DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Incarca prea mult, Alternatorul incarca prea mult

vlahul_2004
post 16 Oct 2009, 10:33
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 43
Joined: 28 October 08




Salut,
Am avut o problema la cardul motor si a trebuit dat jos motorul. Dupa ce a fost repus la loc alternatorul incarca prea mult, trece pe partea rosie indicatorul de incarcare de la bord. De aceea merg cu consumatori frecvent, insa acesta nu este o rezolvare. Am releu electronic. Nu sunt electrician si nu stiu cum trebuie sa fie legate firele la releu, dar am vazut 1 sau 2 fire in suspensie. Ma poate ajuta cineva? Nu sa o repar singur, ci sa stiu care e treaba. Lipseste o masa ceva...
Multumesc.


--------------------
Dacia Nova 1996
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 16 Oct 2009, 23:38
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.156
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




in primul rind masoara pe baterie cu un aparat de masura , cu ajutorul lui poti depista si defectul , in principiu verifica la alternator sa ai bine strinse firele si cablurile mai groase, mai verifica si tresa de masa intre alternator si caroserie (nu stiu unde vine legata la masina ta)


--------------------
LOGAN LAUREATE 1,6 GPL 2009 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vlahul_2004
post 17 Oct 2009, 16:22
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 43
Joined: 28 October 08




Asa am sa fac, multumesc.
Eu ma gandeam la faptul ca dupa de a fost pus motorul inapoi, cureaua alternatorului sa fie prea intinsa, iar anteror reglajul sa fi fost facut cu cureaua mai slab intinsa.


--------------------
Dacia Nova 1996
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 18 Oct 2009, 00:17
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.156
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




nu are treba , cureaua cu asta ca e intinsa sau nu ,
ca daca nu e intinsa si scirtiie se uzeaza si in plus nu incarca bine cind sint consumatori

releele de incarcare nu prea au reglaje , poate daca nu a fost modificat alternatorul , si a fost montat unul separat , ala original este pe alternator (incorporat si nu are reglaje) el trebuie sa bage in jur de 14V

This post has been edited by bygy007: 18 Oct 2009, 00:19


--------------------
LOGAN LAUREATE 1,6 GPL 2009 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
burtik4u
post 19 Oct 2009, 12:22
Post #5


membru cu valoare


Group: Members
Posts: 542
Joined: 3 July 08
From: Piatra Neamt




e posibil sa fi atins cumva vreun fir pe acolo, sau sa fi pus vreun fir rau cand ai pus alternatorul la loc.... si sa se fi ars releul, si iti baga curentul maxim.. daca zici ca nu ai mai umblat la partea electrica, mai bine mergi cu masina la cineva sau chemi pe cineva care se pricepe mai bine ca sa vada problema, asa nu te prea putem ajuta de la "distanta" fara sa vedem..

ca asa am patit la un tico.. "de ce se ardea siguranta si releul"
un "expert" pusese un fier de la un far peste furele de la becul de semnalizare si facea scurt... am dat o gramada jos pana mi-am dat seama care era problema.. deci, fara sa vezi nu e asa simplu biggrin.gif


--------------------
OPEL Opel VECTRA B 1996 - NT 90 BRT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
apollo
post 20 Oct 2009, 09:00
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.881
Joined: 20 August 05
From: Focsani




Ca tot e vorba de alternatoare , relee si incarcare.
Am si eu o problema.
Cu ceva timp in urma s-a stricat acel releu de incarcare incorporat.
Am vorbit cu cineva si mi-a zis sa pun releu cu fir de referinta.Am montat acel releu si nu aveam incarcarea buna.Ba incarca prea putin , ba prea mult.

Acum am pus un releu fara fir de referinta.Incarca bine, dar problema e ca atunci cand nu am consumatori si turez masina imi joaca acele de la benzina si ulei.Dacaprind farurile si turez putin imi fileaza luminile din bord,farurile,pozitia.

Am schimbat stator-rotor cu un alt alternator,am schimbat grupul de diode si periile, am verificat bobinele si totul e bine.nu inteleg de unde apare acel filaj.

Sa mentionez ca am schimbat vreo 7 relee pana am dat de unul bun.


--------------------
Ex - Dacia Nova GT 1.6 L 1997 - VN - ?? - ???
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Janel
post 21 Oct 2009, 13:31
Post #7


;))


Group: Members
Posts: 130
Joined: 15 May 08




Asa face si la mine.E din releu.O sa pun unu' mecanic ca zici ca e instalatie de brad 04.gif


--------------------
Dacia Nova GT GPL '98 - AG 04 KJL
Merge cu gaz, deci e aragaz!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
burtik4u
post 21 Oct 2009, 14:06
Post #8


membru cu valoare


Group: Members
Posts: 542
Joined: 3 July 08
From: Piatra Neamt




si la mine face la fel.. dar nu e chiar asa de tare.. adica nu prea ma incurca.. probabil ca cel cu fir de referinta e mai bun.. biggrin.gif si asa ai zis ca ai incercat o gramada wink.gif)


--------------------
OPEL Opel VECTRA B 1996 - NT 90 BRT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
apollo
post 21 Oct 2009, 14:52
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.881
Joined: 20 August 05
From: Focsani




Tot mecanic cred ca am sa pun si eu.
Cel cu fir de referinta imi incarca maxim 13.80V.

Cel fara fir de referinta care-l am acum incarca undeva pana-n 14.60V la ralanti fara consumatori .

E bine oarecum atata timp daca ii dau consumatori si o turez incarcarea ajunge in 14.30V.



--------------------
Ex - Dacia Nova GT 1.6 L 1997 - VN - ?? - ???
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ct-03-tvy
post 21 Oct 2009, 14:59
Post #10


ct_010


Group: Members
Posts: 828
Joined: 11 May 08




parca scrie mare, in schema de montaj a releuluii,..e interzis a se atinge la - borna DF a releului

This post has been edited by ct-03-tvy: 21 Oct 2009, 16:07


--------------------
aro 10.4 1.6 D 1993
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vlahul_2004
post 22 Oct 2009, 14:23
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 43
Joined: 28 October 08




Nu mai merge un circuit, cel cu aeroterma, semnalizarea, stergatorul spate ( avariile, stergatoarele fata merg ). Stie cineva care este circuitul acesta? Multumesc.


--------------------
Dacia Nova 1996
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 22 Oct 2009, 20:43
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.156
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




cauta pe la panoul se sigurante, poate e vreuna arsa, sau pe la regletele de sus , vezi care nu e alimentata,
pentru cei cu relee care nu merg bine sau nu incarca intre 13,8 si 14,4 sa verifice toate legaturile la alternator , masa alternatorul,
nu contest ca releele de incarcare sint bune dar totusi trebuie verificata si instalatia , de acolo apar multe probleme


This post has been edited by bygy007: 22 Oct 2009, 21:06


--------------------
LOGAN LAUREATE 1,6 GPL 2009 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 22nd September 2024 - 07:09
Forum Renault