MODIFICARE MOTOR, anulare piston
![]() ![]() ![]() |
MODIFICARE MOTOR, anulare piston
aleecss |
![]() ![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 155 Joined: 30 November 12 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
102-1
1994
- B-__-___
|
|||
MyKe89 |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru RFG Group: Members Posts: 3.062 Joined: 16 December 07 From: Bucuresti ![]() |
Da, poti, dar ca sa nu mai obosesti, nu mai bine o vinzi si iti cumperi un Trabant?
This post has been edited by MyKe89: 8 Dec 2012, 01:06 |
--------------------
'23 Honda
CR-V
e:HEV '02 BMW Z3 1.9i
'91 MB W124 230E |
|
krapcarasu |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
nu mai bine refaci sa mearga normal? cred ca ai problema la supape pe cilindrul ala
|
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
bucatzel |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.464 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
|
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
e aiurea dar daca se incapataneaza sa mearga pemanent in 3 scoate doar bujia si culbutorii pe cilindrul ala
|
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
adriano2br |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 244 Joined: 16 April 12 From: braila ![]() |
teoretic vorbind...s-ar reduce consumul cu 25% ? sau va creste pentru ca celelalte pistoane vor "papa" mai mult ? Intreb doar de curiozitate..nu am de gand sa fac asa ceva la masina. Nu imi place sa las nimic la voia intamplarii...cum se defecteaza ceva, nu stiu cum sa fac , sa o rezolv mai repede..chiar daca e ceva minor. poate e din cauza faptului ca e prima mea masina..
![]() |
--------------------
ex dacia
1310 LI
(2000) Fiat Bravo 1.4 12v an 1995
|
|
Kanutza_77 |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 209 Joined: 19 December 10 From: Bucuresti-Pitesti-Campulung ![]() |
Pentru inceput vei dezechilibra motorul, adica va trepida RAU, pistoanele alea sunt echilibrate si se anuleaza reciproc, fortele ce actioneaza asupra arborelui se vor mari, se va incalzi mai mult, puterea motorului scade, si pentru ca motorul va fi foarte slab va avea nevoie de benzina mai multa pentru a substitui lipsa de putere. Ceea ce cred ca vrei tu sa faci este ca la Volkswagen sistemul ACT, insa NU vei reusi decat sa omori motorul. Daca aduci motorul in parametrii vei scoate un consum bun (6%) la drum intins. Pe langa munca depusa nu vei constata decat ca nu este asa cum ai crezut ca va fi.
Daca era asa de simplu si consum mai bun nu credeti ca aveam deja motoarele astea? This post has been edited by Kanutza_77: 8 Dec 2012, 09:30 |
--------------------
dacia
1310 Break
1993
- Ag 01 Jxg
|
|
maho |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.217 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
Nici o problema.... si motorul Ecoboost de 900 cmc al lu' Ford tot in 3 merge (dar 3 din 3, ce-i drept); inteleg ca problema-i la cilindrul 2. Ca sa nu dezechilibrezi arborele cotit, eu zic sa desfiintezi si pistonul cilindrului 3, si-ai scapat de-o grija.
Cre' ca se poate muta la "Imbunatatiri" ![]() |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
ct-03-tvy |
![]()
Post
#9
|
![]() ct_010 Group: Members Posts: 828 Joined: 11 May 08 ![]() |
e ca si cum ai lasa 3i cai frunosi ,sanatosi, sa traga un cal mort, dupa ei toata ziua
![]() This post has been edited by ct-03-tvy: 8 Dec 2012, 10:11 |
--------------------
aro
10.4 1.6 D
1993
|
|
aleecss |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru Group: Members Posts: 155 Joined: 30 November 12 From: Bucuresti ![]() |
aici e problema ca nu vreau sa las 3 "cai" sa-l traga p-ala mort mereu ...
