DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Filtru aer SPORT pentru 1.5dCi

Miker
post 10 Nov 2006, 12:58
Post #1


Pimpin


Group: Members
Posts: 279
Joined: 11 October 05
From: Bucharest




Are cineva idee ce filtru de aer sport merge pt un logan 1.5 dCi ? Unde-l pot gasi si cat costa sau macar numele filtrului care se potriveste.


--------------------
Laureat 1.5 dCi Dacia Logan 2006 Laureat - B-85-MKR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 10 Nov 2006, 13:20
Post #2


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Da' un filtru sport de benzinar nu crezi ca se potriveste?


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Miker
post 10 Nov 2006, 13:27
Post #3


Pimpin


Group: Members
Posts: 279
Joined: 11 October 05
From: Bucharest




klaus se potriveste dar unde le gasesc cum le zice bla bla bla . . . si am auzit ceva cum ca la diesel din cauza filtrelor sport poti sa-ti arzi nujt ce pompa de aer sunt cam // dar intreb si eu


--------------------
Laureat 1.5 dCi Dacia Logan 2006 Laureat - B-85-MKR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DomnulK
post 20 Nov 2006, 01:57
Post #4


ex kAndrei


Group: Members
Posts: 1.403
Joined: 7 September 03
From: Bucuresti




QUOTE(Miker @ 10 Nov 2006, 12:58)
Are cineva idee ce filtru de aer sport merge pt un logan 1.5 dCi  ? Unde-l pot gasi si cat costa sau macar numele filtrului care se potriveste.
*


si la ce te ajuta?


--------------------
Dacia Logan Laureate 1.6 MPI 2004
Asfalt Uscat!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mihai R
post 22 Nov 2006, 10:56
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 292
Joined: 17 May 06




cam la ce "performante" ai ajunge daca ti-ai monta unul?


--------------------
Ford Focus Iunie 2008 Trend+OPTIONALE 1.6L 16v - B xx xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gogota_69
post 22 Nov 2006, 11:29
Post #6


JUST ME


Group: Members
Posts: 437
Joined: 5 July 06




eu am inteles ca la diesel e nul montarea filtrului sport sau a unei tobe sport


--------------------
DACIA LOGAN 1.5 DCI PREFERANCE - B-51-W U D
GOGOTA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dsign
post 22 Nov 2006, 13:52
Post #7


Led Tuning Man


Group: Members
Posts: 3.498
Joined: 24 November 03
From: Bucuresti




in general, nu numai la diesel...


--------------------
D Logan 2004 Preference 1.6MPI Egee - B 48 CUP
http://youtu.be/OQ-ukXOBfI4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ice_2k
post 22 Nov 2006, 19:08
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 253
Joined: 12 August 05




QUOTE(Miker @ 10 Nov 2006, 13:27)
klaus se potriveste dar unde le gasesc cum le zice bla bla bla . . . si am auzit ceva cum ca la diesel din cauza filtrelor sport poti sa-ti arzi nujt ce pompa de aer sunt cam // dar intreb si eu
*


e vorba de debitmetru... pe care il vei strica la fiecare 2 luni daca schimbi filtrul... ca sa nu mai zic ca-l schimbi degeaba, nu te-ajuta cu nimic.


--------------------
Dacia Logan 1.6 2005 Ambition - B-XX-XXX - for sale
Black Audi A4 8E 2004 165CP quattro, Hofele Design
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 23 Nov 2006, 10:50
Post #9


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




Bai, voi chiar credeti toate tampeniile? Va place sa va lasati dusi de toate bullshiturile placebo? Pentru ce dracu sa te complici cu filtrul ala? CHiar recent a postat aici cineva un link in care se aratau niste filtre ... "sport" testate. Trece tot prin ele. Si sincer eu TARE m-as mira sa asigure un flux de aer mai bun. Poate la 5000-6000 rot/min. Asa mergi tu prin Bururesti sau chiar afara?

Daca totusi pui filtrul ala, recomand sa schimbi si finala la toba. Este finala care poate sa creasca cu cca. 8 CP puterea. Este un topic facut pe tema asta...cauta.


