Date si cifre utile Logan
![]() ![]() ![]() |
Date si cifre utile Logan
IRONICK |
![]()
Post
#31
|
![]() - Group: Members Posts: 22.542 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
AL |
![]()
Post
#32
|
![]() Member Group: Members Posts: 2.495 Joined: 8 July 02 From: Bucuresti ![]() |
dragi colegi de forum, va rog sa nu mai discutati aici diferite aspecte despre Logan si caracteristicile lui. Acest topic este destinat DOAR colectarii de informatii utile despre Logan si nu se admit itnrebari si raspunsuri.
|
--------------------
Skoda
KAROQ
2019
- B-21-NEW
|
|
klaus |
![]()
Post
#33
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Ulei hidraulic pentru directia asistata:
- La logan e mentionat de fabricant ELF RENAULTMATIC D2 ~ 1 litru - La solenza e mentionat Ulei DACIA din clasa DEXTRON II D ~ 1 litru |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
klaus |
![]()
Post
#34
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Pentru ca incepe sezonul cald, sa mentionez temperaturile considerate "in parametrii" pentru instalatia de aer conditionat, la autoturismele din gama Renault:
- Temperatura exterioara 15°C - temperatura la aeratorul central - intre 4°C si 8°C - Temperatura exterioara 20°C - temperatura la aeratorul central - intre 6°C si 10°C - Temperatura exterioara 25°C - temperatura la aeratorul central - intre 8°C si 13°C - Temperatura exterioara 30°C - temperatura la aeratorul central - intre 12°C si 16°C - Temperatura exterioara 35°C - temperatura la aeratorul central - intre 17°C si 20°C - Temperatura exterioara 45°C - temperatura la aeratorul central - intre 21°C si 25°C PROCEDURA VERIFICARE EFICIENTA AC Se lasa motorul la relanti, se da temperatura pe rece complet, se da ventilatorul pe treapta maxima, se da distributia de aer pe aeratoarele de sus (spre fatza), se da pe aer din afara (nu pe recirculare) Se masoara temperatura aerului de la aerator (fara AC pornit!!) care trebuie sa fie de ± 5°C fata de cea ambientala Daca se intrunesc conditiile, se da drumul si la AC. Dupa 6 minute de la pornirea AC-ului se masoara temperatura din nou si ar trebui sa se incadreze in limitele mentionate pentru a fi considerat "in parametrii" Sursa: Attached thumbnail(s) Pages_from_9356A___aer_conditionat.gif ( Size: 233.67k ) Number of downloads: 13749 |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
klaus |
![]()
Post
#35
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
niste informatii interesante si detaliate pot fi gasite la
http://www.autoshop101.com/autoshop15.html Pentru cei care vor sa inteleaga rolul si modul de comanda a motoarelor cu injectie (monopunct si multipunct) le recomand http://www.megasquirt.info/ |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
DFA |
![]()
Post
#36
|
![]() moderator://DC/Logan Group: Moderatori Posts: 3.558 Joined: 30 September 05 From: Buzău, RO ![]() |
Pentru curioși, consumul motorului 1.5dCi K9K 790 65cp la relanti (cu AC) este de 100 ml motorina la fiecare 10 minute deci 0,6 litri/oră.
Măsurat cu calculatorul de bord, în al 3-lea ecran, unde arată consumul de motorină de la ultima resetare, cu motorul la temperatura nominală de funcționare (4 liniuțe), rulat la 5.200Km. Motorină EuroDiesel de la OMV. Fără AC probabil e 0,55-0,50 litri/oră. Revin cu informații suplimentare: când e foarte cald (40 și ceva de grade la soare) și treapta de ventilare e pe 3-4 (cu AC, firește) atunci consumul crește considerabil, ajunge lejer la 0,7-0,8 litri/oră! This post has been edited by DFA: 4 Jul 2006, 15:09 |
--------------------
Logan III Comfort
ECO-G 100cp
2021 sedan
- 27 Iul 2021 Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5 |
|
klaus |
![]()
Post
#37
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Pentru o mai clara detaliere a modului de circulatie a aerului prin aeroterma interioara, am subliniat prin culori temperaturile diferitelor componente prin care trece aerul (in imagine este vorba de aeroterma de la cielo, dar pe toate masinile circuitul este identic)
Dupa cum se vede in desen, aerul trece INTOTDEAUNA prin vaporizator, apoi, in functie de pozitia voletului de setarea a temperaturii, o parte, toata sau deloc, trece prin radiatorul de incalzire. Deci inclusiv iarna aerul trece intai prin evaporatorul instalatiei de AC, iar vara, cand aerul e dat pe rece pur si simplu nu trece prin radiatorul de incalzire (dar care este acolo si se incalzeste) aeroterma.jpg ( Size: 28.08k ) Number of downloads: 15969 Mai pun si 2 imagini cu situatiile extreme (maxim cald respectiv maxim rece) Untitled_2_copy.jpg ( Size: 25.64k ) Number of downloads: 14697 Untitled_4_copy.jpg ( Size: 20.73k ) Number of downloads: 13993 |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
