Curatare "motoras pas cu pas" reglare ralanti.
![]() ![]() ![]() |
Curatare "motoras pas cu pas" reglare ralanti.
godtrunks |
![]()
Post
#91
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 11 March 13 ![]() |
|
||
--------------------
megane
coupe
1999
|
|||
george_scala_2004 |
![]()
Post
#92
|
Membru autentic Group: Members Posts: 6.580 Joined: 16 April 09 ![]() |
aer fals...nu era nevoie de comanda pentru garniturile alea...altii au rezolvat cu alteceva...in fine, bine ca s-a terminat cu bine...
|
--------------------
...
...
...
|
|
Maskatu |
![]()
Post
#93
|
![]() Logan 0.9 TCE Group: Moderatori DaciaClub Posts: 13.974 Joined: 2 July 08 From: zuzu ![]() |
Cu ce au rezolvat altii problema, domnule mecanic? Daca avea garniturile tocite si nu mai etansau bine, ce vroiai sa le faca? Sa puna coji de banane uscate?
O problema similara am avut si eu dar se manifesta mai diferit. Pornea bine dar dupa 5-8 km se tura singura si se oprea motorul apoi nu mai pornea deloc. Era de la garniturile corpului clapeta. Cea originala a costat 30, cea de sus after market 10 lei. |
--------------------
Dacia
Logan
0.9 TCE - 2019
- ---
|
|
vic24 |
![]()
Post
#94
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 509 Joined: 14 April 08 ![]() |
vin si eu cu un sfat/constatare legata de motorasul pas cu pas si murdarirea lui. dupa ce am citit topicul, m-am gandit sa il curat si eu, preventiv, avand peste 100.000 km. surpriza a fost ca l-am gasit foarte, foarte curat, fara pic de praf. si cu ocazia asta am facut legatura cu o constatare facuta in ceea ce priveste filtrul de aer. cand am inceput sa il schimb singur, dupa garantie (circa 50.000 km) am vazut ca cel de origine montat de dacia service era montat gresit, adica buza filtrului nu era petrecuta peste gulerul capacului de la cutia filtrului, ci strambata, si ramanand un mic luft prin care aerul intra nefiltrat in motor. am cumparat filtru mann si am observat ca este mai larg putin decat filtrele de origine, si se poate aseza corect, in ciuda pozitiei de montaj defectuase. de atunci folosesc numai acest tip de filtru, si as putea banui ca la mine fata de alte cazuri, a ramas curat mpp-ul din motivul ca aerul a fost filtrat 100%. e o presupunere, dar daca aveti posibilitatea sa montati filtru mann sau alta marca, dar mai larg decat cel de renault, care intra foarte greu (si rar 100%) pe gulerul capacului, ati elimina cu siguranta o cale de depunere a prafului pe clapeta de acceleratie si mpp.
nu aruncati cu pietre, ca nu sunt specialist, doar v-am spus ce am constatat in speranta ca poate puse cap la cap se trage o concluzie corecta. multumesc. |
--------------------
Dacia
Sandero
1.4
|
|
flavyus |
![]()
Post
#95
|
Membru autentic Group: Members Posts: 238 Joined: 28 February 11 ![]() |
salut,am si eu o supernova si nu i mai dau de cap se tureaza singura in mers la schimbarea treptelor,garnitura de jos de la corpul clapeta este noua intra destul de greu corpul in admisie,am curatat mpp si l-am dereglat de tot am apasat pe capul metalic si am tras de el...curios
![]() |
--------------------
dacia
1310
1986
- ag-07-ryo
|
|
Tavy84 |
![]()
Post
#96
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 235 Joined: 5 February 10 From: Bucuresti ![]() |
Salut, incearca sa pui contactul si sa il iei de 10 ori fara sa pornesti masina. Teoretic trebuie sa se calibreze senzorul prin operatiunea asta. Verifica mai bine garniture, eventual schimb-o cu elasticul acela de plastic de la paharele Coca-Cola de preomotie cel cu Campionatul de fotbal, se potrivesc foarte bine, curate si senzorul de turatie de pe volanta. Bafta
|
--------------------
Dacia
Solenza
Clima 2003
|
|
flavyus |
![]()
Post
#97
|
Membru autentic Group: Members Posts: 238 Joined: 28 February 11 ![]() |
