Durata de viata a motoarelor MPI
![]() ![]() ![]() |
Durata de viata a motoarelor MPI
klaus |
![]()
Post
#31
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
daciafan |
![]()
Post
#32
|
/ Group: Members Posts: 1.670 Joined: 20 January 05 ![]() |
pe mine ma preocupa cat rezista motorul...chiar asa cat rezista?(cat se mentine in stare perfecta de functionare)
probabil nu mai mult de 150 000 km |
--------------------
/
/
/
|
|
marksman |
![]()
Post
#33
|
Post mortem nihil est Group: Members Posts: 7.679 Joined: 1 November 04 From: sat ![]() |
Daca a rezistat motorul de 1300 (produs al industriei socialiste din anii 80) peste 100.000 km fara segmentare, alimentat cu benzina de extractie, DCP, toluen si benzen, si uns cu Lubrifin 20W40 cel putin 15 ani, imi inchipui ca alimentat cu benzina buna si uns cu 5W40 sau chiar 10W30 rezista si asta de Renault macar 100.000 km fara probleme.
This post has been edited by Illusi0n: 28 Mar 2007, 17:25 |
--------------------
Opel / Mazda
Crossland X / CX-30
2019 / 2020 Charlie Foxtrot: Massively vote Charlie Golf for President!
|
|
Sony |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.862 Joined: 30 August 04 From: Ban Land ![]() |
|
--------------------
Caruta
cu doi cai frumosi
1945
|
|
argon |
![]()
Post
#35
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
QUOTE(Laurentziu83 @ 28 Mar 2007, 13:37) Vai, de ar fi asa simplu si s-ar uza doar segmentii, dar mai sunt n piese care se uzeaza intr-un motor. Cu o segmentare o mai duce maxim 50 000 km, indiferent de motor. Din moment ce s-au uzat segmentii fii sigur ca mai sunt alte piese slabite prin motor, care vor pica in scurt timp de la segmentare. |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
cata87 |
![]()
Post
#36
|
![]() membru alb-violet Group: Members Posts: 590 Joined: 4 January 07 From: Timisoara ![]() |
da motorul de la "supermasina" aia si loganul de 1.4 este exact aceeasi...asa ca nu vad de ce ironia asta din partea ta
|
--------------------
Dacia
Logan
2008
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#37
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
@Argon: nu neaparat, Tico-ul pe care l-am vazut avea 733000 de km, fusese segmentat la 600 de mii de km. Ma indoiesc ca a stat proprietarul sa inlocuiasca biele, cuzineti, arbori cu came, etc.
Segmentii unui motor sunt cei mai predispusi la uzura, deoarece ei suporta cea mai mare frecare, combinata cu un regim de temperatura foarte mare (camera de ardere). Cuzinetii, mai putin, ei stau mai tot timpul in ulei, nu suporta mai mult de 90 de grade, arborele cu came la fel, daca are traseu de ungere corect n-are nici el probleme. |
--------------------
.
.
.
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#38
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
QUOTE(Bill @ 28 Mar 2007, 12:57) Parca pe forum spunea cineva ca undeva in Franta ar fi auzit de la un mecanic de un motor 1.6 care ar fi mers 300.000 km. [...] QUOTE(Laurentziu83 @ 28 Mar 2007, 13:37) Atata timp cat sunt Tico segmentate prima data la 600 de mii de km, de ce nu? ![]() [...] Am exemplu de Tico rulat in regim "semitaxi" (adica curse intre doua localitati, gen maxitaxi, cu plata "la cursa") condus numai de proprietar (deci nu batjocorit de vreun taximetrist de ocazie) rulat total 800.000 (nu numai acele semitaxi ci si drumuri personale-mare, etc) fara schimbare de set motor. Asa cum se mai spune insa, o masina nu are numai motor, "cad" altele intre timp. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
Bill |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 771 Joined: 28 March 06 From: Bucuresti ![]() |
Am mai auzit si eu despre astfel de performante la automobile Daewoo.
Sa fie motoarele Daewoo sunt mai longevive decat cele Renault? |
--------------------
Dacia Logan
SL Techroad
TCe 90
- B14xxx
|
|
argon |
![]()
Post
#40
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Absolut, acum de cand cu Chevy nu stiu daca si-au pstrat obiceiul.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
nh1980ro |
![]()
Post
#41
|
Membru Group: Members Posts: 3.612 Joined: 7 February 07 From: Togo-Togo. ![]() |
Motoarele Daewoo sunt motoare Opel la baza daca nu ma insel, nu? Acum ce facem comparam Germania cu frantujii? Frantujii fac parfumuri bune.
