Consum ulei Duster 1,2 TCe 125CP in garantie, Consum repetat ulei si nesemnalizare senzor
![]() ![]() ![]() |
Consum ulei Duster 1,2 TCe 125CP in garantie, Consum repetat ulei si nesemnalizare senzor
Agrig |
![]()
Post
#91
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 3.056 Joined: 13 February 04 From: Jimbolia/Timisoara mai rar. ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane IV 1,33Tce
2021 Life "Proștii se înmulțesc cînd cei înțelepți aleg să tacă"
Nelson Mandela |
|||
Lord Hades |
![]()
Post
#92
|
![]() Memento Mori Group: Members Posts: 1.640 Joined: 28 July 07 From: Brasov ![]() |
QUOTE(einstein1984 @ 14 Mar 2018, 08:59) nu abera amice, se plateste si manopera inlocuirii piesei catre service. Pretul de garantie e mai mic fata de pretul clientul doar cu suma care reprezinta adaosul de service (serviceul cumpara piesa cu X lei d ela renult, atata e platit pe ea in garantie). Eu îți spun din ce știam de pe vremea când îmi făceam veacul într-un service dacia. Pt garanții nu se platea manopera. Când prindea câte un mecanic o lucrare grea pe garanție, lucra în gol toată ziua. Sa fi fost un caz unicat? Posibil... |
--------------------
OOOO
A3
2010 / Vorsprung Durch Technik
- BV03:-) "Death smiles at us all. All a man can do is smile back."
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#93
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.355 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Poate facea misto seful de atelier de el si nu-i trecea orele ca productive (ca nu iesea profit, nu ca nu erau platite). Sau lucrau asa prost /faceau facturile gresit ca Dacia nu le platea factura.
Acuma o stii si pe aia cu mecanicii care facturau cate 300 de ore de manopera pe luna, lucrand 8 ore pe zi?? |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
sobolan |
![]()
Post
#94
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.241 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
QUOTE(Agrig @ 15 Mar 2018, 01:01) mai citeste odata....scrie ca se inlocuiesc segmentii /segmentii +lant distributie+intinzator(care e hidraulic) ,blocul motor(pentru ca e monobloc si nu are cilindrii detasabili) sau se reface complet motorul......se pare ca au dat fail cu motorizarea asta.....dupa cum stau lucrurile cu garantia la noi in romania se pare ca ai sa ai de furca la greu cu ei pana or sa-ti remedieze complet masina.... This post has been edited by sobolan: 26 Mar 2018, 20:42 |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
doctoru1980 |
![]()
Post
#95
|
Membru autentic Group: Members Posts: 284 Joined: 1 November 06 From: Bucuresti ![]() |
E pe principiul "asa face toate". Deja chestia asta devine clasica. Asa a fost si la VW cu motoarele TSI, o gramada de probleme. Acum la Renault cu TCe-urile.
