Curatare "motoras pas cu pas" reglare ralanti.
![]() ![]() ![]() |
Curatare "motoras pas cu pas" reglare ralanti.
gabyu |
![]()
Post
#61
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 697 Joined: 14 March 09 From: Iasi ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Solenza
2004 Scala
|
|||
mikey_gtx |
![]()
Post
#62
|
Membru autentic Group: Members Posts: 411 Joined: 23 April 09 ![]() |
|
--------------------
.
.
.
|
|
madarfacar |
![]()
Post
#63
|
Membru Group: Members Posts: 100 Joined: 24 January 09 ![]() |
bujiile si bobina sunt noi...
pompa de benzina, dimineata cand pun contactu huruie mai tare decat normal...indiferent de nivelu de benzina... |
--------------------
Dacia
Solenza
2003 / Rapsodie
|
|
Ryco1 |
![]()
Post
#64
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 353 Joined: 20 September 07 From: Pitesti ![]() |
Motorul merge bine,trage, dar am probleme cu relantiul.Motorasul pas cu pas sa fie....
![]() |
--------------------
Dacia
Supernova Rapsodie
2002
|
|
george_scala_2004 |
![]()
Post
#65
|
Membru autentic Group: Members Posts: 6.580 Joined: 16 April 09 ![]() |
scump...se gaseste si separat dar mai greu.
magazinele prefera sa vinda corpul clapeta cu mpp integrat la niste preturi ![]() http://www.piesenet.ro/Corp-Clapeta-Logan-Benzina-1,4-1,6 http://www.bestautovest.ro/corp-clapeta-in...-supernova.html http://www.pieseautodacia.ro/product.php?id_product=880 separat este mai ieftin: http://bonmarc.ro/piese-solenza/motor/clap...cia-solenza-vdo - identic cu cel original http://www.piesexxx/afisare-detalii-c...produs-114.html http://bonmarc.ro/piese-solenza/motor/clap...-solenza-import dar...de ce vrei sa il schimbi ? de ce nu il curati ? http://www.vdo.com/generator/www/com/en/vd...?redirect=false modelul original ar mai fi magneti marelli dar nu prea am vazut ca s-ar gasi prin magazinele romanesti... http://www.driven2automotive.com/idle-air-...700102539-.html This post has been edited by george_scala_2004: 10 Aug 2011, 07:15 |
--------------------
...
...
...
|
|
tribunul |
![]()
Post
#66
|
![]() Sunt inofensiv, dar gandul meu e criminal Group: Members Posts: 3.024 Joined: 19 July 05 From: Micul Paris ![]() |
Eu l-am curatat, e vorba de cel de la loganul din dotare, si pana acum nu mi-a mai facut nicio figura.
La prima figura pe care mi-o face o sa ma orientez catre unul nou. Asta de pe masina e VDO si parca e asamblat in Mexic. |
--------------------
Renault
"Megane" Scenic 2
2007 "Copiii sunt mainile cu care ne prindem de rai."
"Consumul exagerat de mitocanie si neam prost dauneaza grav sanatatii ..." |
|
dj_sweat |
![]()
Post
#67
|
![]() DJ Group: Members Posts: 277 Joined: 20 February 07 From: Bucuresti (Militari) ![]() |
O bucurie de genul asta am avut si eu saptamana trecuta, la cateva zile dupa ITP, cand porneam motorul urca acceleratia la 1200> rotatii apoi scadea la 500, de multe ori se oprea motorul cand franam in mers,
Am cautat pe forum si am gasit motorasul pas cu pas vdo, am desfacut corp clapeta si am vazut o imbacseala groasa depusa pe varf la motorasul acela, am masurat cu sublerul distanta initiala intre varf si restul motorului, am desurubat varful si am curatat tot, inclusiv clapeta, probabil am rupt o pasta alba care fixa axul varfului acela dar se pare ca merge ok si fara ea, are un arc care il impiedica sa se desurubeze de acolo, am conectat tot la loc si am urmat procedura din manual de resetare motor pas cu pas. Acum sta la 700-800 fara sa mai coboare sub 600 rotatii, |
--------------------
Dacia
Solenza
2004 - Clima
|
|
shake |
![]()
Post
#68
|
![]() Crap Group: Members Posts: 1.589 Joined: 11 August 06 From: Bucuresti , Militari Squad ![]() |
ce spray minune folositi ? , am citit ceva de "Carb Cleaner" am gasit la nor auto 37 Lei ?
mai exista si alte spray'uri ? |
--------------------
D
S
2003 Montez kit Xenon (Bucuresti).
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#69
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
spray contact , spray degresant spray carburator , wd 40 cel mai bun
![]() |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
cosstti |
![]()
Post
#70
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 487 Joined: 26 April 11 ![]() |
Am si eu o problema: Pornesc motorul, plec, totul este ok, dar observ la un semafor ca relantiul fluctueaza 1000...1200...1000... 1200; opresc motorul dupa care il repornesc (semafor de 90 sec), relantiul se stabileste in in 800 si sta acolo cuminte.