74r12 |
![]()
Post
#38
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 514 Joined: 2 July 04 From: Planeta Pământ (Terra) ![]() |
Rasfoind ieri cartea de la Clio-ul unui amic, am ramas surprins de diferentele care exista la capacitate ulei motor, raportat la ce scrie in carte la LGN:
Clio: 1,4mpi - 3,8 litri ; 1,5dci - 5 litri LGN: 1,4mpi - 3.38 litri ; 1,5dci - 4,4 litri [topicul este pentru colectat date utile... intrebarile se pun in alte parti!] This post has been edited by AL: 3 Jul 2006, 14:47 |
--------------------
Megane
2.2
Expression+ 1,5 dci 85 cp Megane 3 Sport Tourer Privilege 1,5 dci 110 cp EDC
|
|
klaus |
![]()
Post
#39
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Cantitati lichide instalatia AC:
refrigerant - 750 ± 35 grame Ulei - 135 ml |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
klaus |
![]()
Post
#40
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Pentru ca vad ca revine ciclic:
Becul din portbagaj la Logan nu se stinge odata cu inchiderea portbagajului, este cu temporizare (comandata de UCH) Temporizarea este necesara datorita prevederilor legislative de pe anumite piete, care obliga constructorii sa mai mentina lumina in portbagaj aprinsa o anumita perioada de timp (pentru securitate, in caz ca se inchide o persoana in portbagaj). Conex cu aceasta prevedere legislativa, producatorii de autoturisme sunt obligati sa prevada un sistem de deschidere a portbagajului din interior. |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#41
|
![]() - Group: Members Posts: 22.542 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
AL |
![]()
Post
#42
|
![]() Member Group: Members Posts: 2.495 Joined: 8 July 02 From: Bucuresti ![]() |
Coduri placute frana (multumiri lui Klaus pentru informatii)
cod Dacia/Cod Renault placute pentru discuri cu diametrul de 238 mm: 6001547619 / 7711130071 placute pentru discuri cu diametrul de 259 mm (Loganurile cu ABS probabil) 6001547911 / 7701208265 Preturi set placute de frana pentru discuri de 238 la 15 iulie 2006: -2,5 mil lei la service DACIA - 1,7 mil lei la service-uri Renault |
--------------------
Skoda
KAROQ
2019
- B-21-NEW
|
|
klaus |
![]()
Post
#43
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Placutele de frana sunt aceleasi cu cele de pe Clio 2, Kangoo, Megane 1 (sigur de la dci)
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
Amedeus |
![]()
Post
#44
|
![]() Membru cu Logan Group: Members Posts: 1.907 Joined: 13 December 04 From: TM ![]() |
K7J 710 DA/CA BOSCH : 0124415014 100 A
K7M 710 DA/CA DA=directie asistata; CA=aer cond; K7J=1.4; K7M=1.6 This post has been edited by Amedeus: 5 Aug 2006, 22:03 |
--------------------
Renault
Megane Sedan IV Tce 116
2019 Business
|
|
AL |
![]()
Post
#45
|
![]() Member Group: Members Posts: 2.495 Joined: 8 July 02 From: Bucuresti ![]() |
date despre LGN Prestige... sursa DACIA SA
Attached File(s) ![]() |
--------------------
Skoda
KAROQ
2019
- B-21-NEW
|
|
AL |
![]()
Post
#46
|
![]() Member Group: Members Posts: 2.495 Joined: 8 July 02 From: Bucuresti ![]() |
din cauza mult prea deselor comentarii si mesaje postate aiurea, acest topic se inchide... cine are ceva informatii utile de postat sa le transmita moderatorilor prin mesaje private.
|
--------------------
Skoda
KAROQ
2019
- B-21-NEW
|
|
AL |
![]()
Post
#47
|
![]() Member Group: Members Posts: 2.495 Joined: 8 July 02 From: Bucuresti ![]() |
de la gabriel999:
QUOTE Referitor la avertismentul pe care l-am primit, am citit aici pe post ca in Loganul de 1,4 MPI intra 3.38 litri de ulei. In consecinta eu mi-am cumparat 4 litri. Cand am fost sa-mi fac primul schimb de ulei, mecanicul a pus doar 3 litri si a spus ca sunt suficienti. Si asa si era. Drept urmare am postat aceste date ca daca mai cumpara si altii ulei sa vada ca sunt suficienti trei litri (economie de bani). confirm si eu faptul ca 3 litrii de ulei sunt suficienti dinc auza ca nu tot uleiul se scurge iar cantitatea prescrisa conduce la un nivel de ulei peste maximul de pe joja, ceea ce opoate fi daunator motorului Multumesc |
--------------------
Skoda
KAROQ
2019
- B-21-NEW
|
|
AL |
![]()
Post
#48
|
![]() Member Group: Members Posts: 2.495 Joined: 8 July 02 From: Bucuresti ![]() |
corespondenta dintre liniutele bargraph-ului temperatura motor si temperatura motorului .... plus valorile resistentei sondei de temperatura...
