Mase Dacia Logan MCV noua, ce reprezinta Masa totala rulanta??
Mase Dacia Logan MCV noua, ce reprezinta Masa totala rulanta??
Andrei85 |
5 Nov 2008, 18:31
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 21 Joined: 5 November 08 |
|
||
--------------------
Dacia
1310
1992
- B-41-ZSK
|
|||
einstein1984 |
5 Nov 2008, 21:59
Post
#2
|
fan Dacia Group: Members Posts: 20.493 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti |
Masa totala rulanta ar trebui sa fie masa totala maxima autorizata (masina+ sarcina utila) + sarcina maxima remorcabila. In cazul tau asta ultima e 880 de kile.
Cu masina goala poti tracta pana la 1300 kile cu remorca cu frane. Sarcina utila se calculeaza cu sofer de 80 de kile si pasageri de 65 de kile conform standardului si 40 de kile de bagaje pentru toti. Cum ar putea RAR-ul sa te lase sa cari mai mult decat te lasa producatorul? la Logan VAN e invers. Linkul e aici. Succese! This post has been edited by einstein1984: 5 Nov 2008, 22:00 |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
AL |
6 Nov 2008, 10:20
Post
#3
|
Member Group: Members Posts: 2.495 Joined: 8 July 02 From: Bucuresti |
cred ca intrebarea asta despre modul de calcul al maselor e valabila la orice marca auto... nu?... se muta la DIVERSE
|
--------------------
Skoda
KAROQ
2019
- B-21-NEW
|
|
Andrei85 |
6 Nov 2008, 14:24
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 21 Joined: 5 November 08 |
QUOTE(einstein1984 @ 5 Nov 2008, 22:59) Masa totala rulanta ar trebui sa fie masa totala maxima autorizata (masina+ sarcina utila) + sarcina maxima remorcabila. In cazul tau asta ultima e 880 de kile. Cu masina goala poti tracta pana la 1300 kile cu remorca cu frane. Sarcina utila se calculeaza cu sofer de 80 de kile si pasageri de 65 de kile conform standardului si 40 de kile de bagaje pentru toti. Cum ar putea RAR-ul sa te lase sa cari mai mult decat te lasa producatorul? la Logan VAN e invers. Linkul e aici. Succese! Ceva tot nu se leaga. Eu nu stiam de standardul asta de pasager de 65 kg si de sofer de 80. Daca ai cum sa mi-l dai si mie sa il citesc ar fi ok. Dar hai sa calculam: sarcina utila = 80 kg (sofer) + 6 x 65 kg (pasageri) + 40 kg bagaje = 510 kg e corect, asta e valoarea data si de ei. Tu zici insa ca masina goala + 1300 kg (masa maxima remorcabila cu franare) = 2750 kg (masa totala rulanta) Fals.... 1360 (gol in ordinea de mers fara sofer) + 1300 (masa maxima remorcabila cu franare) = 2660...Deci mai ramane o diferenta de 90 kg... care nu poate fi soferul intrucat conform standardului el are doar 80 kg. So?? Cum e pana la urma?? Una peste alta daca acest standard chiar exista masina asta e pentru somalezi clar. Pai ce om in toata firea are 65 kg? Ori aia bolnavi, ori doar aia foarte slabi....Ca sa nu mai zic de limita de 40 kg bagaj pt 7 oameni, adica 5.7 kg de om dintre care 1 kg are doar geanta... Oricum ar fi, iti multumesc ca m-ai luminat macar cu sarcina utila, si repet, daca imi poti da link cu acel standard ar fi perfect. Cu respect |
--------------------
Dacia
1310
1992
- B-41-ZSK
|
|
einstein1984 |
6 Nov 2008, 14:57
Post
#5
|
fan Dacia Group: Members Posts: 20.493 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti |
Pai sta asa, ca nu a zis nimeni ca masina goala + remorca plina e masa totala maxima rulanta. Ba chiar uite ca, pe langa sofer si remorca plina, mai poti lua 10 kg de bagaj in masina.