![]() Si motorul de Solenza nu e la fel cu cel de Logan 1.4 (E7J, K7J). La fel cum nici Solenza nu e la fel cu dulapul 1.4. @Sony Solenza=Somnolenza, Insolenza dar nu Lighean, Golan, dulap, frigider, da? No offence Loganistilor, mai glumim si noi. N-am nimic cu cei care semnalizeaza cand schimba directia de mers si se mai si uita in oglinzile retrovizoare cand fac treaba asta. Acum on-topic. Pe langa motor si restul masinii rezista in timp daca schimbi piesele la timp. (vezi Dacii 1300 vechi de 20 de ani care inca functioneaza si arata bine). In tarile civilizate, de obicei masinile se cumpara, se utilizeaza 2-3 ani ani si apoi se vand pe mobile.de, ca sa ramana altii sa repare la ele sau sa mearga cu ele stricate si sa reprezinte un pericol public.. ![]() |
--------------------
Kona/Renault
Lana'i/Clio 3
2007/2009
|
|
Zippy |
![]()
Post
#42
|
![]() Membru din 2003 Group: Members Posts: 917 Joined: 26 October 03 From: Bucuresti ![]() |
De curand am mers cu un taximetrist cu o Solenza carea avea aprox 300.000. Nu-i facuse motorul niciodata dar spunea ca nu mai e sprintena ca in tinerete.Si mi-a zis ca n-a mers niciodata cu mai mult de 100 km/h (la 60 era deja intra5a).In schimb avea articulatiile praf, desi schimbase suspensii, arcuri, etc de vreo 3 ori.Si discurile de frana zicea ca le schimba la fiecare 10 mii ca i se ovalizeaza..
Si in service la nesty cand am fost acum vreun 1 an era o solenza care ii segmenta motorul, avea 400.000. Deci se poate si la noi, trebuie doar intretinute, motoarele tin, altele sunt bube.. This post has been edited by Zippy: 31 Mar 2007, 02:34 |
--------------------
[ Ex SLZ 2003 |.|
VW JETTA
2014
- B 97 Z I P ] Viteza ucide! Centura de siguranta salveaza vieti!
|
|
SUPERCAR |
![]()
Post
#43
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 624 Joined: 6 June 05 From: Constanta ![]() |
degeaba tine motorul 300 000 km daca tabla nu tine sau alte subansamble
|
--------------------
Dacia
Logan
1.5 dCI Martie 2007 Euro4 - 70CP@90CP
- CT 82 PWR
|
|
Kramer |
![]()
Post
#44
|
Membru autentic Group: Members Posts: 367 Joined: 26 May 04 From: Brasov ![]() |
QUOTE(Bill @ 28 Mar 2007, 15:37) Daca prin acoperire te referi la galvanizare ma tem ca trebuie sa te dezamagesc: la Dacia aceasta tehnica inca nu s-a inventat. Daca fostul model Fabia avea acum 6 ani tabla galvanizata, probabil la noi va mai dura inca vreo 3 ani pana Dacia ne va prezenta si aceasta mareata realizare de ultima ora a uzinei franco-romane. Daca insa te referi la acoperirea cu ceara si alte maglavais-uri pe care Dacia o lasa mai demult in grija cumparatorului (celebrul ulei in praguri) acum asta se face intr-adevar din fabrica. In privinta motorului K7J, care acum 10 ani era de ultima generatie, se pare ca e considerat un model de "unica folosinta" :-) din moment ce au decis sa nu mai foloseasca camasi de cilindru si astfel sa faca reparatia capitala cvasi-imposibila. Asta denota probabil increderea pe care constructorul a avut-o ca motorul va supravietui oricum caroseriei. |
-------------------- |
|
costi_g |
![]()
Post
#45
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 4 February 07 ![]() |
Durata de viata data de constructor este de 300-350 mii la cele pe benzina,daca il folosesti adecvat s-ar putea sa te tina si mai mult.
|
--------------------
nubira
nubira
2000 I
|
|
buggy |
![]()
Post
#46
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 20 April 07 ![]() |
Pai eu am avut Berlina, pana anul trecut cand am vandut-o, care avea 190.000 de km si nu avea probleme cu compresia si nici motorul nu l-am segmentat dar in schimb am tratat-o cu ulei bun semi-sintetic benzina buna si ultimii 30.000 de km i-am pus si gpl.
Cumparatorul e foarte incantat si merge cu ea fara probleme ![]() |
--------------------
hyundai
accent
2007/benzina 1.4 std+ABS
|
|
eurro |
![]()
Post
#47
|
Membru autentic Group: Members Posts: 205 Joined: 8 November 06 From: Bucuresti ![]() |
cred ca o medie de 150 000 - 200 000 km in utilizare normala ar tine sigur, la 28800 ai mei nu imi fac probleme din cauza asta, cu restul in schimb.... cred ca o sa ajung ca in filmele frantuzesti de o sa conduc doar partea din fata cu motorul ca restul rugineste pe traseu
![]() |
--------------------
Dacia
SuperNova
Confort
|
|
nh1980ro |
![]()
Post
#48
|
Membru Group: Members Posts: 3.612 Joined: 7 February 07 From: Togo-Togo. ![]() |
Pai aici e topic despre durata de viata a motorului. Ar trebui sa se faca si masini fara motor..
