Moare motorul cand retrogradez in tr.2 si accelerez
![]() ![]() ![]() |
Moare motorul cand retrogradez in tr.2 si accelerez
marcalogul |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 24 Joined: 19 February 07 ![]() |
|
||
--------------------
logan
laureate 1.5 dci
2006
- b 52 cfj
|
|||
VooN |
![]()
Post
#2
|
Membru incepator Group: Members Posts: 23 Joined: 16 January 07 ![]() |
Poate bagi a 4-a si nu stii?
![]() |
--------------------
Dacia berlina 94'
/ Mitsubishi Colt CZ3
07'
|
|
bae |
![]()
Post
#3
|
Re-member Group: Members Posts: 288 Joined: 4 June 05 From: Bucharest ![]() |
Lipsit de vlaga, poate! Dar de murit moare doar daca nu prea stii sa umbli cu ambreiajul. Fara suparare!
|
--------------------
Dacia
Logan Ambition 1.6 Mpi /
2005
|
|
DomnulK |
![]()
Post
#4
|
![]() ex kAndrei Group: Members Posts: 1.403 Joined: 7 September 03 From: Bucuresti ![]() |
la relanti scos din viteya iti sta motorul?
|
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1.6 MPI
2004 Asfalt Uscat!
|
|
marcalogul |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 24 Joined: 19 February 07 ![]() |
viteza a 4-a ma indoiesc ca o nimeresc de fiecare data (dupa cum spunea Voon)...in schimb jocul cu ambreiajul mi se pare prea fortat (turat). Poate sunt eu prea mofturos si cer prea mult de la o dacie reno. nu e o problema grava dar ma oftica ca nu te ajuta atunci cand ai nevoie.
|
--------------------
logan
laureate 1.5 dci
2006
- b 52 cfj
|
|
i96nds |
![]()
Post
#6
|
![]() Stefan Group: Moderatori Posts: 2.708 Joined: 16 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Mie imi suna a injectoare infundate. In alte trepte la turatie joasa merge bine ? Sau merge innecat ?
|
--------------------
Dacia
SLZ Scala 1.4/2003
- B-77-XXX Stefan
|
|
marcalogul |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 24 Joined: 19 February 07 ![]() |
bujiile nu au probleme...am abia 33.000 km cu ultima revizie OK, la relanti motorul toarce foarte bine. ma gandesc ca poate e o viteza prea mica pt treapta 2 desi eu stiu ca atata timp cat masina e inca in miscare pot folosi treapta 2. oricum e lipsita de vlaga desi se tureaza destul de tare. e diesel.
|
--------------------
logan
laureate 1.5 dci
2006
- b 52 cfj
|
|
marcalogul |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 24 Joined: 19 February 07 ![]() |
pardon...am spus bujii...dar ma refeream la injectoare. (nu sunt infundate)
|
--------------------
logan
laureate 1.5 dci
2006
- b 52 cfj
|
|
klaus |
![]()
Post
#9
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(i96nds @ 20 Feb 2007, 09:00) Da, cum sa nu...Pai eu citesc si ma minunez: QUOTE(marcalogul @ 20 Feb 2007, 08:55) Si acum intrebarile mele:1. Daca nu sunt cam rautacios, marcalogul, ce alte masini ai condus de la care ti se parea ca cereai mai putin si te serveau cu mai mult decat le cereai? Si cam cati kilometrii? 2. Alti soferi ti-au spus acelasi lucru conducand masina ta? Niste soferi cu ceva experienta, vreau sa zic. |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
DFA |
![]()
Post
#10
|
![]() moderator://DC/Logan Group: Moderatori Posts: 3.559 Joined: 30 September 05 From: Buzău, RO ![]() |
|
--------------------
Logan III Comfort
ECO-G 100cp
2021 sedan
- 27 Iul 2021 Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5 |
|
marcalogul |
![]()
Post
#11
|
Membru incepator Group: Members Posts: 24 Joined: 19 February 07 ![]() |
am condus cateva modele mai bune: passat, clio, megane (am pus cele diesel). alti soferi nu prea isi pot spune parerea. oricum nu are prea des lipsa asta de vlaga. totusi tind sa cred ca poate e prea mica viteza 10-15 km pt treapta 2. poate nu fac eu jocul la ambreiaj destul de bun totdeauna.
