Catalizator infundat?, Merge in socuri
![]() ![]() ![]() |
Catalizator infundat?, Merge in socuri
mihaivasc |
![]()
Post
#1
|
||
Membru Group: Members Posts: 106 Joined: 30 March 07 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Nova GTI
1999 GTI Nova GTI'99
|
|||
apollo |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.881 Joined: 20 August 05 From: Focsani ![]() |
Catalizatorul nu tine de gaze?
Nu prea ma pricep cine stie ce, dar eu asa stiu. Ma gandesc la varianta sa nu fi atins vreo conducta de benzina. De aici tragi tu concluziile ![]() |
--------------------
Ex - Dacia
Nova GT 1.6 L
1997
- VN - ?? - ???
|
|
mihaivasc |
![]()
Post
#3
|
Membru Group: Members Posts: 106 Joined: 30 March 07 ![]() |
Nu tocmai acesta este rolul catalizatorului de a filtra gazele? Imi zicea cineva ca se si poate scoate cu totul numai ca dupa aceea nu se va mai incadra masina in standardele de poluare euro2. Oricum intrebarea care ma intereseaza era faza cu turatia daca poate sa aiba vreun efect benefic...
|
--------------------
Dacia
Nova GTI
1999 GTI Nova GTI'99
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#4
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Verifică sonda Lambda...E tot pe eșapament, înainte de catalizator...Poate e spartă... Deasemenea, poate ai spart catalizatorul (e ceramic) și a obturat țeava de eșapament...
|
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
volint |
![]()
Post
#5
|
![]() membru miserupist Group: Members Posts: 317 Joined: 7 September 04 From: Bucuresti (44.45682;26.13879) ![]() |
schimba filtrul de benzina
Spor!! |
--------------------
Dacia / Mitzu
Nova GTI / hautlandăr
2000 / 2011
- B-22-YFL / Credinta in Dumnezeu ma obliga sa fiu deschis oricarui adevar. Altfel sunt mai rau ca dracul, devin ipocrit.
|
|
mihaivasc |
![]()
Post
#6
|
Membru Group: Members Posts: 106 Joined: 30 March 07 ![]() |
Stiti sa-mi spuneti si mie ce rol are sonda Lambda? Scuze daca intrebarea e prea usoara...Merci
|
--------------------
Dacia
Nova GTI
1999 GTI Nova GTI'99
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#7
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
În manualul instalației de injecție Bosch e o explicație mai academică...
Varianta mea ![]() |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
Ov |
![]()
Post
#8
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.510 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
io am avut catalizatorul infundat (la un moment dat nici nu mai pornea motorul) si nici chip de bec de injectie aprins in bord !
|
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
ahyle_blue_eyes |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 672 Joined: 25 November 06 From: IASI ![]() |
nova mea facea cam la fel.....dar cred ca era din cauza filtrului de aer!apasam pe acceleratie si tebuia sa astept cateva secunde pana se accelera......I-am bagat unul sport si raspunde foarte bine la accelerari bruste.
|
--------------------
Dacia
Nova Gti
1999
|
|
mihaivasc |
![]()
Post
#10
|
Membru Group: Members Posts: 106 Joined: 30 March 07 ![]() |
Referitor la problema mea care inca nu am remediat-o... Ledul (!) poate sa aiba legatura cu catalizatorul? Sau mai bine zis ce inseamna cand sta aprins tot timpul in mers? Si inca ceva : are cineva idee cat ar costa un catalizator de nova GTI. O sa ma duc maine la un mecanic si sa stiu la ce sa ma astept
![]() |
--------------------
Dacia
Nova GTI
1999 GTI Nova GTI'99
|
|
apollo |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.881 Joined: 20 August 05 From: Focsani ![]() |
acel semn (!) se apinde atunci cand :
Nu mai a lichid de frana in borcan. Placutele sunt duse, in caz de ai senzor pe placute. Contactii de la acel plutitor de la borcanul cu lichidul de frana sunt dusi sau au ramas cuplati. Sonda ICP de pe pompa de frana.Gol de aer pe instalatie |
--------------------
Ex - Dacia
Nova GT 1.6 L
1997
- VN - ?? - ???
|
|
ahyle_blue_eyes |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 672 Joined: 25 November 06 From: IASI ![]() |
|
--------------------
Dacia
Nova Gti
1999
|
|
mihaivasc |
![]()
Post
#13
|
Membru Group: Members Posts: 106 Joined: 30 March 07 ![]() |
Esti sigur ca nu ai pus cu un zero in plus? Cineva imi zicea ca la un vectra tot cu euro 2 l-a costat 2 milioane cu totul. Sa fie de 4 ori mai scump in cazul batranelor dacii...
