DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Curge radiatoru...Ce pot sa-i fac pana trece iarna, Exclus lipire sunt la Bucuresti la facultate

kaput
post 12 Jan 2009, 13:12
Post #1


membru tuns scurt


Group: Members
Posts: 113
Joined: 19 April 07
From: CONSTANTA




M-am uitat pe sub capota si am vazut ca "zemuieste" pe la radiator.
De pierdut pierde cam 300g la 200km nu mai mult. Exista vreo solutie care sa ma poata ajuta gen STOP LEAK sau altceva?
De lipit nu stiu ca-s la facultate si intr-o sapt plec la C-ta


--------------------
Dacia DACIA 1310/1999 GPL - CT 56 DSD
Nu goni mai tare decat poate ingerul tau pazitor sa zboare!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 12 Jan 2009, 14:04
Post #2


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




cel mai bine iei radiator nou de brasov.
solutiile gen stop leak ,iti vor aduce mai multe belele.


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kog
post 12 Jan 2009, 14:11
Post #3


epuri orijinali


Group: Members
Posts: 1.916
Joined: 27 November 08
From: Lipova - Arad




bagi un ou in radiator si ai scapat biggrin.gif .

Acuma serios vorbind mai bine cumperi unul nou, nu are rost sa te chinui cu el.


--------------------
Dacia 1310 1989 TLX - AR-05-DGF
Daa... prea rapid, daa... prea furios
Io merg cu Dacia, iar tu pa jos...
"ti ciuda ca consum putin?" by argon
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kaput
post 12 Jan 2009, 15:43
Post #4


membru tuns scurt


Group: Members
Posts: 113
Joined: 19 April 07
From: CONSTANTA




El este saracu de Brasov si pare nou (masina am luat-o in mai 2008). O avea vreun por sau altceva? Am gasit prin magazine o solutie de la "2+2" gen stop leak dar daca nu ma sfatuiti....


--------------------
Dacia DACIA 1310/1999 GPL - CT 56 DSD
Nu goni mai tare decat poate ingerul tau pazitor sa zboare!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kog
post 12 Jan 2009, 15:53
Post #5


epuri orijinali


Group: Members
Posts: 1.916
Joined: 27 November 08
From: Lipova - Arad




pai pe unde curge?


--------------------
Dacia 1310 1989 TLX - AR-05-DGF
Daa... prea rapid, daa... prea furios
Io merg cu Dacia, iar tu pa jos...
"ti ciuda ca consum putin?" by argon
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Buyaka
post 12 Jan 2009, 15:55
Post #6


Membru pasionat


Group: Members
Posts: 507
Joined: 23 July 04
From: Bucuresti




Pe raspunderea ta poti incerca orice solutie, insa din pacate odata cu obturarea porilor, se mai depun si prin fagurii radiatorului si ai caloriferului iar pe termen lung vei avea mai multe probleme.

Daca nu pierde asa de mult poti merge fara probleme, cu atentie si completand de cate ori e nevoie, pana repari/schimbi radiatorul.

Daca te-ai hotarat sa risti itit pot spune din experienta ca orice reteta functioneaza si cu solutie de la peco, si cu ou, si cu mustar, si cu faina de in, DAR cu repercursiunile de rigoare.

Sfatul meu e sa mergi asa, bineinteles sa completezi cand a scazut si sa te ocupi de problema cu prima ocazie. Dat fiind faptul ca instalatia de la dacie nu functioneaza sub presiune, Nu se va intampla nimic, decat daca ramai fara antigel.

Numai bine!

This post has been edited by Buyaka: 12 Jan 2009, 15:56


--------------------
Dacia Berlina '96 Opel Frontera '97 '96; 4x4 '97 - B
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
slaiciprian
post 12 Jan 2009, 17:20
Post #7


Membru


Group: Members
Posts: 872
Joined: 13 October 07
From: Botosani




daca mergi asa, la vara se repara singur. antigelul curge mult mai rau decat apa.


--------------------
dacia 1310 1990

Nu conduce mai repede decat poate sa zboare ingerul tau pazitor.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
baranga
post 12 Jan 2009, 17:52
Post #8


...eu merg cu DACIA iar tu pe jos....


Group: Members
Posts: 888
Joined: 8 February 08
From: Slobozia- IALOMITA




QUOTE(kog @ 12 Jan 2009, 14:11)
bagi un ou in radiator si ai scapat biggrin.gif .