am curatat senzorul de turatie mai de mult nici o schimbare masina face probleme dupa ce se incalzeste cand este rece merge bine,am scos mufa de la senzorul de temperatura cu motorul pornit si porneste gmv-ul cand conectez mufa la loc motorul da sa moara apoi isi revine este normal sa faca asa?poate fi senzorul de temperatura?mpp l-am calibrat de n ori prin punerea contactului
This post has been edited by flavyus: 15 Jan 2014, 15:56 |
--------------------
dacia
1310
1986
- ag-07-ryo
|
|
flavyus |
![]()
Post
#98
|
Membru autentic Group: Members Posts: 238 Joined: 28 February 11 ![]() |
am pus corp clapeta cu totul de renault clio 1.4 prima data a mers extraordinar de bine,apoi am schimbat mpp al meu pe corpul de clio nu a mai mers de nici o lege relantiu statea intre 200 si 400,am schimbat si potentiometrul tot la fel nici o schimbare,le-am pus inapoi pe toate dar nici asa nu a mai mers corpul de pe clio la a mea,am pus corpul meu normal si a mers normal nu stiu ce sa mai cred ca este de vina,am scos mufa de la mpp cu masina la relanti si sta fix la 750 rotati pe minut,am facut cateva ture cu ea trage super bine,acuma sa vad dimineata cum porneste si cum sta relantiul daca totul merge normal asa o las,mi s-a luat cat timp mi-a mancat pana acuma si cati bani.
|
--------------------
dacia
1310
1986
- ag-07-ryo
|
|
Maskatu |
![]()
Post
#99
|
![]() Logan 0.9 TCE Group: Moderatori DaciaClub Posts: 13.974 Joined: 2 July 08 From: zuzu ![]() |
Eu nu inteleg de ce le-ai frecat atata intre ele. Daca ai vazut ca functioneaza bine cel de clio, trebuia sa il lasi pe acela. Probabil ai dereglat mppul de la atata scos si pus. Personal, cand am pus alt mpp, mi-a plecat in 6000 rpm si statea asa. A trebuit sa il calibrez intr-un mod barbar, descris de vanzator.
Anume, slabit plus de la baterie, pus contactul pe pozitia de dinaintea pornirii, stat cu corpul clapeta in mana si apoi pui plusul la baterie, il lasi 5-10 secunde, il iei si tot asa pana vezi ca mppul face o cursa completa. In mod normal el se calibreaza singur dar nu mereu. In cazul tau sa nu fi dat peste cap vreo valoare sau setare din calculator. Poate ca ai vreo eroare activata. |
--------------------
Dacia
Logan
0.9 TCE - 2019
- ---
|
|
flavyus |
![]()
Post
#100
|
Membru autentic Group: Members Posts: 238 Joined: 28 February 11 ![]() |
maine i pun testerul inca odata sa vad ce erori persista data trecuta a persistat mpp si senzorul de presiune dar pana la urma nu au mai aparul mpp este nou vdo,corpul de la clio doar am facut proba sa vad cum functioneaza nu il cumparasem
|
--------------------
dacia
1310
1986
- ag-07-ryo
|
|
vad |
![]()
Post
#101
|
![]() Membru Group: Members Posts: 184 Joined: 18 July 04 From: Bucuresti ![]() |
am si eu o problema ciudata: am schimbat motorasul, l-am calibart cu contactul, toate bune si frumoase, porneste masina sta la 1200 - 1500 ture cu motorul rece. In timp ce merg cu masina daca trec de 2000 ture in mers si apoi ma opresc la semafor sta turata la 1900-2000 ture, faza foarte ciudate este ca daca ii dau un sprit cand stau la semafor si ajung la 3200 - 3500 de ture, coboara la 800 - 900 ture relantiul imediat ( de unde stataea la 1900 - 2000 ture ) ... apoi daca plec si in mers trec de 2000 ture tot acolo ramane la 1900 - 2000 ... nu stiu ce sa verific ce sa fac ...
|
--------------------
logan
laureate 1.6
- bz xx vad iaca si eu pe aici ma bag in seama ... poate invat si eu cate ceva de la cineva ... sau mai invata si altii de la mine!
|
|
bogdanelkva |
![]()
Post
#102
|
![]() /\____/\____/\____/\ Group: Members Posts: 1.147 Joined: 4 November 09 From: reghin ![]() |
Posibil sa traga aer fals pe la garnitura de jos de la admisie,aceasta nefiind fixata bine la loc.
