Logan pe GPL
![]() ![]() ![]() |
Logan pe GPL
alexys |
![]()
Post
#2191
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 350 Joined: 28 February 06 From: Topoloveni ![]() |
|
||
--------------------
KIA
Sephia
1996
- AG-11-LPG
|
|||
vasile82 |
![]()
Post
#2192
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 482 Joined: 3 December 04 From: Ploiesti, Bucuresti ![]() |
Prezenta acestei parafine/ulei sau ce o fi am sesizat-o la ultimul schimb de filtre si coincide cu o alimentare preponderenta de la lukoil. Filtrele le schimb la 10 000 km iar motorul merge "rotund" inca.
Merci de info - nu am stiut ca aceasta parafina este asa de daunatoare. |
--------------------
Ex Logan,
Renault Fluence
1.6
|
|
marco polo80 |
![]()
Post
#2193
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 15 May 11 ![]() |
a montat cineva landi renzo pe duster
sau alta instalatie ? This post has been edited by marco polo80: 16 May 2011, 13:00 |
--------------------
vw
golf 3
1994
|
|
jagoman |
![]()
Post
#2194
|
Membru autentic Group: Members Posts: 596 Joined: 8 February 05 From: jud. Satu Mare ![]() |
In franta sigur, si se ofera garantie, adica nu se pierde cea de fabrica:
http://www.borel.fr/index.php/duster-16v-gpl.html Iata si pentru alte modele de Dacia, cu mentiuni despre culasa, adica daca trebuie extra-protectie sau nu: http://www.borel.fr/faisabilites/vehicules...l.php?marque=49 Cum se si vede, doar la motoarele K4M si D4F monteaza ei fara lubrifiere (Flashlube etc.) |
--------------------
Renault 11 1985 TL,
Skoda Fabia 2002 Comfort
,
- SJ-02-XLK R11 TL 1,4 44kw 1985
|
|
kvy |
![]()
Post
#2195
|
Membru autentic Group: Members Posts: 229 Joined: 19 September 08 From: BUCURESTI ![]() |
Interesanta treaba asta cu uleiul parafinic aparut in gpl...ramine de studiat.
Dar cum trece el de fitrul in stare gazoasa nu-mi dau seama... Daca ar fi asa se colmateaza partial si tre sa fie uns de mama focului... Parca ar avea legatura cu ceva mers neregulat pe care l-am sesizat si eu uneori dar rar... face si pe benzen la fel ![]() Am dat vina pe clapeta si am curatat-o. E drept ca poate fi din cauza motorului in 3 cil...dar nu facea asa pina acu vreo 5000 de km. O chestie interesanta pentru cunoscatori: Voi ati observat ca atunci cind rezervorul e plin consumul e mai mare ? Cel putin la mine asa e...si nu e vorba de indicatia gresita a acului mecanic de la rezervor caci am testat si facind plin la aceasi pompa. De ex cu rezervor aproape gol ( ac sub limita ) mai merg inca vreo 50-60 de km. Stiu ca exista inca gaz acolo DAR: daca incarc inainte de a face km de mai sus intra 32-33l. Daca mai merg 60 de km pina sare pe benzen singura, intra 34 !!! La fel daca alimentez dupa 200 de km intra vreo 20l iar consumul e de 10/100, iar daca merg pina la fund de rezervor consumul iese la 8/100 !!! Chestia asta nu se intimpla la vechea dacie cu carburatie unde consumul era constant indiferent cind alimentam. Daca ar fi sa incerc o explicatie, de vina ar fi corectiile mapei de injectie functie de presiune si temperatura dar poate ca mai exista si alte cauze... Daca exista useri care au seizat la fel ca mine acelasi fenomen sunt rugati sa treaca tip instalatie si motor. |
--------------------
1310
MLS
87
|
|
AR-18-MOS |
![]()
Post
#2196
|
![]() ( -_・) ︻デ═一 Group: Members Posts: 6.616 Joined: 19 August 07 From: Niedersachsen ![]() |
QUOTE(kvy @ 20 May 2011, 11:09) Da si nu. De fapt, la alimentare, instalatie decupleaza in functie de presiunea existenta la momentul acela in butelie. Daca alimentezi la 40Gr Celsius, opresti motorul si alimentezi iar dimineata pe racoare, vor mai intra inca 5-7 litri de gaz. In alta ordine de idei, mai depinde si de alti factori, cum ar fi stilul de condus in cei 200 de kilometri iar pe urmatorii 400km sa fie unul mult mai lejer. Ca exemplu, de la Arad la Bucuresti am consumat 65l gaz, iar de la Bucuresti la Constanta am consumat 50l, in ambele cazuri facand plinul de fiecare data. |
--------------------
BMW
730Ld
'07 High Executive
- AR - - M-Benz C350CDI 7G-Tronic '12 Avantgarde
M-Benz E350CDI 9G-Tronic+ 4Matic & Airmatic |
|
kvy |
![]()
Post
#2197
|
Membru autentic Group: Members Posts: 229 Joined: 19 September 08 From: BUCURESTI ![]() |
Stiam demult treaba cu temperatura...daca esti putin atent o sa vezi cam toti taximetristii la pompe dimineata..
