DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Dacia 1300 neagra cu plafon galben

XenoRad
post 25 Aug 2014, 21:59
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 15
Joined: 25 August 14
From: Bucuresti




Buna ziua tuturor si bine v-am gasit,

Am o dacie 1300 din '82 ramasa amintire pe care incerc sa o restaurez. A fost construita pentru a fi exportata in Columbia sa serveasca drept masina pentru taxi, dar a ramas in tara unde a fost cumparata de catre bunicul meu.

Diferente principale fata de modelelele obisnuite constau in arcuri spate mai tari, un radiator marit si o placuta stantata pe care scrie taxi, lipita in compartimentul motor pe contra aripa dreapta. In afara de acestea masina are din fabrica elemente de caroserie de 1310 si vopsea din doua culori: negru in partea inferioara si galben la plafon si montanti.

In ultimii ani s-a circulat mai putin cu ea si a trebuit sa infrunte capriciile vremii si mediul ostil din Bucuresti. Spun ostil pentru ca anul trecut, in primavara, cineva crezand probabil ca este abandonata, a spart portbagajul de unde a furat cricul.

In acel moment am considerat ca a venit vremea sa ma ocup de ea mai serios si am dus-o la mecanic s-o amelioreze d.p.d.v. functional dar si estetic. Partea mecanica s-a facut, dar am mai avut niste probleme cu franele, releul, stopurile si consumul de carburant care ajunsese in primavara aceasta la 20 l / 100 km.

A fost si revopsita atunci dar din pacate rugina de dedesubt si calitatea mai slaba a vopselei si-au spus cuvantul si a ajuns sa arate din nou uzata asa ca am luat hotararea sa o duc din nou la un alt mecanic.

S-a eliminat rugina, s-au inlocuit usi, o aripa fata, tabla de la portbagaj, rezervorul de benzina, cateva elemente din interior, s-a reglat din nou motorul si s-a revopsit inca o data, tot integral dar cu vopsea mai buna si cu lac separat.

Lucrarea a fost mult mai buna doar ca la primul plin a iesit benzina pe la sonda de pe rezervor si printr-un por de pe teava de alimentare si a inundat portbagajul.

A trebuit sa scot impreuna cu un prieten benzina in doua bidoane si am lipit cu poxipol in jurul sondei. De atunci nu am mai avut probleme dar n-am mai indraznit sa fac plinul.
Acum nici nu stiu cata benzina mai are pentru ca indicatorul din bord a murit si nu a mai putut fi resuscitat.

Alta problema a ei ar fi pierderea de ulei din cutia de viteze (cutie cu 4 trepte, planetare lungi). Anul trecut, cand a inceput problema, s-au schimbat simeringurile si a tinut cateva luni fara sa curga, dar anul asta a reaparut pierderea si la un control mi s-a spus ca joaca planetarele in cutie si ca nu se poate remedia decat prin schimbarea pivotilor(?) din interiorul cutiei, care nu se gasesc decat foarte greu. Alta varianta ar fi inlocuirea completa a cutiei insa ea acum schimba bine si nu huruie si mi-e teama sa nu gasesc una intr-o conditie mai proasta.

In afara de aceste doua probleme mecanice mai sunt cateva piese exterioare pe care as vrea sa le inlocuiesc din cauza aspectului lor uzat sau neconform.

Aici ma refer la:
- oglinzi cromate stanga-dreapta;
- stergatoare + brate cromate;
- capace de la roti;
- benzi cromate de la praguri;
- lampa cromata pentru nr. de inmatriculare;
- butuci incuietori usi + portbagaj;
- far exterior-dreapta.

As fi recunoscator daca ar putea sa ma ajute cineva cu sfaturi si cu indicatii referitoare la piese de calitate. Stiu ca se gasesc greu si nu stiu la care magazine, parcuri de dezmembrari/remat sa ma duc sa le caut in Bucuresti, in conditiile in care timpul meu pentru aceste lucruri este limitat.

Va multumesc si va las cu cateva poze facute in acest weekend.

1.jpg ( Size: 372.53k ) Number of downloads: 1643
2.jpg ( Size: 379.71k ) Number of downloads: 1676
3.jpg ( Size: 344.3k ) Number of downloads: 1648
4.jpg ( Size: 321.19k ) Number of downloads: 1651
5.jpg ( Size: 604.96k ) Number of downloads: 1643
6.jpg ( Size: 343.44k ) Number of downloads: 537




--------------------
Dacia 1300 1982
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DACIOTUL_97
post 25 Aug 2014, 22:34
Post #2


Ne plac femeile,dar iubim masinile !