Mai jos ai un articol care confirma ce am scris mai sus: http://www.capital.ro/presa-franceza-la-ma...ce-trebuie.html. Daca maine mi-as luat Duster as alege clar motorul de 1.6 L cu 115 CP. E un motor clasic care nu va avea probleme de genul nici la 500.000 km. Recent mi-am cumparat o Kia Ceed si am avut de ales intre 1.4 MPI. 1.6 GDI si 1.0 T-GDI. Am ales 1.4 MPI pentru ca in primul rand este foarte simplu, e pus demult pe Ceed si si-a dovedit fiablitatea dealungul timpului. This post has been edited by doctoru1980: 28 Mar 2018, 00:36 |
--------------------
-8861
Logan/1300
2006/1972
- CharlesioNig https://vgruk.com/ - visit vgruk
|
|
sobolan |
![]()
Post
#96
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.241 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
|
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
Agrig |
![]()
Post
#97
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.056 Joined: 13 February 04 From: Jimbolia/Timisoara mai rar. ![]() |
QUOTE(sobolan @ 26 Mar 2018, 20:40) Adica ce drak sa citesc? Am pus traducerea in engleza ca am sperat ca`i mai cunoscuta. In functie de ce constata se inlocuiesc : 1. Segemntii 2. Segemntii si intinzatorul 3.Blocul motor 4.Intregul motor. Bineinteles se reprogrameaza ECU Asta e traducerea din engleza ca`i la indemina. |
--------------------
Renault
Megane IV 1,33Tce
2021 Life "Proștii se înmulțesc cînd cei înțelepți aleg să tacă"
Nelson Mandela |
|
marksman |
![]()
Post
#98
|
Post mortem nihil est Group: Members Posts: 7.679 Joined: 1 November 04 From: sat ![]() |
QUOTE(doctoru1980 @ 28 Mar 2018, 00:31) E pe principiul "asa face toate". Deja chestia asta devine clasica. Asa a fost si la VW cu motoarele TSI, o gramada de probleme. Acum la Renault cu TCe-urile. Mai jos ai un articol care confirma ce am scris mai sus: http://www.capital.ro/presa-franceza-la-ma...ce-trebuie.html. Daca maine mi-as luat Duster as alege clar motorul de 1.6 L cu 115 CP. E un motor clasic care nu va avea probleme de genul nici la 500.000 km. Recent mi-am cumparat o Kia Ceed si am avut de ales intre 1.4 MPI. 1.6 GDI si 1.0 T-GDI. Am ales 1.4 MPI pentru ca in primul rand este foarte simplu, e pus demult pe Ceed si si-a dovedit fiablitatea dealungul timpului. Da, 1.6 SCe as alege si eu pe Duster. La diesel e o singura optiune si e OK. |
--------------------
Opel / Mazda
Crossland X / CX-30
2019 / 2020 Charlie Foxtrot: Massively vote Charlie Golf for President!
|
|
sobolan |
![]()
Post
#99
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.241 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
QUOTE(Agrig @ 28 Mar 2018, 01:53) In functie de ce constata se inlocuiesc : 1. Segemntii 2. Segemntii si intinzatorul 3.Blocul motor 4.Intregul motor. Bineinteles se reprogrameaza ECU nu e normal ca sa umbli la motor la o masina noua,e total pe dos,daca se lucreaza corect si cinstit si ajung sa desfaca motorul si in urma masuratorilor iti gaseste o camasa uzata mai rau si trebuie sa-ti inlocuiasca blocul e mai grele,stai cu ea in service mult si cand o scoti stai iar cu frica.....fa-o si scapa de ea,o sa pierzi dar asta e.....multi nu inteleg ca n-ai cum sa pui un motor mic pe asa masina,chiar daca ar functiona corect si ar avea uzurile normale tot n-ar avea o viata prea lunga....probleme sunt si la alte marci,nu e nimic specific renault,toti cauta sa faca motoare cat mai mici si putin poluante si asta scade fiabilitatea dar creste pretul.... |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
vincere |
![]()
Post
#100
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 72 Joined: 25 June 10 From: IASI ![]() |
Revin, problema treneaza - consumul de ulei s-a dovedit pierdere ulei .
