Claxonul are o siguranta, sau e pe direct ??
![]() ![]() ![]() |
Claxonul are o siguranta, sau e pe direct ??
WUB |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 99 Joined: 3 July 03 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
ARR
NXT
2002
|
|||
clr |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.729 Joined: 24 February 03 From: Bucuresti ![]() |
In mod normal orice consumator electric trebuie sa fie pe o siguranta. In cartea masinii nu ai gasit nimic in sensul asta?
|
--------------------
Ex Renault
Megane
2003 Cand ai încercat totul si nimic nu a mers, citeste instructiunile de folosire
|
|
WUB |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 99 Joined: 3 July 03 From: Bucuresti ![]() |
Nu prea am gasit....Dar daca ar fi avut o siguranta ..sigur ar fi fost mai multi consumatori pe ea. Asa mie nu imi lipseste nimic altceva. De aceea cred ca e fie maneta , fie goarna...Oricum merci
|
--------------------
ARR
NXT
2002
|
|
nik1965 |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 365 Joined: 17 June 05 ![]() |
Sigur are siguranta, uitate in cartea masinii.
Mai posibil ca defect cred ca ori nu mai merge butonul, ori ai un papuc scapat. Clacsoanele au de regula un buton de reglare din care se regleaza taria sunetului, verifica si aceasta posibilitate (invirte cu incredere). |
--------------------
dacia
logan , duster
2005, 2017
- xx-xx-xxx
|
|
costi |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.230 Joined: 15 October 03 From: Bucuresti ![]() |
Are siguranta dar nu singur; nu stiu ce consumator mai este acolo dar ar trebui sa nu mearga inca ceva;
Mai degraba s-a ars claxonul. |
--------------------
DSN/SLZ
|
|
moshulik |
![]()
Post
#6
|
Membru Group: Members Posts: 189 Joined: 12 February 04 From: Bucuresti ![]() |
Nu invarti cu incredere de surubul ala. Daca stii modul de functionare a claxonului vei vedea ca daca invarti prea mult, el devine un consumator direct, nu mai lucreaza in regim pulsatoriu si sigur se arde, se incinge rapid bobina in curent continuu. Probeaza intai claxonul direct la baterie. Sau probeaza daca ai curent la borna claxonului - trebuie sa apese cineva insa pe maneta in timpul asta. E posibil sa se fi oxidat pur si simplu contactele platinate din claxon si sa-si dea drumu cu o leaca de spray, injectat cumva acolo....
|
--------------------
skoda
octavia, am avut DSN, oltcit.
2003
- b-etc-etc Hi, I'm a signature virus. Please replace your old signature with this signature and help me take over the world of signatures.
|
|
WUB |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 99 Joined: 3 July 03 From: Bucuresti ![]() |
Asa o sa fac. Multumesc de sfaturi!
|
--------------------
ARR
NXT
2002
|
|
nik1965 |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 365 Joined: 17 June 05 ![]() |
QUOTE(moshulik @ 22 Nov 2005, 10:59) Nu invarti cu incredere de surubul ala. Daca stii modul de functionare a claxonului vei vedea ca daca invarti prea mult, el devine un consumator direct, nu mai lucreaza in regim pulsatoriu si sigur se arde, se incinge rapid bobina in curent continuu. Probeaza intai claxonul direct la baterie. Sau probeaza daca ai curent la borna claxonului - trebuie sa apese cineva insa pe maneta in timpul asta. E posibil sa se fi oxidat pur si simplu contactele platinate din claxon si sa-si dea drumu cu o leaca de spray, injectat cumva acolo.... Presupunem ca daca invirte de acel buton cineva tine apasata maneta sau se fac incercari succesive, iar daca citesti mai bine eu am recomandat acest lucru dupa ce face verivicarea manetei, a conexiunilor. Iar ca invirtit cu incredere am dat aceasta recomandare deoarece de regula acel buton de pe clacson e gripat. |
--------------------
dacia
logan , duster
2005, 2017
- xx-xx-xxx
|
|
Mici |
![]()
Post
#9
|
Membru incepator Group: Members Posts: 31 Joined: 20 March 04 ![]() |
Nici mie nu imi mai merge clacsonul. Inca nu am incercat toate chestiunile specificate de voi mai sus, dar am o intrebare:
- deja am fost prin 5 magazine cu piese de SN si nu mai aveau modelul acela de clacson!!!! Mai mult, mi s-a zis ca numai la "dezmembrari" mai gasesc asa ceva!!! Este adevarat ca a iesit din fabricatie respectiva componenta?? Daca da, cum ramane cu promisiunea Daciei de a mai asigura inca ceva vreme piese de schimb pt. modelele scoase din fabricatie?? Daca se gaseste inca clacson din acela, atunci va rog sa-mi spuneti unde?? Ca eu deja intru in panica... ![]() |
-------------------- |
|
costi |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.230 Joined: 15 October 03 From: Bucuresti ![]() |
pai ia-ti frate ce gasesti; claxonul e claxon; doua fire si o goarna; de ce vrei acelasi model ?