|
--------------------
ford
focus facelift tot cu benzina
2009
- MS**--- In goana dupa posturi.
|
|
Pioul |
![]()
Post
#103
|
![]() [IrefutabiluL] Group: Members Posts: 215 Joined: 14 December 06 From: Bucuresti ![]() |
Am si eu o curiozitate, acest motoras difera de la 1.6 8v la 1.6 16v sau se pot folosi de la o masina la alta? Am gasit diverse informatii pe site-urile de vanzari si vrea sa fiu sigur.
|
--------------------
Prestige™
1.6
16v
|
|
dj_sweat |
![]()
Post
#104
|
![]() DJ Group: Members Posts: 277 Joined: 20 February 07 From: Bucuresti (Militari) ![]() |
Salut,
In manual nu vad ca zice de o diferenta intre tipul K7J si K7M. Zice doar despre recalibrare: La fiecare oprire a motorului, calculatorul de injecție comandă efectuarea unei repoziționări a motorului pas cu pas, aducându-l la limita de jos. Această funcțiune, numită «recalare», este menținută timp de 8 secunde. După ștergerea memoriei calculatorului, porniți obligatoriu motorul apoi opriți-l pentru a permite recalajul motorului pas cu pas. Reporniți-l și lăsați-l să funcționeze la ralanti până când atinge turația de ralanti nominal, pentru ca, corectarea adaptivă să se poată recala. |
--------------------
Dacia
Solenza
2004 - Clima
|
|
mircea_z |
![]()
Post
#105
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 25 June 08 ![]() |
Salut, o problema asemanatoare am avut si eu , in sensul ca uneori la oprirea la semafor nu isi mentinea relantiul, scadea pana aproape de zero si isi revenea, uneori chiar se oprea. Am curatat faimosul corp clapeta si MPP cu spray si la remontare dand drumul la toti consumatorii posibili tot tindea sa omoare motorul. In acest caz mecanicul a aplicat un reglaj manual, a incercat de mai multe ori pana a reusit sa il regleze la 900 rpm. Treaba este ca mai ramane agatat daca o scot din viteza pe la 1500 cateva secunde dupa care revine la pozitia reglata 900 rpm. Inainte , de cand am luat masina si pana in prezent relantiul era undeva la 600 rpm, pana la urma cat este normal sa fie ? In afara de consumul poate mai mare , alte belele se mai pot intampla ? Nu ma deranjeaza, chiar e fun cum isi tine relantiul in tr 2 si 3, zici ca e automata
![]() This post has been edited by mircea_z: 25 Aug 2016, 13:07 |
--------------------
dacia
logan
2006
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#106
|
![]() - Group: Members Posts: 22.543 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(mircea_z @ 25 Aug 2016, 13:02) Treaba este ca mai ramane agatat daca o scot din viteza pe la 1500 cateva secunde dupa care revine la pozitia reglata 900 rpm pai asa trebuie sa functioneze normal cand scoti din viteza si masina inca mai ruleaza, ca sa asigure resursa energetica pentru servo, ac, etc ... iar revenirea la turatia normala de ralanti se face in trepte This post has been edited by IRONICK: 25 Aug 2016, 13:25 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
mircea_z |
![]()
Post
#107
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 25 June 08 ![]() |
Mda , inainte nu facea , scoteam pe liber si pica in relanti ...la 600, acum scot pe liber , sta in 1500 , uneori se tureaza putin , si apoi scade in relantiul reglat . Cum ziceam nu ma deranjeaza , insa sunt interesat daca in afara de consum mai influenteaza ceva , negativ evident !
|
--------------------
dacia
logan
2006
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#108
|
![]() - Group: Members Posts: 22.543 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
consumul este infim, motorul nu este in sarcina. nu afecteaza nimic negativ
intrebarea este de ce o scoti din viteza si rulezi cu ea asa? daca te pasioneaza consumul, trebuie sa mergi cu ea in frana de motor cat mai mult cum ai scos-o din viteza ai consum de ralanti+o mica diferenta in functie de resursa energetica necesara This post has been edited by IRONICK: 25 Aug 2016, 13:28 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
mircea_z |
![]()
Post
#109
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 25 June 08 ![]() |
Eu folosesc frana de motor la limita, celalalt user are obiceiul de a sta cu piciorul pe ambreiaj
![]() ![]() ![]() |
--------------------
dacia
logan
2006
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th May 2025 - 05:20 |