacon cu apa langa |
--------------------
dacia ARO
SOLENZA scala 10,4 diesel 1,9 DRA
2004 1994
- bh 10 twa I hate BMW
|
|
za_kristake |
4 Apr 2010, 13:03
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 628 Joined: 9 March 08 From: Sibiu |
Inainte sa ma apuc de bucsi,pivoti, surubaraie, a uit in portbagaj daca mai am sprai de vaselina (face minuni). Iar daca chiar nu merge nici asa un cric hidraulic de 1 tona (e un pic mai mare ca palma) pus intre brate si depresat
|
--------------------
1310
L
1997
- SB
|
|
ghitza |
4 Apr 2010, 13:42
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD |
cel mai bn e cu cricul bagat sub bratul de jos ridicat puin sa stea in cric bratul si olovest in porfuzeta langa pivot daca cel in ferior il scoti si la cel superior merge asa
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
PH-06-BOA |
5 Apr 2010, 19:44
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 |
Eu am mai spus una saptamana trecuta cu, totul e sa sti unde sa lovesti.
NU trebuie lovit in pivot sau in capul de bara, pentru a le scoate, ci langa.Pentru capatul de bara din stanga(exemplu), virezi maxim dreapta, si cu o singura lovitura puternica, cu un ciocan de 1kg, de sus in jos( deci normal), in bratul portfuzetei, cat mai aproape de capatul de bara, imediat iese. Daca e tare intepenit, strans de vr-un apucat, dai de mai multe ori. Deci , lovesti in brat in jos, sa sara pivotul (ca-i tot un pivot). Pentru pivotul inferior, maxim dreapta (acum capatul e scos), cu stanga ti virata portfuzeta, si cu dreapta lovesti in lateral in fuzeta, exact in locul unde e gaura pivotului, casi cand ai vrea sa o turtesi. Nu se va intampla, ca-i conul pivotului in ea. Vibratia va produce dislocarea lui. Deci bati lateral. Nici de sub masina, nici din avion. Garantez iesirea la al doi-lea sau al trei-lea ciocan.Depinde cat e de curva. Sa nu fie bascula slabita, ca va iesi mai greu. Pentru cel superior, rotesti spre stanga portfuzeta, ti cu dreapta de ea, si dai cu stanga cu ciocanul, pentru ca pe stanga (sa lovesti cu dreapta) nu e loc de bratul de la directie. Daca ai lovit si in bascula si atinge de portfuzeta, nu-i nicio nenorocire, ca la lasarea pe roata se departeaza mult. Deci lovesti si in ala de sus, tot in lateral ca la cel de jos, in acelasi loc, dar cu stanga. Daca poti sa stai in cap si sa dai cu dreapta, n-am nimic impotriva, numai sa nu-mi spui ca nu merge, c-am dat asa sute jos. Si la servis am fost cu o masina in garantie, pentru caseta, si cand lovea cu ciocanul le lua la rand ,aripa-aparatoare disc-pivot, in cealalta parte , prag-pivot... Niste copii, cu seful fost ofiter de armata, cu mai multa frica decat meserie. Daca dai la fel, nu-i nimic, tot trebuie s-o vopsesti cand iesi pe drum. Dacia se vopseste si odata pe an, ca peretii de Paste si Craciun. Un concetatean, mai repede o vopsea decat s-o spele. Sa n-aud ca nu merge asa cum am zis eu, si fi atent la bascule cum le strangi dupa ce pui bucsile. Le strangi numai dupa ce pui masina pe roti si ai apasat-o pitin. Daca le strangi pe cric, cad o lasi sunt gata rupte. Mai mergi o luna, si le schimbi iar. Ca sa scoti si mai usor pivotii, pui o cheie de 24-26 intre distantierul dintre bucsile basculei superioare si surubul de la T-eu , langa bieleta antiruliu, inca de cand e masina jos, ca atunci cand o ridici , bascula superioara sa nu se lase prea mult in jos, si sa fie nivoie de inca o persoana si ranga, pentru a scoate portfuseta sau a o baga pe pivotul superior. |
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
ghitza |
5 Apr 2010, 21:10
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD |
esti tare rau cu faza cu vopsitu
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
CriSTI68 |
12 Apr 2010, 23:24
Post
#11
|
Membru Valvos Group: Members Posts: 5.001 Joined: 8 January 07 From: Bucuresti |
ce vorbesti frate nici acum nu am scos pivotii ma rog a fost si pastele, bun la bucsi am gandit eu un fel de presa, dar la pivoti si la bieleta de directie incerc sa fac rost de o presa pentru ele, dar parca au intrat in pamant
|
--------------------
Dacia
Logan
2008 Prestige 1.6 16V 105 Ponei Putere
- EDH Renault Clio 3 - 2008 1.5 dci
|
|
george 07 |
13 Apr 2010, 12:34
Post
#12
|
Membru Group: Members Posts: 166 Joined: 4 February 10 |
presele nu sunt tratate si cand strangi cu ea se deformeaza asa ca ciocanul e sfant , pune cricul sub bascula si salta sa fie relativ pe pozitia de functionare si loveste in portfuzeta ca e imposibil sa nu se desfaca (vezi descrierea mai amanuntita mai sus)
|
--------------------
dacia
logan
2007
|
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 22nd September 2024 - 08:48 |