am zis daca se poate anula ... dar vad ca se strica mai rau ... nu ma interesa consumul , nu ma interesa puterea , ca tot inainte si-napoi merge ... pt o dacie am reusit sa ating 140 cu a 4 a [ cutie 5 trepte + motor 1.4 + carb 1.6] si mi-a trecut ... poate dar e prea riscant .... daca scot bujia + culbutorii .... "pacane pistonu" daca pot sa zic asa cand motorul este pornit ... d-aia ziceam sa-l elimin |
--------------------
Dacia
102-1
1994
- B-__-___
|
|
Kanutza_77 |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 209 Joined: 19 December 10 From: Bucuresti-Pitesti-Campulung ![]() |
Eu chiar nu inteleg care e rationamentul la ce vrei tu sa faci atat timp cat spui ca nu consumul te deranjeaza? Care este problema defapt la motor?
|
--------------------
dacia
1310 Break
1993
- Ag 01 Jxg
|
|
nikuniku |
![]()
Post
#12
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
Kanutza_77 vrea sa puna suspensie pneumatica si nu are compresor
![]() |
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
ORIJINAL21 |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru Oficial Group: Members Posts: 1.865 Joined: 11 November 09 From: Romanian City Life ![]() |
QUOTE(aleecss @ 8 Dec 2012, 11:19) aici e problema ca nu vreau sa las 3 "cai" sa-l traga p-ala mort mereu ... am zis daca se poate anula ... dar vad ca se strica mai rau ... nu ma interesa consumul , nu ma interesa puterea , ca tot inainte si-napoi merge ... pt o dacie am reusit sa ating 140 cu a 4 a [ cutie 5 trepte + motor 1.4 + carb 1.6] si mi-a trecut ... poate dar e prea riscant .... daca scot bujia + culbutorii .... "pacane pistonu" daca pot sa zic asa cand motorul este pornit ... d-aia ziceam sa-l elimin ce-l mai simplu ar fi remedierea problemei (indocuiesti piesele uzate) pui ceva de calitate, motorul toarce, are o viata mai lunga, si nici nu vei sta cu grija ca te lasa cand iti v-a fi lumea mai draga.... |
--------------------
DACIA
NOVA GT / GTI
Se dezmembreaza 1998/1999 Dezmembrez Dacia Nova Gt (carburatie) 1998 - culoare alba
Dezmembrez Dacia Nova GTI (injectie) 1999 - culoare gri sobolan Piese, in stare buna! |
|
Iuli |
![]()
Post
#14
|
Membru autentic Group: Members Posts: 271 Joined: 15 November 08 ![]() |
Ceva mai serios nu aveti ce discuta
|
--------------------
dacia
dacia
88/1310
|
|
cipri20 |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 613 Joined: 19 May 04 From: Baia Mare ![]() |
De mult nu s-a mai scris o asemenea prostie pe forum
|
--------------------
VW
1200
1970
|
|
Kanutza_77 |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 209 Joined: 19 December 10 From: Bucuresti-Pitesti-Campulung ![]() |
Va rog nu il criticati, poate este la inceput si vrea sa invete...
|
--------------------
dacia
1310 Break
1993
- Ag 01 Jxg
|
|
Ov |
![]()
Post
#17
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.510 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
cata50 |
![]()
Post
#18
|
![]() D-ala cu multe leduri. Group: Members Posts: 1.570 Joined: 17 October 11 From: Bucuresti ![]() |
Asta-i mai bun! Are si consum infim, il poti lua in casa cu tine, tot ce vrei.