Am stat langa mecanicul de la Dacia , referitor la pierdere s-a uitat doar la capacul filtrului de ulei - a zis ca nu pierde, mai aveam 2,6l ulei mi-a pus 4,6 l ulei nou si m-a pus sa fac 1000 km - si sa revin fix la 1000 km sa masoare consumul prin cantarire, si factor de conversie densitatea 0,885 g/ l. Nu mi-au dat nici o explicatie daca densitatea nu e relativa in functie de tipul si uzura ulei. Am facut 1000 km au masurat si mi-au spus ca in pofida reprogramare calculator se mentine un consum de 106,5 ml / 1000 km si ca daca depasea 500 ml / 1000 km puteau sa verifice si motorul. Deci 'm-a convins' sa ma las pagubas cu pretentiile Beleau de acum incepe ... plec prin Germania spre Italia, masina incarcata, forjez cu 130 - -150 km /h - simt ca pierd putere si senzatie de supraturatie. Opresc in parcare, scot cheia, motorul continua sa mearga vrea 10 secunde. !!!! Faza se repeta mai ales cand merg mai mult. Merg la un service italian. stau langa mecanic si il rog pe mecanic sa imi dea hartia cu raportu si sa imi scrie si explicatia, mai mult decat atat am facut si poze - am tradus: - prezenta excesiva ulei in tubul trimitere aer de la turbina la intercooler - aceasta putand cauza distrugerea (rottura) in timp a motorului si ar putea creste numarul de turatii a motorului (per autoaccensione dell'olio stresso) -zice ca e defecta turbina: L'unico motivo di questo olio nei tubi puo essere solo un difetto nel CORTICO DEL COREASSI (nu stiu ce este asta ... stie careva ?) che fa passare l'olio di lubrificazione della turbina nella CHIOCCIOLA DI ASPIRAZIOE MOTORE (ce a chiocciola - melc tradus ?) - ca trebuie curatat circuit intercooler si inlocuita turbina - si ca mecanicii de dinainte care mi-au schimbat uleiul au crapat infim capacul de plastic la filtru de aia are ulei pe scut, dar ca pierdera pe la capac e infima, cu cat poate fi ulei in intercooler !!!! - fiind in tranzit nu s-au bagat sa desfaca turbina, si nici intercoolerul mi-au zis intre 4 ochi ca daca se mai intampla sa continue sa mearga motorul fara sa se opreasca dupa ce scot cheia sa o bag in viteza cu piciorul pe frana ca ma bine distrug un ambreaj si cutia de viteze decat motorul .... - italianul mi-a spus ca Renault in 90 zile ramburseaza piesa si manopera, nu a inteles cum de nu au verifica sursele de pierdere inainte sa imi faca consumul de ulei (asta ma intreb si eu) MA INTREB : au incercat sa traga pe spuza consumului neverificand sursele de pierdere ulei, ca sa ma abureasca ca pana la 500 ml sunt in norme - si ca in mod normal e ca daca service-ul nu isi fac treaba sa scriu la sediul din Franta Paris si ca Renault trimite un expert sa verifice masina (asa o fi ?), in caz contrar se merge cu avocat (de unde sa mai iau si avocat) - italianul a insistat ca in tubul de trimitere aer la intercooler nu trebuie sa fie DELOC ULEI, ca pe acolo trebuie sa treaca doar aer ! Attached thumbnail(s) DSC02631.JPG ( Size: 557.55k ) Number of downloads: 497 DSC02629.JPG ( Size: 660.94k ) Number of downloads: 504 DSC02637.JPG ( Size: 678.24k ) Number of downloads: 495 |
--------------------
DACIA
DUSTER 1.2 TCe, 125 CP, 4x4, E6
2015
- IS31DIO
|
|
YRX |
![]()
Post
#101
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.045 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
I-auzi nenea Einstein - oil runaway - la motor benzina cu clapeta...