![]() De la Buc la C-ta 50 de l ??? Anul trecut alimentat la Rompetrol ( Aurel Vlaicu ) in drum spre Neptun si au intrat vreo 15l...e drept ca pe caldura dar de la 15 la 50 e cale lunga chiar dus-intors. |
--------------------
1310
MLS
87
|
|
AR-18-MOS |
![]()
Post
#2198
|
![]() ( -_・) ︻デ═一 Group: Members Posts: 6.616 Joined: 19 August 07 From: Niedersachsen ![]() |
|
--------------------
BMW
730Ld
'07 High Executive
- AR - - M-Benz C350CDI 7G-Tronic '12 Avantgarde
M-Benz E350CDI 9G-Tronic+ 4Matic & Airmatic |
|
kvy |
![]()
Post
#2199
|
Membru autentic Group: Members Posts: 229 Joined: 19 September 08 From: BUCURESTI ![]() |
Cam mult dar depinde de conditii, aglomeratie, viteza...
Cel mai mult am scos 11% pe autostrada cu viteza max legala si clima. Incarcatura cam 70%. Uzual vara cu viteze decente 90-110 si clima ies sub 8%. |
--------------------
1310
MLS
87
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#2200
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
si eu am avut un consum de 10 -11 % anu trecut cind am fost la mare cu viteza de 130 reala , constant 2 persoane + bagaje + ac
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
vasile82 |
![]()
Post
#2201
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 482 Joined: 3 December 04 From: Ploiesti, Bucuresti ![]() |
De ce in momentul in care s-a consumat gazul din butelie nu a trecut automat pe benzina? Ce s-a defectat?
Multumesc |
--------------------
Ex Logan,
Renault Fluence
1.6
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#2202
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
Posibil senzor de presiune , posibil sa mai fie si altceva
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
adyredro |
![]()
Post
#2203
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 16 June 11 ![]() |
Salut pe aceasta cale pe toti utilizatorii de GPL.
Vin si eu cu o problema care nu-i dau de cap la Skoda Fabia a mea de 1.2 HTP cu 51kw pe care am montat o instalatie Lovato Smart, versiunea Easy Fast. Toate bune si frumoase, montaj ok la mine in Giurgiu, cu mici probleme, dar remediate. Problema mea este ca nu am reusit un consum mai mic de 8 pe o distanta parcursa zilnic Giurgiu-Bucuresti si retur, adica 130 km, mers numai in afara orasului pe care aveam un consum de 4,8-5,6 pe benzina la un condus in limitele legale si nu mai mult de 100-110. Consumul pe benzina a fost fara aer, cel pe gaz este cu aer conditionat. Atasez un print screen cu mapa si alte valori care am reusit sa o obtin fara sa se mail aprinda martorul de poluare. Parerea mea este ca timpii de injectie pe gaz sunt mult prea mari. Cum pot sa-i mai scad? Voi ce parere aveti? PS: Duzele au imprimata litera B sau 8. Este normal pentru motorul meu de 70 CP? Attached thumbnail(s) mapa_135.jpg ( Size: 224.12k ) Number of downloads: 1491 |
--------------------
Skoda
Fabia 1.2 HTP 51kw
2008 Elegance
- GR03RED
|
|
mircea.s |
![]()
Post
#2204
|
Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 25 March 11 ![]() |
pai timpul de injectie la GPL la tine este dublu fata de cel de pe bezina, acestia ar trebui sa fie cam la aceasi valoare din cate stiu
|
--------------------
dacia
logan
2006
|
|
adyredro |
![]()
Post
#2205
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 16 June 11 ![]() |
Am sa incerc sa trec pe duze mai mari la injectoare sa vad ce se intampla. Va tin la curent.
|
--------------------
Skoda
Fabia 1.2 HTP 51kw
2008 Elegance
- GR03RED
|
|
alexys |
![]()
Post
#2206
|
Membru autentic Group: Members Posts: 350 Joined: 28 February 06 From: Topoloveni ![]() |
Bine ai venit!
