Filtru aer SPORT pentru 1.5dCi
![]() ![]() ![]() |
Filtru aer SPORT pentru 1.5dCi
Miker |
![]() ![]()
Post
#1
|
||
![]() Pimpin Group: Members Posts: 279 Joined: 11 October 05 From: Bucharest ![]() |
|
||
--------------------
Laureat 1.5 dCi
Dacia Logan
2006 Laureat
- B-85-MKR
|
|||
klaus |
![]()
Post
#2
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Da' un filtru sport de benzinar nu crezi ca se potriveste?
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
Miker |
![]()
Post
#3
|
![]() Pimpin Group: Members Posts: 279 Joined: 11 October 05 From: Bucharest ![]() |
klaus se potriveste dar unde le gasesc cum le zice bla bla bla . . . si am auzit ceva cum ca la diesel din cauza filtrelor sport poti sa-ti arzi nujt ce pompa de aer sunt cam // dar intreb si eu
|
--------------------
Laureat 1.5 dCi
Dacia Logan
2006 Laureat
- B-85-MKR
|
|
DomnulK |
![]()
Post
#4
|
![]() ex kAndrei Group: Members Posts: 1.403 Joined: 7 September 03 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1.6 MPI
2004 Asfalt Uscat!
|
|
Mihai R |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 292 Joined: 17 May 06 ![]() |
cam la ce "performante" ai ajunge daca ti-ai monta unul?
|
--------------------
Ford
Focus
Iunie 2008 Trend+OPTIONALE 1.6L 16v
- B xx xxx
|
|
gogota_69 |
![]()
Post
#6
|
![]() JUST ME Group: Members Posts: 437 Joined: 5 July 06 ![]() |
eu am inteles ca la diesel e nul montarea filtrului sport sau a unei tobe sport
|
--------------------
DACIA
LOGAN 1.5 DCI
PREFERANCE
- B-51-W U D GOGOTA
|
|
Dsign |
![]()
Post
#7
|
![]() Led Tuning Man Group: Members Posts: 3.498 Joined: 24 November 03 From: Bucuresti ![]() |
in general, nu numai la diesel...
|
--------------------
D
Logan
2004 Preference 1.6MPI Egee
- B 48 CUP http://youtu.be/OQ-ukXOBfI4
|
|
Ice_2k |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 253 Joined: 12 August 05 ![]() |
QUOTE(Miker @ 10 Nov 2006, 13:27) klaus se potriveste dar unde le gasesc cum le zice bla bla bla . . . si am auzit ceva cum ca la diesel din cauza filtrelor sport poti sa-ti arzi nujt ce pompa de aer sunt cam // dar intreb si eu e vorba de debitmetru... pe care il vei strica la fiecare 2 luni daca schimbi filtrul... ca sa nu mai zic ca-l schimbi degeaba, nu te-ajuta cu nimic. |
--------------------
Dacia
Logan 1.6
2005 Ambition
- B-XX-XXX - for sale Black Audi A4 8E 2004 165CP quattro, Hofele Design
|
|
driverx |
![]()
Post
#9
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
Bai, voi chiar credeti toate tampeniile? Va place sa va lasati dusi de toate bullshiturile placebo? Pentru ce dracu sa te complici cu filtrul ala? CHiar recent a postat aici cineva un link in care se aratau niste filtre ... "sport" testate. Trece tot prin ele. Si sincer eu TARE m-as mira sa asigure un flux de aer mai bun. Poate la 5000-6000 rot/min. Asa mergi tu prin Bururesti sau chiar afara?
Daca totusi pui filtrul ala, recomand sa schimbi si finala la toba. Este finala care poate sa creasca cu cca. 8 CP puterea. Este un topic facut pe tema asta...cauta. |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
l@u |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 6.057 Joined: 31 July 06 ![]() |
Eu zic sa te gandesti bine ce faci cu banii tai, dar sa stii ca Loganul nu e o masina sport asa cum si o lingura de miere nu face mare lucru pusa intr-un lighean de kkt.