Mi s-a intamplat de cateva ori acest fenomen, MPP-ul l-am scchimbat acum trei ani. Ce poate fi? Maine voi curata mpp-ul. Poate fi de la altceva? Va rog sa ma ajutati, a mai avut cineva probleme similare? Multumesc anticipat. |
--------------------
dacia
sandero stepway 1.6, 8V, 62Kw.
2o11
- is xx xxx
|
|
quick |
![]()
Post
#71
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 996 Joined: 13 April 07 From: bistrita ![]() |
trage aer fals pe undeva pe la corpul clapeta in special in partea de jos la inbinarea corp clapeta cu galeria de admisie.....
verifica ca carcasa filtrului de aer sa fie stransa pt ca ia tine corpul clapeta apasat pe galeria de admisie.... verifica garnitura de jos sau eventual schimbo daca gasesti. totusi ii curios ca iti face doar cateodata. daca tot desfaci mpp curata si tot corpul clapeta cu un sprey(wd40) |
--------------------
dacia
super nova 2002/ ford focus 2007 1.6tdci90cp
/suzuki samurai 1.3 1985 numa buna de off road
|
|
cosstti |
![]()
Post
#72
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 487 Joined: 26 April 11 ![]() |
Multumesc Quick! Ieri am curatat mpp-ul, corpul clapeta si furtunasul pentru recircularea vaporilor de ulei. Totul a revenit la normal surprinzator de repede.
Ieri am avut parte si de o experienta mai deosebita: de la 1200, relantiul s-a ridicat la 2000... 2400, fluctua intre aceste doua valori. Am constatat ca dupa ce se incalzea motorul, dupa o repornire, relantiul se stabiliza la 800 de rot/min. Temperatura facea sa se fluidifice murdaria de la mpp, aceasta cred ca este explicatia ca fluctuatiile relanti-ului nu apareau totdeauna... daca masina statea in soare...totul este explicabil...nu? Daca gresesc, te rog sa-mi spui. |
--------------------
dacia
sandero stepway 1.6, 8V, 62Kw.
2o11
- is xx xxx
|
|
rtBK |
![]()
Post
#73
|
![]() Unique like everyone else Group: Members Posts: 3.955 Joined: 19 January 08 From: Bucuresti ![]() |
eu am gasit corp clapeta original ( cica ) mgi coutier cu motoras pas cu pas vdo la 250 ron ( + 10 ron transportul ). Azi l-am luat.. maine dimineata il montez si revin cu impresii.
Curatarea la mine a avut un efect limitat, probabil ca nici nu l-am curatat cum trebuie, dar am zis sa nu mai chinui masina. 6 Oct 2011, 15:35: l-am montat, din ce am observat erau identice... mai putin loturile ( normal ![]() Momentan merge foarte ok... daca e sa pice va anunt. Oricum mare diferenta de pret fata de ce am vazut pe alte topicuri. This post has been edited by rtBK: 6 Oct 2011, 14:35 |
--------------------
Renault
Clio 4GT Line
2017 Trek Valencia |
|
shutulica |
![]()
Post
#74
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 20 December 10 ![]() |
Salut!
