Motorul tinde să se oprească când este rece., 1400cc 8V
![]() ![]() ![]() |
Motorul tinde să se oprească când este rece., 1400cc 8V
Gianmarco |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 28 Joined: 8 September 21 From: ITALIA ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Sandero 1400 MPI GPL
2009
|
|||
tatabobu |
![]()
Post
#2
|
![]() membru Group: Members Posts: 4.674 Joined: 14 September 04 From: Bucuresti ![]() |
Filtrul de benzina l-ai schimbat sau macar verificat? Suna a aer fals sau benzina insuficienta la pornire (de-aia ma gandesc la filtru de benzina infundat) mai degraba decat problema electrica, avand in vedere cate ai verificat si schimbat deja. Hm, de fapt ar putea sa fie si de la imobilizator, daca ma gandesc bine.
|
--------------------
DACIA
1300
1995 Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
|
|
Gianmarco |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 28 Joined: 8 September 21 From: ITALIA ![]() |
buna, are Sandero 1400 mpi un filtru de benzina? si unde este?
|
--------------------
Dacia
Sandero 1400 MPI GPL
2009
|
|
tatabobu |
![]()
Post
#4
|
![]() membru Group: Members Posts: 4.674 Joined: 14 September 04 From: Bucuresti ![]() |
Daca e ca la Clio II cu acelasi motor, e pe langa rezervor, sub masina. Urmareste conductele de benzina.
Ca sa ai codul de piesa la indemana: https://www.revizie24.ro/filtre-revizie/fil...7700845961.html This post has been edited by tatabobu: 9 Sep 2021, 22:45 |
--------------------
DACIA
1300
1995 Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
|
|
Gianmarco |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 28 Joined: 8 September 21 From: ITALIA ![]() |
Mulțumesc, voi încerca să înlocuiesc filtrul de combustibil. Cu toate acestea, mașina are multă putere. Dacă ar avea un filtru murdar, ar avea puțină putere, nu? Cu toate acestea, încerc să-l schimb.
|
--------------------
Dacia
Sandero 1400 MPI GPL
2009
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#6
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.376 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Sandero de europa nu avea filtru de benzina extern, doar pe pompa. Daca era lipsa benzina, avea si lipsa puetre la regim mare. O diagnoza cu parametri injectie la 750rpm motor cald exista? EU mai degraba as zice de aer fals...
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
alfabit |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 447 Joined: 26 September 09 ![]() |
În semnătura la prietenul nostru italian scrie Dacia Sandero 1400 MPI GPL 2009
despre problemele mersului pe gaz nu aduce nimeni vorba ? |
--------------------
Dacia
patru cilindri
201x
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#8
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.376 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
jocurile la supape le-a facut... ar ramane benzina veche sau adaptivi eviati care trebuie resetati.
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
Gianmarco |
![]()
Post
#9
|
Membru incepator Group: Members Posts: 28 Joined: 8 September 21 From: ITALIA ![]() |
QUOTE(alfabit @ 10 Sep 2021, 09:30) În semnătura la prietenul nostru italian scrie Dacia Sandero 1400 MPI GPL 2009 despre problemele mersului pe gaz nu aduce nimeni vorba ? Salut, nu am menționat GPL pentru că pe GPL mașina este în regulă. Problema este doar cu un motor rece dimineața. O folosesc de benzină de o săptămână pentru a vedea dacă s-a îmbunătățit puțin, dar nimic nu s-a schimbat. 10 Sep 2021, 12:38: QUOTE(einstein1984 @ 10 Sep 2021, 10:20) M-am umplut cu benzină și o folosesc de benzină de o săptămână. Am adăugat și un aditiv pentru curățarea injectoarelor. Ce vrei să spui prin resetarea acestuia? Cum o faci? This post has been edited by Gianmarco: 10 Sep 2021, 12:38 |
--------------------
Dacia
Sandero 1400 MPI GPL
2009
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#10
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.376 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Ar trebui CLIP (tester Renault) sau tester de diagnoza care lanseaza o comanda in ECU benzina. Mergand pe gaz, ECU modifica timpii de injectie pe benzina la masina asta si ajunge la amestec sarac=> probleme de pornire. Mersul 1 saptamana pe benzina nu e suficient sa readuca parametriia stia la valoarea corecta.