1) nici o liniuta - T<50 grade 2) 2 liniute - 50<T<80 grade ... 927-825 ohm (intre pinii A si B ai sondei de temperatura) 3) 4 liniute - 80<T<105 grade ... 300-273 ohm 4) 6 liniute - 105<T<115 grade ... 136-124 ohm 5) 9 liniute (toate aprinse) - T>115 grade ... 103 ohm termostatul... debut deschidere 89 grade - finalizare deschidere 99 grade +/- 2 grade codul termostatului (codul cel nou) este 7700 872 554, cum am scris si mai sus, iar cel vechi, de tip Dacia, este: 6001 543 366 (iar garnitura cu 367 in coada) alte informatii... senzorul de temperatura cu 3 pini ... numiti A, B1 si B2... piniul A este cel care duce semnalul la afisajul bordului.... sub carenajul de plastic din jurul bateriei este un conector R212 care face conectarea manunchiurilor de cabluri din zona motorului cu cel gros care se duce in habitaclu... pinul 4 al acestui conector e folosit pentru temperatura... firul care porneste catrre habitaclu de aici se termina in conectorul negru al bordului, pinul 12 (bordul are doua conectoare, unul gri si unul negru). prin B1 si B2 se transmite informatia de temperatura la computerul de injectie.... prin A la bord... rezistentele masurate intre A si masa, corecpunzatoare temperaturilor masurate, sunt: - 50-80 grade = 927-825 ohm - 80-105 grade = 300-273 ohm - 105 -115 grade = 136-124 ohm - peste 115 grade = 103 ohm intre B1 si B2 valorile sunt: - minus 40 grade = 76.000 ohm +/-9% - 25 grade = 2.000 ohm +/-5% - 50 grade = 811 ohm +/-5% - 80 grade = 282 ohm +/-3% - 110 grade = 115 ohm +/-2% |
--------------------
Skoda
KAROQ
2019
- B-21-NEW
|
|
AL |
![]()
Post
#49
|
![]() Member Group: Members Posts: 2.495 Joined: 8 July 02 From: Bucuresti ![]() |
Conectori tablou de bord Logan
CONECTOR (cu 24 pini Gri) Pin/Denumire 1 Neutilizat 2 Neutilizat 3 Martor luminos inhibare airbag pasager 4 Neutilizat 5 Neutilizat 6 Neutilizat 7 Neutilizat 8 Neutilizat 9 Neutilizat 10 Neutilizat 11 Neutilizat 12 Martor luminos ușă deschisă 13 Masă (fără ABS)/Martor luminos defect repartitor electronic de frânare (cu ABS) 14 Neutilizat 15 Neutilizat 16 Masă (fără ABS)/Martor luminos defect ABS (cu ABS) 17 Neutilizat 18 Neutilizat 19 Semnal info consum carburant 20 Neutilizat 21 Neutilizat 22 Neutilizat 23 Neutilizat 24 Neutilizat CONECTOR (cu 24 pini Negru) Pin/Denumire 1 Comandă martor luminos antidemaraj 2 Martor luminos temperatură apă 3 Neutilizat 4 Martor luminos defect depoluare 5 Martor luminos lumini de ceață spate 6 Martor luminos lumini de ceață față 7 Masă 8 Semnal - jojă carburant 9 Alimentare + baterie 10 Alimentare după contact 11 Alimentare + lumini de poziție 12 Semnal + temperatură apă 13 Martor luminos încărcare baterie 14 Martor luminos presiune ulei 15 Martor luminos semnalizator de direcție 16 Martor luminos frână de mână +nivel de lichid 17 Martor luminos lunetă spate cu dezghețare 18 Martor luminos lumini de drum 19 Martor luminos lumini de întâlnire 20 Martor luminos defect airbag 21 Semnal turometru 22 Semnal viteză vehicul 23 Comandă derulare (Calculator de bord) 24 Semnal + nivel de carburant |
--------------------
Skoda
KAROQ
2019
- B-21-NEW
|
|
klaus |
![]()
Post
#50
|
||||||||||||||||||
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Bujii recomandate de producator, si ecartamentul intre electrozi:
|
||||||||||||||||||
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|||||||||||||||||||
AL |
![]()
Post
#51
|
![]() Member Group: Members Posts: 2.495 Joined: 8 July 02 From: Bucuresti ![]() |
Diagramele de cuplu pentru motoarele 1,5 dci Euro 4 (70 CP) si pentru motorul 1,5 dci 85 CP
diagramacupluputeremototu7.jpg ( Size: 10.46k ) Number of downloads: 12726 loganhpmf0.jpg ( Size: 41.47k ) Number of downloads: 1683 Multumiri lui andrei_2006. |
--------------------
Skoda
KAROQ
2019
- B-21-NEW
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 1st May 2025 - 06:11 |