Masina de 2500 euro, Ce masina imi pot cumpara cu 2500 euro?
Masina de 2500 euro, Ce masina imi pot cumpara cu 2500 euro?
tour |
10 Mar 2005, 15:25
Post
#31
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 21 February 05 |
|
||
-------------------- |
|||
bodixxl511 |
10 Mar 2005, 19:14
Post
#32
|
Membru incepator Group: Members Posts: 37 Joined: 8 March 05 From: Slobozia |
hmmm...atunci hai sa zicem ca m`as baga la un credit pentru un golan....CREDIT nu leasing.....ca n`am bani de avans.....sau chiar o solenza.....si cel mai slab model..ala la 5100 euro..cat o fi acolo....credit pe ...5 ani...cat se poate de mult.......cat mi-ar veni rata pe luna? aproximativ.....
|
-------------------- |
|
draku |
10 Mar 2005, 20:39
Post
#33
|
Membru autentic Group: Members Posts: 293 Joined: 3 November 04 From: Bucuresti |
e adevarat ca bx-ul are toate problemele unei masini vechi si inca una in plus: instalatia hidraulica
dar daca esti atent si casti ochii (sau unul care se pricepe) la anumite "detalii" atunci cand o cumperi, ai toate sansele sa iei una cu hidraulica buna, si sa nu ai probleme, ma rog, in limita bunului simt, pt ca e totusi o masina veche apropos de cele "cazute", daca la pornirea motorului se ridica in max 15-20 sec. e ok, altfel...... in rest, e o masina solida, rezistenta si mai ales, NU rugineste ca dacia (cine nu crede este invitat sa constate singur cum arata un bx din 87) la 2500 euro poti gasi un bx destul de bun, dar trebuie sa ai langa tine un cunoscator succes PS v-ati prins, desigur, ca sunt posesor de bx, fost posesor de dacia nova "promotia" '95 PS1 daca vreti mai multe detalii despre citroen, puteti accesa forumul de la www.clubcitroen.ro |
--------------------
ex Dacia Nova
Barkas B1000
1989
- Barkas Io stiu ca sunt prost, da' cand ma uit in jurul meu prind curaj...
|
|
tour |
10 Mar 2005, 21:50
Post
#34
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 21 February 05 |
http://www.brd.ro/ro/pfizice/2/personale.php .....gasesti acolo un calculator de rate atit pe 5 cit si pe sapte ani
|
-------------------- |
|
bodixxl511 |
10 Mar 2005, 22:29
Post
#35
|
Membru incepator Group: Members Posts: 37 Joined: 8 March 05 From: Slobozia |
draku....as vrea sa vad si io niste poze cu bx`u tau daca ai.....ma...pasioneaza masina oarecum...a...si apropo.....ce motorizare ai?
|
-------------------- |
|
draku |
10 Mar 2005, 23:54
Post
#36
|
Membru autentic Group: Members Posts: 293 Joined: 3 November 04 From: Bucuresti |
nici o problema, insa pozele nu o sa-ti spuna prea multe despre masina asta
te invit sa o vezi "pe viu" daca doresti (nu, nu vreau sa o vand ) de fapt, si am apreciat acest lucru, nu esta o masina "aratoasa", iar asta este un avantaj in tara asta, cred eu insa isi face treaba, e confortabila, spatioasa si f usor de manevrat, chiar fara servodirectie motorizarea este cea mai slaba pe benzina, motor tip 150A, de 1360 cmc si 62 cp conform cartii, dotata cu asa-numitul motor "cu cutia in baie" (motorul face corp comun cu cv, folosind acelasi ulei pt ungere) montat si pe unele modele peugeot de aceeasi generatie (deh, grupul PSA...), insa pt mine este suficienta (am trecut de faza cu alergatura pe sosea, raliuri, curse, intoarceri cu frana de mana pe asfalt si pe gheata, etc, toate le-am "experimentat" cu fosta dacia nova) dupa august 1988 s-au montat motoare "clasice", separate de cv pe aceeasi caroserie s-au mai montat motoare de 1600 si 1900 cmc benzina, cat si 1700 (?) cmc motorina (nu stiu exact toate datele) suspensia, bineinteles, este hidraulica, nu contine arcuri, amortizoare, etc, totul este inlocuit de cilindrii de suspesie, sfere umplute cu azot, pompa hidraulica si de lichid hidraulic garda la sol este reglabila in 3 trepte, dintre care numai cu 2 se poate merge, a treia fiind pozitia "de service" (poate merge si pe poz 3 dar nu este recomandat) datorita sistemului de suspensie oleopneumatica, masina nu se "apleaca" in fata la franari bruste sau in spate accelerari puternice si este singura masina care se poate deplasa cu una din rotile din spate scoasa (adica pe 3 roti) dar, repet, daca te vei hotari pentru o masina de genul acesta, eu iti recomand sa ai langa tine o persoana cunoscatoare care sa evalueze in special sistemul hidraulic |
--------------------
ex Dacia Nova
Barkas B1000
1989
- Barkas Io stiu ca sunt prost, da' cand ma uit in jurul meu prind curaj...
