Curge ulei in prostie, Sfaturi pentru schimbarea siliconului
![]() ![]() ![]() |
Curge ulei in prostie, Sfaturi pentru schimbarea siliconului
mad toz |
![]()
Post
#1
|
||
![]() fan dacia-reno Group: Members Posts: 1.334 Joined: 26 January 07 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310
1998-Berlina Motor 1,6 8v ,72 HP , 125 Nm 2004 Renault 1.9 8v , 120 HP , 300 Nm
|
|||
ydaniel |
![]()
Post
#2
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
deci,probabil ai baie model nou,fara garnituri:) toate dupa '97 sunt asa.in fabrica se aplica un mastic siliconic de calitate.se poate gasi si pe piata dar costa si trebuie sa cauti.o firma cam greu de recomandat,incerca la sika,3m,den braven, si altele in genu asta.cat ulei pierzi?
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
unikat45 |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 375 Joined: 4 May 06 ![]() |
merg puse si garnituri...dar nu are rost sa le mai cumperi ca s-ar putea sa nu tina... singure... eu am pus garniturile pe bloc si siliconul doar pe baie... la mine erau incluse in setul motor de asta am zis sa incerc..
la tipurile de silicon de mai sus mai adaug victor reinz..ai sa plangi pana il dai jos de pe baie daca repari motorul |
--------------------
Dacia 1310
Dacia 1310
1999
- IS 01882
|
|
mad toz |
![]()
Post
#4
|
![]() fan dacia-reno Group: Members Posts: 1.334 Joined: 26 January 07 From: Bucuresti ![]() |
Pierd ulei mult de tot .Completez cam 1 litru la 1000 de kilometrii.
Pe locul meu de parcare e o mare pata bineinteles,si mam saturat sa dau aproape 200 RON la fiecare 1000 de kilometrii. |
--------------------
Dacia
1310
1998-Berlina Motor 1,6 8v ,72 HP , 125 Nm 2004 Renault 1.9 8v , 120 HP , 300 Nm
|
|
valibb |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 44 Joined: 5 June 05 From: BAIA MARE ![]() |
Si la mine tot asa e prinsa baia de ulei si capacul de la distributie cu silicon fara garnituri dar nu am avut probleme inca poate is mai norocos ?
![]() Da baia de ulei jos vezi daca e deformata , iar daca este alta noua nu ai ce face Daca nu pune silicon de acela de temp rosu sau cum ii zice ? |
--------------------
dacia
1310
Berlina 99 vali
|
|
Muttley |
![]()
Post
#6
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
La silicon apeleaza cu incredere la Victor Reinz. Na-i sa mai vezi picatura de ulei sub masina. Siliconul e negru, ambalajul e alb cu albastru.
Pret - in jur de 30 RON tubul. Gasesti la piese de import. Eu nu stiu cat m-a costat exact, l-am luat la gramada cu alte piese. La garnituri iti trebuie semiinelele de la capetele arborelui cotit. Sunt garnituri de cauciuc. Unul intre capacul de la palierul 1 si baie, celalalt intre capacul de distributie si baie. Daca ai 1.6 iti trebuie garnituri pt palier marit. Zi-i vanzatorului ce motor ai si va sti ce sa-ti dea. Ceea ce nu-ti mai trebuie sunt garniturile de pluta. |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
$$ilvviu |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.882 Joined: 6 January 07 From: Roman/NT ![]() |
Eu am pus silicon rosu, e 5 lei tubul. E in tub ca de pasta de dinti.
Etanseaza foarte bine. |
--------------------
Renault
Laguna
Initiale 2002
- NT-97-SLR Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX |
|
mirceas |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 479 Joined: 4 July 06 ![]() |
carterele inferioare mai noi nu folosesc acele garnituri de pluta, dar cele de palier care sunt de cauciuc sunt necesare (astea sunt de doua tipuri, palier normal sau marit). in lipsa garniturilor de pluta conteaza foarte mult planeitatea baii.
nu prea sunt de acord folosirea doar a siliconului, mai ales cel calitativ inferior (5 ron...). ganditi-va ce se poate intampla in cazul unei presiuni mai mari, garnitura mai sta, siliconul cedeaza mai usor... siliconul negru e printre cele mai bune pentru baia de ulei, distributie si capac culbutori. |
--------------------
Astra 1.6
/ Ex-Dacia 1310 '84
/ Dacia 1310 TLX '89
|
|
yo9hrb |
![]()
Post
#9
|
Membru Group: Members Posts: 148 Joined: 12 December 06 From: Ploiesti ![]() |
|
--------------------
Dacia
MCV/Sandero
2008
- PH-10-DBV, PH-10-PAR
|
|
ageana |
![]() ![]()
Post
#10
|
![]() -> Group: Members Posts: 1.885 Joined: 9 September 06 ![]() |
QUOTE(mad toz @ 5 Sep 2007, 16:12) Pierd ulei mult de tot .Completez cam 1 litru la 1000 de kilometrii. Pe locul meu de parcare e o mare pata bineinteles,si mam saturat sa dau aproape 200 RON la fiecare 1000 de kilometrii. Da` ce ulei bagi bre?! ![]() 200 lei 1 litru de ulei? Da` ce stie sa faca? |
