Montare carburator dublu corp de nova pe dacia 1400, Se poate?
![]() ![]() ![]() |
Montare carburator dublu corp de nova pe dacia 1400, Se poate?
Geo89 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 34 Joined: 27 October 10 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1410
97 L
- GL 08 SBD
|
|||
basileros |
![]()
Post
#2
|
Membru incepator Group: Members Posts: 61 Joined: 1 July 08 ![]() |
salut...toti posesorii de NOVA si PAPUC vor carburatoare monocorp[1400] si tu dublucorp [care este el intradevar mai performant]...crezi ca esti in stare sa-l reglezi??... ce fel de carburant folosesti,?caci pt gpl e foarte bun cel care il ai...mai bine regleaza aprinderea[pune electronica cu senzor GOTRONIC] si gazul ...ok ..acum daca tot vrei dublu corp trebuie cateva modificari:! 1..galerie admisie de nova sau papuc...2....sau modificat gatul de lebada de la carb.1400..3..modificat prinderea cablului de acc....4..modificat pompa benzina[anulat returul care trebuie lungit si bagat in returul carb dublu]..5..mai sunt cateva maruntisuri dar nu-mi vin acum in minte....per total cred ca nu se merita mai ales pt. gpl ...bafta..!!!!
|
--------------------
dacia
nova gt
1999
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
intai rezolva problema cu trasul , la altii cum trage si la tine nu?
|
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
Geo89 |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 34 Joined: 27 October 10 ![]() |
Pai am incercat zeci de reglaje la mai multi meseriasi.Toti spun ca e dereglata la gaz cand ajung la ei,dar nu prea se cunoaste nici o modificare dupa ce isi baga ei mainile si o "repara".Precizez ca motorul nu consuma pic de ulei,am presiune 5 in mers la 2800.Si 3 si la relanti.Linia buna.Oricum sunt sigur de faptul ca fuge mai tare pe gpl decat pe benzina.Dar oricum nu am baza sa ma bag in depasire la 90 km/h cu a 5,si asta nici singur.Eu sunt din Braila,Stie cineva unde pot gasi o aprindere(cea mai buna (poate fi si cea mai scumpa) ).Despre ce fel de senzor este vb?Multumesc!
27 Oct 2010, 18:10: Eu m-am gandit sa las galeria originala a ei de 1400,si sa fac flansa in vorma de v,ca sa nu atinga clapetele de la carburator cand se deschid la maxim,si ca gaz-ul benzina sa ajunga corect in galerie.E corect cum am gandit? This post has been edited by Geo89: 27 Oct 2010, 18:10 |
--------------------
Dacia
1410
97 L
- GL 08 SBD
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
citind pe forum poti face sa mearga f bine cu carbul asta, vei vedea ca nu-i nevoie de dublu, dar daca vrei neaparat....
|
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
payty |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.329 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
stiu ca am avut si eu gaz la dacia tatalui meu si pe benzina facea aceeasi problema - consuma la greu (adica am reusit 23 de litri la suta
![]() Cum e conectat furtunul de gaz? In lateralul carburatorului sau ai piesa aia de aluminiu in capul lui la care vine conectata? Din cate am inteles, ar fi mai bine sa dai gaura in carburator si sa ii pui un stut acolo, intre clapetele de soc si de acceleratie. Cu carburatorul dublu nu cred ca faci mare afacere pentru ca in primul rand nu il vei putea monta pe galeria mono si in al doilea rand va trebui sa pui furtun de gaz la ambele corpuri. |
--------------------
dacia
1310
1996 1.6/2002 1.4
- B-##-### Chuck Norris does not sleep. He waits!
|
|
Geo89 |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 34 Joined: 27 October 10 ![]() |
Cand am cumparat-o eu aveam furtunul de gaz bagat cu piesa din aluminiu in racordul dintre filtrul de aer si carburator.Si va spun ca aveam un consum/pierdere de 18 l de gaz/100 km.Apoi am dat gaura in carburator,si cu reglajele de rigoare,am reusit sa o fac sa consume mai putin.Totusi raman uimit cat de putin consuma cateodata si cateodata papa de mananca nori,fara a efectua vreun alt reglaj.Cauza ramane necunoscuta.Si cu acelasi tip de condus.Prin flansa pe care am gandit-o cu nenea strungarul,osa va demonstrez ca merge montat pe galeria simpla,nu stiu cat de bn v-a functiona dar o sa-l montez sa vad,SI O SA PUN SI POZE,POATE MAI ESTE CINEVA INTERESAT.Daca nu v-a merge cu flansa pe care o fac,o sa iau o galerie de nova,si o sa o modific si tot o fac eu intr-un fel.Nu ma dau batatut.Eu vreau putere mai mare.Chiar daca imi consuma 10/100 km nu conteaza,dar vreau sa fuga si aiba su ficienta putere.Multumesc ptr raspunsuri si mai astept sugestii.
|
--------------------
Dacia
1410
97 L
- GL 08 SBD
|
|
anndi |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 932 Joined: 13 December 04 From: Timisoara ![]() |
Nu trage din alte motive. Daca pui carbul de nova pe gpl o sa consume exagerat daca dai drumul la gpl pe ambele corpuri pentru ca are deviatia de reglaj a aerului pe corpul 2 si te vei chinui foarte mult sa o reglezi. Cand va merge bine pe GPL va merge prost pe benzina. Nu este o treaba perea buna. Iti recomand sa cauti alt carburator, weber de preferat, si sa il montezi ala pe masina.
|
--------------------
Renault
Megane GT220
GrandTour 2014
|
|
payty |
![]()
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.329 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
flansa se poate face, doar sa ai grija sa mai si incapa carburatorul sub capota. Daca nu ai modelul cn4, s-ar putea sa nu ai mult spatiu liber.
|
--------------------
dacia
1310
1996 1.6/2002 1.4
- B-##-### Chuck Norris does not sleep. He waits!
|
|
Geo89 |
![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 34 Joined: 27 October 10 ![]() |
multumesc ptr raspunsuri.m-am gandit si eu la faza cu flansa ca daca o pun e posibil sa atinga in capota,dar sa vedem,si poate daca o sa mearga bine,cumpar o capota si ii fac o decupatura ca la papuc diesel.
|
--------------------
Dacia
1410
97 L
- GL 08 SBD
|
|
bv-08-fgm |
![]()
Post
#11
|
![]() Old School Mother Fucker Group: Members Posts: 1.214 Joined: 11 May 10 From: Brasov ![]() |
Geo89 - Daca vrei unu normal iti pot da eu unu in perfecta stare de functionare in schimbul celui dublucorp si o diferenta.Dai un PM si vorbim acolo
|
--------------------
Dacia
1310
1996
- BV-91-FGM,1.4 VW Vento 1992 - BV-22-MKR,1.8
Toyota MR2 1992 - K626 YMO, 2.0 16v TSI |
|
Tudor Badescu |
![]()
Post
#12
|
Membru autentic Group: Members Posts: 566 Joined: 17 December 09 ![]() |
In vremuri mai vechi era discutata montarea carburatorului dublu corp de Skoda 120 la Dacia 1300.Consum mai mic la sarcina mica si putere crescuta.Doar ca nici acesta nu e cu cele mai simple reglaje.
|
--------------------
dacia
1310,
1991/standard ; Mercedes Sprinter 311 CDI, 2004.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th May 2025 - 07:10 |