|
|
AND |
11 Mar 2005, 00:20
Post
#37
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.225 Joined: 19 January 05 From: Bucuresti |
draku , si eu cunosc f bine BX-ul , am mers in el 4 ani. Sunt de acord cu tine , este o masina excelenta. Eu am avut de 1900cmc turbo diesel ( fugea de rupea ) , mi-ar placea si acum masina!
|
--------------------
Dacia
Logan 1.4 Laureate
- B - xx - xxx Audi's 5.9 TDI V12 - Worlds most powerful production diesel!
|
|
bodixxl511 |
11 Mar 2005, 07:39
Post
#38
|
Membru incepator Group: Members Posts: 37 Joined: 8 March 05 From: Slobozia |
hmm...pesele se gasesc greu pentru bx>?
|
-------------------- |
|
bodixxl511 |
11 Mar 2005, 07:52
Post
#39
|
Membru incepator Group: Members Posts: 37 Joined: 8 March 05 From: Slobozia |
|
-------------------- |
|
draku |
11 Mar 2005, 09:15
Post
#40
|
Membru autentic Group: Members Posts: 293 Joined: 3 November 04 From: Bucuresti |
piese se gasesc, se aduc la comanda din afara (e o masina care se gaseste in catalogele majoritatii producatorilor de piese auto)
se gasesc si sh (eu de ex. am luat un electromotor cu 1,9 mil) eee, despre cum arata e mult de discutat sunt si masini care au fost "tunate" cu diverse kit-uri de caroserie (in clubul citroen e cineva care vinde un astfel de kit) si alte elemente.... |
--------------------
ex Dacia Nova
Barkas B1000
1989
- Barkas Io stiu ca sunt prost, da' cand ma uit in jurul meu prind curaj...
|
|
bodixxl511 |
11 Mar 2005, 14:48
Post
#41
|
Membru incepator Group: Members Posts: 37 Joined: 8 March 05 From: Slobozia |
am vb mai devreme cu prietenul ala al meu..si zicea ca bx`ul lui nu are nici un fel de problema.....decat la gropi.....a zis ca daca intre intr-o groapa mai mare de 10 cm cu bx`ul...incep sa ii sara furtunele din suspensie...si trebuie sa traga pe dreapta sa le puna la loc....
?? |
-------------------- |
|
driverx |
11 Mar 2005, 14:58
Post
#42
|
--- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 |
QUOTE(bodixxl511 @ 11 Mar 2005, 14:48) am vb mai devreme cu prietenul ala al meu..si zicea ca bx`ul lui nu are nici un fel de problema.....decat la gropi.....a zis ca daca intre intr-o groapa mai mare de 10 cm cu bx`ul...incep sa ii sara furtunele din suspensie...si trebuie sa traga pe dreapta sa le puna la loc.... ?? Am facut fix ca maimuta din avatarul tau cand am citit postul asta. Sincer, nu am inteles prea mult....cum ii sar furtunele, cum le mai pune inapoi? |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
JohnyBe |
11 Mar 2005, 15:07
Post
#43
|
Membru autentic Group: Members Posts: 202 Joined: 31 March 04 From: Brasov |
Si cand ajungi la destinatie mai bagi un Litru de ulei hidraulic pentru suspensie. Partea buna este ca nu te pierzi poti sa te intorci dupa urma.
