Recirculare aer si rolul ei!, bord cn4, probleme recirculare aer...
![]() ![]() ![]() |
Recirculare aer si rolul ei!, bord cn4, probleme recirculare aer...
CGDBZ |
![]()
Post
#31
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 2.487 Joined: 8 July 09 From: BZ ![]() |
|
||
--------------------
-
-
-
|
|||
robbygh |
![]()
Post
#32
|
Membru incepator Group: Members Posts: 41 Joined: 15 September 09 ![]() |
QUOTE(bylexus @ 27 Jan 2010, 20:28) Chiar intr-o zi ma gandeam,recent, ce fain ar fi sa gasesc ceva in genul unui uscator de par, -dar sa nu arate ca un uscator ca atunci numai gelul mi-ar lipsi si un upload pe videonews.ro- si sa aiba constructia unei suflante de aer cald tubulare, s-o poti baga intre bord si parbriz.Mi-o imaginez ca ar avea vreo 10 motorase, cateva rezistente, iar toata "instrumentatia" ar fi imbracata intr-un cauciuc usor maleabil, a da si sa fie alimentat la bricheta ![]() hmm, acuma ma gandeam si la un GPS, cu aer cald ![]() gasesti intr-un lant mare de magazine p......r. costa vreo 65 lei ![]() numai bine |
--------------------
dacia
1310
1997
- is.04....
|
|
Alexio |
![]()
Post
#33
|
![]() Ciocolata mecanica! Group: Members Posts: 1.108 Joined: 7 December 08 ![]() |
La mine scrie si in cartea masinii ca este la terminarea liniei rosii in stanga. Nu si la capatul liniei albastre. Si desenele arata acelasi lucru.
|
--------------------
Dacia
1310 Berlina
1998
|
|
SSilent |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru Vitezoman Group: Members Posts: 1.235 Joined: 23 July 07 From: ...I'm everywhere... nowhere ![]() |
voi va vaicariti cu aeroterma CN? noi care am avut / avem aeroterme old school ce sa mai zicem? ca iarna goneam ca nebunu in oras sa se incalzeasca habitaclu ca panarama aia de gluma de ventilator nu sufla nimic :| si am incercat orice, nu baga si pace, daca mergeam sub 40-50 km/h faceam frigu si ma si abuream ca dreq
![]() |
--------------------
Dacia
1210
1986
- N/A dacie dezmembrata... in curs de RK ^_^
cu planuri de viitor (adica vise): -Yamaha Fazer 600 cm3 -Ford Escord 2000RS -Mercedes Benz W201 |
|
fullhouse |
![]()
Post
#35
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 771 Joined: 13 June 07 From: Satu Mare ![]() |
Ma gandeam sa montez un calorifer ca la daciile fara bord CN, o preincalzire a aerului ar fi binevenita, plus ca ar intra si pe aeratoarele laterale putin aer cald
![]() |
--------------------
dacia
1310 Li
2000
|
|
pirvumark |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 472 Joined: 30 September 09 ![]() |
pai de crezi ca eu mi-am pus de cn. ca nu aveam caldura deloc iarna
si invca o chestie recircularea este in ambele capete. nu exista recirculare pt aer rece sau cald. tot recirculare e. deci ori aveti maneta in stanga ori in dreapta tot recirculare e. ca si eu am avut aceasta mirare prima data tinand cont de desenele de pe panou dar m-am lamurit repede ca efacut de romani |
--------------------
dacia
1310
1987/tx/1289cc
- GL-03-ZVI
|
|
Minel |
![]()
Post
#37
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
QUOTE(pirvumark @ 28 Jan 2010, 11:48) recircularea este in ambele capete. nu exista recirculare pt aer rece sau cald. tot recirculare e. deci ori aveti maneta in stanga ori in dreapta tot recirculare e. Daca ai avea toata instalatia de incalzire de pe CN , nu doar aeroterma si ma rog restul de piese adaptate de tine pe modelul acela de bord ai vedea ca recircularea este : -ptr. aer cald -ptr. aer rece deoarece maneta care comanda recircularea comanda si robinetul de caldura ca atare nu poti avea acelasi tip de recirculare doar cu conditia ca ,maneta sa nu comande roinetul atunci da, atunci ai dreptate . Bafta ! |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