Am (avut) probleme asemanatoare si eu cu Dacia 1310 injectie: -la relanti se tureaza (si la rece, si la cald): -s-a intamplat sa se aprinda si martorul din bord, cel pt injectie. Solutia: - resetarea parametrilor motorasului pas cu pas Cum? Am fost la un mecanic care a facut chestia asta cu niste cabluri legate la bateria masinii, iar celelalte capete le atingea de niste contacte de la acel motoras (nu am detalii despre cum a procedat exact). Apoi am pornit motorul, mi-a zis ca e normal sa fie aprins martorul pt injectie, l-am lasat la relanti vreo 5-10 minute, apoi am oprit motorul si repornit din nou. Mrtorul nu mai era aprins, relantiul foarte normal, nu stiu exact cate rotatii avea (n-am decat martori in bord, nu tu ceas pt temp, turatie, nimic). De retinut este faptul ca dansul mi-a spus ca e o rezolvare de moment a problemei, ca, de fapt, trebuie schimbat motorasul! Sunt curios cat costa.... sunt din Iasi. Bafta tuturor! |
--------------------
dacia
1310 injectie
2003
|
|
ghitza |
![]()
Post
#75
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
mai rau a facut fiindaca pus pe el direct 12v,trebuia vre-o 5v dar asta e daca tu nu ai stiut el a facut cum a vrut el,acuma asta e ai fost daca se mai repeta problema il dai jos si il desfaci il cureti bine si il montezi si poate scapi ,daca nu trebuie altu ,unu bosch nou vreo 300 si ceva de roni si unu sh vreo 120 tot bosch
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
Tz3p |
![]()
Post
#76
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 22 November 11 ![]() |
Sal.Am o solenza din 2003 clima si cand o pornesc dimineata este turata pt ca are motorul rece.daca o las 10-15 min sa se incalzeasca si scade turatia la ralanti normal plec cu ea fara probleme.dar daca plec pana sa scada turatiile cand opresc la semafor motorul face ca si cand i-as da eu sprituri se accelereaza pana la 2000 ture si se deccelereaza pana la 1500 si face asa incontinuu pana se incalzeste calumea.sa fie de la motorasul pas cu pas sa il dau jos sa-l curat sau e posibil sa fie de la altceva?
|
--------------------
Dacia
Solenza
2003 - Clima
- b 33 jtf
|
|
vior3l90 |
![]()
Post
#77
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 51 Joined: 31 May 11 From: Bucuresti ![]() |
Salutare tuturor,aceeasi problema o am si eu ca majoritatea celor care au postat aici si anume,cand pornesc masina dimineata la rece turatia este de 1000-1200,iar la cald sub 500 si oscileaza,sa fie de la mpp,se ofera cineva sa ma ajute sa.l curat din B,dak ma apuc eu de le sigur trebuie sa.mi cumpar altul si unul original nu.mi permit iat unul la 50 lei ii dau degeaba.ms
|
--------------------
Dacia
Solenza
2003
- WIO
|
|
electrica2000 |
![]() ![]()
Post
#78
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 35 Joined: 30 April 11 ![]() |
sall la mine la rece pornesc da sa o ia o tine putin 2-3 sec la 200 ture si odata urca la 1200 dar totusi o ia la prima cheie, asta la rece la cald nu ,nu face figuri an mers
1,4 ,2007 ,110.000 la cervice i sa spus ca corpul clapeta e de vina ,asta dupa ce am pus testerul pe ia ,nici un defect gasit. ![]() antrebarea e cat tine dupa curatare corp clapeta ![]() ![]() Cel nou e reglat ?? se pune direct an corp asa mi se pare mai simplu si mai de durata ca tot umblu acolo ![]() ![]() ![]() ![]() |
--------------------
logan
logan 1.4
2007 1.4
|
|
shake |
![]()
Post
#79
|
![]() Crap Group: Members Posts: 1.589 Joined: 11 August 06 From: Bucuresti , Militari Squad ![]() |
a gasit cineva vreo solutie sa etansam mpp'u corespunzator ?
cea de sus o am distrusa... insa pe acolo nu ar fi mare paguba... problema e la garnitura de jos care intra in galerie i-am pus banda izolier... merge bine dupa ce o pun si e motorul cald ,toata noaptea probabil se mai strange si dimineata imi trage aer ![]() |
--------------------
D
S
2003 Montez kit Xenon (Bucuresti).
|
|
augustin87r |
![]()
Post
#80
|
Membru autentic Group: Members Posts: 865 Joined: 18 June 06 From: Rm.Valcea ![]() |
Motorasul pas cu pas are rol doar la relanti sau e folosit si cand motorul e accelerat? Regleaza aerul din galeria de admisie/influenteaza consumul in mers?
|
--------------------
Dacia
Solenza Clima
2003
|
|
klaus |
![]()
Post
#81
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
doar la relanti
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
george_scala_2004 |
![]()
Post
#82
|
Membru autentic Group: Members Posts: 6.580 Joined: 16 April 09 ![]() |
QUOTE(shake @ 25 May 2012, 08:42) a gasit cineva vreo solutie sa etansam mpp'u corespunzator ? cea de sus o am distrusa... insa pe acolo nu ar fi mare paguba... problema e la garnitura de jos care intra in galerie i-am pus banda izolier... merge bine dupa ce o pun si e motorul cald ,toata noaptea probabil se mai strange si dimineata imi trage aer ![]() http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...dpost&p=3687066 codurile garniturilor... |
--------------------
...
...
...
|
|
Victoras2001 |
![]()
Post
#83
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.840 Joined: 15 February 08 ![]() |
Daca doar la relanti intervine tuguiu' ala, mie de ce-mi trage mai bine dupa ce l-am curatat?