In primul rand va trebui sa mai maresti presiunea din rampa de GPL, deoarece iti va sari pe benzina inainte de a se termina efectiv gazul. Apoi 51kW pe 3 cilindri echivaleaza cu 68 pe 4 cilindri, deci duzele mai degraba ar trebui D (C merg pe loganul de 55 kW) Si ar trebui anulate extrainjectiile, redefinita harta (timpii si turatiile) si facuta o calibrare cu testerul cuplat pe OBD. Inca n-am o harta pe Lovato pentru motorul ala, dar intr-adevar e o problema cu timpii aia de injectie la GPL. Cu duzele mai mari verifica mai intai daca motorul incepe sa oscileze in mers la turatie mica in tr I-a cand este foarte cald apoi incearca sa reglezi si celelalte zone, daca oscileaza treci la duze mai mici. Bafta! |
--------------------
KIA
Sephia
1996
- AG-11-LPG
|
|
bibi79 |
![]()
Post
#2207
|
Membru incepator Group: Members Posts: 46 Joined: 7 January 08 ![]() |
salutare
problema tehnica... dimineata pe racoare (cat mai e racoare dimineata acum..) masina (logan 1.4 gpl fabrica) porneste prost...relanti neregulat pentru 2-4 secunde, dupa care creste catre 1500 rpm. se stabilizeaza in alte ...5 secunde dupa care plec la drum. la trecerea pe gpl, dezastru, masina tremura, apas acceleratia si smunceste, da in nas, nu merge...chin si vai. daca insist si o calc (functioenaza pe GPL) simptomele se amplifica, si becul de motor din bord incepe sa clipeasca. daca sunt calm si las motorulsa se incalzeasca (ajuge l acele 4 liniute si inca 1-2 minute), masina merge perfect, putere, tot ce trebuei (pe GPL). ceea ce ramen, e n relanti foarte neregulat, masina tremura din toate ...sudurile. pe benzina, nu are aceste simptome... am fost la service, instalatia gpl e ...perfecta... sugestii? masina are ulei nou (2-3000 km), bujii noi, filtru aer nou... mai trebuie sa schimb filtrele gpl, reglaj culbutori (masina are 65 mii km) pls...dativa cu parerea cristi |
--------------------
Dacia
Logan 1.4 GPL
2007 Laureate
- TM77CCC
|
|
klaus |
![]()
Post
#2208
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
annem |
![]()
Post
#2209
|
Omul Gras Group: Members Posts: 401 Joined: 18 January 07 From: Bucuresti ![]() |
E bine sa verifici si filtrele si culbutorii. Eu schimb filtrul de la tulumba la 10k km.
Oricum, ridica capota cind ai asemenea manifestari. Daca miroase a gaz sau auzi fisiieli, atunci s-a dus membrana sau ai ceva pe la tulumba. |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Laureate, 2008 Laureate MCV GPL - Puisor 2011 Laureate MCV GPL - Puisor (de la Dacia)
|
|
alexys |
![]()
Post
#2210
|
Membru autentic Group: Members Posts: 350 Joined: 28 February 06 From: Topoloveni ![]() |
@bibi79, nu inteleg cine si-a dat cu parerea ca instalatia GPL e perfecta, daca e montata la Dacia, iti garantez ca nici cand avea 0 km nu a fost ok. Daca esti din Tm, du-te la Megafruct ca cei din service-urile Dacia nu au pregatirea necesara sa-si dea cu parerea despre GPL. De verificat in ordine:
