MANANCA ULEI CAND MERG PE GPL, PROBLEME TEHNICE
![]() ![]() ![]() |
MANANCA ULEI CAND MERG PE GPL, PROBLEME TEHNICE
dragoselu |
![]()
Post
#1
|
||
![]() SB-12-UST Group: Members Posts: 680 Joined: 5 November 06 From: Sibiu ![]() |
|
||
--------------------
Volkswagen
Passat TDI
1996
- GL-11-UST [SIZE=14]Nicio masa fara usturoi![/SIZE]
|
|||
ionutctn |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru cu TDI Group: Members Posts: 1.373 Joined: 20 November 04 From: Bucuresti ![]() |
Mai uleiul poate sa ti-l consume din cauza ca pierde pe la un simering, pe la o garnitura, nu ca ar trebui sa o segmentezi neaparat. Chestia asta cu segementatul e foarte clara si nu trebuie sa fii mare mecanic sa iti dai seama. Masina cand trebuie segmentata are simptome clare. Daca motorul trage bine, are compresie, reactioneaza bine la accelerari si nici la teava nu miroase a ulei scos mai ales la pornirea la rece, atunci nu ai de ce sa iti faci griji masina functioneaza. Cat despre uleiuri iti recomand cu cea mai mare caldura BP VISCO 2000 10-40 iarna iar vara 20-50. Folosesc de cand e masina noua si este excelent, nici o problema iar pe gaz il scot curat din baie la schimbul de ulei. Costa 140k ROL bidonul de 1 Litru.
Dat fiind ca merg pe gaz de vreo 20.000 km iti pot spune urmatoarele; - nu am observat cel putin la mine ca motorul s-ar fi uzat accentuat (aici dupa cum merge motorul); - exista o diferenta de putere as spune undeva in jurul a 20% fata de benzina asta cel putin la mine am observat (asa apreciez eu ca e undeva intre 15-20%); - filtrul de aer se inlocuieste la 10.000 km rulati chiar daca unii zic ca se sufla si il pui la loc; - cam e nevoie de aprindere electronica pe gaz (eu am sistem electromagnetic care functioneaza fara platina); - tot ceea ce inseamna aprindere in stare buna de functionare si bine reglate (fise bune, capac delco bun, bujii reglate bine la 0.70) - cu toate ca am tot schimbat la bujii din astea turcesti de am capiat gen BOSCH si altele la 20 RON setul, recomand SINTEROM care merg foarte bine pe gaz. Eu le schimb de 2 ori pe an: primavara si toamna; le reglezi la 0.70 si nu ai treaba. - la fel cand mi-am montat instalatia am incercat gaz de pe la toate gazariile/benzinariile si pana la urma am ramas unde imi recomandase varimiu' adica la LUKOIL. De departe cel mai bun. - ai grija sa te uiti pe la furtunele de apa de la motor sa fie fara semne de imbatranire pe ele: crapaturi si riduri etc.; This post has been edited by ionutctn: 14 Jan 2007, 14:09 |
--------------------
Dacia
1310
1998 Skoda Superb Elegance
People who say it cannot be done, should not interrupt those who are doing it. |
|
mihai0070 |
![]()
Post
#3
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Ca sa nu mai deschid alt topic il continui pe asta ... am observat ca imi lipseste din ulei ...cand merg pe gpl ... cum este posibil ... pierderi nu vad ... sub masina este curat ... in motor este curat ... dar totusi imi lipsesc cam 2 mm de pe joja ... asta in cam 400 km decand am pus noul ulei cu filtru cu tot ... (unde s-a dus uleiul ala) fum nu scoate in spate ... nu miroase a ulei ... merge frumos masina .... si mai este o chestie ...de si toata lumea spune ca uleiul pe gpl este mai curat ...am leu este destul de negru in 400 km facuti cu el ...(sincer nici motorul nu l-a spalat inainte de schimb) si uleiul vechi era negru negru ... aveti idee dece se inegreste uleiul
|
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
AAlpine1 |
![]()
Post
#4
|
![]() Nothing Beats Cubic Inches !!! Group: Members Posts: 833 Joined: 7 February 04 From: Drumul Taberei Customs ![]() |
orice motor are uzuri....
daca nu iti consuma mai mult de 400g la 1000 km e ok. depinde cand ai masurat ulei ...... daca era motorul cald........ daca era dimineata.......dupa un drum lung.........etc daca uleiul nu se innegreste inseamna ca nu e bun si nu curata motorul.... depinde cat ulei ai pus in motor ..... iar pe gpl e posibil sa iti manance ulei pe la semeringurile de la supape.. |
--------------------
.
.
. 929y
ma urmareste vis-a-vis :)))) |
|
ionutctn |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru cu TDI Group: Members Posts: 1.373 Joined: 20 November 04 From: Bucuresti ![]() |
Nu sunt de acord la treaba cu uleiul. Folosesc acelasi ulei de cand masina era noua si cat nu am avut instalatie de gaz il scoteam negru iar dupa ce am montat instalatia a inceput sa iasa curat. Are legatura cu mersul pe GPL. Explicatia stiintifica exacta nu o stiu dar asta e clar: mergi pe GPL, scoti uleiul mai curat decat pe benzina.
|
--------------------
Dacia
1310
1998 Skoda Superb Elegance
People who say it cannot be done, should not interrupt those who are doing it. |
|
mihai0070 |
![]()
Post
#6
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Cred ca cel mai bine refac masuratorule ... si cu motorul cald si cu motorul rece ... cand am verificat prima data .. motorul era semicald adica a stat cam o ora si am verificat uleiul si arata pe joja maxim ... asta acum o saptamana ... si azi am verificat dupa vre-o 6 ore de stationare motor rece si destul de frig ... o sa mai incerc inca o data sapatamana vii toare si vad cat mai scade ... la mine uleiul este negru si pe GPL si pe Benzina ...
credeti ca ar fi posibil sa manance ulei si din cauza dereglarii tachetilor .... |
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
AAlpine1 |
![]()
Post
#7
|
![]() Nothing Beats Cubic Inches !!! Group: Members Posts: 833 Joined: 7 February 04 From: Drumul Taberei Customs ![]() |
nope, doar benzina mai multa sau gpl si daca mergi mult cu tachetii dereglati pe gpl o sa refaci supapele si scaunele la supape mai devreme de termen.......
pe la supape iti mananca ulei decat daca sunt duse semeringurile. |
--------------------
.
.
. 929y
ma urmareste vis-a-vis :)))) |
|
adrianne |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 518 Joined: 9 September 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(mihai0070 @ 26 Jan 2007, 14:47) 1 ... am observat ca imi lipseste din ulei ...cand merg pe gpl ... cum este posibil ... pierderi nu vad ... sub masina este curat ... 2 .... si mai este o chestie ...de si toata lumea spune ca uleiul pe gpl este mai curat ...am leu este destul de negru in 400 km facuti cu el ...(sincer nici motorul nu l-a spalat inainte de schimb) si uleiul vechi era negru negru ... aveti idee dece se inegreste uleiul 1 pe la semeringurile de palier pierde? 2 uleiul nou a spalat motorul QUOTE(AAlpine1 @ 26 Jan 2007, 14:59) te rog expilca de ce ar manca mai mult pe la supape pe gpl decat pe benzina |
--------------------
Dacia
1310 L
1996
- B44UCJ parerea unui amator...
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 1st May 2025 - 05:25 |