![]() Attached thumbnail(s) i135370.jpg ( Size: 33.77k ) Number of downloads: 377 |
--------------------
Dacia/Seat/Audi
1300/Leon/TT
1979 Dacia 1300 - 05.03.1979-10.06.2013
Telefon: 0755.132.345 |
|
bucatzel |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.464 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(Kanutza_77 @ 8 Dec 2012, 09:24) Pentru inceput vei dezechilibra motorul, adica va trepida RAU, pistoanele alea sunt echilibrate si se anuleaza reciproc, Bingo. Intr-un fel e aranjat arborele cotit pentru motare in 3 pistoane, altfel pentru 4. QUOTE(Kanutza_77 @ 8 Dec 2012, 09:24) Ceea ce cred ca vrei tu sa faci este ca la Volkswagen sistemul ACT, insa NU vei reusi decat sa omori motorul. Nu poti face asa ceva pe o masina pe carburatie sau injectie monopunct. Daca ar fi sa lase acolo pistonul, ar trebui sa-i scoata bujia, sa scoata ambele supape, si sa aiba injectie multipunct, care s-o opreasca pe pistonul respectiv. Astfel, pistonul dezactivat ar intampina rezistenta minima la deplasare. Si si asa, ar trebui sa puna un filtru de aer pe gaura bujiei scoase, ca altfel se murdareste totul pe-acolo intr-o veselie, si in ceva timp uzura data de murdarie va ajunge in ulei. Nu vad in ce context ar putea sa merite asemenea modificare. Macar sistemul ACT se activeaza/dezactiveaza in functie de sarcina, ceea ce nu poate fi cazul aici. |
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
Kanutza_77 |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 209 Joined: 19 December 10 From: Bucuresti-Pitesti-Campulung ![]() |
Absolut corect bucatzel...
|
--------------------
dacia
1310 Break
1993
- Ag 01 Jxg
|
|
MyKe89 |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru RFG Group: Members Posts: 3.062 Joined: 16 December 07 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Ov @ 11 Dec 2012, 23:23) treaba e ca trabantu' e in 2 pistoane, deci nu merge. Poate un wartburg, dar partea naspa e ca au cam crescut preturile la asa ceva ![]() Nu m-am gandit la cate pistoane sa aiba, ca altfel ii recomandam una mono-cilindru, macar nu avea ce sa-i mai scoata. ![]() Daca nu e multumit de Dacie, sa vada cu Trabantul cum e. Mai bine ar repara-o pe a lui si s-ar bucura ca nu trebuie sa alimenteze cu benzina pe la capota motorului (printre alte dezavantaje...). |
--------------------
'23 Honda
CR-V
e:HEV '02 BMW Z3 1.9i
'91 MB W124 230E |
|
aleecss |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru Group: Members Posts: 155 Joined: 30 November 12 From: Bucuresti ![]() |
multumesc pt raspunsuri , nu aveam ideea sa modific consumul(sunt multumit atata timp cat cu 10 lei [ aprox 1.75l ] ma deplasez in jur de 20 km in oras , ci doar vroiam sa aflu daca e mai simpla operatiunea de eliminare farta de cea de remediere
oricum , pt inceput o sa verific semeringurile de la supapele pistonului respectiv , [ motorul are compresie 13 bar la rece / cald .... deci nu are cum sa fie setul [atata timp cat 13 bari raman acolo uleiul n-ar avea cum sa patrunda , ci din contra , sa fie "suflat" ] |
--------------------
Dacia
102-1
1994
- B-__-___
|
|
Magnum_Baracuda |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 547 Joined: 28 January 09 ![]() |
nu intelegi chiar daca in timpul compresiei ai 13 bari la eliberarea presiuni tot iti patrunde in interior ulei pe linga supapa :
![]() |
--------------------
dacia
1310
1981
- CT 03 BND
|
|
aleecss |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru Group: Members Posts: 155 Joined: 30 November 12 From: Bucuresti ![]() |
pai asta-i singura varianta la care am ajuns ....
|
--------------------
Dacia
102-1
1994
- B-__-___
|
|
Ov |
![]()
Post
#25
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.510 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
ne-am lamurit cu anularea pistonului. Rezolva problema cu intreruperea ca e mai bine.
|
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 1st May 2025 - 05:31 |