Acuma lasand la o parte gluma, astea sant riscurile unei masini SH. Cand o cumperi nu vezi ce are stricat decat in mica parte. Belele se carpesc cu scoci si superglue si se da masina de buna. |
--------------------
SLZ Clima
LGN Laureate 1.4
- BV 09 UDY
|
|
Slider |
11 Mar 2005, 15:08
Post
#44
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.279 Joined: 5 December 03 From: Cernavoda |
Eu unul asa ceva nu am auzit...cum sa puna furtunele la loc asa pur si simplu? Mai ales ca sunt furtune de presiune.. Doar nu sunt prinse acolo cu coliere (sau cu sirma)...
|
--------------------
LOGAN
Ambiance
- CT-xx-xxx
|
|
bodixxl511 |
11 Mar 2005, 15:11
Post
#45
|
Membru incepator Group: Members Posts: 37 Joined: 8 March 05 From: Slobozia |
deci nush cum sa explic exact....da.....pe romaneste chiar ii sar furtunele.....poate si din cauza ca....nu s-a dus la un service sa i le fixezze bine.....
|
-------------------- |
|
Slider |
11 Mar 2005, 15:20
Post
#46
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.279 Joined: 5 December 03 From: Cernavoda |
De sarit se poate sa-i sara dar sa le si pui la loc inapoi pe marginea soselei...
|
--------------------
LOGAN
Ambiance
- CT-xx-xxx
|
|
os |
11 Mar 2005, 15:32
Post
#47
|
Dictator. Comunist. Arbitrar. Pe scurt: rau. Group: Moderatori Posts: 1.528 Joined: 29 April 04 |
La BX (si cred ca la toate Citroen cu suspensie hidroprneumatica), instalatia hidraulica are conducte de presiune din otel (si nu furtune). Exista si furtune, dar acestea sunt folosite pentru recuperarea lichidului hidraulic (provenit din scapari) inapoi in tanc(=rezervorul de lichid hidraulic) si nu sunt sub presiune. Desigur ca nici acestea nu trebuie sa "sara" si ar trebui asigurate mai bine. @Slider: unele din ele nu-s prinse cu nimic.
Suspensia hidropneumatica este superba, trebuie sa fi condus Citroen ca sa stii -in clasa respectiva de pret- ce-i aia suspensie. Daca "sar furtune", s-ar putea sa 1. fie infundate sau 2. Sferele suspensiei sa fie defecte, caz in care suspensia devine din ce in ce mai rigida. Recomand posesorilor si nu numai lor: http://www.tramontana.co.hu/citroen/ This post has been edited by os: 11 Mar 2005, 15:51 |
--------------------
.
.
. Muschii mei minte nu are.
Cip-Cirip! Cip-Cirip! Cip-Cirip! |
|
bodixxl511 |
11 Mar 2005, 15:54
Post
#48
|
Membru incepator Group: Members Posts: 37 Joined: 8 March 05 From: Slobozia |
mama da vad ca esti foarte multumit de bx.....de pozele alea puse de mine cu el tunat ce parere ai?
Mai ziceti pls pareri...nu numai de bx...am enumerat mai multe masini mai jos....poate propuneti si voi..... din cate mi s-a spus pana acuma inclin totusi spre bx..... |
-------------------- |
|
BAC |
11 Mar 2005, 16:07
Post
#49
|
Membru autentic Group: Members Posts: 450 Joined: 1 September 04 From: Reghin |
Vezi ca sunt si Cobre cu suspensia spate de genul asta. A mea avea asa ceva dar amortizoarele erau duse si altele noi faceau 10 mil. bucata. Asa ca am pus amortizoare normale de 1.5 mil bucata SACHS. Am scos vasul hidraulic si furtunele din compartimentul motor sa nu ocupe inutil spatiu. Pompa hidraulica e rotativa si fixata pe blocul motor. La o adica un viitor proprietar excentric poate sa o aduca la starea initiala.
Tu trebuie sa spui la banii aia ce tip de masina vrei, mai sigura, mai fiabila, mai sportiva(sigur toate la un loc daca se poate), sa fie cu spatiu interior mai mare sau o vrei mai mica in sensul ca numai tu(si eventual gagica) mergi cu ea. Eu am avut si un R21 din '87 am fost destul de multumit dar am avut mai mult de reparat la ea decat la Mercedes. |
--------------------
ex. Opel
ex.Vectra C
2007 OPC line
- MS
|
|
draku |
11 Mar 2005, 16:07
Post
#50
|
Membru autentic Group: Members Posts: 293 Joined: 3 November 04 From: Bucuresti |
daca "sar" furtunele recuperatoare de lhm la gropi, inseamna ca cilindrii de suspensie sunt f uzati si ar trebui schimbati
furtunele recuperatoare nu se fixeaza cu nimic in mod normal, ci doar se "infig" pe conductele metalice cat despre confort, fa tot posibilul sa te urci intr-un cx sau xm, si dupa aia mai discutam..... btw, duminica, 13.03., ora 11, se prefigureaza o intalnire a posesorilor de citroen pe aleea de la acad de politie, spre gradina zoologica cine este interesat, poate veni fara probleme |
--------------------
ex Dacia Nova
Barkas B1000
1989
- Barkas Io stiu ca sunt prost, da' cand ma uit in jurul meu prind curaj...
