Fum alb la pornirea motorului, numai la pornirea motorului
![]() ![]() ![]() |
Fum alb la pornirea motorului, numai la pornirea motorului
chaser.ro |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 28 July 06 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310
1983
- MS07NRA
|
|||
Merced |
![]()
Post
#2
|
![]() No fear. No limit. No equal. Group: Members Posts: 8.278 Joined: 24 June 07 ![]() |
Ii dai tu probabil sprituri la pornire si o ineci putin.
|
--------------------
Ford
Ka
2012 1.2 benzina 69 cai Titanium it's a kind of peace.
|
|
brandy_tdi |
![]()
Post
#3
|
![]() Aerial Member Group: Members Posts: 749 Joined: 22 October 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(chaser.ro @ 2 Aug 2007, 21:33) Salut . Am o intrebare : din ce cauza la pornirea motorului (dupa ce se raceste ) iese fum alb cateva secunde 2-3 nu mai mult .....dupa ce s-a incalzit motorul nu mai scoate fum ori de cate ori l-as mai porni ?!??!?! Pentru ca: -fum alb=trage mult aer -fum negru=consuma benzina -fum albastru=motoru` e praf Concluzie: regleaza-i calumea amestecu` de carburant...ca iti ia cam mult aer. |
--------------------
Renault
Megane
2
|
|
thedragon |
![]()
Post
#4
|
![]() Sange de modovean aka GALATI Group: Members Posts: 583 Joined: 4 February 07 ![]() |
"fum negru= consuma benzina" da motoru ce vrei sa consume!?apa? si inca ceva daca scoate fum albastru nu trebuie sa fie varza motoru ci sunt varza segmentii lui si segmentii costa vreo 70 roni si cam 150 cu tot cu montat
![]() This post has been edited by thedragon: 3 Aug 2007, 18:20 |
--------------------
dacia
1310
1989
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#5
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Bei...
Fum alb = amestec sărac, sau intră apă în camera de ardere - garnitura de chiulasă arsă Fum negru = amestec bogat Fum albastru = consumă ulei Dacă scoate fum doar la pornire, și nu scade nivelul apei din vasul de expansiune, nu cred că e cazul să îți faci probleme... |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
thedragon |
![]()
Post
#6
|
![]() Sange de modovean aka GALATI Group: Members Posts: 583 Joined: 4 February 07 ![]() |
domnul capitan ! si mie imi scoate fum negru la turatii mari ! cum reglez amestecu ? din carburator ? daca da cum rotesc cuiu ala ? dreapta sau stanga ?
|
--------------------
dacia
1310
1989
|
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#7
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
intrebare: eu stiu sa reglez amestecul de aer(de la jigleru de la carburator).
logic ar fi : daca ii dau aer mai mult are cu ce sa intretina arderea benzinei daca e aer la limita, nu ar trebui sa fie nici fum alb nici negru. daca ar trage aer putin ar da rateuri. este corect? de la jigler reglez doar nivelul de aer dinc ate am inteles, dar de unde reglez cata benzina sa ajunga? cand consuma mai putin? cand are mult aer, mediu sau putin? cand relantiul este mai mare? ce rol are reglarea avansului? This post has been edited by cristitranca: 3 Aug 2007, 20:20 |
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
$$ilvviu |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.882 Joined: 6 January 07 From: Roman/NT ![]() |
Benzina n-ai de unde sa reglezi, carburatorul are niste jiclere calibrate.
Aerul il reglezi din surubul de aer, normal. Ala cu arculet. Daca are aer prea mult sau prea putin va scade turatia la ralanti, motorul va functiona anormal. Daca are aer prea mult amestecul este sarac, va consuma mai putin, fumul alb. Daca aerul este prea putin, amestecul este bogat, consuma mai mult, fum negru. Avansul determina momentul in care da scanteia, de asemeni fff important. Il poti regla si dupa ureche, la fel sa ai turatia maxima la ralanti. Dupa toate astea dai ralantiul din surubul de ralanti pe la 900 rot/min. This post has been edited by $$ilvviu: 3 Aug 2007, 20:31 |
--------------------
Renault
Laguna
Initiale 2002
- NT-97-SLR Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX |
|
EUROPE_ |
![]()
Post
#9
|
![]() membru reactiv Group: Members Posts: 1.557 Joined: 2 March 06 From: Craiova ![]() |
Hai ca l-ati cam zapacit pe initiator cu fumul alb, unii zic ca de la amestecul sarac, atii ca are garnitura de chiulasa fisurata.
