Cutie viteze, se poate da jos fara a da motorul????
![]() ![]() ![]() |
Cutie viteze, se poate da jos fara a da motorul????
Danny20 |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 147 Joined: 5 May 07 From: Iasi ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
slz
2004
|
|||
Mircea977 |
![]()
Post
#2
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 22 May 07 ![]() |
Nu merge.Eu am avut probleme la cutie si a trebuit sa dau jos motorul ca sa scoata cutia asta din cauza ca e pus transversal.Dar daca ai de schimbat chitul de ambreiaj se poate schimba si fara sa dai motorul sau cutia jos.
|
--------------------
dacia
nova gt
1998
- b-33-wpn
|
|
Danny20 |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru Group: Members Posts: 147 Joined: 5 May 07 From: Iasi ![]() |
nu am de schimbat semeringul de la priza cutiei(si rulmentu...si nu-l gasesc nicaieri)
13 Jul 2007, 21:04: acum stateam si ma gandeam...ce ne facem noi cu novele k pe unde te duci(cel putin in IASI), toti o trag k e cam greu cu piesele de Nova......oare de ce? This post has been edited by Danny20: 13 Jul 2007, 21:04 |
--------------------
Dacia
slz
2004
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#4
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
De ce? Pentru că sunt relativ puține mașini, deci cerere de piese destul de mică, și în plus, modelul acesta nu se mai fabrică de mulți ani...
|
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
Georginho |
![]()
Post
#5
|
![]() Inventiv Group: Members Posts: 1.002 Joined: 6 July 07 ![]() |
Sunt foarte bune masinile si nu prea pica piesele... d'aia nu se gasesc piese!
![]() |
--------------------
***
***
***
|
|
gabi1 |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 399 Joined: 19 April 06 From: NEAMT ![]() |
QUOTE(Mircea977 @ 13 Jul 2007, 21:58) Nu merge.Eu am avut probleme la cutie si a trebuit sa dau jos motorul ca sa scoata cutia asta din cauza ca e pus transversal.Dar daca ai de schimbat chitul de ambreiaj se poate schimba si fara sa dai motorul sau cutia jos. Cum se schimba kitul de ambreaj fara sa dai nimic jos? |
--------------------
1310 / Nova GT '99 /
FORD Focus2 2005 1.6TDCI
...
- nt-yy-yyy
|
|
Mircea977 |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 22 May 07 ![]() |
iti desface cutia de motor da cutia putin in spate ca are loc si iti schimba kitul de ambreiaj.
|
--------------------
dacia
nova gt
1998
- b-33-wpn
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#8
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.376 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
La masinile cu motor transversal nu prea merge treaba ca la 1300.
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
cris2dum |
![]()
Post
#9
|
![]() Bayerische Motoren Werke AG Group: Members Posts: 68 Joined: 17 July 06 From: Constanta, U.E. ![]() |
Sal
![]() ![]() ![]() |
--------------------
BMW
E39
523iA
- CT**CMY Ex. Dacia Nova GTi (2000) , ex. Renault Laguna 2200d cmc (1994) , ex.BMW E36, ex.VW Golf 1,6, e39 523iA
|
|
anndi |
![]()
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 932 Joined: 13 December 04 From: Timisoara ![]() |
se poate scoate cutia, dar trebuie desfacut jugul, in schimb motorul fara cutie iese. spor la treaba.
|
--------------------
Renault
Megane GT220
GrandTour 2014
|
|
gti98 |
![]()
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 700 Joined: 12 November 05 ![]() |
Vise!