![]() |
--------------------
Dacia
Nova GTI
1999 GTI Nova GTI'99
|
|
ahyle_blue_eyes |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 672 Joined: 25 November 06 From: IASI ![]() |
Asta e cel mia ieftin pe care l-am vazut
![]() Nu e prima oara cand vad un pret de catalizator. 200 Ron e numai finala(de inox) la o nova(injectie). |
--------------------
Dacia
Nova Gti
1999
|
|
mihaivasc |
![]()
Post
#15
|
Membru Group: Members Posts: 106 Joined: 30 March 07 ![]() |
Preturile pt catalizatori de nova sunt intr-adevar foarte ridicate. Mi s-au oferit 2 variante alternative si as vrea sa aud si parerea unor cunoscatori mai buni ca mine oricum:
1. Sa renunt cu totul la catalizator (solutia cea mai ieftina)- cineva zicea ca creste consumul cu 10-15% si uzura motorului la fel. 2. Un catalizator universal Bosal euro 2 - euro 3(cica lideri pe piata in asa ceva) pret 3,5 milioane cu manopera inclusa. Garantie 2 ani. Catalizatorul de nova nou am inteles ca la punctul Dacia din oras (Cluj) e pe la 12 milioane... ![]() |
--------------------
Dacia
Nova GTI
1999 GTI Nova GTI'99
|
|
argon |
![]()
Post
#16
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
QUOTE(mihaivasc @ 27 Apr 2007, 10:19) 1. Sa renunt cu totul la catalizator (solutia cea mai ieftina)- cineva zicea ca creste consumul cu 10-15% si uzura motorului la fel. Nu o sa mai iei veci ITP-ul, si la controale in trafic o sa ramai fara talon + o amenda babana. COnsumul nu creste, nici uzura, in schimb o sa-ti creasca puterea ![]() ![]() |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
mihaivasc |
![]()
Post
#17
|
Membru Group: Members Posts: 106 Joined: 30 March 07 ![]() |
Ideea era sa fie scos doar continutul ceramic si butoiasul metalic sa fie montat la loc ceea ce nu ar fi prea vizibil decat eventual la testele de gaze. Si eu as prefera varianta a 2-a dar nu stiu daca e ok catalizatorul acela pt nove. Ma poate ajuta cineva cu un sfat?
Multumesc! |
--------------------
Dacia
Nova GTI
1999 GTI Nova GTI'99
|
|
argon |
![]()
Post
#18
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
La ITP se face test de gaze, la controalele ocazionale din trafic, de asemenea.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Ov |
![]()
Post
#19
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.510 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
io am avut la berlina catalizatorul scos.
1. consumul scade (insignifiant) 2. puterea creste (epsilon) 3. uzura motorului: ![]() 4. noxele n-o sa-ti mai iasa NICIODATA teoretic ar merge orice catalizator de pe o masina E2 (chiar si unu SH) dar cine se risca ? ca sa verifici ca merge, montezi noul catalizator si te duci frumusel la un stand ITP si iti faci testul de noxe. |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
mihaivasc |
![]()
Post
#20
|
Membru Group: Members Posts: 106 Joined: 30 March 07 ![]() |
Credeti ca simtomele descrise mai sus pot sa apara din cauza aprinderii. Tocmai am vb cu mecanicul si zicea ca, catalizatorul e infundat in proportie de ~40% si ca nu ar trebui sa se manifeste asa din cauza lui. La aprindere ce ar putea fi? Ce ar trebui verificat?
Merci! |
--------------------
Dacia
Nova GTI
1999 GTI Nova GTI'99
|
|
Ov |
![]()
Post
#21
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.510 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
chiar sunt curios cum a determinat mecanicul gradul de infundare. Asta-i o tampenie, dar ma rog.