Group: Members
Posts: 1.635
Joined: 8 July 13
From: Bd-ul Dacia




Superba si mai ales RARA ! Felicitari pentru munca depusa wink.gif Cu modelul asta de bord a iesit pe poarta fabricii ?


--------------------
Dacia 1310/Logan/ MLS 1986/1.4 Preference 2006
"Voi lupta pana la ultima mea picatura de sange,ca sa ai dreptul,sa nu fi de acord cu mine"
#Pasionat de fiare vechi#
Ex.Dacia 1310-CN3 & 1310-ph1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Equinox
post 25 Aug 2014, 23:49
Post #3


Membru


Group: Members
Posts: 169
Joined: 24 September 13




Foarte interesanta masina..
Ai grija de ea!


--------------------
Dacia 1310 1996 L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cata50
post 26 Aug 2014, 00:17
Post #4


D-ala cu multe leduri.


Group: Members
Posts: 1.570
Joined: 17 October 11
From: Bucuresti




Frumos exemplar, felicitari!

Mai era un membru pe forum cu o 1300 tot din '82 negru-galben.


--------------------
Dacia/Seat/Audi 1300/Leon/TT 1979
Dacia 1300 - 05.03.1979-10.06.2013
Telefon: 0755.132.345
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
STORMTROOPER
post 26 Aug 2014, 08:14
Post #5


Dacia berlina proud owner


Group: Members
Posts: 2.484
Joined: 3 July 06
From: Bucuresti




Cumva masina a stat intr-o vreme parcata pe linga Sala Palatului?


--------------------
DACIA 1310 TX 1987 - 7-B-2414
blogul meu: http://blog-deroman.blogspot.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
XenoRad
post 26 Aug 2014, 09:58
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 15
Joined: 25 August 14
From: Bucuresti




Multumesc pentru aprecieri.

Bordul este cel original. De fapt in afara faptului ca am adaugat oglinda dreapta nu am schimbat-o fata de cum era cand a iesit din fabrica.

Intr-adevar ridica intrebari aspectul hibrid si eu intr-o perioada (in liceu - facultate) cand nu stiam prea multe despre masini mentionam ca am 1310 si nu 1300 pentru ca atunci nu era vorba de dacii clasice ci doar de dacii mai vechi sau mai noi. M-a ajutat si faptul ca nu aveam sigla cu 1300 pusa pe portbagaj (a scos-o bunicul sa nu fie furata).

Intre timp am aflat si eu mai multe despre dacii, am observat ca se imputineaza nr. lor pe strazi si am ajuns sa apreciez masina pentru ce este ea, nu prentru ce mi-as fi dorit eu sa fie.

Sper doar sa nu ma fi trezit prea tarziu cu aceasta pasiune. Eu nu sunt mecanic si nu am nici un loc, garaj in care sa tin masina sa mesteresc la ea. Trebuie sa o tin afara si sa sper ca nu se strica nimic din ce nu poate fi reparat. Pana acum am avut noroc.

Masina a stat la Sala Palatului. Inainte statea in parcarea subterana de la Intercontinental dar au crescut preturile incat nu mai este rentabil decat poate pe perioada iernii.


--------------------
Dacia 1300 1982
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 26 Aug 2014, 10:02
Post #7


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.374
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




Interesanta masina. Te-am vazut duminica in fata la casa poporului (eu eram cu 2000-ul), dar pana sa vin la tine ai plecat smile.gif

Incearca totusi sa-i gasesti un acoperis.


--------------------
Dacia 1300/1300 break/2000/Sport ... si altele
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
STORMTROOPER
post 26 Aug 2014, 10:05
Post #8


Dacia berlina proud owner


Group: Members
Posts: 2.484
Joined: 3 July 06
From: Bucuresti




Felicitari pentru ca ai salvat masina. Eu o stiu pentru ca am trecut de foarte multe ori pe acolo si mi-a atras atentia. Ornamente de prag, am eu de vinzare daca esti interesat. Ne intilnim odata, ti le arat si daca le vrei, le iei.
Recomandarea a r fi ca sa-i gasesti un loc/spatiu acoperit in care sa o tii pentru ca exteriorul unui garaj devine un loc foarte periculos pentru o Dacie, stiu din propria experienta. La capitolul table dupa cum observi optiunile se imputineaza pe zi ce trece, iar cele din comerc care se mai gasesc sunt foarte slabe calitativ.
Bafta si sper sa ne tii la curent cu ce mai faci la masina.