![]() |
--------------------
Land Rover
Freelander
Td4, HSE
-
|
|
DomnulK |
![]()
Post
#11
|
![]() ex kAndrei Group: Members Posts: 1.403 Joined: 7 September 03 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(driverx @ 23 Nov 2006, 10:50) Bai, voi chiar credeti toate tampeniile? Va place sa va lasati dusi de toate bullshiturile placebo? Pentru ce dracu sa te complici cu filtrul ala? CHiar recent a postat aici cineva un link in care se aratau niste filtre ... "sport" testate. Trece tot prin ele. Si sincer eu TARE m-as mira sa asigure un flux de aer mai bun. Poate la 5000-6000 rot/min. Asa mergi tu prin Bururesti sau chiar afara? Daca totusi pui filtrul ala, recomand sa schimbi si finala la toba. Este finala care poate sa creasca cu cca. 8 CP puterea. Este un topic facut pe tema asta...cauta. pune si tu un link la acel link cu filtrele sport prin care trece tot si eventual un link la faza cu finala..... as vrea sa vad si eu cum cresti tu puterea la motor din finala cand traseul intre detenta si finala e gatuit ca sa treacacu nivelul de zgomot la omologare.... |
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1.6 MPI
2004 Asfalt Uscat!
|
|
klaus |
![]()
Post
#12
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
driverx se referea la un anumit topic .
Plus ca topicul de fata este despre loganul diesel. La care ar fi oarece dificultati sa gasiti detenta, in speta toba intermediara |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
liviu2004 |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.184 Joined: 21 November 05 ![]() |
Si cam unde ar fi debitmetru ala ( sau sa fie masimetru de aer ) ca eu m-am tot uitat dupa el intr-o zi si nu l-am gasit?
|
--------------------
Opel
Tigra Twintop
2005
|
|
Miker |
![]()
Post
#14
|
![]() Pimpin Group: Members Posts: 279 Joined: 11 October 05 From: Bucharest ![]() |
eu pana la urma mi-am luat un filtru GREEN cu kit de spalare si se potriveste perfect in carcasa filtrului stock este mai subtire si se da cu ulei din kit pe el inainte de montare acest filtru are avantajul ca se poate spala nu se schimba decat dupa 5-6 spalari si se simte ca motorul merge mai cursiv
|
--------------------
Laureat 1.5 dCi
Dacia Logan
2006 Laureat
- B-85-MKR
|
|
TIulian |
![]()
Post
#15
|
Metode de seducție cu cărămida.. Group: Members Posts: 197 Joined: 27 March 07 ![]() |
La diesel nu ajuta cu nimic filtrul sport / evacuare - astea ajuta doar la motoarele pe benzina (in special cele cu 4 sau 5 valve/cilindru) cu aspiratie normala sau fortata (turbo / compresor); de ce asa ? pentru ca un motor pe benzina ajunge la turatii mult mai mari decat un diesel, turatii la care debitul de aer/gaze care intra/ies in/din motor este mare, caz in care orice lucru care faciliteaza circulatia gazelor de admisie / evacuare (filtre de aer cu debit marit, evacuari cu diametru mare, fara catalizator si amortizoare de zgomot) da un plus de putere; in cazul unui logan pe benzina (mai ales 1,6 16v) se castiga ceva putere, dar numai dupa deblocarea limitarii din injectie la 5000 de ture (sau 5900 cat scrie in manual). Aceste accesorii ajuta numai la motoare care urca de la 5000rpm in sus (deci la un benzinar cu care te duci / vii de la munca nu va fi nici o diferenta), ori 1,5dCi peste 4500rpm nu il vad prea bine, deci nu vad utilitatea unui filtru sport pe diesel.. ca sa nu mai spun ca sunetul evacuarii sport pe diesel e destul de ..funny
![]() ![]() ![]() This post has been edited by TIulian: 10 Oct 2007, 12:55 |
--------------------
Dacia
1300
1816 SLR Cum să îți recucerești prietena, după ce i-ai pronunțat din greșeală numele pe râgâitură..
|
|
catala2k |
![]()
Post
#16
|
posesor de elice alb albastra... pt moment Group: Members Posts: 893 Joined: 19 July 05 From: Bucuresti ![]() |
a aparut "noua" motorizare de 85 de ponei si aia sunt standard
![]() |
--------------------
.