![]() Vincere, problemele motorului aluia nu au decat sa se agraveze, nu se repara singur. Cantitati insemnate de ulei in intercooler inseamna intr-adevar turbina defecta sau il trage din reaspiratia vaporilor din carter, daca are scapari serioase de compresie. Trebuie dat intercooler-ul jos, vazut cat ulei ai acolo, dar dupa ce ai spus cu supraturat si mers motorul singur e treaba serioasa. |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
sobolan |
![]()
Post
#102
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.241 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
n-are nimic,odata o ia pe ulei turbina mai bine,se tureaza si face poc un piston(sau doua
![]() |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#103
|
![]() - Group: Members Posts: 22.542 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(vincere @ 20 Aug 2018, 01:35) -zice ca e defecta turbina: L'unico motivo di questo olio nei tubi puo essere solo un difetto nel CORTICO DEL COREASSI (nu stiu ce este asta ... stie careva ?) che fa passare l'olio di lubrificazione della turbina nella CHIOCCIOLA DI ASPIRAZIOE MOTORE (ce a chiocciola - melc tradus ?) Se refera la miezul turbinei, grupul intern. Nu carcasa. Cauta dupa core assy. This post has been edited by IRONICK: 20 Aug 2018, 14:33 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
YRX |
![]()
Post
#104
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.045 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Sau mai pe romaneste:
- Axul turbinei se invarte in niste lagare lubrefiate cu uleiul de motor. Daca lagarele alea nu au etansare corespunzatoare uleiul o ia fie spre admisie fie spre evacuare, in functie cat de uzate sunt. Ala este core assembly cum ii zice Ironick sau CHRA (Centre Housing Rotating Assembly) sau in argoul mecanicilor "miez turbo". Motorul ala, dupa cum discutam acum ceva timp, are probleme mari. Nu stiu cum ai avut curaj sa faci distante gen Germania cu masina asta. Oil runaway-ul indica ca pierderea de ulei in admisie este majora, practic turbinele fac asta cand sunt duse de tot, oricand poti ramane fara ulei deloc urmat de calarea motorului, oricand se poate rupe axul turbinei urmat de aspiratia in motor a tuturor fragmentelor metalice si oricand motorul poate sa se supratureze singur distrugandu-se complet. Nu este un lucru de joaca, trebuie neaparat sa faci ceva... ![]() |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#105
|
![]() - Group: Members Posts: 22.542 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
Victorine |
![]()
Post
#106
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.001 Joined: 20 April 05 From: Timișoara ![]() |
Ar trebui sa se asigure ca toate sesizarile prealabile au fost documentate si luate in serios, iar pana la iesirea din garantie sa-i de in goarna pana caleaza motorul, dupa care sa li-l puna in brate si sa primeasca altul nou, daca s-au tot dat dupa cires pana acum ca e in parametri consumul de ulei, facandu-se ca nu vad cauza...
|
--------------------
Toyota
Auris Touring Sports HSD
2014
|
|
vincere |
![]()
Post
#107
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 72 Joined: 25 June 10 From: IASI ![]() |
Mai repun in attachment pozele din Italia
Am fost in service – le-am relatat incidentele si aratat pozele, am primt replicile: Replica 1 – in tubul spre intercooler poate fi ulei, in pozele facute nu sunt concludente ; nu se vede ca ar curge un siroi de ulei si ca nivelul de ulei din santulului e normal sa se formeze din condens Replica 2 – si in intercooler e normal sa fie ulei. Ce cantitate e normal sa fie am intrebat Nu mi-a zis cat, dar mi-a replicat. Replica 3 – circuitul de la intercooler nu are etanseitate pentru ulei si ar trebui sa curga in exterior pe la imbinari – la Dusterul dv nu se vede exteriozizandu-se ulei. Replica 4 - Au urcat-o pe elevator, nu au desfacut nimic nici scutul, nici tubul de la turbina spre intercooler. S-au uitat cu lampa. Era ceva vascos, prelins pe la suruburile din spate ale scutului, cat si pe coloana axiala care duce dupa scut spre transmisia spate – a zis ca e o substanta anticoroziva pus pe suruburi cand mi-au facut schimbarea uleiului Replica 5 – a pornit motorul si a