Curge radiatoru...Ce pot sa-i fac pana trece iarna, Exclus lipire sunt la Bucuresti la facultate
![]() ![]() ![]() |
Curge radiatoru...Ce pot sa-i fac pana trece iarna, Exclus lipire sunt la Bucuresti la facultate
kaput |
![]()
Post
#1
|
||
![]() membru tuns scurt Group: Members Posts: 113 Joined: 19 April 07 From: CONSTANTA ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
DACIA
1310/1999 GPL
- CT 56 DSD Nu goni mai tare decat poate ingerul tau pazitor sa zboare!
|
|||
ydaniel |
![]()
Post
#2
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
cel mai bine iei radiator nou de brasov.
solutiile gen stop leak ,iti vor aduce mai multe belele. |
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
kog |
![]()
Post
#3
|
![]() epuri orijinali Group: Members Posts: 1.916 Joined: 27 November 08 From: Lipova - Arad ![]() |
bagi un ou in radiator si ai scapat
![]() Acuma serios vorbind mai bine cumperi unul nou, nu are rost sa te chinui cu el. |
--------------------
Dacia
1310
1989 TLX
- AR-05-DGF Daa... prea rapid, daa... prea furios
Io merg cu Dacia, iar tu pa jos... "ti ciuda ca consum putin?" by argon |
|
kaput |
![]()
Post
#4
|
![]() membru tuns scurt Group: Members Posts: 113 Joined: 19 April 07 From: CONSTANTA ![]() |
El este saracu de Brasov si pare nou (masina am luat-o in mai 2008). O avea vreun por sau altceva? Am gasit prin magazine o solutie de la "2+2" gen stop leak dar daca nu ma sfatuiti....
|
--------------------
Dacia
DACIA
1310/1999 GPL
- CT 56 DSD Nu goni mai tare decat poate ingerul tau pazitor sa zboare!
|
|
kog |
![]()
Post
#5
|
![]() epuri orijinali Group: Members Posts: 1.916 Joined: 27 November 08 From: Lipova - Arad ![]() |
pai pe unde curge?
|
--------------------
Dacia
1310
1989 TLX
- AR-05-DGF Daa... prea rapid, daa... prea furios
Io merg cu Dacia, iar tu pa jos... "ti ciuda ca consum putin?" by argon |
|
Buyaka |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru pasionat Group: Members Posts: 507 Joined: 23 July 04 From: Bucuresti ![]() |
Pe raspunderea ta poti incerca orice solutie, insa din pacate odata cu obturarea porilor, se mai depun si prin fagurii radiatorului si ai caloriferului iar pe termen lung vei avea mai multe probleme.
Daca nu pierde asa de mult poti merge fara probleme, cu atentie si completand de cate ori e nevoie, pana repari/schimbi radiatorul. Daca te-ai hotarat sa risti itit pot spune din experienta ca orice reteta functioneaza si cu solutie de la peco, si cu ou, si cu mustar, si cu faina de in, DAR cu repercursiunile de rigoare. Sfatul meu e sa mergi asa, bineinteles sa completezi cand a scazut si sa te ocupi de problema cu prima ocazie. Dat fiind faptul ca instalatia de la dacie nu functioneaza sub presiune, Nu se va intampla nimic, decat daca ramai fara antigel. Numai bine! This post has been edited by Buyaka: 12 Jan 2009, 15:56 |
--------------------
Dacia Berlina '96
Opel Frontera '97
'96; 4x4 '97
- B
|
|
slaiciprian |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru Group: Members Posts: 872 Joined: 13 October 07 From: Botosani ![]() |
daca mergi asa, la vara se repara singur. antigelul curge mult mai rau decat apa.
|
--------------------
dacia
1310
1990 Nu conduce mai repede decat poate sa zboare ingerul tau pazitor. |
|
baranga |
![]()
Post
#8
|
![]() ...eu merg cu DACIA iar tu pe jos.... Group: Members Posts: 888 Joined: 8 February 08 From: Slobozia- IALOMITA ![]() |
|
--------------------
Dacia
Break
1999 - 1310CL
- IL 03 HLE mi-au sters reputatia;eu o aveam cea mai mare
|
|
Mr_Devil83 |
![]()
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.254 Joined: 14 June 08 ![]() |
Mergi asa si cand ai liber te duci la un prieten cu un letcon sa ti-l lipeasca cu cositor, daca radiatorul e de cupru.