--------------------
DACIA 1310 TX 1987 - 7-B-2414
blogul meu: http://blog-deroman.blogspot.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iustin_uap
post 26 Aug 2014, 11:43
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 378
Joined: 25 October 13
From: Piatra-Neamt




Arata bine si e un model rar. Felicitari pt. intentia de a o pastra si de a o aduce intr-o stare cat mai buna! Ar fi interesant daca ati reusi sa gasiti un semn de taxi pt. plafon si un taxator de pe vremuri. Sunt sigur ca ar atrage multe priviri daca ati participa cu ea la viitoarele evenimente dedicate masinilor retro.


--------------------
Dacia 1300/1310 73/83
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adrian_pt
post 27 Aug 2014, 09:00
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 218
Joined: 31 October 06




Superb, si rar. Am vazut masina in traffic ultima data cand am fost in Romania si m-a impresionat foarte mult.

Un exemplar din Bogota, dintr-o serie un pic mai noua:

Attached thumbnail(s)
1981Dacia_Bogota.jpg ( Size: 1.92mb ) Number of downloads: 641


--------------------
Dacia 1310 1984

http://volganeagra.blogspot.com
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
roby_1300_rap
post 27 Aug 2014, 10:18
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.097
Joined: 11 February 11




oare nu era model si cu stopuri mici pentru export columbia ?? blink.gif


--------------------
dacia 1300 1970 - HD 70 UAP/1-HD 4533
dacia #1 in romania :D
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dr.Cross
post 29 Aug 2014, 01:52
Post #12


Membru


Group: Members
Posts: 135
Joined: 25 August 14
From: Focșani




O întrebare am și eu...cât te-a ajuns revopsirea, cu tot ce ține de această operațiune?


--------------------
Dacia Solenza Confort 1.4MPi 2005 - VN 55 ALX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
XenoRad
post 29 Aug 2014, 09:38
Post #13


Membru incepator


Group: Members
Posts: 15
Joined: 25 August 14
From: Bucuresti




De model cu stopuri mici pentru export Columbia nu stiu. Am mai vazut asa dar doar cu stopuri mari, la modele de tranzitie catre 1310.

Tinichigeria si revopsirea le-am facut la un baiat care sta destul de departe de Bucuresti. Au fost in jur de 2000 de lei.

Saptamana asta am fost pe la REMAT VEST in Militari si la REMAT GREEN pe Sos. Bucuresti-Magurele. La primii nu era nici o dacie 1300/1310 iar ceilalti sunt in vacanta pana in a doua saptamana din Septembrie. Nici la magazinele de cartier din zona nu am avut mai mult noroc si cred ca de acum incolo degeaba ma duc caci piese de care am eu nevoie nu se mai fac noi.

Nu stiu ce sa fac cu cutia de viteze care pierde ulei. Variante ar fi trei: cautat si schimbat pinioane din interior ca sa nu mai curga, schimbat cu una tot cu 4 viteze sau schimbat cu una cu 5 viteze ceea ce inseamna si schimbarea planetarelor si cel mai probabil imposibilitatea de a o mai inscrie ca masina istorica.
Sau mai schimb inca o data simeringurile si merg linistit cateva saptamani/luni pana incepe sa curga din nou...

Mai am nevoie sa schimb si butucii de la incuietori si gasesc numai incuietori de 1310 care se monteaza direct in portiera.




--------------------
Dacia 1300 1982
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 29 Aug 2014, 09:40
Post #14


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.374
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




eu as cauta o cutie frantuzeasca in 4 wink.gif
pana gasesti mergi asa si aia e


--------------------
Dacia 1300/1300 break/2000/Sport ... si altele
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorin105
post 29 Aug 2014, 09:55
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 937
Joined: 7 October 11
From: Pitesti




In Pitesti este o rabla tot 82 in 2 culori,rosu si galben,sa fie ca aceasta,model de export pentru Columbia?