ridicat pe jumatate joja in mers. A zis ca daca erau defecti segnentii iesea fum negru pe la joja si se auzeau zgomote – nu e cazul la mine Dle defaceti tubul de la intercooler , demontati intercoolerul sa vedeti poate curge siroaie de ulei, poate e plin intercoolerul, poate se poate constata defecta turbina Replica 6 – Nu aveti defecta turbina – daca se pierde etanseitatea si curge ulei, nu exista situatii intermediare : daca era defecta turbina– motorul se supratureaza si cedeaza. Faptul ca motorul a functionat dupa oprirea cheii nu e normal, dar nu are legatura cu tubina. Probabil are legatura cu pompa de injectie benzina Replica 7 - Am insistat ; totusi daca desfaceti intercoolerul putem vedea daca e ulei mult acolo.Raspuns: Nu putem face asta noi, pentru asta trebuie o expertiza si ca sa se faca expertiza trebuie sa nu treaca testul cu computerul (valiza) Replica 8 – Daca ati avut pierdere de putere e din cauza diferentei de temperatura cand ati trecut muntii spre Italia si setarilor facute din mers de computer de la injectie , in fond nu ati ramas in pana si ca pot fi disfunctionalitati care pot fi inregistrate de computer chiar daca nu se aprinde nici un martor luminos si dar pot fi citite ulterior la testul cu computerul (valiza) Replica 9 – Dle spune-mi de ce a continuat sa mearga motorul daca dupa ce am scos cheia ? R : trebuia cand opriti, sa lasati sa mearga motorul la relanti si apoi sa il opriti contactul, V-ati grabit cand ati oprit sa scoateti cheia rapid. Daca e doar asta nu are nici o legatura cu turbina. Se poate expertiza injectia, doar daca nu trece testul cu valiza Replica 10 – totusi de ce mecanicul italian a fost de alta parere ? raspuns – trebuia sa va schimbe el turbina, dar nu a facut-o ca uzina nu ramburseaza banii pe piese bune. Dle nu a schimbat-o ca eram in tranzit si m-a trimis la service-ul care a zis ca e consum , fara sa excluda sursele de pierdere Replica 11 – nu aveti pierdere ci doar un consum normal de 107 ml m-am simtit facut ca la alba-neagra Sa revin saptamana viitoare sa faca testul cu valiza, numai asa ma gandesc pot sa desfaca sa faca o constatare Intrebare : ce e de facut ? pot solicita o expertiza contra cost, sa scriu in Franta ? unde poate fi ceruta sa fie facuta expertiza ? Attached thumbnail(s) DSC02631.JPG ( Size: 557.55k ) Number of downloads: 445 DSC02633.JPG ( Size: 582.46k ) Number of downloads: 409 DSC02637.JPG ( Size: 678.24k ) Number of downloads: 149 DSC02639.JPG ( Size: 656.1k ) Number of downloads: 147 DSC02630.JPG ( Size: 639.37k ) Number of downloads: 145 DSC02630.JPG ( Size: 639.37k ) Number of downloads: 55 |
--------------------
DACIA
DUSTER 1.2 TCe, 125 CP, 4x4, E6
2015
- IS31DIO
|
|
MyKe89 |
![]()
Post
#108
|
![]() Membru RFG Group: Members Posts: 3.062 Joined: 16 December 07 From: Bucuresti ![]() |
Cum vine asta, traseul de aer (tubulatura intercooler) este etanș pentru aer dar nu este etanș pentru ulei?
![]() Poți să scrii în Franța sau poți să mergi cu un avocat, s-ar putea să sară peste testul cu "valiza". Care valiză nu va găsi probleme mecanice (ce ai tu), doar electrice. |
--------------------
'23 Honda
CR-V
e:HEV '02 BMW Z3 1.9i
'91 MB W124 230E |
|
sobolan |
![]()
Post
#109
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.241 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
QUOTE(vincere @ 31 Aug 2018, 00:06) Intrebare : ce e de facut ? pot solicita o expertiza contra cost, sa scriu in Franta ? unde poate fi ceruta sa fie facuta expertiza ? Parerea mea e ca aia din Franta cunosc problema si or sa te abureasca elegant ....mai stai calm cu ei vreo 2 luni si apoi dai dracului cu spray de pornire diesel direct in admisie,ai pornit-o si o aranjezi definitiv fara urme si apoi o duci la garantie ca sa se spele cu ea pe cap ![]() Totusi si eu as avea pretentia ca o masina noua sa poata strabate un drum de 3-4000km fara probleme,cred ca nu e prea mult,s-o lasam naibii..... This post has been edited by sobolan: 30 Aug 2018, 23:37 |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
tavi_ro |
![]()
Post
#110
|
Membru autentic Group: Members Posts: 868 Joined: 11 September 05 ![]() |
Vorbeste si cu alti posesori de Tce cu probleme. Poate au ceva idei.