|
--------------------
Dacia
1300 / SUPERNOVA EUROPA
1984 / 2002
|
|
tzepesch |
![]()
Post
#10
|
![]() Japan Jupan Group: Members Posts: 2.403 Joined: 22 June 05 From: Bucuresti ![]() |
merge si ala de al, dar f bine curatat acolo, cu multa pasta decapanta, sau in baie de ulei... e chinu dracului pe Al, dar daca ai un letcon puternic, 100W sau un pisol de lipit asemenea merge.
am lipit tevi de aluminiu in baie de ulei, cu flodor de tevi. This post has been edited by tzepesch: 12 Jan 2009, 18:23 |
--------------------
Dacia
DELTA GALIDI Station Wagon
1982 - 1310 - 4VIT.
- B-xx-xxx De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele
Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus + |
|
jews |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 83 Joined: 23 June 07 ![]() |
carpeste-l decat daca vrei sa vinzi masina! solutiile astea sunt pentru moment. Te lasa cand ti-e lumea mai draga. Sfat: cumpara unul nou de preferat de cupru.
Salutare! |
--------------------
Dacia
1310L
1998
- PH-09-BVD
|
|
Mr_Devil83 |
![]()
Post
#12
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.254 Joined: 14 June 08 ![]() |
mestere tzepesch faci doar o carpeala pe cel de aluminiu pentru ca nu adera. Se poate lipi folosind cositor, intr-adevar, dar nu acasa sau in atelierele auto, trebuie o baie speciala, aluminiul curatat in baie si lipit tot asa. Pentru ca nenorocitul de aluminiu se oxideaza instantaneu si cositorul nu adera pe oxizi.
jews te-ai uitat macar cum este lipit radiatorul de cupru? Iti zic eu ca e cositorit daca nu ai studiat. |
--------------------
Dacia
1300 / SUPERNOVA EUROPA
1984 / 2002
|
|
jews |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 83 Joined: 23 June 07 ![]() |
pai dupa cum am vazut spune "exclus lipire".
|
--------------------
Dacia
1310L
1998
- PH-09-BVD
|
|
Mr_Devil83 |
![]()
Post
#14
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.254 Joined: 14 June 08 ![]() |
Pai atunci merge cu ea asa ca n-are nimic. Am vazut o liberta la care proprietarul baga 1l de lichid la 100km. Nu-l deranja.
|
--------------------
Dacia
1300 / SUPERNOVA EUROPA
1984 / 2002
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#15
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
ia radiator nou de brasov+antigel de chimopar;)
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
G I M |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru cu indemanare Group: Members Posts: 2.191 Joined: 26 April 08 From: Brasov ![]() |
Curata bine locul si carpeste-l cu poxilia
![]() |
--------------------
Una
d'aia
cu 5 roti Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
|
|
dani com |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 62 Joined: 3 January 09 ![]() |
Baga in el o lingurita de mustar...vorbesc serios. am auzit la mai multi chestia asta, si am bagat si eu cand a fost fisurat la Dacie, nu a mai curs...
|
--------------------
Dacia Logan
preference
2007
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
daca e de cupru merge lipit dar daca e de aluminiu nu
This post has been edited by bygy007: 13 Jan 2009, 01:39 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#19
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
asa e,dar multa lume prefera o carpire rapida..si apoi cand va ceda,va pierde antigelu si motorul va fierbe...vor injura producatorul!
asa ca solutia cea mai buna..e si cea mai scumpa:) dar si lipsita de griji:) |
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
ionut.tanase |
![]()
Post
#20
|
![]() Can't Stop Me! Group: Members Posts: 1.283 Joined: 8 September 06 From: PITESTI ![]() |
In teorie, radiatoarele de aluminiu (cu rame de platic) nu se pot lipi sau mai bine zis lipirea nu o sa dea randamentul scontat ... mai devreme sau mai tarziu tot va ceda!! In schimb, cele de cupru se lipesc (cositoresc) cu succes si pot sa reziste foare bine in timp; este bine stiut ca fludorul (materialul de lipit) adera foarte bine la cupru.