|
--------------------
DSN/SLZ
|
|
Mici |
![]()
Post
#11
|
Membru incepator Group: Members Posts: 31 Joined: 20 March 04 ![]() |
QUOTE(costi @ 5 Jan 2006, 18:19) Pai tocmai la fire e problema: clacsonul de la SN are doar un singur fir!!!!!! Restul e "masa", sau cum ii mai spune (!) - iar cele adaptate pentru 2 fire la SN nu au nici o sansa de functionare! Cel putin, pana nu aduc cine stie ce modificari, pe care nu as avea nici o intentie sa le fac! |
-------------------- |
|
Mici |
![]()
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 31 Joined: 20 March 04 ![]() |
Cred ca trebuie sa revin cu detalii: eu am SuperNova modelul din 2001 (Confort) - si la a mea, stupidul meu clacson (care momentan binevoieste sa fie mut) - este racordat cu un singur fir la curent. Probabil ca "masa" (sau cum altfel ii mai spune celeilalteia) se realizeaza direct prin bara de care este prins. Altfel, eu cel putin, nu imi explic. Asa era din fabricatie acest model. La alte tipuri de SuperNova racordul s-a realizat prin 2 fire?? Asta nu mai e problema mea.
Repet intrebarea: cine a gasit (prin magazine) modele de clacson care sunt racordabile cu un singur fir, nu cu 2? ... Ca deja disper... Asta chiar ca e o "problema" cel putin ciudata... ![]() ![]() |
-------------------- |
|
Mici |
![]()
Post
#13
|
Membru incepator Group: Members Posts: 31 Joined: 20 March 04 ![]() |
Sa nu uit: daca clacsonul meu (nefericit) este unic ca model - atunci pot sa atasez si o poza a lui - spre a lamuri astfel de neclaritati legate de model...
|
-------------------- |
|
electric |
![]()
Post
#14
|
in cautare de informatii Group: Members Posts: 403 Joined: 18 September 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Mici @ 5 Jan 2006, 22:41) Sa nu uit: daca clacsonul meu (nefericit) este unic ca model - atunci pot sa atasez si o poza a lui - spre a lamuri astfel de neclaritati legate de model... vezi ca se gasesc si claxoane cu un singur fir in tirg la vitan sau poti face un fir de masa la cele cu 2 lamele de contact. |
--------------------
dacia
Logan
2012 [COLOR=red][SIZE=7][B]
|
|
Mici |
![]()
Post
#15
|
Membru incepator Group: Members Posts: 31 Joined: 20 March 04 ![]() |
QUOTE(electric @ 6 Jan 2006, 02:07) vezi ca se gasesc si claxoane cu un singur fir in tirg la vitan sau poti face un fir de masa la cele cu 2 lamele de contact. Deci, de fapt, tot la "dezmembrari" ajung?? Domnilor: realmente au iesit total si fara speranta din productie modelele astea din 2001?? Ne-au lasat complet balta?? Pai, daca umflu putin "balonul" asta, unde ajungem?? Pai, intr-un an nu o sa mai gasim nici macar saboti de frana! Nu e asa?? |
-------------------- |
|
LaurD |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 229 Joined: 11 June 05 From: Pitesti ![]() |
de la dezmembrari s-ar putea sa iei teapa ( daca a fost depozitat sub cerul liber si l-a plouat ? ) .Iti recomand sa iei unul nou . Ca are unul sau doua fire nu conteaza tot intre + si - se alimenteaza ( la cele cu 2 fire legi unul dintre ele la surubul cu care fixezi claxonul
|
--------------------
Renault
Fluence
Fluence ---Ex .Logan 2007/ ABS+, 1.6MPI ---ex. DSN
- AG
|
|
electric |
![]()
Post
#17
|
in cautare de informatii Group: Members Posts: 403 Joined: 18 September 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Mici @ 6 Jan 2006, 02:07) Deci, de fapt, tot la "dezmembrari" ajung?? Domnilor: realmente au iesit total si fara speranta din productie modelele astea din 2001?? Ne-au lasat complet balta?? Pai, daca umflu putin "balonul" asta, unde ajungem?? Pai, intr-un an nu o sa mai gasim nici macar saboti de frana! Nu e asa?? ma refeream la magazinele din tirg unde gasesti claxoane noi. |
--------------------
dacia
Logan
2012 [COLOR=red][SIZE=7][B]
|
|
costi |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.230 Joined: 15 October 03 From: Bucuresti ![]() |
mai Mici singura problema este ca ala vechi facea masa prin surubul de prindere iar aste cu doua fire prin al doilea fir !!
ia-ti unul cu doua fire si legi minusul la masa frate. Curaj ! Nu dispera ![]() |
--------------------
DSN/SLZ
|
|
klaus |
![]()
Post
#19
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Propun o
![]() E grea si dificila... Eu personal nu inteleg ce este asa de dificil de tras un fir de la masa (in speta de pe surubul de prindere a claxonului) la papucul de masa? |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
costi |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.230 Joined: 15 October 03 From: Bucuresti ![]() |
e greu ca-l apuna disperarea si-i tremura mina.... papucu' mas.....
