Garnitura de chiuloasa, Cum iti dai seama ca este arsa?
![]() ![]() ![]() |
Garnitura de chiuloasa, Cum iti dai seama ca este arsa?
Luca_Stanciu |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 37 Joined: 22 February 05 ![]() |
|
||
--------------------
Logan
1,4 MPI
2006 Laureat Polonia
- DB-98-RAL
|
|||
bog_cip |
![]()
Post
#2
|
membru Group: Members Posts: 215 Joined: 16 July 04 From: Brasov ![]() |
In borcan iti scade antigelul ?
Uleiul cum arata este la fel ? Chestia ca iti curge ceva pe la toba nu e relevant poate sa fie din condens, iar temperatura geselor de artede pe evacuare este destul de mare asa ca ai sanse sa se evapore .... apa , antigelul Pe la chiuloasa iti curge ulei ?(e unul din simtome)... |
--------------------
Toyota
corola sedan
2008
- -----
|
|
Luca_Stanciu |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 37 Joined: 22 February 05 ![]() |
Cat am tinut-o pornita (ca nu am mai mers cu ea de teama sa nu stric ceva si ami rau) nu a crescut nici nu a scazut nivelul in borcan, uleiul era la fel nu crestea nu scadea nu am vazut ulei nici pe la chiuloasa. Este diferenta, oare, in mers sau pornit stationar? Cati mecanici am intrebat mi-au spus ca este arsa garnitura sau este "ciupita" pe undeva.
Nu stiu ce sa zic si de condens .... a stat pornita multicel si cand o acceleram tot arunca. |
--------------------
Logan
1,4 MPI
2006 Laureat Polonia
- DB-98-RAL
|
|
fnp |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 446 Joined: 5 November 03 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Luca_Stanciu @ 23 Mar 2005, 10:38) Curge ulei la imbinarea dintre chiulasa si blocul motor (nu mult, "transpira"); motorul se incinge brusc in mers si nu mai baga caldura pe climatizare; antigelul din vasul de expansiune devine murdar (tulbure) si pute a ulei. Nu e obligatoriu sa aiba toate aceste simptome. Atentie la inlocuire garnitura: trebuie verificata chiulasa dupa ce este data jos de pe masina (planata daca este nevoie). Dupa inlocuire la circa 5-600 km se mai strange o data chiulasa altfel se arde iar garnitura. |
--------------------
Dacia Logan
MCV 1.5 DCI 70CP
2007 Laureate + ABS
- B
|
|
Luca_Stanciu |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 37 Joined: 22 February 05 ![]() |
Este bizar ca baga si caldura (furtunele sunt "incinse" asa cum erau si inainte).
O duc la un mecanic sa o schimbe ca nu am mai schimbat si oricum vreau sa o pun la punct de la A la Z dar tre sa o duc tractata fro 30 Km |
--------------------
Logan
1,4 MPI
2006 Laureat Polonia
- DB-98-RAL
|
|
Cib |
![]()
Post
#6
|
![]() fost posesor de Solenza Group: Members Posts: 493 Joined: 27 July 04 From: Iasi ![]() |
nu are nimic frate. Mergi cu ea fara probleme. Nu cred ca a ajuns sa arda garnitura. Oricum ideea e sa o urmaresti si daa mai prezinta si altceva, atunci mai vb.
Chestia cu antigel pe teava de esapament e cel mai putin probabila. Ideea e ca garnitura daca se arde la imbinarea dintre cilindru (unde ai si un inel de etansare) in asa hal incat sa-ti intre antigelul in camera de ardere inseamna ca din restul garniturii nu a mai ramas nimic... Si e extrem de putin probabil sa se fi intamplat asa ceva... Ca e dulce nu inseamna ca e antigel. E doar condens Cel cu planarea chiulasei nu mai fii asa prapastios. O verificare nu-i strica, dar de la o garnitura de schimbat pana la planare e cale lunga. Nu mai bagati prostii in capul omului ca de dat cu parerea din auzite e usor, omul le ia de bune, da peste un mecanic avid de bani si il pacaleste. Macar sa il ajutam nu sa-l incurcam mai mult. This post has been edited by Cib: 23 Mar 2005, 10:36 |
--------------------
Nissan Almera Tekna
Oltcit 12TRS
2005
- B-43-ZGO, SV-02-SST Solenza... O masina buna! Pacat ca e facuta de romani.
nu ma cert cu nimeni, doar contrazic oamenii care spun tampenii |
|
Luca_Stanciu |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 37 Joined: 22 February 05 ![]() |
Mercic frumos Cib, dar sti cum este ..."Daca se intampla ceva?"
![]() ![]() Masina asta m-a stresat de cand am luat-o nu cred ca am mers cu ea o saptamana fara sa pateasca ceva si si-au bagat prea multi nasul in ea, am ajuns la concluzia: "UNUL SI BUN". Azi o duc sa o faca si va anunt daca era arsa sau nu. Din cate am citit , eu personal, cred ca nu este arsa. |
--------------------
Logan
1,4 MPI
2006 Laureat Polonia
- DB-98-RAL
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#8
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
QUOTE(fnp @ 23 Mar 2005, 09:50) Curge ulei la imbinarea dintre chiulasa si blocul motor (nu mult, "transpira"); motorul se incinge brusc in mers si nu mai baga caldura pe climatizare; antigelul din vasul de expansiune devine murdar (tulbure) si pute a ulei. Nu e obligatoriu sa aiba toate aceste simptome. . hmm sa stii ca nu e chiar asa poate sa curga ulei si daca nu este stransa la cuplu sau inegal,caldura poate sa nu mearga din 100 de motive,antigelul poate fi murdar daca a fost schimbat de curand si nu s-a pus apa distilata, se poate aduna in cursul timplui mizerii mi-e cu 2 prezoane car nu strangeau la chiuloasa nu s-a ars!! |
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
TheSaiLor |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 367 Joined: 6 April 04 From: Constanta ![]() |
In 5 minute nu se arde nici o garnitura de chiuloasa!!!! Daca nu iti creste temperatura la apa peste limitele normale nu e nici o problema. Iar ce ti-a zis mecanicu ala ca e antigel pe esapament e cea mai mare tampenie. Nici daca se arde inelul de metal si intra antigel in cilindri nu ajunge la evacuare in stare lichida.
|
--------------------
Audi A4 1.9 TDI
Clio 1.5 dCi
- CT - 0123
|
|
Luca_Stanciu |
![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 37 Joined: 22 February 05 ![]() |
Am dus-o ieri la mecanic sa mi-o faca de la A la Z de la motor pana la tablarie, mai avea fro 2 masini de facut si nu a avut timp sa se uite la ea , sunt si eu curios sa vad daca a fost arsa.
Din toate sintomele sigura chesti care era chestia cu aruncatul pe toba...arunca cam mult .... asta m-a pus pe ganduri. |
--------------------
Logan
1,4 MPI
2006 Laureat Polonia
- DB-98-RAL
|
|
Luca_Stanciu |
![]()
Post
#11
|
Membru incepator Group: Members Posts: 37 Joined: 22 February 05 ![]() |
Multumesc mult tuturor pentru ajutor.
Cib tu ai avut dreptate, nu a fost arsa, ce arunca pe toba era condens. Mi-a mai strans putin chiuloasa si totul este OK asa ca am ramas si cu garnitura de chiuloasa si cu 5 litri ulei Valvoline si filtru ![]() |
--------------------
Logan
1,4 MPI
2006 Laureat Polonia
- DB-98-RAL
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 3rd May 2025 - 08:13 |