|
|
os |
11 Mar 2005, 16:09
Post
#51
|
Dictator. Comunist. Arbitrar. Pe scurt: rau. Group: Moderatori Posts: 1.528 Joined: 29 April 04 |
Spun din capul locului ca *nu-ti dau nici un sfat*, dar iti relatez experienta mea. Am avut un BX 19 TRZ automatic (l-am tinut 4 ani), pe care l-am luat la 120kkm.
Am inlocuit: discuri de frina+placute, fata; Toba esapament finala; sferele suspensiei in fata; Periile la demaror; Diodele la alternator (s-au stricat din cauza cablului + la baterie, care nu era bine strins) Baterie; Furtun de recuperare a lichidului hidraulic de la jamba dreapta, fata (rupt) Stergatoare de parbriz (lame) Bujii un bec la iluminarea pozitiilor selectorului CV automate. Defecte pe care nu le-am mai remediat pina am dat masina: - Trapa (la ploaie mai serioasa intra apa in masina) - pivot inferior stinga-fata - discuri de frina, spate - conducte de frina, spate: oxidate. - sferele suspensiei, spate (probabil ar fi trebuit inlocuite si ele) - pana de contact in inchiderea centralizata (functionare cu toane) - totalizatorul de kilometri parcursi (care s-a stricat la 132kkm) Impresie generala: Desi se spune despre ele ca nu-s fiabile si desi era o masina veche, eu n-am avut impresia asta. Mie masina mi-a placut chiar foarte mult. Avantaje: usoara, confortabila, spatioasa, relativ economica la consum. Dezavantaje: piesele (poate) nu se gasesc asa usor Eu nu am avut probleme, dar poate altii sa aiba. os This post has been edited by os: 11 Mar 2005, 16:12 |
--------------------
.
.
. Muschii mei minte nu are.
Cip-Cirip! Cip-Cirip! Cip-Cirip! |
|
bodixxl511 |
11 Mar 2005, 16:25
Post
#52
|
Membru incepator Group: Members Posts: 37 Joined: 8 March 05 From: Slobozia |
BAC ai zis sa scriu ce vreau de la masina mea:
sa intre 4 insi in ea, in principiu 2...consumu nu ma deranjeaza...ca daca e benzina bag gpl.....sa fie dresata ) , fiabila...ca vreau sa ma duc la mare cu ea f. des..shi..sportiva...hmm......nu am pretentii la viteza...da nici sa prind suta in juma de ora |
-------------------- |
|
AND |
11 Mar 2005, 22:58
Post
#53
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.225 Joined: 19 January 05 From: Bucuresti |
bodixxl , dupa cum am mai zis ..din tot ce ai enumerat tu BX-ul este cel mai avantajos! Sierra e vraiste si consuma mult , Cobra-ul e f vechi si consuma mult , e IMENS de mare si iarna pe zapada transmisia pe spate nu ajuta DELOC! Le-am avut pe amandou (BX si Cobra E230). BX-ul a tinut 4 ani fara NICI o problema ( i-au stricat suspensia niste mecanici care nu stiau cum sa umble) iar Cobra-ul care era in stare perfecta cand l-am luat .. a durat 2 ani dupa care a inceput sa se strice totul.
|
--------------------
Dacia
Logan 1.4 Laureate
- B - xx - xxx Audi's 5.9 TDI V12 - Worlds most powerful production diesel!
|
|
bodixxl511 |
11 Mar 2005, 23:16
Post
#54
|
Membru incepator Group: Members Posts: 37 Joined: 8 March 05 From: Slobozia |
bun...o sa vad ce gasesc...mersi pentru sfaturi....azi m-am gandit la o alfa din 88-90.....ce parere aveti?
|
-------------------- |
|
draku |
11 Mar 2005, 23:49
Post
#55
|
Membru autentic Group: Members Posts: 293 Joined: 3 November 04 From: Bucuresti |
din cate stiu eu, alfa e cam "gurmanda"....