|
--------------------
logan
laureate 1.5 dci
2006
- b 52 cfj
|
|
marcalogul |
![]()
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 24 Joined: 19 February 07 ![]() |
nu...am laureate 1.5dci. e gresita semnatura?
|
--------------------
logan
laureate 1.5 dci
2006
- b 52 cfj
|
|
klaus |
![]()
Post
#13
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Pai exista "logan laureate plus" dCi?
![]() |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
DFA |
![]()
Post
#14
|
![]() moderator://DC/Logan Group: Moderatori Posts: 3.559 Joined: 30 September 05 From: Buzău, RO ![]() |
Da, e greșită semnătura, Laureate Plus e doar benzinar, cu motorizare 1.4MPi!
Editează-ți semnătură, să reflecte realitatea! --------------------------------------------- Să înțelegem ce se întâmplă... 1. Încetinești 2. Apeși ambreiajul 3. Schimbi în a 2-a 4. Eliberezi ambreiajul 5. Cu ambreiajul complet eliberat apeși accelerația și motorul se oprește? |
--------------------
Logan III Comfort
ECO-G 100cp
2021 sedan
- 27 Iul 2021 Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5 |
|
marcalogul |
![]()
Post
#15
|
Membru incepator Group: Members Posts: 24 Joined: 19 February 07 ![]() |
obiectii la pct 5:
-nu intodeauna se opreste motorul...oricum este o lipsa de putere in demaraj. -acceleratia are loc in timp ce ambreiajul este eliberat. (poate nu folosesc un limbaj tehnic adecvat dar sper sa fiu inteles) |
--------------------
logan
laureate 1.5 dci
2006
- b 52 cfj
|
|
DFA |
![]()
Post
#16
|
![]() moderator://DC/Logan Group: Moderatori Posts: 3.559 Joined: 30 September 05 From: Buzău, RO ![]() |
Dacă viteza este prea mică, în momentul când ambreiajul se cuplează, motorul - mai exact injecția electronică, încearcă să facă față trecerii de la regimul de relanti la o sarcină relativ mare și variabilă într-un timp destul de scurt, ca atare motorul intră într-un regim de instabilitate (se simte cum "tremură").
Uneori mai pățesc și eu asta (intrarea în regimul de instabilitate - nu oprirea motorului), atunci când încetinesc prea mult pentru treapta a 2-a, iar eu de fapt aveam nevoie de a 1-a! Cum sunt în a 2-a ridic foarte ușor pedala de ambreiaj pentru a nu mări prea repede sarcina asupra motorului, astfel încât să-i las ECU-ului timpul necesar să se adapteze la noul regim de sarcină, după care el își face treaba, mașina accelerează un pic singură (de către ECU), după care pot și eu accelera... Dacă tu nu ești suficient de gentil cu ambreiajul în acestă situație și accelerezi când motorul e într-un regim instabil de sarcină atunci da, este posibil să se mai și oprească motorul... Oricum, nu-ți recomand să faci prea des așa ceva, pentru că uzezi ambreiajul. Mai bine este să încetinești și mai mult și să schimbi direct în a 1-a - cu un pic de răbdare, ca să se sincronizeze cutia... |
--------------------
Logan III Comfort
ECO-G 100cp
2021 sedan
- 27 Iul 2021 Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5 |
|
marcalogul |
![]()
Post
#17
|
Membru incepator Group: Members Posts: 24 Joined: 19 February 07 ![]() |
Interesanta explicatie...multumesc mult stimabile "DFA". In sfarsit o explicatie pertinenta si logica. Multam. Concluzia cu incetinitul si apoi treapta 1 o gasisem si eu ca fiind mai sigura, dar aveam nevoie o explicatie tehnica. Multam mult.
|
--------------------
logan
laureate 1.5 dci
2006
- b 52 cfj
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 06:12 |