--------------------
Ideal
Pro Rider
2009 Percussive maintenance engineer.
Turkish rhombus owner. Dezmembrez Ferrari Enzo 2003, motor bun, nu papă ulei. |
|
mad toz |
![]()
Post
#11
|
![]() fan dacia-reno Group: Members Posts: 1.334 Joined: 26 January 07 From: Bucuresti ![]() |
Scz era vb de 20 ROn litru
![]() |
--------------------
Dacia
1310
1998-Berlina Motor 1,6 8v ,72 HP , 125 Nm 2004 Renault 1.9 8v , 120 HP , 300 Nm
|
|
mirceas |
![]()
Post
#12
|
Membru autentic Group: Members Posts: 479 Joined: 4 July 06 ![]() |
QUOTE(yo9hrb @ 6 Sep 2007, 14:09) la baie doar daca ajunge benzina in ulei si se mai aprinde, arunca joja etc. s-au mai plans unii de asta si nu stiu de ce le curge dupa aia ulei peste tot. oricum raman la parerea ca nu e ok sa inlocuiasca siliconul in totalitate garniturile. |
--------------------
Astra 1.6
/ Ex-Dacia 1310 '84
/ Dacia 1310 TLX '89
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#13
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
si eu vroiam sa intreb ce ulei bagi>pai cumpara repede silicon,da jos baia,degreseaza zona ....
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
CriSTI68 |
![]()
Post
#14
|
Membru Valvos Group: Members Posts: 5.001 Joined: 8 January 07 From: Bucuresti ![]() |
mad suna`l pe neculae si intreaba`l pe el
|
--------------------
Dacia
Logan
2008 Prestige 1.6 16V 105 Ponei Putere
- EDH Renault Clio 3 - 2008 1.5 dci
|
|
mad toz |
![]()
Post
#15
|
![]() fan dacia-reno Group: Members Posts: 1.334 Joined: 26 January 07 From: Bucuresti ![]() |
Ai facut tu baia la el?
|
--------------------
Dacia
1310
1998-Berlina Motor 1,6 8v ,72 HP , 125 Nm 2004 Renault 1.9 8v , 120 HP , 300 Nm
|
|
CriSTI68 |
![]()
Post
#16
|
Membru Valvos Group: Members Posts: 5.001 Joined: 8 January 07 From: Bucuresti ![]() |
inca nu ca nu a fost cazul si nici nu vreau sa fie
![]() |
--------------------
Dacia
Logan
2008 Prestige 1.6 16V 105 Ponei Putere
- EDH Renault Clio 3 - 2008 1.5 dci
|
|
mad toz |
![]()
Post
#17
|
![]() fan dacia-reno Group: Members Posts: 1.334 Joined: 26 January 07 From: Bucuresti ![]() |
Am etansat pana la urma baia singur.Nu am probleme numai curge pe nicaieri ulei
![]() Am mai intalnit cineva baie fara semicercurile de cauciuc? ![]() Am motorul de la profil . |
--------------------
Dacia
1310
1998-Berlina Motor 1,6 8v ,72 HP , 125 Nm 2004 Renault 1.9 8v , 120 HP , 300 Nm
|
|
unikat45 |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 375 Joined: 4 May 06 ![]() |
mda... cred ca trebuiau semicercuri pentru palier marit........nici la mine nu s-au potrivit perfect.......mai bine fara..
This post has been edited by unikat45: 8 Oct 2007, 07:51 |
--------------------
Dacia 1310
Dacia 1310
1999
- IS 01882
|
|
ionutctn |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru cu TDI Group: Members Posts: 1.373 Joined: 20 November 04 From: Bucuresti ![]() |
@mad toz
Detaliaza si tu un pic te rog cum ai procedat ca si la mine pierde ulei in cantitati mai mici e adevarat (eu completez cam 1 litru la 5000 km rulati). Cum ai procedat? Ai dat jos scutul de la motor sau carterul dupa caz. Ai scurs uleiul din baia de ulei. Ai demontat baia cu o tubulara de care??? Ca acolo nu incape una de 10 normala, trebuie una polizata. Cum ai curatat pe urma ce era deja pe post de garnitura la baia de ulei? Ce ai folosit pentru a curata ce era deja acolo? Baia si locul respectiv patat de ulei l-ai curatat cu benzina sau ai folosit altceva? Ai folosit la remontare solutia Victor Reinz? Ajunge un tub sau trebuie mai multe si cat costa tubul? Cum ai aplicat solutia? Numai pe buza de la baia de ulei sau si pe buza de la blocul motor? Cam cate ore a durat toata treaba? Detaliaza mai mult te rog. This post has been edited by ionutctn: 8 Oct 2007, 09:32 |
--------------------
Dacia
1310
1998 Skoda Superb Elegance
People who say it cannot be done, should not interrupt those who are doing it. |
|
mad toz |
![]()
Post
#20
|
![]() fan dacia-reno Group: Members Posts: 1.334 Joined: 26 January 07 From: Bucuresti ![]() |
Pai am dat jos scutul ,traversa dintre lonjeroane si "bucsele" alea care tin bara antiruliu de lonjeroane.