|
--------------------
ex Dacia Nova
Barkas B1000
1989
- Barkas Io stiu ca sunt prost, da' cand ma uit in jurul meu prind curaj...
|
|
bodixxl511 |
12 Mar 2005, 00:14
Post
#56
|
Membru incepator Group: Members Posts: 37 Joined: 8 March 05 From: Slobozia |
misto expresia....ai reusit sa caracterizezi intr-un singur cuvant tot.. bv
|
-------------------- |
|
BAC |
12 Mar 2005, 00:37
Post
#57
|
Membru autentic Group: Members Posts: 450 Joined: 1 September 04 From: Reghin |
AND vad ca ai avut o experienta neplacuta cu modelul ala, chiar daca era pe benzina nu pot sa inteleg ce anume s-a stricat. Eu am schimbat burdufele de planetara si o planetara(sta pt ca a fost montata gresit si i-au sarit bilele), un arc pe fata rupt, amortizoarele pe spate si o bieleta. Nici o problema mecanica care sa ma puna intr-o imposibilitate de a merge. In zona mea iarna e mai aspra si nu pot sa ma plang de tractiunea spate, trebuie sa sti sa o exploatezi si poate fi chiar "fun" la intoarceri. Pe suparafata uscata e mult mai buna decat una cu tractiune fata. Cat despre dimensiuni, latimea ei e mai mare dacat a Loganului cu 5 cm iar lungimea e mai mare cu un pic fata de Dacia combi. E foarte maniabila in ciuda dimensiunii. Dupa ce mi-am vandut Renault-ul am mers o vreme cu berlina parintilor. I timpul iernii, fiind imbracat mai gros imi dadeam coate cu nevasta-mea, trebuia sa ne miscam pe rand ca sa nu ne lovim.
Bodixxl uita-te pe sit-ul carsurvey.org, acolo sunt opiniile posesorilor de masini grupate pe modele de masini. Sunt oameni care au declarat ca tin acest model de Mercedes pana la sfarsit si este categorisit ca cea mai fiabila masina. Despre Alfa-Romeo nu pot sa spun in cunostinta de cauza, impresia generala e ca sunt mai slabe calitativ decat cele frantuzesti. Eu mai recomand R21 sau R19 dar care sa fie pe injectie nu carburator, motor de 1.7 sau 1.8. Mai sportiv ar fi un R21 TXI cu motor de 2l si trei supape pe cilindru, 136 cai, jar maninca. |
--------------------
ex. Opel
ex.Vectra C
2007 OPC line
- MS
|
|
AND |
12 Mar 2005, 01:04
Post
#58
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.225 Joined: 19 January 05 From: Bucuresti |
bodixxl .. daca chiar poti , baga-te la rate pt ceva nou .. cred ca-ti scoti niste rate f frumoase daca dai 2500 euro avans pt un Clio sau 206
|
--------------------
Dacia
Logan 1.4 Laureate
- B - xx - xxx Audi's 5.9 TDI V12 - Worlds most powerful production diesel!
|
|
bodixxl511 |
12 Mar 2005, 11:13
Post
#59
|
Membru incepator Group: Members Posts: 37 Joined: 8 March 05 From: Slobozia |
nu vreau la rate..am zis si mai sus...va rog mult nu mai imi sugerati asta....ca stiu si io ca pot sa imi iau ceva nou....nu dispun de atatia bani.....adica...am perioade cand am, perioade cand nu am....ratele nu-s pentru mine....
|
-------------------- |
|
cmres80 |
12 Mar 2005, 15:58
Post
#60
|
Respectul se castiga...nu se poate fura! Group: Members Posts: 173 Joined: 12 October 04 |
La banii astia ti-ai putea lua un B.M.W seria 3,ursuletz de prin 84-86,am vazut mai multe oferte de seria 3(325) la preturi intre 2000 si 2900EU,insa cred ca respectivele masini erau forjate rau tinand cont ca motoarele acestora dezvolta puteri peste 150 de CP,totusi daca o sa cauti probabil o sa gasesti probabil si motorizarile mai cuminti de 1.8 sau mai rar 1.6 care isi fac treaba foarte bine in conditiile unui consum apropiat de cel de pe Daciile mai vechi(10L/100 in oras si 7-8L/100 in afara)dar puterea este net superioara.
|
--------------------
Dacia
1310 L
1998 1.4L
- xx-xx-RES Some things never change...
|
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 24th September 2024 - 13:19 |