NU MAI MERG STERGATOARELE, !!! AJUTOR !!!
![]() ![]() ![]() |
NU MAI MERG STERGATOARELE, !!! AJUTOR !!!
don_v3nom |
![]()
Post
#1
|
||
![]() --= Membru pasionat =-- Group: Members Posts: 59 Joined: 28 May 06 From: Bacau | Romania ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1410
2003
- BC 01 EGN Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul !
|
|||
Sir_Alex |
![]()
Post
#2
|
![]() Mem Brew fara alcool Group: Members Posts: 443 Joined: 2 January 05 From: Bucuresti ![]() |
cauta unul second-hand. sau la dezmembrari. poate ai noroc sa gasesti ceva.
|
--------------------
BMW / Dacia
320 - 2,0 Diesel / Logan 1.6.16v
2003/2007
- B-XX-TDI Dacia...masina initierii mele pe sosea si un drum nesfarsit prin service-uri.
|
|
dyogenes |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 502 Joined: 23 August 05 ![]() |
Mai, eu nu sunt expert in stergatoare de parbriz, dar imi vine greu sa cred ca s-au ars DEODATA ambele infasurari ale motorasului (cel de viteza mare si cel de viteza mica) Eu mai degraba as crede ca e vorba de un contact prost pe undeva. Vezi ca pe mecanismul motorasului sunt vreo 3 fire: comun, viteza mare, viteza mica. Incaearca sa-l alimentezi direct acolo, cu niste fire de la acumulator. Dca acolo nu merge, ai 2 posibilitati: 1. E ars de-adevaratelea si 2: e un scurt la lamelele din interiorul mecanismului de antrenare (care calca pe roata dintata antrenata de motoras.
Depinde ce masina ai, ca la mine de ex (Bord CN) am preferat sa folosesc infasurarea de viteza mare in locul celei deviteza normala, care s-a ars. Asta deoarece ar fi trebuit sa dau jos tot bordul (implicit parbrizul) ca sa pot schimba nenorocitul ala de motoras |
--------------------
Dacia
Logan 1.4 MPI
2007
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
motorul de stergator sau orice motor de cc autuo cu 2 viteze nu are 2 infasurari ci are 3 perii dintre care una este deplasat in in cimp
This post has been edited by bygy007: 24 Sep 2006, 22:37 Attached thumbnail(s) Motor_04.JPG ( Size: 33.44k ) Number of downloads: 149 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
dyogenes |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 502 Joined: 23 August 05 ![]() |
bygy, m-ai rupt! Nu stiam chestia cu periile. Eu citisem pe undeva ca ar fi 2 infasurari si am ramas cu acea idee... Macar acum am aflat si eu cum merge smecheria. TNX.
|
--------------------
Dacia
Logan 1.4 MPI
2007
|
|
Daniel M. |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 27 Joined: 30 September 05 From: Timisoara ![]() |
am schimbat motorasul asta-iarna. unul nou m-a costat cam 60 ron. nici vorba de 3 mil!!!
|
--------------------
BMW
320d
2000
- CJ
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
draga domnule dyogenes ceea ce spun pe forum este corect si spun din experienta mea de electrician [dar nu auto] si imi place aceasta meserie iar instalatia elctrica de pe dacie cu tot ce contine este nici 3 % din ceea ce trebuie sa stiu si sa ma descurc la servici
sper sa nu te fi suparat pe mine daca totusi te-ai suparat imi cer mii de scuze ![]() This post has been edited by bygy007: 25 Sep 2006, 21:28 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
dyogenes |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 502 Joined: 23 August 05 ![]() |
Pai de ce sa ma supar? Eu nu am desfacut niciodata un astfel de motoras, asa ca probabil ai dreptate. Stai linistit ca nu-s din ala
![]() |
--------------------
Dacia
Logan 1.4 MPI
2007
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
ok
![]() |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
map3tz2003 |
![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 28 Joined: 1 August 06 ![]() |
Stii cum iti dai seama cel mai bine? Scoti motorasul tragi 2 fire pe el si le legi direct la baterie. Daca merge insemna ca problema e in alta parte...daca nu incearca sa il lovesti usor cu un cleste astfel incat sa nu il spargi. S-ar putea sa fie ceva depuneri de calamina si sa fii ramas blocat. In ultima instanta daca nu merge schimba-l:D.Parerea mea.
|
--------------------
Dacia
CL1300
1999
|
|
nambanidealtceva |
![]()
Post
#11
|
![]() Pe volan din 96 Group: Members Posts: 335 Joined: 31 October 05 From: B U C U R E S T I ![]() |
imi dau si eu cu parerea, din proprie experienta; mie mi s-au intamplat urmatoarele: 1:sarit conectorul de la comutatorul de actionare de la volan; am desfacut panoul de sub volan, l-am infipt la loc 2:sarit conectorul de pe motoras (am bagat mana sub bord, l-am impins, a repornit)
Daca totusi primeste curent si nu merge (poti verifica cu un aparat direct pe conectorul de la motoras), trebuie alt motoras, care costa sub 100RON, dar se schimba foarte greu ![]() This post has been edited by nambanidealtceva: 26 Sep 2006, 14:19 |
--------------------
Citroen C4
1.6 16V, 2005,
vandut Dacia 1310 Li, 2000 (cu regret)
|
|
don_v3nom |
![]() ![]()
Post
#12
|
![]() --= Membru pasionat =-- Group: Members Posts: 59 Joined: 28 May 06 From: Bacau | Romania ![]() |
multumesc foarte mult pentru sfaturi sunteti de exceptie toti ...
i-am dat mecanicului link-u sa citeasca si pana la urma i-a dat de capat ... nu stiu ce zicea el pe acolo ca nu am inteles ![]() inca odata multam mult pentru idei ... ! NUMAI BINE ! ![]() ![]() ![]() |
--------------------
Dacia
1410
2003
- BC 01 EGN Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul !
|
|
DAN_DANIEL |
![]()
Post
#13
|
![]() STAGIAR Group: Members Posts: 167 Joined: 15 October 06 ![]() |
![]() |
--------------------
DACIA
berlina
2000
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 11th May 2025 - 04:43 |