https://forumduster.ro/topic/2230-12-tce-po...s#comment-69343 |
--------------------
Duster
Laureate 2012-1.6 16V, 4x4, GPL Tomasetto Stag4
Q-Box plus Logan Laureate 2005-1.4 MPI
|
|
psychoo |
![]()
Post
#111
|
![]() Membru Group: Members Posts: 3.682 Joined: 23 August 07 From: Timisoara ![]() |
Orice comunicare face mecanicul sau service.ul trebuie in scris cu numar de inregistrare.
Altfel nu exista. Tot ce exista e "un nebun care minte ca a fost in service. Trebuia sa semnalati problema cat timp masina a fost in garantie" |
--------------------
Ford
Focus
Titanium, 2.0 TDCI, 2013 You deserve what you tolerate!
|
|
Lord Hades |
![]()
Post
#112
|
![]() Memento Mori Group: Members Posts: 1.640 Joined: 28 July 07 From: Brasov ![]() |
Vincere, daca sunt neamuri proaste poti sa le plătești cu aceeași monedă.
Cere alt test de evaluare consum ulei. Mergi 800 km, scoti jumătate de litru cu o pompă pe la joja, desfaci furtunul de la intercooler si il trimiți pe tot pe furtun cu siringa. După care te prezinți la ei ca merge extrem de prost. Nu încurajez frauda, dar nu suport nesimțirea unor măgari sau idioți din reprezentanțe. Mult succes! |
--------------------
OOOO
A3
2010 / Vorsprung Durch Technik
- BV03:-) "Death smiles at us all. All a man can do is smile back."
|
|
dacotec |
![]()
Post
#113
|
Membru incepator Group: Members Posts: 97 Joined: 1 November 05 ![]() |
Cred ca e una din cele mai proaste idei...incerci sa gasesti adevarul si sa localizezi problema sau doar vrei sa iti impui punctul de vedere???
|
--------------------
citroen/Dacia
Citroen C5/logan 1.4 Laureate
2004
|
|
vincere |
![]()
Post
#114
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 72 Joined: 25 June 10 From: IASI ![]() |
Revin cu intrebarea:
Cand a scos furtunul de la intercooler - efectiv s-a scurs ulei . Mecanicul nu se astepta sa stea cu un pahar sa il colecteze. Ceea ce se vede in fotografie ca face nivel pe santul mansonului e ceea ce a ramas nescurs si mi s-a spus sa fotografiez. 1. Va rog cei ce sunteti mecanici si cunoasteti - sa imi confirmati daca trebuie sa fie atata ulei incat sa curga si sa ramana colectat in santul din fotografie. 2. Unde pot cere expertiza din partea Dacia: vocea clientului, scriind in Franta la producator ? in ideea ca nu mai prezinta incredere serivce-ul ? Exista experti autorizat auto sau un organism oficial de expertiza ? |
--------------------
DACIA
DUSTER 1.2 TCe, 125 CP, 4x4, E6
2015
- IS31DIO
|
|
MyKe89 |
![]()
Post
#115
|
![]() Membru RFG Group: Members Posts: 3.062 Joined: 16 December 07 From: Bucuresti ![]() |
Când am curățat clapeta de accelerație la al meu a trebuit să îndepărtez o parte din traseul care iese din intercooler și era uscat. E drept că nu am tot 1.2TCe însă principiul de funcționare e același, fiind tot benzinar cu turbo.