Dupa am golit baia de ulei.CU o tubulara de 10 (care era destul de mica) am desfacut cele 11 suruburi ![]() Garnitura de pluta nu aveam ,deci nu am cumparat,in schimb am luat semicercuri pentru palier marit si leam luat degeaba ca nu am asa ceva. Siliconul de pe baie si bloc,l-am dezlipit cu o surubelnita si cu mana.Inainte sa aplic siliconul am spalat bine cu benzina marginea baii si blocul. Ca silicon am folosit Den Braven rosu un singur tub,iti mai si ramane.Pretul cred ca in jur de 30 RON. Am aplicat silicon numai pe buza baii de ulei. PS : Cam 2 ore a durat toata treaba,asta fara graba ![]() This post has been edited by mad toz: 8 Oct 2007, 09:42 |
--------------------
Dacia
1310
1998-Berlina Motor 1,6 8v ,72 HP , 125 Nm 2004 Renault 1.9 8v , 120 HP , 300 Nm
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#21
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Iarta-ma, dar cum nu ai acele semiinele?
Ce era in locul lor? Mastic? Daca da, in mod aproape sigur de acolo ti se tragea. In locul lor ti-a pus cineva mastic in nestire care etanseaza dar nu in strat gros - devine prea moale si scapa uleiul pe linga. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
mirceas |
![]()
Post
#22
|
Membru autentic Group: Members Posts: 479 Joined: 4 July 06 ![]() |
hai sa o luam asa... la capetele de palier, nu ati constatat ca aveti niste "santuri"? care e logica lor sa fie acolo
![]() |
--------------------
Astra 1.6
/ Ex-Dacia 1310 '84
/ Dacia 1310 TLX '89
|
|
mad toz |
![]()
Post
#23
|
![]() fan dacia-reno Group: Members Posts: 1.334 Joined: 26 January 07 From: Bucuresti ![]() |
Pai la capacul de distributie dupa ce am curatat masticul era o suprafata in forma de "U" dar fara nici o adancitura in care sa intre acel inel de cauciuc.La fel si in spate la palier.
Deci nu aveam cum sa pun acele inele de cauciuc. Pacat ca nu am facut poze. <span class='edit'>8 Oct 2007, 16:40:</span> Mirceas folosesc poza ta scz. Deci vedeti la el se observa clar ca are o adancitura in forma de "V" ,la mine era neted. Nu stiu cum sa ma mai exprim sper ca ati inteles ce vreau sa zic ![]() This post has been edited by mad toz: 8 Oct 2007, 15:41 Attached thumbnail(s) simg1873yq0.jpg ( Size: 123.6k ) Number of downloads: 182 |
--------------------
Dacia
1310
1998-Berlina Motor 1,6 8v ,72 HP , 125 Nm 2004 Renault 1.9 8v , 120 HP , 300 Nm
|
|
Fizz |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 77 Joined: 28 September 06 From: Braila ![]() |
QUOTE(mad toz @ 8 Oct 2007, 10:39) Garnitura de pluta nu aveam ,deci nu am cumparat,in schimb am luat semicercuri pentru palier marit si leam luat degeaba ca nu am asa ceva. Adevar graiesti! Si eu am dat baia jos cand am facut schimbul(acum 2 saptamani) si nici la mine nu avea garnituri semiluna.Aplicat silicon rosu2+2 si nu mai curge pe nicaieri. Si la mine se ducea cam 1 litru la 1000km. Acum no problem!! ![]() |
--------------------
Dacia
1310 L
1999
|
|
mirceas |
![]()
Post
#25
|
Membru autentic Group: Members Posts: 479 Joined: 4 July 06 ![]() |
eu inca nu am vazut carter fara semi-inele. poate ca exista, astia de la Dacia au avut grija ca multe serii de 1310 sa nu semene cu ceva intre ele.
|
--------------------
Astra 1.6
/ Ex-Dacia 1310 '84
/ Dacia 1310 TLX '89
|
|
madalinu |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 34 Joined: 25 July 07 ![]() |
deci domnii de la Dacia s'au hotarat sa mai faca un pic de economie,prin urmare au micsorat numarul suruburilor cu 3.Garniturile si semilunile au fost de asemenea eliminate,deci nu e motiv de speriat,ajunge sau nu,trebuie pus silicon in prostie si sperat ca o sa tine....
Numai Bine!!! |
--------------------
dacia
berlina
1985
- SV XX XXX ce'si face omu cu mana lui se cheama lucru manual........
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 1st May 2025 - 05:20 |