Dintre ambele variante eu o prefer ca si eficacitate pe a treia si anume inlocuirea radioatorului defect cu unul nou care va asigura o racire buna a motorului, de preferatbil sa fie de cupru. PS: solutille de lipit radioatoare care se gasesc in comert nu le recomand sub nici o forma deoarece lipesc porul din radioator dar la fel de bine pot infunda traseele de racire din motor ![]() |
--------------------
FORD
FOCUS
2003 DACIA 1310 .... first LOVE :-)
|
|
Mr_Devil83 |
![]()
Post
#21
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.254 Joined: 14 June 08 ![]() |
Deci ma mai repet odata: radiatorul ala de cupru este lipit cu cositor. Exact, cu cositor! In timp din cauza ca au fost facute "la norma" si baietii care le lipeau nu stiau exact cum se foloseste ciocanul de lipit, au ramas pori, radiatorul era fisurat din fabrica si a cedat. Sau mai exista cealalta posibilitate, proprietarul sa fi schimbat un furtun si a strans ca boul colierul, cuprul s-a deformat putin si a crapat lipitura.
|
--------------------
Dacia
1300 / SUPERNOVA EUROPA
1984 / 2002
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#22
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
QUOTE(Buyaka @ 12 Jan 2009, 15:55) [...]Dat fiind faptul ca instalatia de la dacie nu functioneaza sub presiune, Nu se va intampla nimic, decat daca ramai fara antigel. [...] Ba, tocmai, functioneaza sub presiune. 1200 mbar teoretic. Asta daca nu circulati cu capacul de la borcan desurubat partial. Suprapresiunea aia creste punctul de fierbere al agentului de racire incercind sa evite oarecum formarea de pete fierbinti datorate vaporilor locali. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
tatuci |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 206 Joined: 19 February 04 From: Bucuresti ![]() |
subscriu la poxilina....un accesoriu care nu trebuie sa lipseasca din dotarea nimanui
torni cerneala pe locul pe care il banuiesti sa vezi exact unde-i porul iti vezi de drum o zi, vezi de und epica si pune-i poxilina sa-l i-a dracii. am descoperit un por in drum spre mare, l-am carpit cu poxilina si tot asa a ramas si acum (e conceputa special pentru instalatii sanitare, printr ecare si tevi cu apa fierbinte sub presiune). iniante de a aplica poxilina curata locul f bine cu o periuta de dinti si alcool f puternic sau acetona (vezi pe ce-ti curge acetona ca mai faci vreo belea). daca dupa testul cu cerneala observi ca nu este un por ci o fisura atunci radiator nou ca se extinde oricat ai lipi la ea. |
--------------------
Dacia
1310 TLX, SupeRNova, Logan MCV (2014)
1991/ 2001/ 2014
- B 84 TCI, B 47 BWU Nu-i nimic mai frumos pe lumea asta decat puritatea conceptiei inventatorului.
|
|
lapcat |
![]()
Post
#24
|
![]() cracked Group: Members Posts: 84 Joined: 15 June 08 ![]() |
QUOTE(dani com @ 12 Jan 2009, 23:52) Baga in el o lingurita de mustar...vorbesc serios. am auzit la mai multi chestia asta, si am bagat si eu cand a fost fisurat la Dacie, nu a mai curs... Băi nene da lăsați-vă de dat sfaturi din astea gratuite că-l beliți mai mult decât să-l ajutați. ![]() This post has been edited by lapcat: 14 Jan 2009, 01:55 |
--------------------
.
.
.
|
|
kaput |
![]()
Post
#25
|
![]() membru tuns scurt Group: Members Posts: 113 Joined: 19 April 07 From: CONSTANTA ![]() |
Am facut o "galma" cu poxilina si sper sa ajung la C-ta fara sa piarda antigel. Daca nu opriri mai dese pe autostrada si este bine ca este mai rece temperatura de afara.
Multumesc tuturor pentru sfaturi. This post has been edited by kaput: 17 Jan 2009, 20:34 |
--------------------
Dacia
DACIA
1310/1999 GPL
- CT 56 DSD Nu goni mai tare decat poate ingerul tau pazitor sa zboare!
|
|
G I M |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru cu indemanare Group: Members Posts: 2.191 Joined: 26 April 08 From: Brasov ![]() |
Daca ai curatat locul bine si ai framantat calumea poxilina , acolo moare!
This post has been edited by Neagu Ionut: 17 Jan 2009, 22:03 |
--------------------
Una
d'aia
cu 5 roti Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 07:44 |