@chaser.ro, esti sigur ca nu e cumva fum albastru? Eu zic sa pui pe altcineva sa porneasca motorul iar tu sa te uiti mai bine la culoare fumului. Fumul alb mai poate fi si de la avans prea mic. |
--------------------
Renault
Fluence
2010 1.6 16v Evo Life Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#10
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
|
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
thedragon |
![]()
Post
#11
|
![]() Sange de modovean aka GALATI Group: Members Posts: 583 Joined: 4 February 07 ![]() |
Da Sa Traiti ! am Inteles ! Domnu`...
![]() ![]() This post has been edited by thedragon: 3 Aug 2007, 21:54 |
--------------------
dacia
1310
1989
|
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#12
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
creste turatia la relanti daca avansu e reglat spre pozitia buna?(cand am mutat aiura dadea sa se inecte, senzatia ca se opreste)
|
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#13
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Poate aveți răbdare să citiți
![]() http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=37293&hl= http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=38434&hl= http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...lare+carburator http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...lare+carburator http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=19743&hl= http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=60615&hl= |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
thedragon |
![]()
Post
#14
|
![]() Sange de modovean aka GALATI Group: Members Posts: 583 Joined: 4 February 07 ![]() |
Gata ! Va Multumesc ! cel mai bine ma duc la un mecanic sa mil regleze sau la un `mos caisa ` ca eu nu prea am incredere in mana mea !
![]() |
--------------------
dacia
1310
1989
|
|
Ovidiu Comănescu |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 393 Joined: 26 September 06 From: Ploiesti ![]() |
Salutari, surubul cu arc este surub de amestec de mers in gol la ralanti, nu scade sau nu mareste consumul la mers in sarcina, daca scoate fum negru este nivelul mare in cnc, se afuma si bujiile sa mai discutat, daca scoate fum albastru pe tot parcursul functionarii motorului a inceput sa ciupeasca si din ulei, daca scoate fum albastru numai la pornire sa prelins ulei pe langa coada supapei si ghid in cilindru, daca scoate "fum" alb numai la pornire este condens, persista pana se incalzeste evacuarea(se mai manifesta si cand este umiditate mare in aer, dupa ce ploua de ex.)
|
--------------------
Dacia
1300
1977
- PH07DEH
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#16
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Si nu numai atit, chiar daca tu ai scris acolo corect, mai spun o data pentru "stiutori":
NU E SURUB DE AER, e surub de AMESTEC, pentru ca pe linga el trece AMESTEC!. Surub de aer ii spun "nea caisa" aia "ca asa stiu ei din mosi stramosi". Exista si carburatoare cu trasee separate de aer, dar NU LA CARFIL! Fum alb la pornire: diminetile deja sint reci, condens se poate forma, coroborat si cu un avans mic .. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#17
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
N-ai ce regla, si lasa-l pe mos sulache, ca maine moare si tu ramai tot asa, fa-le singur , chiar de gresesti.Mai citeste odata ce spune Ovidiu(si Liviu), mai intreaba, si asa... Daca ai 1400 ,schimba-i semeringurile de la supape ,de-i 1300 inpaca-te cu ideea si lasa asa pana umbli la motor.Cu ce te deranjeaza ,e doar la pornire.
Consumul se regleaza din jiglere(jicloare),si nivelul din camera. Attached thumbnail(s) S1030117.JPG ( Size: 101.68k ) Number of downloads: 966 |
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 29th May 2025 - 08:21 |