bylexus |
![]()
Post
#38
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 538 Joined: 2 January 09 From: Oradea ![]() |
QUOTE(Minel @ 28 Jan 2010, 13:36) Daca ai avea toata instalatia de incalzire de pe CN , nu doar aeroterma si ma rog restul de piese adaptate de tine pe modelul acela de bord ai vedea ca recircularea este : -ptr. aer cald -ptr. aer rece deoarece maneta care comanda recircularea comanda si robinetul de caldura ca atare nu poti avea acelasi tip de recirculare doar cu conditia ca ,maneta sa nu comande roinetul atunci da, atunci ai dreptate . Bafta ! Am inteles, pentru aer cald si pentru aer rece. Si atunci iarna pun recircularea acolo pe rosu, iar vara pe albastru?! Ce se intampla daca o las intre?! Multumesc. 28 Jan 2010, 13:46: QUOTE(robbygh @ 28 Jan 2010, 00:58) ![]() ![]() This post has been edited by bylexus: 28 Jan 2010, 12:46 |
--------------------
Renault
Symbol
2012 Start 1.2 16v
- BH 90 DBA
|
|
Alexio |
![]()
Post
#39
|
![]() Ciocolata mecanica! Group: Members Posts: 1.108 Joined: 7 December 08 ![]() |
Si totusi imi repet intrebarea.. daca dau pe reciclare de unde imi trage aer? unde este gaura pe unde trage aer?
|
--------------------
Dacia
1310 Berlina
1998
|
|
pirvumark |
![]()
Post
#40
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 472 Joined: 30 September 09 ![]() |
mai oameni buni, recircularea e una si buna.
ca au gandit-0 astia pe aceeasi maneta cu cea de activare robinet e alta. ce vreau eu sa zic este urmatorul lucru: nu poti avea recirculare a aerului rece sau a aerului cald. pai ce recirculare mai e aia? este corect ce ai zis tu de faptul ca pe rosu la max dai pe recirculare si pe albastru la max dai pe recirculare, dar asta nu inseamna ca ai recirculare a aerului rece sau a aerului cald. pur si simplu nu ai cum. de aia ii si zice recirculare. adica impiedica aerul din exterior sa patrunda in habitaclu, acel aer fiind rece sau cald. cei de la dacia au gresit cu acele simboluri, care arata ca ar fi pornita recircularea pe rosu si oprita pe rece. iar eu la improvitatia mea, am pus robinetul de vacuum si functioneza ca si la bordul de cn, doar ca nu mai am aceleasi manete, in rest la fel. la jumate e pe aer de afara, in parti e pe recirculare. daca dai pe recirculare iti trage aer din cabina. gura pe unde trage aer e sub bord. acuma sunt la munca cand ajung acasa pun poza cu aeroterma de cn si pe unde trage aer la recirculare. This post has been edited by pirvumark: 28 Jan 2010, 13:01 |
--------------------
dacia
1310
1987/tx/1289cc
- GL-03-ZVI
|
|
argon |
![]()
Post
#41
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
cu cate dacii CN am umblat eu, imi era si urat sa umblu la comutatorul ala, pe langa ca abia se misca, si rar coincidea pozitia lui cu efectul obtinut, nu are pozitii fixe, cum o da Domnul.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
pirvumark |
![]()
Post
#42
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 472 Joined: 30 September 09 ![]() |
ba are pozitii fixe
doar daca umbli in el*ca mine( si pui gresit membrana de cauciuc nu mai functioneaza corect, in rest are niste pozitii bine definite. e posibil sa fie puse gresit furtunasele la el sau membranele sparte la capsule, dar ala are pozitiile ca lumea. e drept ca e facut cam de-a-n-doaselea, parca e homemade, dar e bun ca-si face treaba |
--------------------
dacia
1310
1987/tx/1289cc
- GL-03-ZVI
|
|
bylexus |
![]()
Post
#43
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 538 Joined: 2 January 09 From: Oradea ![]() |
Si atunci sa ne lamureasca cineva, cum TINEM BUTONUL DE RECIRCULARE, in iarna asta?