Mai bine ii facem un tutorial ceva Taica ia grija sa nu te curentezi, pacate mele ! This post has been edited by costi: 6 Jan 2006, 14:46 |
--------------------
DSN/SLZ
|
|
Mici |
![]()
Post
#21
|
Membru incepator Group: Members Posts: 31 Joined: 20 March 04 ![]() |
QUOTE(costi @ 6 Jan 2006, 16:45) e greu ca-l apuna disperarea si-i tremura mina.... papucu' mas..... Mai bine ii facem un tutorial ceva Taica ia grija sa nu te curentezi, pacate mele ! In primul rand, vreau sa multumesc mult pentru toate sfaturile - realmente, sunt utile!! In al doilea rand, scuze ca indraznesc sa "zgariu" vazul unora scriind astfel de chestii elementare (cum ar fi legatul unor fire). Se pare ca fara ironii zadarnice pe unele forumuri dambovitene efectiv nu se poate trai!! Asa ca, imi cer scuze celor care isi "strica stilul" lor elevat citindu-mi relatarile mele de om nepriceput... Eu credeam ca inca mai pot gasi produsul de-a gata pe piata - ceea ce sper in continuare. Nu de alta,... dar ca sa nu-mi "tremure mana" cand o sa ma apuc sa lipesc/leg niste fire p'acolo... ![]() |
-------------------- |
|
vioelectric |
![]()
Post
#22
|
Membru incepator Group: Members Posts: 21 Joined: 5 January 06 ![]() |
QUOTE(Mici @ 7 Jan 2006, 02:15) In primul rand, vreau sa multumesc mult pentru toate sfaturile - realmente, sunt utile!! In al doilea rand, scuze ca indraznesc sa "zgariu" vazul unora scriind astfel de chestii elementare (cum ar fi legatul unor fire). Se pare ca fara ironii zadarnice pe unele forumuri dambovitene efectiv nu se poate trai!! Asa ca, imi cer scuze celor care isi "strica stilul" lor elevat citindu-mi relatarile mele de om nepriceput... Eu credeam ca inca mai pot gasi produsul de-a gata pe piata - ceea ce sper in continuare. Nu de alta,... dar ca sa nu-mi "tremure mana" cand o sa ma apuc sa lipesc/leg niste fire p'acolo... ![]() salut oameni buni si sa stiti ca pana la dacia logan nici o dacia nu are siguranta separat ci merge direct din blocul de lumini si eu va recomand sa schimbati claxoanele pt ca initial toate daciile sunt echipate cu claxoane goarna(cele mai proaste posibil) si sunt puse jos fiind expuse la intemperii si da merge orice claxon de 15 lei iar cele cu 2 papuci se leaga unul la masa indiferent care ![]() |
--------------------
vw
passat 3
- MM-05-ATJ
|
|
clr |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.729 Joined: 24 February 03 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Ex Renault
Megane
2003 Cand ai încercat totul si nimic nu a mers, citeste instructiunile de folosire
|
|
vioelectric |
![]()
Post
#24
|
Membru incepator Group: Members Posts: 21 Joined: 5 January 06 ![]() |
in cazul tau daca nu gresesc ar trebui sa ai o siguranta lata de 60 amp in tabloul cu relee de langa baterie,daca nu o ai sa stii ca e pe direct
|
--------------------
vw
passat 3
- MM-05-ATJ
|
|
klaus |
![]()
Post
#25
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Claxonul la dsn are alimentare direct de la baterie, fara a mai trece prin vreo siguranta.
Adica e baterie -> intrerupator in maneta (in blocul de comanda lumini - claxon) -> claxon. Ca luminile trec prin siguranta (dar pe alti contactori ai blocului de comanda) aia e alta mancare de peste, care nu are legatura cu claxonul. |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
Jack Daniel's |
![]()
Post
#26
|
![]() MEMBRU DE LA INCEPUT! Group: Members Posts: 2.010 Joined: 26 October 03 ![]() |
Are ! Logic .
|
--------------------
.
.
. Multi membri, putini oameni!
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 1st May 2025 - 05:27 |