Ideea ca, in cazul masei toale maxime rulante, ce scazi din greutatea remorcii nu adaugi in masina. Masa totala maxima rulanta e masina incarcata la maxim si cu cea mai grea remorca pe care o mai poate trage in conditiile date. Oricum, nu am fost prea precis, greutatea soferului e 75 si a pasagerilor 67 de kilograme conform standardului ala. Standardul e SR ISO 2416 :1997 dar nu stiu de unde-l poti lua gratis, vezi pe indaco. |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
bobo77 |
6 Nov 2008, 17:09
Post
#6
|
........................... Group: Members Posts: 7.213 Joined: 27 January 06 From: Mangalia |
Andrei85 eu zic sa te orientezi spre microbuz...
|
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1,6 mpi
2008 ph 2
- CT _ _ _ _ Multa lume,putini oameni...
|
|
Andrei85 |
7 Nov 2008, 09:03
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 21 Joined: 5 November 08 |
QUOTE(bobo77 @ 6 Nov 2008, 18:09) Multumesc frumos pentru indrumare insa...nu imi permit. Logan MCV este o masina usor de intretinut, cu piese de schimb ieftine, noua si cu garantie. Nu imi permit un microbuz nou, iar la mana a doua nu ma incumet sa iau. Pacat ca MCV-ul nu il poti folosi asa cum trebuie. Cred ca nu e foarte multa lume care sa stie de limita asta de "incarcare" si de acest standard. Nu pot sa spun decat PACAT O singura rugaminte mai am, daca cineva gaseste acel standard sa imi dea si mie linkul catre el, ca eu am cautat dar nu am gasit inca...mai sap.... @Einstein1984 Multam fain si...iti meriti usernameul Cu respect |
--------------------
Dacia
1310
1992
- B-41-ZSK
|
|
sonykel |
7 Nov 2008, 09:59
Post
#8
|
Actualmente Ing. Group: Members Posts: 1.281 Joined: 30 June 05 From: Constanta |
eu am mcv cu 7locuri... am carat si marfa si 7persoane si am carat o gramada... nu mi-am pus nici o data problema depsirii greutatii ptr ca niici o data masina nu sa lasat f mult...
asa ca keep going... |
--------------------
DACIA
Logan MCV
2007,1.6 16v,Laureate Full,7series,Gri Platine
- CT-87-SNK Hai,stai un minut langa mine,o zi cu mine
Si-o sa vezi cum si de ce este mult mai bine Sa te-ntorci cate-odata cu spatele catre lume |
|
einstein1984 |
7 Nov 2008, 10:52
Post
#9
|
fan Dacia Group: Members Posts: 20.493 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti |
Loganul van are sarcina utila 750 de kilograme. Acum daca tu incarci cu 570 de kilograme nu cred sa fie prea mare paguba. Sistemele sunt proiectate cu rezerve de siguranta.
Insa MCV-ul e autoturism, nu autoutilitara. Nu-l poti incarca ca pe un Trafic de exemplu. Bafta multa si sa te bucuri de masina. This post has been edited by einstein1984: 7 Nov 2008, 10:56 |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
Andrei85 |
7 Nov 2008, 15:32
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 21 Joined: 5 November 08 |
QUOTE(sonykel @ 7 Nov 2008, 10:59) eu am mcv cu 7locuri... am carat si marfa si 7persoane si am carat o gramada... nu mi-am pus nici o data problema depsirii greutatii ptr ca niici o data masina nu sa lasat f mult... asa ca keep going... Calculeaza si tu putin: daca 510 e sarcina utila a masinii, inseamna ca 1kg = 0.2% din acea sarcina utila. Cel putin in cazul meu, media greutatii pe om o pun la 100 kg. De aici rezulta 7 oameni x 100 kg = 700 kg. Mai mult, 700 kg x 0.2% = 140% sarcina utila. Deci inseamna ca tu depasesti sarcina utila a masinii cu pana la 40% E imens. Nu se pune problema ca te cantareste careva, ca nu esti cu tiru, insa pe mine nu ma lasa sufletu si nici buzunaru sa dau 14 000 euro pe o masina pe care efectiv sa o omor. O sa zici, hai ca nu mergi mereu cu 7 oameni, mergi la un concediu sau pana nu stiu unde. Perfect adevarat, dar tocmai acolo faci kilometri in prostie si rupi masina. Asta ca sa nu mai zic ca nu stiu cum se modifica distanta de franare. Legat de ce ziceai tu ca nu ti se lasa masina cand e incarcata, asa o fi. Insa pana cand? Tot trenul de rulare, inclusiv amorizoare, arcuri sunt mult mai solicitate si se uzeaza mult mai rau si mai repede. Parerea mea e ca mai bine te mai gandesti inainte sa umpli masina. Din nefericire nu stiu ce sa aleg.... |
--------------------
Dacia
1310
1992
- B-41-ZSK
|
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 22nd September 2024 - 19:08 |