![]() |
--------------------
Renault
Symbol
2012 Start 1.2 16v
- BH 90 DBA
|
|
argon |
![]()
Post
#44
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
adica misti de el, nu are o pozitie unde se opreste, il opresti tu in dreptul simbolului, sau intre simboluri, sau unde vrei tu, asta am observat la mai multe.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Alexio |
![]()
Post
#45
|
![]() Ciocolata mecanica! Group: Members Posts: 1.108 Joined: 7 December 08 ![]() |
Eu tin la maxim in stanga si fac caldura industrial. Iar maneta a2a o tin pe consola centrala.
|
--------------------
Dacia
1310 Berlina
1998
|
|
bylexus |
![]()
Post
#46
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 538 Joined: 2 January 09 From: Oradea ![]() |
|
--------------------
Renault
Symbol
2012 Start 1.2 16v
- BH 90 DBA
|
|
pirvumark |
![]()
Post
#47
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 472 Joined: 30 September 09 ![]() |
1. iarna tine recorcularea pe rosu, pentru ca implicit tii si robinetul pe deschis.
vara, dar nu iti trebuie, tii pe albastru. vara nu vad rostul recircularii. ce sa recirculi? transpiratia? in plus recirculatia o poti folosi vara doar daca tii si aeroterma pornita, dar o sa mori de cald ca iti da tot aerul cald din masina si nu pe cel mai rece de afara. 2. la fel si eu cu caldura industrial. tin pe recirculare si se incalzeste foarte repede si foarte tare in masina. max 5 km pentru confort total(dezbracat in pulover la -20 grade). aici avantajul il reprezzinta si elv, dar nu e vb de asta aici. cu recircularea pornita frige aerul si simti caldura fara recirculare ai geamuri curate dar un fior de rece prin masina, chiar daca apa are 85 de grade. 3. cu recircularea pornita merg la drum doar cu treapta 1 la aeroterma. doar zilele astea am tinut pe 2 ca nu se dezgheta parbrizul la colturi. eu am si modificare si de aia. fara recirculare poti sa dai pe 4 ca tot nu este aceeasi caldura 28 Jan 2010, 14:19: uite pe la cele 2 guri cu burete trage aer din interior(recirculare) This post has been edited by pirvumark: 28 Jan 2010, 14:19 Attached thumbnail(s) asda.jpg ( Size: 12.87k ) Number of downloads: 315 |
--------------------
dacia
1310
1987/tx/1289cc
- GL-03-ZVI
|
|
adrianne |
![]()
Post
#48
|
Membru autentic Group: Members Posts: 518 Joined: 9 September 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(fullhouse @ 28 Jan 2010, 11:36) Ma gandeam sa montez un calorifer ca la daciile fara bord CN, o preincalzire a aerului ar fi binevenita, plus ca ar intra si pe aeratoarele laterale putin aer cald ![]() Am incercat eu, am si facut, iar ca efect-nu merg deloc pe recirculare, chiar si acum 3 zile. Sunt 2 calorifere ce incalzesc, iar apoi ce se incalzeste motorul, chiar am caldura lasand aeroterma la treapta 1 sau 2, rar la 3. Apropo, am renuntat la elice, am ELV. ![]() |
--------------------
Dacia
1310 L
1996
- B44UCJ parerea unui amator...
|
|
bylexus |
![]()
Post
#49
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 538 Joined: 2 January 09 From: Oradea ![]() |
QUOTE(adrianne @ 28 Jan 2010, 15:31) Am incercat eu, am si facut, iar ca efect-nu merg deloc pe recirculare, chiar si acum 3 zile. Sunt 2 calorifere ce incalzesc, iar apoi ce se incalzeste motorul, chiar am caldura lasand aeroterma la treapta 1 sau 2, rar la 3. Apropo, am renuntat la elice, am ELV. ![]() ce-i acela ELV?! ![]() |
--------------------
Renault
Symbol
2012 Start 1.2 16v
- BH 90 DBA
|
|
Alexio |
![]()
Post
#50
|
![]() Ciocolata mecanica! Group: Members Posts: 1.108 Joined: 7 December 08 ![]() |
Sar-mana pirvumark. Si inca ceva.... cum fac sa curat si eu aeroterma de frunze? am frunze in ea ca se aud... si cam scartaie cand e umed ventilatorul... vreau un sfat.. o schema... o ceva sa inteleg cum o dau jos fara sa demontez masina.