Acuma serios vorbind mai bine cumperi unul nou, nu are rost sa te chinui cu el.
*



recomand si eu treaba cu oul,dar asta numai in caz de urgenta majora


--------------------
Dacia Break 1999 - 1310CL - IL 03 HLE
mi-au sters reputatia;eu o aveam cea mai mare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mr_Devil83
post 12 Jan 2009, 18:08
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.254
Joined: 14 June 08




Mergi asa si cand ai liber te duci la un prieten cu un letcon sa ti-l lipeasca cu cositor, daca radiatorul e de cupru.


--------------------
Dacia 1300 / SUPERNOVA EUROPA 1984 / 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tzepesch
post 12 Jan 2009, 18:22
Post #10


Japan Jupan


Group: Members
Posts: 2.403
Joined: 22 June 05
From: Bucuresti




merge si ala de al, dar f bine curatat acolo, cu multa pasta decapanta, sau in baie de ulei... e chinu dracului pe Al, dar daca ai un letcon puternic, 100W sau un pisol de lipit asemenea merge.

am lipit tevi de aluminiu in baie de ulei, cu flodor de tevi.

This post has been edited by tzepesch: 12 Jan 2009, 18:23


--------------------
Dacia DELTA GALIDI Station Wagon 1982 - 1310 - 4VIT. - B-xx-xxx
De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele

Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus +
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jews
post 12 Jan 2009, 20:44
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 83
Joined: 23 June 07




carpeste-l decat daca vrei sa vinzi masina! solutiile astea sunt pentru moment. Te lasa cand ti-e lumea mai draga. Sfat: cumpara unul nou de preferat de cupru.
Salutare!


--------------------
Dacia 1310L 1998 - PH-09-BVD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mr_Devil83
post 12 Jan 2009, 20:50
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.254
Joined: 14 June 08




mestere tzepesch faci doar o carpeala pe cel de aluminiu pentru ca nu adera. Se poate lipi folosind cositor, intr-adevar, dar nu acasa sau in atelierele auto, trebuie o baie speciala, aluminiul curatat in baie si lipit tot asa. Pentru ca nenorocitul de aluminiu se oxideaza instantaneu si cositorul nu adera pe oxizi.

jews te-ai uitat macar cum este lipit radiatorul de cupru? Iti zic eu ca e cositorit daca nu ai studiat.


--------------------
Dacia 1300 / SUPERNOVA EUROPA 1984 / 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jews
post 12 Jan 2009, 21:35
Post #13


Membru incepator


Group: Members
Posts: 83
Joined: 23 June 07




pai dupa cum am vazut spune "exclus lipire".


--------------------
Dacia 1310L 1998 - PH-09-BVD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mr_Devil83
post 12 Jan 2009, 22:33
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.254
Joined: 14 June 08




Pai atunci merge cu ea asa ca n-are nimic. Am vazut o liberta la care proprietarul baga 1l de lichid la 100km. Nu-l deranja.


--------------------
Dacia 1300 / SUPERNOVA EUROPA 1984 / 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 12 Jan 2009, 22:53
Post #15


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




ia radiator nou de brasov+antigel de chimopar;)


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
G I M
post 12 Jan 2009, 23:28
Post #16


Membru cu indemanare


Group: Members
Posts: 2.191
Joined: 26 April 08
From: Brasov




Curata bine locul si carpeste-l cu poxilia tongue.gif


--------------------
Una d'aia cu 5 roti
Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dani com
post 12 Jan 2009, 23:52
Post #17


Membru incepator


Group: Members
Posts: 62
Joined: 3 January 09




Baga in el o lingurita de mustar...vorbesc serios. am auzit la mai multi chestia asta, si am bagat si eu cand a fost fisurat la Dacie, nu a mai curs...


--------------------
Dacia Logan preference 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 13 Jan 2009, 01:39
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.177
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




daca e de cupru merge lipit dar daca e de aluminiu nu

This post has been edited by bygy007: 13 Jan 2009, 01:39


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 13 Jan 2009, 09:46
Post #19


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




asa e,dar multa lume prefera o carpire rapida..si apoi cand va ceda,va pierde antigelu si motorul va fierbe...vor injura producatorul!
asa ca solutia cea mai buna..e si cea mai scumpa:) dar si lipsita de griji:)


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionut.tanase
post 13 Jan 2009, 10:02
Post #20


Can't Stop Me!


Group: Members
Posts: 1.283
Joined: 8 September 06
From: PITESTI




In teorie, radiatoarele de aluminiu (cu rame de platic) nu se pot lipi sau mai bine zis lipirea nu o sa dea randamentul scontat ... mai devreme sau mai tarziu tot va ceda!! In schimb, cele de cupru se lipesc (cositoresc) cu succes si pot sa reziste foare bine in timp; este bine stiut ca fludorul (materialul de lipit) adera foarte bine la cupru.

