Husa baterie auto termoizolanta
![]() ![]() ![]() |
Husa baterie auto termoizolanta
crystygye |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 392 Joined: 14 August 06 From: Bucuresti ![]() |
Attached thumbnail(s) 1.jpg ( Size: 22.12k ) Number of downloads: 135 2.jpg ( Size: 67.63k ) Number of downloads: 136 |
||
--------------------
Ford
Fiesta
2007 facelift 1.3 benzina, 51kw, jh1 https://portalultautv.net
|
|||
maho |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.217 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
1. Nici o izolatie nu produce caldura, deci in cel mult cateva ore de stat in ger temperatura sub izolatie va fi mica, cam ca cea de afara.
2. Daca: a) chiar mergi rar, ![]() atunci o bagi in casa, la caldura. Nu suna bine, nu-i modern, da' asta e realitatea, bateriile se descarca repede in ger. Nu exista emanatii decat atunci cand o incarci pe redresor si scoti dopurile. This post has been edited by maho: 25 Jan 2020, 16:28 |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
Victorine |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.001 Joined: 20 April 05 From: Timișoara ![]() |
In plus exista huse VW dedicate de diferite marimi, noi, pe OLX. Am luat eu 2 si cred ca si Ironick. Pentru 25 de lei, plus transport, chiar nu merita sa bricolezi.
|
--------------------
Toyota
Auris Touring Sports HSD
2014
|
|
crystygye |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 392 Joined: 14 August 06 From: Bucuresti ![]() |
Am gasit husa la 25lei + 25 lei transport pe olx. Am trimis un mesaj sa vad daca e disponibila si daca se potriveste (cred ca lipseste 1cm la inaltime).
Daca nu, va trebui sa fac bricolaj. |
--------------------
Ford
Fiesta
2007 facelift 1.3 benzina, 51kw, jh1 https://portalultautv.net
|
|
Agrig |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.056 Joined: 13 February 04 From: Jimbolia/Timisoara mai rar. ![]() |
QUOTE(maho @ 25 Jan 2020, 16:27) Eu zic ca cel mai mult se descaraca pe caldura... la fel zic si fabricantii de baterii. Curentul debitat, da este mai mic la bateria rece insa`si revine el dupa citeva ture de demaror. Daca e diesel nimic nu`i mai util decit un incalzitor de motorina sau si mai bine, filtru. |
--------------------
Renault
Megane IV 1,33Tce
2021 Life "Proștii se înmulțesc cînd cei înțelepți aleg să tacă"
Nelson Mandela |
|
maho |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.217 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
In perioada asta e mai probabila (sau mai corect: posibila, ca nici iarna nu mai e ce-a fost) varianta cu gerul, de-aia am vazut p-aici destui posesori de plastice fie impingand (fara succes, se vede ca n-au avut dacii la viata lor
![]() |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
Agrig |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.056 Joined: 13 February 04 From: Jimbolia/Timisoara mai rar. ![]() |
Aia`i gata ea bateria, nu mai are destula energie sa se incalzeasca sa se reactiveze, este ceva de genul:
ori din prima ori "la cravata" ! Aveam sub monitorizare baterii care ajungeau sa stea pe la 3-4C, cind cadea tensiunea si intrau in functiune prima data porneau cu tensiune de ziceam ca`s descarcate, dupa 15-20 de minute deja urcau la normal. Erau curenti de genul 30-50Adc trasi din baterii de 150-300Ah. |
--------------------
Renault
Megane IV 1,33Tce
2021 Life "Proștii se înmulțesc cînd cei înțelepți aleg să tacă"
Nelson Mandela |
|
YRX |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.045 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Eu folosesc de ceva ani o husa home made dintr-un astfel de material, mai exact folie izolatoare aluminizata de pus sub sacul de dormit in cort, aia care se ruleaza sul. Am mesterit-o eu, inclusiv partea de sus a bateriei, lasand bornele libere.
Avantajele unei huse sunt reale, mai ales vara cand bateria ramane la o temperatura mult mai scazuta, nu se mai incinge de la motor. |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#9
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.355 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
avantajele sunt doar vaea, iarna impiedica baeria sa s eincalzeasca ceea ce e rau, ca nu s eincarca sub 0 grade temperatura electrolit
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
dizzy |
![]()
Post
#10
|
![]() Work smart not hard! Group: Members Posts: 5.067 Joined: 11 February 04 ![]() |
Intretinerea bacteriei e cu dans.
Cam toti producatorii pun baterii din ce in ce mai mici. Sa fie mici, sa fie ieftine, sa cantareasca putin. De-aia crapa la 2-3-4 ani. Husa termoizolanta o ajuta mai ales daca mergi cu ea zilnic, se incalzeste si cedeaza mai greu caldura. Poti sa iti iei si niste cabluri de pornire facute cu simt de rapundere, nu din alea cu 3 lite prin izolatia de 5cm grosime. Poti sa iti mai iei un acumulator suplimentare ajutator de pornire- se numeste popular robot de pornire |
--------------------
Whirpool
ex Dacia Logan
2005
- B zzz SXX Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds. |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 5th May 2025 - 09:30 |