![]() ![]() |
--------------------
Kona/Renault
Lana'i/Clio 3
2007/2009
|
|
99AIM |
![]()
Post
#49
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.134 Joined: 26 June 05 ![]() |
QUOTE(buggy @ 22 Apr 2007, 12:15) Pai eu am avut Berlina, pana anul trecut cand am vandut-o, care avea 190.000 de km si nu avea probleme cu compresia si nici motorul nu l-am segmentat dar in schimb am tratat-o cu ulei bun semi-sintetic benzina buna si ultimii 30.000 de km i-am pus si gpl. Cumparatorul e foarte incantat si merge cu ea fara probleme ![]() Hai ca intri in cartea recordurilor,190k km cu motorul original..... |
--------------------
Clio III ph 1
Renault Fluence ph 2
1.6 dci
- CT 99 xxx Sufletele mari au intalnit intotdeauna opozitie din partea mintilor mediocre. (Albert Einstein)
|
|
argon |
![]()
Post
#50
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Se poate, care e problema?
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
mely |
![]()
Post
#51
|
Membru incepator Group: Members Posts: 20 Joined: 22 November 06 ![]() |
si eu am o slz 1.4 mpi cu 72k la bord din 2004. la 5000 i-am bagat gpl si vreau sa spun ca merge brici , nu ia gram de ulei, dar nu am mers la dacia la revizii, i-am facut eu schimburile de ulei, doar ulei sintetic 5 w 40 si 5 w 50. nu fac taxi.
|
--------------------
Renault
Kadjar
2017
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#52
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.376 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Oameni buni, daca un sofer normal merge 10 000 sau 15 000 de km pe an, inseamna ca motorul masinii o sa tina cel putin 10 ani. Chiar planuiti sa tineti loganul atata timp? Asta presupunand ca o sa se permita peste astia 10 ani circulatia unor masini cu acest nivel de poluare?
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
bgcnet |
![]()
Post
#53
|
Membru Group: Members Posts: 108 Joined: 25 November 05 From: Bucicuresti ![]() |
super tare...ce putin tine motoru de logan...pey mai bine la jumatate din banii dati pe logan imi luam un bmw seria 5 E34 din anii 90 care avea 300 mii de km la bord dar ma mai tinea inca 300 mii motoru (ma refer la cel incapsulat de 24 valve)...
|
--------------------
.
.
.
- . ex LOGAN AMBITION 2005 1.6 16V
ex MEGANE 2 DYNAMIQUE 2005 2.0 16 V FUCKIN' FRENCH:) |
|
Merced |
![]()
Post
#54
|
![]() No fear. No limit. No equal. Group: Members Posts: 8.277 Joined: 24 June 07 ![]() |
Inca mai ai timp. Vinde Loganul si pune-te pe treaba. Si sa fi sigur ca ala chiar are 300.000 de kilometri, ca strainii-s corecti si nu manaresc kilometraje.
Mi-e ca pana faci inca 300.000km cu un motor care are 24v iti vinzi casa ca sa bagi benzina. ![]() |
--------------------
Ford
Ka
2012 1.2 benzina 69 cai Titanium it's a kind of peace.
|
|
han_1.6 mpi |
![]()
Post
#55
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.273 Joined: 8 May 06 From: bucuresti ![]() |
inca nu imi e foarte clar: se poate sau nu se poate segmenta motorul de pe logan mpi ? mie mi se pare ca nu .
|
--------------------
dacia,ford,
logan,mondeo
- B-00-000 protejati biciclistii in trafic!
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#56
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.376 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Segmentii sunt din material feros , alezajul e din aluminiu. Care crezi ca se va uza primul?
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
andu911 |
![]()
Post
#57
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
crezi ca stii care se va uza primul ? facem pariu ca nu aflii ?
![]() Segmentii sunt in continuua frecare, alezajul nu. Daca aflii toate proprietatile lor si formulele de calcul.... |
--------------------
-
-
-
|
|
blackout |
![]()
Post
#58
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 218 Joined: 15 October 05 ![]() |
si segmentii se freaca de...
![]() |
--------------------
...
...
...
- BN-##-###
|
|
andu911 |
![]()
Post
#59
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
bloc, camasi, cilindii, alezaj
Chiar daca e o pelicula de ulei intre segmenti si alezaj, frecarea exista. Ca are valori extrem de mici, e adevarat, dar exista. Pai tu de ce crezi ca se uzeaza ? This post has been edited by andu911: 7 Oct 2007, 10:47 |
--------------------
-
-
-
|
|
blackout |
![]()
Post
#60
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 218 Joined: 15 October 05 ![]() |
pai tocmai, ca exista frecare, nici n-am spus altceva.
|
--------------------
...
...
...
- BN-##-###
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 04:36 |