.
. ;)
|
|
SUPERCAR |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 624 Joined: 6 June 05 From: Constanta ![]() |
QUOTE(Miker @ 10 Oct 2007, 12:25) eu pana la urma mi-am luat un filtru GREEN cu kit de spalare si se potriveste perfect in carcasa filtrului stock este mai subtire si se da cu ulei din kit pe el inainte de montare acest filtru are avantajul ca se poate spala nu se schimba decat dupa 5-6 spalari si se simte ca motorul merge mai cursiv cat ai dat pe el si de unde l-ai cumparat? |
--------------------
Dacia
Logan
1.5 dCI Martie 2007 Euro4 - 70CP@90CP
- CT 82 PWR
|
|
Miker |
![]()
Post
#18
|
![]() Pimpin Group: Members Posts: 279 Joined: 11 October 05 From: Bucharest ![]() |
racing nick si am dat 208 lei pe filtru si 58 de lei pe kit-ul de spalare care este necesar si la prima folosire
|
--------------------
Laureat 1.5 dCi
Dacia Logan
2006 Laureat
- B-85-MKR
|
|
ady85btz |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru onorific Group: Members Posts: 3.803 Joined: 16 March 06 From: Bucuresti ![]() |
si ai sesizat vreo modificare?
|
--------------------
Kia
Cee'd ~the BEST~
1.4T 16V "The Power to Surprise"™
Ex- Dacia Logan Ambition 1.5 dCi Ex- Dacia 1310 Sport |
|
roland |
![]()
Post
#20
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
Modificare masurata, gen: inainte, mergand cu a 3-a la 2000 ture, calcata in blana, ajungeam la 5000 ture in x secunde; acuma ajung in y secunde; si facem comparatie intre x si y. Altele de genul ating suta in x secunde e mai dificil ca nu poti sa schimbi de 2 ori la fel, sa fie masuratorile identice.
In rest... placebo. |
--------------------
.
.
.
|
|
Ice_2k |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 253 Joined: 12 August 05 ![]() |
Aruncati un ochi aici. Este un dyno facut pe un Golf IV TDI 110CP stock.
Rezultate: Tura 1 (climatronic in modul ECON): 115.1 cp / 84.6 kW @ 3939 rpm Tura 2 (fara filtru de aer, Climatronic in modul ECON): Max. Power: 115.8 cp / 85.2 kW @ 3916 rpm Tura 3 (fara filtru de aer, Climatronic OFF): Max. Power: 115.7 cp / 85.1 kW @ 3909 rpm Deci chiar si fara niciun filtru, diferenta de putere este mai mult decat nesemnificativa. This post has been edited by Ice_2k: 11 Oct 2007, 13:48 |
--------------------
Dacia
Logan 1.6
2005 Ambition
- B-XX-XXX - for sale Black Audi A4 8E 2004 165CP quattro, Hofele Design
|
|
SUPERCAR |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 624 Joined: 6 June 05 From: Constanta ![]() |
daca nu ofera CP la un diesel...macar sound ofera ceva?
|
--------------------
Dacia
Logan
1.5 dCI Martie 2007 Euro4 - 70CP@90CP
- CT 82 PWR
|
|
Mihai R |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 292 Joined: 17 May 06 ![]() |
OFTOPIC 1: eu ma gandeam sa imi pun un motor de beoing cu filtru de mig ... ca poate imi inmulteste cu 10 numarul de cai, si ofera un "saund" si "filing" nemaipomenit.