![]() |
--------------------
ZAZ
Zaporojeț
1969 Femeia nebatuta e precum o casa nematurata.
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#84
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Placebo, cum ar spune cineva.
|
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
klaus |
![]()
Post
#85
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
Victoras2001 |
![]()
Post
#86
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.840 Joined: 15 February 08 ![]() |
Pai stai sa vezi ce-am patit. Nu i-am dat importanta, dar dupa cate spui, acum mi-a picat fisa.
Surubul din spatele filtrului, ala din dreapta (la care se ajunge mai greu) l-am gasit fixat cu mana. Nici macar strans cu mana. Ci doar insurubat lejer. Io scosesem goarna de la alarma ca sa-l pot desface, iar el era desfacut. ![]() Asa e cand sta masina 9 luni in service-uri. Si cand descoperi ca agentul din service care o avea in grija era posesorul nici mai mult nici mai putin decat al unui logan laureate 1,6 visiniu. Adica identic cu al meu. Ce m-a mai sunat un muncitor de acolo spunand ca vrea s-o cumpere el, asa lovita cum e. ![]() |
--------------------
ZAZ
Zaporojeț
1969 Femeia nebatuta e precum o casa nematurata.
|
|
attosoft |
![]() ![]()
Post
#87
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 22 January 13 ![]() |
Sal. Am avut si eu o problema, ca cei de aici.. Timp de vreo 2 - 3 saptamani, iarna asta, imi murea motorul, ba in intersectii, la semafoare, ba cand demaram.. si chiar si in timpul mersului. Am un Renault Megane 2001, cutie automata.
M-am dus la un service, in Galati, iar cei de acolo nu stiau ce sa-i faca, credeau ca-i filtrul de benzina sau pompa. Am plecat, si m-am dus la reprezentanta Renault. Abia aici, mi s-a spus ca e motorasul de relanti, sau senzorul. L-au scos, l-au curatat.. si, cand l-am pus inapoi, am dat cheie.. Pornea si se oprea in 2 - 3 secunde. (Asta, in service, acolo).. Au mai incercat, tot asa.. se oprea.. Apoi au lasat-o un timp sa i se raceasca motorul si apoi au plecat cu ea pe stradam in teste.. Intr-un final, cand am luat azi masina, cei de acolo mi-au zis ca, daca se mai opreste, trebuie motoras nou.. (Acum costa 1000 RON) (Pana acum nu s-a mai oprit).. Intrebare: De ce se oprea "non-stop", la remontarea motorasului???? Mersi. |
--------------------
renault
megane
2001
|
|
godtrunks |
![]()
Post
#88
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 11 March 13 ![]() |
am si eu un renaul megane coupe 1.6 16v din 1999 si am o problema cu motorul.cand e motorul cald relanti in ajunge in 4000rpm iar cand se incalzeste ajunge normal in 750.mai nou mi'a sarit si dopul de la capacul de la tacheti si mi'a sarit ulei pe tot motorul.problema asta a fost rezolvata lipind dopul si a etansat pe acolo(nu stiu exact ce).
am dus masina la sicarao a pus masina pe tester si nu i'a dat nici o eroare. am schimbat senzorul M.A.P si motorasul pas cu pas si nimic.Daca am motorasul pas cu pas sau ca nu'l am nu e nici o diferenta.cu motorul pornit (cand a a pus'o pe tester) a scos motorasul pas cu pas si nu se observa nici o diferenta, masina turata sa'i sara pistoanele si nimic.doar erori urmate in deconectarea senzorilor.ce as putea sa'i fac?ei zic ca nu stiu ce sa'i faca ca nu am mai intalnit problema asta aveti cateva idei ce as mai putea schimba sa ma scap de problema asta? This post has been edited by godtrunks: 11 Mar 2013, 21:40 |
--------------------
megane
coupe
1999
|
|
godtrunks |
![]()
Post
#89
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 11 March 13 ![]() |
nimeni nu ma ajuta?
![]() |
--------------------
megane
coupe
1999
|
|
godtrunks |
![]()
Post
#90
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 11 March 13 ![]() |
mi'am dus masina la un mecanic,care am auzit ca a lucrat pe la renault in romania, apoi in frantaq, s'a intors in romania si si'a deschis service.
dansul mi'a zis ca sunt garniturile de la clapeta de acceleratie. am facut comanda la renault de tot setul de garnituri de la admisie de la renault si am dus masina sa le schimbe.astept sa vad cum reactioneaza masina cand o iau din service si revin si postez iarasi |
--------------------
megane
coupe
1999
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 08:51 |