--------------------
dacia 1100/1300 dacia 1410 sport(under constructione) 71/84
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Semnalmec
post 3 Sep 2014, 23:32
Post #16


Membru incepator


Group: Members
Posts: 50
Joined: 5 September 11




Salut. Am si eu o masina ca a ta. Te-as ruga mult daca poti sa faci cateva poze de la motor.
Stiu ca aceste modele erau echipate si cu un filtru decantor pt benzina cu corpul metalic.Il mai are a ta?
O alta nelamurire este actionarea spalatorului de parbriz. La a ta este pe pompita de picior sau are motoras electric ? Cateva poze de la motor ar fi lamuritoare daca poti.


--------------------
Dacia 1300 82
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
XenoRad
post 5 Sep 2014, 22:26
Post #17


Membru incepator


Group: Members
Posts: 15
Joined: 25 August 14
From: Bucuresti




Salutare. Azi s-au efectuat mai multe operatii la masina.

- S-au montat doua simeringuri cu pasla la cutia de viteze in incercarea de a stopa pierderea de ulei. Voi urmari aspectul asfaltului de sub masina in zilele urmatoare pentru a verifica reusita.

- S-au inlocuit racordurile de frana pe fata. Cele vechi de 1 an si cateva luni erau deja crapate in mai multe locuri dry.gif. Poate cele noi, Arteco, tin mai mult.

- S-a curatat si terosonat o zona de la prag ce avea rugina superficiala.

- S-a dat jos electromotorul, s-a curatat si s-au schimbat bucsele pentru a stopa tendinta acestuia de a ramane cuplat scurt timp dupa pornirea motorului. Acum merge foarte frumos si nu mai haraie.

- S-a montat o tavita sub carburator pentru a preveni orice scurgere de benzina direct pe galerie (pana acum nu am avut astfel de probleme dar m-a prevenit mai multa lume si e mai bine sa fiu in siguranta). Ma gandesc s-o vopsesc in negru sa se integreze mai bine in peisaj. smile.gif

- S-a mai strans putin furtunul superior de la radiator sa nu mai curga.

Incet-incet incep sa invat si eu ce piese sunt si pe unde vin in aceasta masina.

Semnalmec, filtru decantor cu corp metalic nu stiu daca a avut vreodata desi cred ca am pe acasa asa ceva (sau poate e de Renault 16...) iar pompita este la picior. Am atasat mai multe poze de la motor sa te lamuresti.

1.jpg ( Size: 69.55k ) Number of downloads: 450
2.jpg ( Size: 365.32k ) Number of downloads: 341
3.jpg ( Size: 401.31k ) Number of downloads: 396
4.jpg ( Size: 380.34k ) Number of downloads: 388
5.jpg ( Size: 391.36k ) Number of downloads: 359
6.jpg ( Size: 378.98k ) Number of downloads: 379


--------------------
Dacia 1300 1982
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
oldtimercraiova
post 7 Aug 2015, 01:35
Post #18


Membru


Group: Members
Posts: 392
Joined: 8 March 15




Foarte frumoasa !

Ce vesti mai ai cu ea?


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
razvan32
post 7 Aug 2015, 22:40
Post #19


superdaciuta


Group: Members
Posts: 839
Joined: 12 January 08
From: Ploiesti




frumoasa


--------------------
DACIA 1310 1990 TX BERLINA - 6-PH-7008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adrian Frigo
post 8 Aug 2015, 00:23
Post #20


Membru cu o tigaie de dacie


Group: Members
Posts: 2.027
Joined: 4 February 15
From: Undeva,pe dreapta




QUOTE(XenoRad @ 25 Aug 2014, 22:59)
.... si o placuta stantata pe care scrie taxi, lipita in compartimentul motor pe contra aripa dreapta.

Poți face,te rog,o poză cu această plăcuță? smile.gif


--------------------
Dacia 1300/ 1310 CL/Lj/Renault /1972/1997/2000 și ceva... - XX-00-UAP/ACR
Mașina este ca femeia,dacă nu o întreții....TE LASĂ!
Daciot convins!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
XenoRad
post 14 Aug 2015, 22:14
Post #21


Membru incepator


Group: Members
Posts: 15
Joined: 25 August 14
From: Bucuresti




Salutare din nou,

N-am mai scris de mult, ce-i drept, in acest forum insa nu am stat degeaba. Am avut norocul sa cunosc si sa tin legatura cu cativa oameni in care sa pot avea incredere si cu ajutorul lor, incet-incet, am adus masina intr-un stadiu mai mult decat bun d.p.d.v. tehnic dar si vizual.