- Presiune GPL in rampa (daca diferentiala este mai mare de 1,15 bar se verifica T-ul de distributie al presiunii aerului din galeria de admisie spre regulator, daca este sarit scapi usor, daca nu, kit reparatie reductor. -daca presiunea este in regula, mai poti verifica fisierul de calibrare - mai verifica daca furtunele de GPL nu sunt strangulate la iesirea din injector Daca motorul nu trage aer fals pe la T-ul cu pricina, poti face urmatoarea verificare: mergi la service, resetezi coeficientii de corectie ai amestecului din calc. de benzina, mergi pe benzina pana acasa si apoi vezi cum porneste dimineata, daca nu porneste cum trebuie, ar fi bine sa se verifice culbutorii pe evacuari sa nu fie stransi (uite cum aflam ca de fapt am platit degeaba Logan cu instalatia "de fabrica" ca nu are mult trambitata chiulasa ranforsata, tot de mamaliga e), recomand verificarea lor la fiecare 30 000 km. Dupa ce s-au facut verificarile de mai sus, daca totul e ok dupa resetarea pe benzina, vei avea nevoie de alte injectoare, daca te consoleaza cu ceva, mai devreme sau mai tarziu, toate patesc asa, intalnesc cel putin una la doua zile. |
--------------------
KIA
Sephia
1996
- AG-11-LPG
|
|
bibi79 |
![]()
Post
#2211
|
Membru incepator Group: Members Posts: 46 Joined: 7 January 08 ![]() |
salutare
Klaus - multumesc pentru...trasul de urechi (dati-va)...sa dam vina pe tastatura, ca sa ies cu obrazul curat ![]() in ceea ce priveste culbutorii, crezi ca numai pe GPL si la temperaturi mici ale motorului ... se manifesta faptul ca sunt putin dereglati? nu ar trebui sa se manifeste la fel oricand indiferent de factorii de mai sus? (temperatura, GPL-Benzina) Oricum, trebuie sa recunosc ca vorbim cam degeaba dat fiind ca problemele respective nu sunt rezolvate,(inlocuirea filtrelor si reglajul culbutoriilor)... Annem - iarta-mi te rog ingnoranta...tulumba? nu miroase a gaz... Alexys - nu am facut diagnosticarea la Dacia, de fap de cand a expirat garnatia nu m-au mai vazut la fata, nu imi place sa platesc de 3 ori pretul pentru ... orice. Perfect-ul a fost dat dupa ce nenea de la service (unu specializat in gpl, recomadnat de un prieten da am uitat cum se numeste ![]() in ceea ce priveste presiuni, calibrare...cu toate ca sunt un om tehnic, am aflat de multe ori pe pielea mea ca: unde nu stii - nu te bagi, e cea mai sanatoasa atitudine...asa ca...nu inteleg deloc ceea ce spui ![]() bun, am inteles, nu are rost sa vorbim doar ca sa ne aflam in treaba, trebuie sa inlocuiesc ce mai e de inlocuit, si reglez culbutorii, atunci vedem daca se mai manifesta in felul acesta, cam asta e si ... recomandarea voastra, nu? cristi |
--------------------
Dacia
Logan 1.4 GPL
2007 Laureate
- TM77CCC
|
|
kodrix |
![]()
Post
#2212
|
![]() Membru tanar Group: Members Posts: 220 Joined: 20 July 05 ![]() |
@bibi79
Iti raspund in locul lui Klaus: mai mult ca sigur o reglare de culbutori + o verificare harti injectie iti vor rezolva problema de minune. Iti spun asta intrucat am 2 masini care au avut aceleasi probleme ca si ale tale. Mai mult daca vei asculta motorul la relanti vei observa o functionare oarecum neregulata a motorului. |
--------------------
-
-
- Skoda Fabia 1.2TSI 2010
Logan 1.4MPI Laureate 2005 de la 0 km la peste 180.000 km Logan 1.4MPI 2009 E0 Logan 1.4MPI 2009 Ambiance |
|
alexys |
![]()
Post
#2213
|
Membru autentic Group: Members Posts: 350 Joined: 28 February 06 From: Topoloveni ![]() |
@bib79i, daca ai spune de unde esti, ti-as putea face o recomandare, ce am scris mai sus au fost pentru a se face intr-un service dotat si cu interfata si soft atat pentrut GPL cat si pentru benzina.
|
--------------------
KIA
Sephia
1996
- AG-11-LPG
|
|
george_scala_2004 |
![]()
Post
#2214
|
Membru autentic Group: Members Posts: 6.580 Joined: 16 April 09 ![]() |
cred ca timisoara
|
--------------------
...
...
...