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
l@u
post 23 Nov 2006, 11:03
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 6.057
Joined: 31 July 06




Eu zic sa te gandesti bine ce faci cu banii tai, dar sa stii ca Loganul nu e o masina sport asa cum si o lingura de miere nu face mare lucru pusa intr-un lighean de kkt. blush.gif


--------------------
Land Rover Freelander Td4, HSE -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DomnulK
post 24 Nov 2006, 11:19
Post #11


ex kAndrei


Group: Members
Posts: 1.403
Joined: 7 September 03
From: Bucuresti




QUOTE(driverx @ 23 Nov 2006, 10:50)
Bai, voi chiar credeti toate tampeniile? Va place sa va lasati dusi de toate bullshiturile placebo? Pentru ce dracu sa te complici cu filtrul ala? CHiar recent  a postat aici cineva un link in care se aratau niste filtre ... "sport" testate. Trece tot prin ele. Si sincer eu TARE m-as mira sa asigure un flux de aer mai bun. Poate la 5000-6000 rot/min. Asa mergi tu prin Bururesti sau chiar afara?

Daca totusi pui filtrul ala, recomand sa schimbi si finala la toba. Este finala care poate sa creasca cu cca. 8 CP puterea. Este un topic facut pe tema asta...cauta.
*




pune si tu un link la acel link cu filtrele sport prin care trece tot
si eventual un link la faza cu finala.....
as vrea sa vad si eu cum cresti tu puterea la motor din finala cand traseul intre detenta si finala e gatuit ca sa treacacu nivelul de zgomot la omologare....


--------------------
Dacia Logan Laureate 1.6 MPI 2004
Asfalt Uscat!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 24 Nov 2006, 11:29
Post #12


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




driverx se referea la un anumit topic .
Plus ca topicul de fata este despre loganul diesel. La care ar fi oarece dificultati sa gasiti detenta, in speta toba intermediara


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
liviu2004
post 27 Nov 2006, 15:28
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.184
Joined: 21 November 05




Si cam unde ar fi debitmetru ala ( sau sa fie masimetru de aer ) ca eu m-am tot uitat dupa el intr-o zi si nu l-am gasit?


--------------------
Opel Tigra Twintop 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Miker
post 10 Oct 2007, 12:25
Post #14


Pimpin


Group: Members
Posts: 279
Joined: 11 October 05
From: Bucharest




eu pana la urma mi-am luat un filtru GREEN cu kit de spalare si se potriveste perfect in carcasa filtrului stock este mai subtire si se da cu ulei din kit pe el inainte de montare acest filtru are avantajul ca se poate spala nu se schimba decat dupa 5-6 spalari si se simte ca motorul merge mai cursiv


--------------------
Laureat 1.5 dCi Dacia Logan 2006 Laureat - B-85-MKR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TIulian
post 10 Oct 2007, 12:54
Post #15


Metode de seducție cu cărămida..


Group: Members
Posts: 197
Joined: 27 March 07




La diesel nu ajuta cu nimic filtrul sport / evacuare - astea ajuta doar la motoarele pe benzina (in special cele cu 4 sau 5 valve/cilindru) cu aspiratie normala sau fortata (turbo / compresor); de ce asa ? pentru ca un motor pe benzina ajunge la turatii mult mai mari decat un diesel, turatii la care debitul de aer/gaze care intra/ies in/din motor este mare, caz in care orice lucru care faciliteaza circulatia gazelor de admisie / evacuare (filtre de aer cu debit marit, evacuari cu diametru mare, fara catalizator si amortizoare de zgomot) da un plus de putere; in cazul unui logan pe benzina (mai ales 1,6 16v) se castiga ceva putere, dar numai dupa deblocarea limitarii din injectie la 5000 de ture (sau 5900 cat scrie in manual). Aceste accesorii ajuta numai la motoare care urca de la 5000rpm in sus (deci la un benzinar cu care te duci / vii de la munca nu va fi nici o diferenta), ori 1,5dCi peste 4500rpm nu il vad prea bine, deci nu vad utilitatea unui filtru sport pe diesel.. ca sa nu mai spun ca sunetul evacuarii sport pe diesel e destul de ..funny smile.gif (nu suna tocmai ..ca o benzina biggrin.gif) Miker, am vazut / auzit masina ta si pe la pescarusi, si weekendul trecut la Buzau (mai de aproape) - foarte frumos a iesit, e unul din putinele logane care arata intradevar bine; alora cu "Dacia tot Dacie ramane, orice i-ai face" le urez "sa fie la voi !" biggrin.gif