În locul tău aș încerca direct în Franța sau chiar ANPC. La cei din urmă doar după ce aș obține în scris că motorul funcționeză în parametrii normali, fiindcă vor dori o dovadă că am încercat să rezolv pe cale amiabilă problema. |
--------------------
'23 Honda
CR-V
e:HEV '02 BMW Z3 1.9i
'91 MB W124 230E |
|
sobolan |
![]()
Post
#116
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.241 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
QUOTE(vincere @ 1 Sep 2018, 15:35) Uleiul nu are ce cauta in admisie decat daca ajunge acolo datorita lagarelor uzate ale turbosuflantei(de aici si expresia folosita de mecanici : "a luat-o pe ulei" ,ti s-a mai scris si mai sus) sau poate ma gandesc daca recircularea vaporilor din carter nu-si face treaba,nu stiu exact cum e la tce dar e posibil sa ai un fel de supapa pcv pe carter ca la dci dar si asa nu ajungea pe-acolo mult.....trebuie verificat tot la sange la un mecanic bun si cu rabdare. Pe caldurile astea exista posibilitatea sa o opresti si ea sa mai mearga,cu ulei,o sa-ti sparga vreun piston,trebuie sa fii rapid sa-i dai a 5-a si sa calci frana.... In italia nu gaseai vreun service renault s-o remediezi cumva pe garantie ? ca in romania o sa-ti vina acru de avocati,anpc si alte umblaturi si nervi...... Nu inteleg mentalitatea ...... ditamai hardughia de masina trasa de un mic motoras dopat din soft si turbo,nu-s fan diesel dar tocmai din cauza motoarelor mici pe benzinol am doua troace relativ noi si sunt diesel ambele,merg stas,consumuri mici,fiabile....om vedea in timp ! This post has been edited by sobolan: 1 Sep 2018, 22:30 |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
Agrig |
![]()
Post
#117
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.056 Joined: 13 February 04 From: Jimbolia/Timisoara mai rar. ![]() |
Aia cu a5`a vine din istorie si e valabila la tractoare, la masini ce viteza gasesti prima si frinezi.
Cilindreea mica si turbo, am mai spus pe undeva, cea mai simpla metoda de emulare a motorului cu cilindree variabila si reducere a consumului. |
--------------------
Renault
Megane IV 1,33Tce
2021 Life "Proștii se înmulțesc cînd cei înțelepți aleg să tacă"
Nelson Mandela |
|
MuciX |
![]()
Post
#118
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
Șobolane, cum dracu să meargă benzinarul pe ulei? Sa nu mai spun că odată oprită aprinderea s-a terminat cu arderea.
This post has been edited by MuciX: 2 Sep 2018, 08:49 |
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#119
|
![]() - Group: Members Posts: 22.542 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
benzinarul turbo are compresie mai mate, uleiul se aprinde singur
cu cat este mai cald afara, cu atat temp pe admisie mai mare This post has been edited by IRONICK: 2 Sep 2018, 09:02 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
sobolan |
![]()
Post
#120
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.241 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
QUOTE(Agrig @ 2 Sep 2018, 00:28) Cilindreea mica si turbo, cea mai simpla metoda de emulare a motorului cu cilindree variabila si reducere a consumului. emuleaza da,intrebarea e daca e la fel de trainic ! QUOTE(MuciX @ 2 Sep 2018, 09:49) Șobolane, cum dracu să meargă benzinarul pe ulei? Sa nu mai spun că odată oprită aprinderea s-a terminat cu arderea. QUOTE(IRONICK @ 2 Sep 2018, 09:59) benzinarul turbo are compresie mai mate, uleiul se aprinde singur cu cat este mai cald afara, cu atat temp pe admisie mai mare ![]() |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 1st May 2025 - 20:06 |