Din pacate anumite componente vitale, cum ar fi pompa de benzina si mai recent radiatorul au facut probleme fara avertisment in prealabil si asta chiar inaintea unor evenimente la care nu as fi vrut sa lipsesc.

Din fericire, cu ajutorul pe care l-am mentionat mai devreme, am rezolvat si aceste neplaceri cu foarte putin timp ramas rezerva.

In mare de la inceputul primaverii si pana la momentul actual s-a intervenit serios la compartimentul motor unde s-a facut o revizie temeinica, s-au facut reglajele necesare la carburator, culbutori, aprindere, la sistemul de racire, s-au inlocuit bornele de la baterie, s-au curatat vopsit si zincat multe piese mai mici sau mai mari.

Eu inainte ziceam ca arata cat de cat decent compartimentul motor , dar fata de ce e acum ...

De asemenea s-a inlocuit ambreiajul original care saracul se tinea bine dar altfel nu mai ramasese mult din el. S-au schimbat si planetarele si rulmentii caci inainte aveam parte de niste zgomot in plus la viteze mai mari de cativa kilometri la ora.

Pentru manevrabilitate mai buna dar si siguranta s-au schimbat si amortizoarele fata-spate dar mai ales franele unde a fost destul de munca. Merita insa pentru ca acum am mai multa incredere in masina si in abilitatea ei de a frana la timp pentru evitarea obstacolelor neanuntate.

Aspectul exterior s-a imbunatatit si el deoarece am dus jantele la roluire, sablare si vopsire si capacele lor la cromare. Am schimbat si anvelopele sa fie pachetul complet. De unde inainte rotile erau punctele slabe al masinii in ceea ce priveste aspectul exterior acum pot spune ca acompaniaza cu success vopseaua lucioasa in doua culori.

Am mai schimbat si alte piese si ornamente, mult prea numeroase pentru a le enumera aici. Cert este ca a fost un efort, atat financiar cat si al timpului, pentru ca din pacate in acest an nu am apucat sa ma plimb prea mult cu masina din cauza sau datorita acestor operatii.

Atasez mai jos cateva poze noi sa va dati seama de diferenta fata de ultimele poze postate de mine aici, care sunt de anul trecut. (Prima este poza bonus cu motorul cum arata el acum multi ani cand nu era nici cel putin curatat.)

motor_vechi.JPG ( Size: 310.92k ) Number of downloads: 213
motor_nou.jpg ( Size: 416.26k ) Number of downloads: 208
1.jpg ( Size: 288.76k ) Number of downloads: 223
2.jpg ( Size: 329.33k ) Number of downloads: 185
3.jpg ( Size: 419.5k ) Number of downloads: 183
4.jpg ( Size: 435.59k ) Number of downloads: 172
5.jpg ( Size: 343.61k ) Number of downloads: 177


This post has been edited by XenoRad: 14 Aug 2015, 22:21


--------------------
Dacia 1300 1982
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
oldtimercraiova
post 14 Aug 2015, 22:21
Post #22


Membru


Group: Members
Posts: 392
Joined: 8 March 15




A iesit masina bine ce-i drept , fata de cum arata inainte!

This post has been edited by oldtimercraiova: 14 Aug 2015, 22:22


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alex 23
post 14 Aug 2015, 22:35
Post #23


Dacia 1300, cea mai buna alegere!!


Group: Members
Posts: 1.436
Joined: 2 October 06
From: Drumul Taberei




Este foarte frumoasa, ma bucur ca ai salvat-o. In fiecare zi treceam pe langa acum cativa ani pana sa fie restaurata si o admiram.


--------------------
Dacia 1300/1310/1410 1972/1972/1982/1990/1991/1992 KXI WRB YJM DOZ PMC MRD - 8-B 4746/8-B 7768
Dacia 1300, cea mai buna alegere!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
STORMTROOPER
post 15 Aug 2015, 07:55
Post #24


Dacia berlina proud owner


Group: Members
Posts: 2.484
Joined: 3 July 06
From: Bucuresti




Intr-o companie mai mult decat selecta, masina va putea fi vizionata astazi intre orele 18-20 la Palatul Pionierilor din capitala. Va fi expusa in cadrul evenimentului Fabricat in Romania.