Cum ziceam si mai sus, nu cred ca al tau catalizator are ceva. Cauta problema in alta parte. Daca ti se aprinde becul de la injectie (becul cu un injector desenat pe el, NU ala cu !) du-te la un service dacia si verifica cu tester-ul codul de eroare stocat in calculator ! |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
mihaivasc |
![]()
Post
#22
|
Membru Group: Members Posts: 106 Joined: 30 March 07 ![]() |
Dupa cum ziceam si cand am deschis topicul cineva imi zicea ca problema unui catalizator infundat partial se poate rezolva prin turatii mari. Asa ca tinant motorul turat pe loc pe la 4000 a inceput sa scoata fum negru si bucatele de funingine pe esapament. L-am mai turat si in sarcina constant pe la 3500 pe un drum intins si acum merge ca nou. Cica din cauza ca am tendinta sa circul cu motorul subturat. Sper sa tina rezolvarea ca cu mecanicii nu prea faci treaba numa iau banii degeaba...
![]() |
--------------------
Dacia
Nova GTI
1999 GTI Nova GTI'99
|
|
ahyle_blue_eyes |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 672 Joined: 25 November 06 From: IASI ![]() |
Si yo merg subturat ....dar vad ca masinei ii place.....nu-mi face nici o problema!Totusi o sa schimb strategia de dragul catalizatorului
![]() |
--------------------
Dacia
Nova Gti
1999
|
|
paulica |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru autentic Group: Validating Posts: 760 Joined: 2 August 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Ov @ 27 Apr 2007, 11:49) ....chiar sunt curios cum a determinat mecanicul gradul de infundare. Asta-i o tampenie, dar ma rog. Asta cama asa e!! Mihai, apropo de led-ul avertizare injectie, când se aprinde nu da sa se opreasca? Ia mai vezi p-aici: http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=48578&hl= Bafta This post has been edited by paulica: 2 May 2007, 21:20 |
--------------------
Pegas
22
2006
- TL 11 PAA
|
|
ahyle_blue_eyes |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 672 Joined: 25 November 06 From: IASI ![]() |
A inceput sa aiba aceleasi probleme masina mea cu cea pe care a descris-o initiatorul topicului!Vreau sa scot catalizatorul si sa pun locul lui o tzeava!
1.Ce avantaje dezavantaje am? 2.Problema cu noxele la itp sau verificari in trafic ,no problem!Pastrez catalizatorul si il pun cand am nevoie sa iau itp! 2.gasesc la magazine auto tevi pe care sa le inlocuiesc?sau cumpar esapament de nova (carburatie) ,asta daca se poate pune pe injectie? Ms !!! |
--------------------
Dacia
Nova Gti
1999
|
|
argon |
![]()
Post
#26
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
la itp sa zicem ca-l pui, dar la control in trafic cum naiba il pui? crezi ca aia sunt tembeli?
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
nambanidealtceva |
![]()
Post
#27
|
![]() Pe volan din 96 Group: Members Posts: 335 Joined: 31 October 05 From: B U C U R E S T I ![]() |
Nu iti da niciun avantaj scoaterea catalizatorului... iti spun pentru ca eu am unul gol.. cel original s-a rupt si nu am avut bani pe moment sa imi iau altul.. si asa am ramas, dar mai am doar 10 luni pana la ITP. masina NU trage mai bine, NU consuma mai putin in schimb noxele clar nu ies bine (am verificat la service..). Teava de esapament se innegreste, asa ca daca e de vreun control ceva, merg tintit... Sfatul meu e sa astepti pana spre ITP si sa iti cumperi unul..
|
--------------------
Citroen C4
1.6 16V, 2005,
vandut Dacia 1310 Li, 2000 (cu regret)
|
|
ahyle_blue_eyes |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 672 Joined: 25 November 06 From: IASI ![]() |
|
--------------------
Dacia
Nova Gti
1999
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#29
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
E mai bune să înlocuiești catalizatorul cu țeavă, decât să lași carcasa lui goală...apar probleme de detentă (motorul poate merge chiar mai prost decât înainte
![]() |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
nambanidealtceva |
![]()
Post
#30
|
![]() Pe volan din 96 Group: Members Posts: 335 Joined: 31 October 05 From: B U C U R E S T I ![]() |
e doar o solutie intermediara.. deocamdata merge foarte bine.. dar am de gand sa imi pun catalizator nou, dau un ban dar macar nu stau cu frica si nu dau spaga la ITP (daca s-o mai putea...)
|
--------------------
Citroen C4
1.6 16V, 2005,
vandut Dacia 1310 Li, 2000 (cu regret)
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th May 2025 - 06:45 |