|
--------------------
Dacia
1310 Berlina
1998
|
|
jews |
![]()
Post
#51
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 83 Joined: 23 June 07 ![]() |
|
--------------------
Dacia
1310L
1998
- PH-09-BVD
|
|
dandee |
![]()
Post
#52
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 478 Joined: 13 January 09 ![]() |
mersi m-am convins ca nu sunt chiar atat de prost
![]() taicamiu cand avea caroseria originala de 1300 ii pusese o aeroterma in locul torpedoului dar nu stiu de unde o avea (eram copil atunci) dar stiu ca dadea o caldura de inebuneai This post has been edited by dandee: 28 Jan 2010, 19:06 |
--------------------
dacia
berlina
1999
|
|
CGDBZ |
![]()
Post
#53
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.487 Joined: 8 July 09 From: BZ ![]() |
Eu nu folosesc recircularea , eu dau aeroterma pe 2 si e ok , nu stau in tricou , e numai bine , nici un pic de umezeala pe parbriz .In afara localitatii de la 70km/h opresc aeroterma , curentul de aer venit de afara datorita vitezei face fata .
In dreapta de tot pe albastru este tot recirculare dar caloriferul de caldura este inchis ,recirculare se face daca pornesti aeroterma iar acea pozitie (dreapta maxim ) o folosesc cand nu vreau sa intre aer in masina de afara , de exemplu vara cand ai o fumegatoare in fata. |
--------------------
-
-
-
|
|
Alexio |
![]()
Post
#54
|
![]() Ciocolata mecanica! Group: Members Posts: 1.108 Joined: 7 December 08 ![]() |
Eu nu prind deloc umezeala in masina pe reciclare... cat de mult sa respir ca fac umezeala in masina... probabil cine prinde umezeala are apa in interior undeva... eu unu nu am asa ceva e uscat acum...
LE: si totusi cum scot frunzele din aeroterma si cum ung ventilatorul sa nu mai scartaie? This post has been edited by Alexio: 29 Jan 2010, 00:55 |
--------------------
Dacia
1310 Berlina
1998
|
|
pirvumark |
![]()
Post
#55
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 472 Joined: 30 September 09 ![]() |
cu frunzele e simplu. daca ai bord cn, faci in felul urmator
---scoti torpedoul.....asa ai acces la clemele din partea soferului ---scoti toate clemele......roata.......cele dinspre motor, mai greu accesibile le scoti cu o surubelnita mai lunga(eu nu le-am mai pus la loc pe alea) ---dupa inlaturarea tuturor clemelor, iese capacul aerotermei in jos. acuma, chestia este ca trebuie sa scoti furtunele de la calorifer pentru a-l da jos din aeroterma. atentie sa nu faci numai antigel. adu un bidon de 5 l ceva pt a scurge antigelul ---dupa demontarea furtunelor, scoti caloriferul. acuma ai posibilitatea sa faci curatenie inaeroterma ta... spor la treaba. o sa incerc sa pun si niste poze explicative daca gasesc prin comp. ![]() clemele ies simplu, bagi surubelnita sub capatul lor si rasucesti. or sa sara. ai sa vezi la fata locului. This post has been edited by pirvumark: 29 Jan 2010, 16:37 Attached thumbnail(s) cn2.JPG ( Size: 387.25k ) Number of downloads: 273 |
--------------------
dacia
1310
1987/tx/1289cc
- GL-03-ZVI
|
|
Alexio |
![]()
Post
#56
|
![]() Ciocolata mecanica! Group: Members Posts: 1.108 Joined: 7 December 08 ![]() |
In sfarsit am primit raspuns la o intrebare psa de vreo N ori... sar-manaaaa
![]() |
--------------------
Dacia
1310 Berlina
1998
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 12th May 2025 - 06:30 |