Am verificat PERSONAL! Tot personal am demontat motorul de vreo 5-6 ori (prima si poate a doua oara e mai greu, dup-aia e chiar placut!!!) Iar pentru "inlocuit simeringul de la priza cutiei de viteze" trebuie demontata TOATA cutia !!!! Simeringul in sine costa vreo...1RON, dar... Daca vrei sa te documentezi, vezi ca am scris un tutorial pe tema asta (nu sunt prea bun la calculatoare sa stiu sa-ti dau direct link-ul....ma rog, asta-i) Dupa ce il citesti, daca te incumeti, sa stii ca: 1) se poate face, ba chiar de un singur om (!), desigur cu conditia sa existe scule (macaraua e mai rara!), ceva cunostinte, timp si elan.....2) se pot economisi, in conditiile de mai sus, vreo 400-1000RON (in functie de tariful service-ului) si cateodata chiar mai mult, dar cu conditia sa fii mai bun ca mecanicul....3) cu ocazia asta se pot rezolva o droaie de probleme "colaterale": inlocuit bucse si carbuni la alternator, inlocuit (eventual) simeringuri la motor (simeringul "palier" din spatele volantei necesita demontarea motorului), revizie si reparatie la ambreiaj, si mai gasesti si altele, dupa caz... Bafta!!!! |
--------------------
Dacia Nova GTI
GTI 98
- IS 57 ENB
|
|
volint |
![]()
Post
#12
|
![]() membru miserupist Group: Members Posts: 317 Joined: 7 September 04 From: Bucuresti (44.45682;26.13879) ![]() |
QUOTE(gti98 @ 20 Jul 2007, 20:08) Vise! Am verificat PERSONAL! Tot personal am demontat motorul de vreo 5-6 ori (prima si poate a doua oara e mai greu, dup-aia e chiar placut!!!) Iar pentru "inlocuit simeringul de la priza cutiei de viteze" trebuie demontata TOATA cutia !!!! Simeringul in sine costa vreo...1RON, dar... Daca vrei sa te documentezi, vezi ca am scris un tutorial pe tema asta (nu sunt prea bun la calculatoare sa stiu sa-ti dau direct link-ul....ma rog, asta-i) Dupa ce il citesti, daca te incumeti, sa stii ca: 1) se poate face, ba chiar de un singur om (!), desigur cu conditia sa existe scule (macaraua e mai rara!), ceva cunostinte, timp si elan.....2) se pot economisi, in conditiile de mai sus, vreo 400-1000RON (in functie de tariful service-ului) si cateodata chiar mai mult, dar cu conditia sa fii mai bun ca mecanicul....3) cu ocazia asta se pot rezolva o droaie de probleme "colaterale": inlocuit bucse si carbuni la alternator, inlocuit (eventual) simeringuri la motor (simeringul "palier" din spatele volantei necesita demontarea motorului), revizie si reparatie la ambreiaj, si mai gasesti si altele, dupa caz... Bafta!!!! Subscriu 110 % Spor!!.. |
--------------------
Dacia / Mitzu
Nova GTI / hautlandăr
2000 / 2011
- B-22-YFL / Credinta in Dumnezeu ma obliga sa fiu deschis oricarui adevar. Altfel sunt mai rau ca dracul, devin ipocrit.
|
|
mastersync |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 79 Joined: 23 August 07 ![]() |
ce tot spuneti ca nu poti da cutia jos fara motor ? se desface jugul , se scot planetarele , sunt vreo 5-6 suruburi de dat jos , plus cele de la cutie , scoti electromotoru ,pui 2 capre la jumatea masinii , putin mai spre fata , slabesti suruburile din partea dreapta , pe astea 2 din stanga le dai jos de tot , scoti directia aia de la volan , tija de la maneta de viteze , si apoi apesi cu picioru pe rahatu ala de sta roata , si se face spatiu intre caroserie si jug , si iese cutia fara probleme , e deajuns 2 insi , unu sa`ti apese cu picioru pe aia de vine roata , si tu scoti cutia dupa ce ai demontat tot pe langa ea , ( bateria , suportu la baterie , cablu de la ambreiaj ...etc .) si o scoti singur , nu e chiar asa de grea .am testat eu si`a mers 100 % e greu prima data , eu am dato` de vreo 5 ori jos , intr`o zi. am avut ceva ghinion cu ce`am gasit in ea , am gasit defecte pe rand , intai un pinion ( 3-4 marsalier ) , apoi cu axu la marsalier , apoi tot cu axu , era putin mai gros si nu culisa cum trebuie , apoi cu carcasa , era putin stramba
![]() This post has been edited by mastersync: 25 Aug 2007, 16:32 |
--------------------
Dacia
NOVA GT
1999-2000
- PH 99 CDR
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 12th May 2025 - 06:04 |