This post has been edited by TIulian: 10 Oct 2007, 12:55


--------------------
Dacia 1300 1816 SLR
Cum să îți recucerești prietena, după ce i-ai pronunțat din greșeală numele pe râgâitură..
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
catala2k
post 10 Oct 2007, 13:02
Post #16


posesor de elice alb albastra... pt moment


Group: Members
Posts: 893
Joined: 19 July 05
From: Bucuresti




a aparut "noua" motorizare de 85 de ponei si aia sunt standard smile.gif


--------------------
. . .
;)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SUPERCAR
post 10 Oct 2007, 21:37
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 624
Joined: 6 June 05
From: Constanta




QUOTE(Miker @ 10 Oct 2007, 12:25)
eu pana la urma mi-am luat un filtru GREEN cu kit de spalare si se potriveste perfect in carcasa filtrului stock este mai subtire si se da cu ulei din kit pe el inainte de montare acest filtru are avantajul ca se poate spala nu se schimba decat dupa 5-6 spalari si se simte ca motorul merge mai cursiv
*


cat ai dat pe el si de unde l-ai cumparat?


--------------------
Dacia Logan 1.5 dCI Martie 2007 Euro4 - 70CP@90CP - CT 82 PWR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Miker
post 11 Oct 2007, 11:01
Post #18


Pimpin


Group: Members
Posts: 279
Joined: 11 October 05
From: Bucharest




racing nick si am dat 208 lei pe filtru si 58 de lei pe kit-ul de spalare care este necesar si la prima folosire


--------------------
Laureat 1.5 dCi Dacia Logan 2006 Laureat - B-85-MKR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ady85btz
post 11 Oct 2007, 12:02
Post #19


Membru onorific


Group: Members
Posts: 3.803
Joined: 16 March 06
From: Bucuresti




si ai sesizat vreo modificare?


--------------------
Kia Cee'd ~the BEST~ 1.4T 16V
"The Power to Surprise"™
Ex- Dacia Logan Ambition 1.5 dCi
Ex- Dacia 1310 Sport
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
roland
post 11 Oct 2007, 12:38
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.704
Joined: 18 November 04




Modificare masurata, gen: inainte, mergand cu a 3-a la 2000 ture, calcata in blana, ajungeam la 5000 ture in x secunde; acuma ajung in y secunde; si facem comparatie intre x si y. Altele de genul ating suta in x secunde e mai dificil ca nu poti sa schimbi de 2 ori la fel, sa fie masuratorile identice.
In rest... placebo.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ice_2k
post 11 Oct 2007, 13:46
Post #21


Membru autentic


Group: Members
Posts: 253
Joined: 12 August 05




Aruncati un ochi aici. Este un dyno facut pe un Golf IV TDI 110CP stock.
Rezultate:

Tura 1 (climatronic in modul ECON): 115.1 cp / 84.6 kW @ 3939 rpm
Tura 2 (fara filtru de aer, Climatronic in modul ECON): Max. Power: 115.8 cp / 85.2 kW @ 3916 rpm
Tura 3 (fara filtru de aer, Climatronic OFF): Max. Power: 115.7 cp / 85.1 kW @ 3909 rpm

Deci chiar si fara niciun filtru, diferenta de putere este mai mult decat nesemnificativa.

This post has been edited by Ice_2k: 11 Oct 2007, 13:48


--------------------
Dacia Logan 1.6 2005 Ambition - B-XX-XXX - for sale
Black Audi A4 8E 2004 165CP quattro, Hofele Design
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SUPERCAR
post 11 Oct 2007, 20:01
Post #22


Membru autentic


Group: Members
Posts: 624
Joined: 6 June 05
From: Constanta




daca nu ofera CP la un diesel...macar sound ofera ceva?


--------------------
Dacia Logan 1.5 dCI Martie 2007 Euro4 - 70CP@90CP - CT 82 PWR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mihai R
post 11 Oct 2007, 20:37
Post #23


Membru autentic


Group: Members
Posts: 292
Joined: 17 May 06




OFTOPIC 1: eu ma gandeam sa imi pun un motor de beoing cu filtru de mig ... ca poate imi inmulteste cu 10 numarul de cai, si ofera un "saund" si "filing" nemaipomenit.

ONTOPIC: fratilor ... v-ati luat diesel pt consum redus nu ca sa o faceti masina de curse. cel putin nu din logan. miker ... ai vazut ce ai patit cu cutia de viteze daca ai incercat sa scoti prea mult. ti-am vazut masina prin primavara parca sau cam asa, ai aparut brusc in retrovizoare pe la piata alba iulia si intr-adevar fuge ...

un simplu filtru de aer nu iti da 5, 20 sau 100 cai. go for chip tuning!

