HELP Me, Porneste greu cand e motorul fierbinte
![]() ![]() ![]() |
HELP Me, Porneste greu cand e motorul fierbinte
burtik4u |
![]() ![]()
Post
#1
|
||
![]() membru cu valoare Group: Members Posts: 542 Joined: 3 July 08 From: Piatra Neamt ![]() |
|
||
--------------------
OPEL
Opel VECTRA B
1996
- NT 90 BRT
|
|||
apollo |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.881 Joined: 20 August 05 From: Focsani ![]() |
destul de simplu...APRINDEREA
verifica platforma de la platina.eu am patit sa aibe joc cat era rece, de la vibratii de mai rotea acea chestie in care intra platina mobila si cand se incalzea, acel cui ramanea intepenit. Sau verifica bobina, e posibil ca atunci cand mergi mai mult si se incalzeste si motorul sa nu mai dea scanteia cum trebuie. |
--------------------
Ex - Dacia
Nova GT 1.6 L
1997
- VN - ?? - ???
|
|
gti98 |
![]()
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 700 Joined: 12 November 05 ![]() |
Din modesta mea experienta, as indrazni sa-ti sugerez sa verifici solenoidul electromotorului (mai ai ecranul acela intre galerie si electromotor?).
Daca impinsa porneste usor, restul (aprindere, carburatie) e OK. Incalzirea solenoidului afecteaza fie izolatia (scurcircuit intre spire) fie intrerupe una din bobine (exista acolo2 bobine: una "de curent", legata cu iesirea din contactul care alimenteaza demarorul, si care are rolul de a "arunca" energic plungerul, si care isi incheie misiunea la inchiderea acelui contact, si inca una "de tensiune", cu capatul la masa, care mentine plungerul atras, dupa ce s-a facut contactul de alimentare de mai sus, pana iti porneste motorul) Probabil cea "de curent" se intrerupe la cald; forta de actionare a acelui contactor e slaba, contactul e imperfect, electromotorul se invarte incet. Nu-l lasa asa ca se distrug elementele contactorului de forta. Spor la reparatie! |
--------------------
Dacia Nova GTI
GTI 98
- IS 57 ENB
|
|
burtik4u |
![]()
Post
#4
|
![]() membru cu valoare Group: Members Posts: 542 Joined: 3 July 08 From: Piatra Neamt ![]() |
gti98 ...mc de ajutor.. dar am schimbat si electromotorul, si la fel face.. si electromotorul meu l'am pus pe alta masina merge prea bine.. eu zic ca ar fi undeva unde fura curent dar nu pot sa imi dau seama unde, deoarece impinsa porneste foarte usor, am zis, am schimbat si bobina, si electromotorul, si bateria... alea ale mele le'am pus pe alta masina merg foarte bine.. dar la mine ..NU :-s mai cer lamuriri
![]() |
--------------------
OPEL
Opel VECTRA B
1996
- NT 90 BRT
|
|
os |
![]()
Post
#5
|
![]() Dictator. Comunist. Arbitrar. Pe scurt: rau. Group: Moderatori Posts: 1.528 Joined: 29 April 04 ![]() |
Nu mai folosi limbaj tip IRC, ai 10% avertisment pentru asta.
La intrebare: daca piesele sunt in regula (baterie, demaror) o cauza poate sa fie montarea gresita a demarorului (dezaxat, deplasat) sau coroana dintata de pe volanta deformata (n-am auzit niciodata sa se intimple asa ceva, dar de ce nu). Pot aparea in acest caz eforturi mari in angrenare, care dau simptome de baterie descarcata in timp ce demarorul e actionat (motorul se roteste greoi, tensiunea in instalatie scade). |
--------------------
.
.
. Muschii mei minte nu are.
Cip-Cirip! Cip-Cirip! Cip-Cirip! |
|
anndi |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 932 Joined: 13 December 04 From: Timisoara ![]() |
Ai slabite contactele de la bornele cablului gro sde + ce merge de la baterie spre electromotor. Daca nu sunt alea verifica cablul acela gros. Mai e posibil sa ai o problema cu contactul si sa fie de acolo problema. Incearca sa pornesti cu surubelnita direct pe electromotor. Daca se comporta la fel inseamna ca ai contacte imperfecte sau cablu rupt partial.
|
--------------------
Renault
Megane GT220
GrandTour 2014
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 11th May 2025 - 04:35 |