--------------------
DACIA 1310 TX 1987 - 7-B-2414
blogul meu: http://blog-deroman.blogspot.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 15 Aug 2015, 11:28
Post #25


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




QUOTE(XenoRad @ 25 Aug 2014, 21:59)


Diferente principale fata de modelelele obisnuite constau in arcuri spate mai tari, un radiator marit si o placuta stantata pe care scrie taxi, lipita in compartimentul motor pe contra aripa dreapta. In afara de acestea masina are din fabrica elemente de caroserie de 1310 si vopsea din doua culori: negru in partea inferioara si galben la plafon si montanti.



La diferente mai adaug:
-lonjeroane fata intarite si latite
-prinderea tendoanelor pe caroserie este intarita cu profil tip U.


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maho
post 15 Aug 2015, 14:01
Post #26


Membru rigido-flexibil


Group: Members
Posts: 4.516
Joined: 7 April 10
From: Brașov, orașul olimpic




Felicitari, acum e timpul sa te bucuri de ea.


--------------------
Dacia 1310 1983
"Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Daciotul_98
post 15 Aug 2015, 14:06
Post #27


membru foarte autentic!!


Group: Members
Posts: 1.572
Joined: 15 June 13
From: Serbanesti,Arges




Pe langa asta motorul are raportul de compresie redus (pentru a tolera benzina proasta din tarile respective) + o cutie ce favorizeaza cuplul (in special 1-2-3). La partea de suspensie, aceasta este mai inalta fata de o dacie pentru a face fata celor 5 pasageri de la bord+bagaje. Toate generatiile de taxi pentru export au scaune de vinilin !


--------------------
dacia 1300 197x
Pentru detalii nu ezitati
0732366741-claudiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 27 Oct 2015, 18:56
Post #28


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




Cautand ceva prin Pc,am dat de o poza cu masina ta de ceva ani.
Mi s-a parut tare curioasa atunci... rolleyes.gif

Attached thumbnail(s)
DSC00086.JPG ( Size: 822.29k ) Number of downloads: 173


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
XenoRad
post 28 Oct 2015, 11:51
Post #29


Membru incepator


Group: Members
Posts: 15
Joined: 25 August 14
From: Bucuresti




He he, curioasa e si acum. Poza cred ca e din 2013 sau 2014. Nu-mi dau seama daca este vopseaua mai veche cu care a stat sub un an sau cea actuala.

Stergatorul de la sofer e inca cel negru pe care l-am schimbat cu unul argintiu in toamna 2014.

28 Oct 2015, 20:57:
Ma gandeam sa fac o compilatie cu poze de atunci si de acum, adica de dinainte si de dupa restaurare.

Am reusit sa strang pana la urma 8 perechi de poze in functie de unghiul din care au fost facute.

Pozele de dinainte sunt din 2008-2010 iar cele de dupa din 2014-2015.

Vizionare placuta!

1a.JPG ( Size: 296.99k ) Number of downloads: 112
1b.jpg ( Size: 359.06k ) Number of downloads: 82

2a.jpg ( Size: 246.8k ) Number of downloads: 75
2b.jpg ( Size: 353.86k ) Number of downloads: 66

3a.jpg ( Size: 182.1k ) Number of downloads: 74
3b.jpg ( Size: 410.37k ) Number of downloads: 64

4a.jpg ( Size: 233.22k ) Number of downloads: 67
4b.jpg ( Size: 410.18k ) Number of downloads: 61

5a.JPG ( Size: 300.14k ) Number of downloads: 59
5b.jpg ( Size: 384.79k ) Number of downloads: 45

6a.JPG ( Size: 288.7k ) Number of downloads: 54
6b.jpg ( Size: 475.34k ) Number of downloads: 46

7a.JPG ( Size: 291.56k ) Number of downloads: 64
7b.jpg ( Size: 437.44k ) Number of downloads: 64

8a.JPG ( Size: 293.06k ) Number of downloads: 74
8b.jpg ( Size: 332.26k ) Number of downloads: 80


This post has been edited by XenoRad: 28 Oct 2015, 20:57


--------------------
Dacia 1300 1982
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maho
post 28 Oct 2015, 22:15
Post #30


Membru rigido-flexibil


Group: Members
Posts: 4.516
Joined: 7 April 10
From: Brașov, orașul olimpic




Am vazut recent prin cartier una la fel (aceeasi combinatie de culori), dar fusese revopsita (mai demult, dupa cum arata) la pensula, se vedeau rau urmele... ohmy.gif
Pe jante, lasata in paragina.


--------------------
Dacia 1310 1983
"Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+

2 Pages  1 2 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 3rd August 2021 - 12:22
Forum Renault Server hosting