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
Gianmarco |
![]()
Post
#11
|
Membru incepator Group: Members Posts: 28 Joined: 8 September 21 From: ITALIA ![]() |
QUOTE(einstein1984 @ 10 Sep 2021, 13:15) Ar trebui CLIP (tester Renault) sau tester de diagnoza care lanseaza o comanda in ECU benzina. Mergand pe gaz, ECU modifica timpii de injectie pe benzina la masina asta si ajunge la amestec sarac=> probleme de pornire. Mersul 1 saptamana pe benzina nu e suficient sa readuca parametriia stia la valoarea corecta. Mulțumesc, în sfârșit încep să înțeleg ceva. De asemenea, sunt dispus să cumpăr un tester care îmi permite să resetez unitatea de control al injecției. În acest moment, am un instrument de diagnostic ieftin, care servește doar la citirea parametrilor și la eliminarea erorilor. Ați putea să-mi recomandați un tester care poate face pentru mine? Fără a cheltui o grămadă de bani, desigur. Mulțumiri |
--------------------
Dacia
Sandero 1400 MPI GPL
2009
|
|
Gianmarco |
![]()
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 28 Joined: 8 September 21 From: ITALIA ![]() |
Trebuie să-i mulțumesc lui Einstein pentru că pare să fi rezolvat problema.
Am dus Sandero la atelier și în două minute au resetat parametrii autoadaptativi. Când motorul este rece, ralanti sunt mai stabile. Cu toate acestea, de îndată ce temperaturile scad, voi face un videoclip, astfel încât să îmi puteți spune dacă totul este în regulă. Mulțumesc din nou |
--------------------
Dacia
Sandero 1400 MPI GPL
2009
|
|
Gianmarco |
![]()
Post
#13
|
Membru incepator Group: Members Posts: 28 Joined: 8 September 21 From: ITALIA ![]() |
Dragi prieteni,
Speram să-l rezolv și, în schimb, nu este. Problema a revenit acum că temperatura exterioară este scăzută. În practică, la pornirea de la rece, carburarea este slabă și motorul tinde să se oprească. Cu un motor rece, dar cu temperaturi exterioare de 18 ° C în sus, motorul este în regulă. Acum dimineața sunt 14/15 ° C problema a revenit. Nu mai știu ce să verific. |
--------------------
Dacia
Sandero 1400 MPI GPL
2009
|
|
autom |
![]()
Post
#14
|
![]() membru pompier Group: Members Posts: 1.198 Joined: 8 January 05 From: Bucuresti-sa traiesti!!!! ![]() |
Nu verifici nimic, cauti un atelier BUN sa iti faca reglajebune laharta de gaz ca sa nu mai strice harta de benzina
|
--------------------
Dacia 1100
Berlineza
1971
|
|
Gianmarco |
![]()
Post
#15
|
Membru incepator Group: Members Posts: 28 Joined: 8 September 21 From: ITALIA ![]() |
În această dimineață am fost la un atelier de GPL.
Mecanicul a conectat mașina la computer și a observat că carburarea pe benzină este foarte slabă. Apoi a resetat parametrii autoadaptativi și carburarea a revenit la normal. A pornit GPL și încet parametrii au început să aibă anomalii. În timpul funcționării GPL, unitatea de control face carburarea slabă. Rezultat? Injectoare GPL de înlocuit! Mecanicul mi-a explicat că, atunci când injectoarele de GPL încep să îmbătrânească, lasă să treacă mai mult gaz și, prin urmare, sonda Lambda simte o carburare grasă și astfel ECU tinde să slăbească carburarea. Injectoarele de GPL au 128.000 km și 12 ani de viață. Am crezut că durează mult mai mult! Am comandat 4 injectoare noi de GPL. |
--------------------
Dacia
Sandero 1400 MPI GPL
2009
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#16
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.376 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
injectoarele GPL italiene, fara suparare, nu tin asa mult. peste 100 000 si sunt cam terminate. Daca erau keihin japoneze tineau mai mult, dar si alea italiene sunt ieftine.
Cum ziceam, trebuie o diagnoza ca sa vezi ce are. This post has been edited by einstein1984: 6 Oct 2021, 09:23 |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
Gianmarco |
![]()
Post
#17
|
Membru incepator Group: Members Posts: 28 Joined: 8 September 21 From: ITALIA ![]() |
Buna dimineata,
Problema pare rezolvată. Am înlocuit toate injectoarele de GPL. Acum parametrii detectați cu testerul OBD sunt buni. Chiar și cu temperaturi foarte scăzute, problema opririlor nu mai există. Mulțumiri!!!!!! |
--------------------
Dacia
Sandero 1400 MPI GPL
2009
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th May 2025 - 20:28 |