|
|
bibi79 |
![]()
Post
#2215
|
Membru incepator Group: Members Posts: 46 Joined: 7 January 08 ![]() |
salutare
Kodrix - ai dreptate in ceea ce priveste mersul neregulat al motorului, pe benzina greu perceptibil, pe gpl foarte usor de observat. Alexys - Timisoara. chiar te rog daca idee de un service ok, recomanda-mi, pentru ca deja am primit d ela colegi/prieteni o lista in car enu se repeta nici un nume...fiecare recomadna pe altcineva... multam cristi 28 Jun 2011, 13:15: salutare Joi ma duc la Medicar (sper sa fie OK) in Tm pentru schimb filtre si reglaj culbutori, dar cred ca problema e mai...adanca. Azi a fost racoare in Timisoara (16-15 grade) N-a vrut sa porneasca sub nici o forma...am dat la cheie, pornea, urca turatia pana la 1500 dupa care murea, dupa 4-5 incercari, am renuntat si am tinut relantiul din pedala... dupa 15 de secunde cel mult a motorul a stat singur la relanti... Oricum, schimb ce e de schimbat, si vedem cum se comporta. cristi This post has been edited by bibi79: 28 Jun 2011, 13:15 |
--------------------
Dacia
Logan 1.4 GPL
2007 Laureate
- TM77CCC
|
|
alexys |
![]()
Post
#2216
|
Membru autentic Group: Members Posts: 350 Joined: 28 February 06 From: Topoloveni ![]() |
Parerea mea este ca o vei rezolva la Medicar, au tot ce le trebuie inclusiv interfata pentru resetat parametrii la benzina. De fapt eu ii stiu de Megafruct, desi am vazut si denumirea noua, asa i-am recomandat prima oara. Ar fi priceput si Gigi Panea - (Panea Junior) si este suficient, pentru ca alta varianta (nu neaparat mai buna) ai avea la Deva. Sunt sigur ca se vor descurca, iar daca nu, pot sa sune un prieten
![]() |
--------------------
KIA
Sephia
1996
- AG-11-LPG
|
|
george_scala_2004 |
![]()
Post
#2217
|
Membru autentic Group: Members Posts: 6.580 Joined: 16 April 09 ![]() |
QUOTE(calin_ics @ 27 Jun 2011, 13:49) Fiindca veni vorba de senzori de presiune - inca un amanunt, daca credeti ca poate fi de folos: cand alimentez cu gaz. nu-mi declanseaza la plin - nu se opreste pompa automat... cate unii de la cate o pompa mi-au spus ca a fost fortata presiunea in butelie si de aceea nu mai declanseaza. Nici indicatorul de gaz nu functioneaza cum trebuie, chiar daca fac plinul chiar daca bag mai putin gaz, imi indica aleator nivelul de gaz din rezervor. Sa fie de la acelasi senzor? Daca stie cineva un service care are soft de instalatie romano, as aprecia un nume, o adresa, ceva. Am sunat astazi la vreo 20 de service-uri afisate in lista RAR (din Bucuresti) si mi-au spus ca nu au soft de Romano. Multumesc! @Alexys, se poate o mina de ajutor pentru acest user ? |
--------------------
...
...
...
|
|
alexys |
![]()
Post
#2218
|
Membru autentic Group: Members Posts: 350 Joined: 28 February 06 From: Topoloveni ![]() |
Softul s-ar gasi, interfata la fel. Dar problema care o are este de la multivalva, asta nu tine de soft, daca e blocat plutitorul e logic sa nu indice si sa nu declanseze. Eventual are si un fir intrerupt pana in fata pentru senzorul de nivel. Ar fi bine sa dea pe la un service cu rezervorul gol, unde sa i se deblocheze sau schimbe multivalva, de obicei sunt compatibile la prinderea senzorului. Daca sunt si alte probleme de reglaj/diagnoza soft,(tinand cont ca nu sunt din Bucuresti) pot sa trimit softul sau putem stabili o intalnire la Pitesti dar asta incepand cu 11.07 ca suntem in vacanta pana atunci.
|
--------------------
KIA
Sephia
1996
- AG-11-LPG
|
|
bibi79 |
![]()
Post
#2219
|
Membru incepator Group: Members Posts: 46 Joined: 7 January 08 ![]() |
salutare
am fost la Medicar. baietii..draguti cel putin, ca de profesionisti, toti par a fi, dar astia macar iti si explica ce fac si de ce... intradeva, au resetat si parametrii pentru benzina. masina...pare a merge ceva mai bine. au umblat si la parametrii de gaz, au micsorat ceva cifre pe acolo... dar, am o nelamurire. au reglat TOTI culbutirii la 0.2 sau 0.25...le-am spus ca ar trebui sa fie 0.1 si 0.2-0.25 dar au zis ca e ok...ma rog....sa vedem astept sa vad dimineata cum se prezint ala pornire, mai ales ca acum e destul de racoare in Tm. revin maine.. cristi 30 Jun 2011, 14:11: distantele de 0.1 - 0.25 le-am gasit tot pe acest forum...pe undeva, nu ca as sti eu ca asa ar fi normal... This post has been edited by bibi79: 30 Jun 2011, 14:11 |
--------------------
Dacia
Logan 1.4 GPL
2007 Laureate
- TM77CCC
|
|
george_scala_2004 |
![]()
Post
#2220
|
Membru autentic Group: Members Posts: 6.580 Joined: 16 April 09 ![]() |
|
--------------------
...
...
...
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 13th May 2025 - 11:28 |