Dintre ambele variante eu o prefer ca si eficacitate pe a treia si anume inlocuirea radioatorului defect cu unul nou care va asigura o racire buna a motorului, de preferatbil sa fie de cupru.

PS: solutille de lipit radioatoare care se gasesc in comert nu le recomand sub nici o forma deoarece lipesc porul din radioator dar la fel de bine pot infunda traseele de racire din motor wink.gif .


--------------------
FORD FOCUS 2003
DACIA 1310 .... first LOVE :-)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mr_Devil83
post 13 Jan 2009, 10:17
Post #21


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.254
Joined: 14 June 08




Deci ma mai repet odata: radiatorul ala de cupru este lipit cu cositor. Exact, cu cositor! In timp din cauza ca au fost facute "la norma" si baietii care le lipeau nu stiau exact cum se foloseste ciocanul de lipit, au ramas pori, radiatorul era fisurat din fabrica si a cedat. Sau mai exista cealalta posibilitate, proprietarul sa fi schimbat un furtun si a strans ca boul colierul, cuprul s-a deformat putin si a crapat lipitura.


--------------------
Dacia 1300 / SUPERNOVA EUROPA 1984 / 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 13 Jan 2009, 12:40
Post #22


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




QUOTE(Buyaka @ 12 Jan 2009, 15:55)
[...]Dat fiind faptul ca instalatia de la dacie nu functioneaza sub presiune, Nu se va intampla nimic, decat daca ramai fara antigel.
[...]

Ba, tocmai, functioneaza sub presiune. 1200 mbar teoretic. Asta daca nu circulati cu capacul de la borcan desurubat partial. Suprapresiunea aia creste punctul de fierbere al agentului de racire incercind sa evite oarecum formarea de pete fierbinti datorate vaporilor locali.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tatuci
post 13 Jan 2009, 19:55
Post #23


Membru autentic


Group: Members
Posts: 206
Joined: 19 February 04
From: Bucuresti




subscriu la poxilina....un accesoriu care nu trebuie sa lipseasca din dotarea nimanui

torni cerneala pe locul pe care il banuiesti sa vezi exact unde-i porul iti vezi de drum o zi, vezi de und epica si pune-i poxilina sa-l i-a dracii.

am descoperit un por in drum spre mare, l-am carpit cu poxilina si tot asa a ramas si acum (e conceputa special pentru instalatii sanitare, printr ecare si tevi cu apa fierbinte sub presiune).

iniante de a aplica poxilina curata locul f bine cu o periuta de dinti si alcool f puternic sau acetona (vezi pe ce-ti curge acetona ca mai faci vreo belea).

daca dupa testul cu cerneala observi ca nu este un por ci o fisura atunci radiator nou ca se extinde oricat ai lipi la ea.


--------------------
Dacia 1310 TLX, SupeRNova, Logan MCV (2014) 1991/ 2001/ 2014 - B 84 TCI, B 47 BWU
Nu-i nimic mai frumos pe lumea asta decat puritatea conceptiei inventatorului.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lapcat
post 14 Jan 2009, 01:55
Post #24


cracked


Group: Members
Posts: 84
Joined: 15 June 08




QUOTE(dani com @ 12 Jan 2009, 23:52)
Baga in el o lingurita de mustar...vorbesc serios.       am auzit la mai multi chestia asta, si am bagat si eu cand a fost fisurat la Dacie, nu a mai curs...
*



Băi nene da lăsați-vă de dat sfaturi din astea gratuite că-l beliți mai mult decât să-l ajutați. mad.gif

This post has been edited by lapcat: 14 Jan 2009, 01:55


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kaput
post 17 Jan 2009, 20:34
Post #25


membru tuns scurt


Group: Members
Posts: 113
Joined: 19 April 07
From: CONSTANTA




Am facut o "galma" cu poxilina si sper sa ajung la C-ta fara sa piarda antigel. Daca nu opriri mai dese pe autostrada si este bine ca este mai rece temperatura de afara.
Multumesc tuturor pentru sfaturi.

This post has been edited by kaput: 17 Jan 2009, 20:34


--------------------
Dacia DACIA 1310/1999 GPL - CT 56 DSD
Nu goni mai tare decat poate ingerul tau pazitor sa zboare!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
G I M
post 17 Jan 2009, 22:01
Post #26


Membru cu indemanare


Group: Members
Posts: 2.191
Joined: 26 April 08
From: Brasov




Daca ai curatat locul bine si ai framantat calumea poxilina , acolo moare!

This post has been edited by Neagu Ionut: 17 Jan 2009, 22:03


--------------------
Una d'aia cu 5 roti
Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 15th May 2025 - 07:44
Forum Renault