OFFTOPIC 2: eu daca mi-am schimbat led-urile din bord, cati cai imi da treaba asta ?!



--------------------
Ford Focus Iunie 2008 Trend+OPTIONALE 1.6L 16v - B xx xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ice_2k
post 8 Nov 2007, 21:41
Post #24


Membru autentic


Group: Members
Posts: 253
Joined: 12 August 05




QUOTE(SUPERCAR @ 11 Oct 2007, 20:01)
daca nu ofera CP la un diesel...macar sound ofera ceva?
*


Slabe sanse... dar pe de alta parte creste f tare riscul de a strica debitmetrul smile.gif


--------------------
Dacia Logan 1.6 2005 Ambition - B-XX-XXX - for sale
Black Audi A4 8E 2004 165CP quattro, Hofele Design
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Miker
post 9 Nov 2007, 12:18
Post #25


Pimpin


Group: Members
Posts: 279
Joined: 11 October 05
From: Bucharest




e filtru special conceput pt diesel care se potriveste i ncarcasa lui si nu are legatura cu debitmetrul daca puneam un filtru de benzina avea pt ca il cenzuratam ft usor eu nu l-am luat pt performanta sau pt ceva de genul l-am luat pt k e mult mai practic decat unul normal pt ca se cumpara si kit de spalare si acest filtru se poate refolosi de minim minim 6 ori fara probleme cat despre sunet si performante sa fim seriosi singurul lucru parca nu mai merge chiar atat de gatuit motorul eu oricum schimbam filtrul de aer la 7500 km odata cu ulei si cu tot


--------------------
Laureat 1.5 dCi Dacia Logan 2006 Laureat - B-85-MKR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
veterannu
post 13 Nov 2007, 17:51
Post #26


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 26 January 07




Filtru sport pt un diesel de 70 cai laugh.gif


--------------------
dacia logan mcv 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ice_2k
post 15 Nov 2007, 18:02
Post #27


Membru autentic


Group: Members
Posts: 253
Joined: 12 August 05




QUOTE(Miker @ 9 Nov 2007, 12:18)
e filtru special conceput pt diesel care se potriveste i ncarcasa lui si nu are legatura cu debitmetrul daca puneam un filtru de benzina avea pt ca il cenzuratam ft usor eu nu l-am luat pt performanta sau pt ceva de genul l-am luat pt k e mult mai practic decat unul normal pt ca se cumpara si kit de spalare si acest filtru se poate refolosi de minim minim 6 ori fara probleme cat despre sunet si performante sa fim seriosi singurul lucru parca nu mai merge chiar atat de gatuit motorul eu oricum schimbam filtrul de aer la 7500 km odata cu ulei si cu tot
*


Nu mai merge motorul atat de gatuit? smile.gif Sa-nteleg ca nu te-ai uitat peste fisele dyno de mai sus. Cat despre debitmetru, normal ca se vorbea de filtru "special pentru diesel", dar este "special pt diesel" in sensul ca e facut ca sa ia banii celor care cred ca are vreun rol pozitiv cat de mic.


--------------------
Dacia Logan 1.6 2005 Ambition - B-XX-XXX - for sale
Black Audi A4 8E 2004 165CP quattro, Hofele Design
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tomycta
post 16 Nov 2007, 03:28
Post #28


Membru


Group: Members
Posts: 122
Joined: 18 July 05




la diesel pt un surplus de putere, se merita chip tuning sincer 200-300euro se rezolva toata treaba.. se ajunge undeva +20~30% in plus in functie de ce vreti de la masina smile.gif


--------------------
Dacia Logan 1.4 - CT-57-VTC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ice_2k
post 16 Nov 2007, 10:43
Post #29


Membru autentic


Group: Members
Posts: 253
Joined: 12 August 05




QUOTE(tomycta @ 16 Nov 2007, 03:28)
la diesel pt un surplus de putere, se merita chip tuning
*


De fapt la motoare turbo, nu neaparat la diesel smile.gif


--------------------
Dacia Logan 1.6 2005 Ambition - B-XX-XXX - for sale
Black Audi A4 8E 2004 165CP quattro, Hofele Design
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 1st May 2025 - 06:40
Forum Renault