ONTOPIC: fratilor ... v-ati luat diesel pt consum redus nu ca sa o faceti masina de curse. cel putin nu din logan. miker ... ai vazut ce ai patit cu cutia de viteze daca ai incercat sa scoti prea mult. ti-am vazut masina prin primavara parca sau cam asa, ai aparut brusc in retrovizoare pe la piata alba iulia si intr-adevar fuge ... un simplu filtru de aer nu iti da 5, 20 sau 100 cai. go for chip tuning! OFFTOPIC 2: eu daca mi-am schimbat led-urile din bord, cati cai imi da treaba asta ?! |
--------------------
Ford
Focus
Iunie 2008 Trend+OPTIONALE 1.6L 16v
- B xx xxx
|
|
Ice_2k |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 253 Joined: 12 August 05 ![]() |
|
--------------------
Dacia
Logan 1.6
2005 Ambition
- B-XX-XXX - for sale Black Audi A4 8E 2004 165CP quattro, Hofele Design
|
|
Miker |
![]()
Post
#25
|
![]() Pimpin Group: Members Posts: 279 Joined: 11 October 05 From: Bucharest ![]() |
e filtru special conceput pt diesel care se potriveste i ncarcasa lui si nu are legatura cu debitmetrul daca puneam un filtru de benzina avea pt ca il cenzuratam ft usor eu nu l-am luat pt performanta sau pt ceva de genul l-am luat pt k e mult mai practic decat unul normal pt ca se cumpara si kit de spalare si acest filtru se poate refolosi de minim minim 6 ori fara probleme cat despre sunet si performante sa fim seriosi singurul lucru parca nu mai merge chiar atat de gatuit motorul eu oricum schimbam filtrul de aer la 7500 km odata cu ulei si cu tot
|
--------------------
Laureat 1.5 dCi
Dacia Logan
2006 Laureat
- B-85-MKR
|
|
veterannu |
![]()
Post
#26
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 26 January 07 ![]() |
Filtru sport pt un diesel de 70 cai
![]() |
--------------------
dacia
logan mcv
2007
|
|
Ice_2k |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 253 Joined: 12 August 05 ![]() |
QUOTE(Miker @ 9 Nov 2007, 12:18) e filtru special conceput pt diesel care se potriveste i ncarcasa lui si nu are legatura cu debitmetrul daca puneam un filtru de benzina avea pt ca il cenzuratam ft usor eu nu l-am luat pt performanta sau pt ceva de genul l-am luat pt k e mult mai practic decat unul normal pt ca se cumpara si kit de spalare si acest filtru se poate refolosi de minim minim 6 ori fara probleme cat despre sunet si performante sa fim seriosi singurul lucru parca nu mai merge chiar atat de gatuit motorul eu oricum schimbam filtrul de aer la 7500 km odata cu ulei si cu tot Nu mai merge motorul atat de gatuit? ![]() |
--------------------
Dacia
Logan 1.6
2005 Ambition
- B-XX-XXX - for sale Black Audi A4 8E 2004 165CP quattro, Hofele Design
|
|
tomycta |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru Group: Members Posts: 122 Joined: 18 July 05 ![]() |
la diesel pt un surplus de putere, se merita chip tuning sincer 200-300euro se rezolva toata treaba.. se ajunge undeva +20~30% in plus in functie de ce vreti de la masina
![]() |
--------------------
Dacia
Logan 1.4
- CT-57-VTC
|
|
Ice_2k |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 253 Joined: 12 August 05 ![]() |
|
--------------------
Dacia
Logan 1.6
2005 Ambition
- B-XX-XXX - for sale Black Audi A4 8E 2004 165CP quattro, Hofele Design
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 1st May 2025 - 06:40 |