DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Carburator de 1300 pe motor de 1400, E suficient sa schimb jiclerele ?

cstavaru
post 3 Nov 2004, 22:27
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 66
Joined: 29 February 04




Am facut cum am facut si dupa ultima reparatie capitala acum am motor de 1400cmc pe Berlina mea, dar carburatorul este cel vechi de 1300. I-am schimbat jiclerele sa fie de 1400, dar se pare ca tot nu merge ca unul de 1400. Am inteles ca difuzorul e diferit la cele doua ( sincer, nu stiu ce inseamna difuzorul asta ).

Acum masina merge, dar in nici un caz nu pot accelera brusc, trebuie sa o tin din ambreiaj pana "ia viteza" smile.gif Altfel "da in nas".

Intrebarea mea este: ce pot face ? Este schimbarea carburatorului singura solutie ? Nu pot mari cumva debitele pe acolo ? Sa maresc nivelul benzinei in carburator ?


--------------------
Renault Megane 2.1, 1.6/115, feb. 2006, 7000km in august.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
whitesorcerer12
post 4 Nov 2004, 00:34
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 667
Joined: 15 February 04
From: Bucuresti




carb de 1,4...
desi eu am de 1,4 pe motor de 1,3 si sincer nu e o dif f mare...
poate la tine in sens invers o fi, sau poate nu e regalt bine carbul asta....


--------------------
MEGANE BICORP 115 CP
RENAULT MEGANE BICORP, 1,6, 16V, 115 CP,192KMH
FULL OPTIONS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
OCEBE
post 4 Nov 2004, 07:33
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.324
Joined: 30 January 04
From: galati




pe langa diametrul difuzorului mai mare la carburatorul de 1400 (parca 27 fata de 25), primele astfel de carburatoare aveau jiglorul principal de 155; ulterior a fost redus la 145.
Simptomul "da in nas" poate sa se manifeste si din cauza pompei sprit si circuitul aferent acesteia


--------------------
dacia 1300
Am avut o DACIA 1300
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RIon
post 4 Nov 2004, 08:06
Post #4


pasionat


Group: Members
Posts: 2.835
Joined: 22 May 04
From: CJ




cred ca i-ai putea da mai mult aer in amestec.


--------------------
Skoda Octavia 2 2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP - de CJ
www.raresion.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 4 Nov 2004, 11:18
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




Poti incerca sa schimbi de la second; cel pentru 1300 are scris 25.5 intr-un cerc, cel de 1400 are 27 in cerc, asta fiind diametrul difuzorului. Existau si carburatoare cu 23, daca nu ma insel pt acele motoare de "1200" (am vazut un asa carburator montat pe un 1300 si "dadea in nas")



--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 23rd May 2025 - 06:51
Forum Renault