DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Recirculare aer si rolul ei!, bord cn4, probleme recirculare aer...

CGDBZ
post 27 Jan 2010, 23:04
Post #31


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.487
Joined: 8 July 09
From: BZ




Recircularea este la maxim in stanga , pe rosu , pentru aer cald si la maxim in dreapta pe albastru pentru aer rece .


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
robbygh
post 27 Jan 2010, 23:58
Post #32


Membru incepator


Group: Members
Posts: 41
Joined: 15 September 09




QUOTE(bylexus @ 27 Jan 2010, 20:28)
Chiar intr-o zi ma gandeam,recent, ce fain ar fi sa gasesc ceva in genul unui uscator de par, -dar sa nu arate ca un uscator ca atunci numai gelul mi-ar lipsi si un upload pe videonews.ro- si sa aiba constructia unei suflante de aer cald tubulare, s-o poti baga intre bord si parbriz.Mi-o imaginez ca ar avea vreo 10 motorase, cateva rezistente, iar toata "instrumentatia" ar fi imbracata intr-un cauciuc usor maleabil, a da si sa fie alimentat la bricheta  biggrin.gif

hmm, acuma ma gandeam si la un GPS, cu aer cald  biggrin.gif
*



gasesti intr-un lant mare de magazine p......r. costa vreo 65 lei biggrin.gif
numai bine


--------------------
dacia 1310 1997 - is.04....
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alexio
post 28 Jan 2010, 00:58
Post #33


Ciocolata mecanica!


Group: Members
Posts: 1.108
Joined: 7 December 08




La mine scrie si in cartea masinii ca este la terminarea liniei rosii in stanga. Nu si la capatul liniei albastre. Si desenele arata acelasi lucru.


--------------------
Dacia 1310 Berlina 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SSilent
post 28 Jan 2010, 04:56
Post #34


Membru Vitezoman


Group: Members
Posts: 1.235
Joined: 23 July 07
From: ...I'm everywhere... nowhere




voi va vaicariti cu aeroterma CN? noi care am avut / avem aeroterme old school ce sa mai zicem? ca iarna goneam ca nebunu in oras sa se incalzeasca habitaclu ca panarama aia de gluma de ventilator nu sufla nimic :| si am incercat orice, nu baga si pace, daca mergeam sub 40-50 km/h faceam frigu si ma si abuream ca dreq ph34r.gif


--------------------
Dacia 1210 1986 - N/A
dacie dezmembrata... in curs de RK ^_^

cu planuri de viitor (adica vise):
-Yamaha Fazer 600 cm3
-Ford Escord 2000RS
-Mercedes Benz W201
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fullhouse
post 28 Jan 2010, 11:36
Post #35


Membru autentic


Group: Members
Posts: 771
Joined: 13 June 07
From: Satu Mare




Ma gandeam sa montez un calorifer ca la daciile fara bord CN, o preincalzire a aerului ar fi binevenita, plus ca ar intra si pe aeratoarele laterale putin aer cald tongue.gif . A incercat cineva solutia asta? Cred ca nu-i chiar asa nebuneasca.


--------------------
dacia 1310 Li 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pirvumark
post 28 Jan 2010, 11:48
Post #36


Membru autentic


Group: Members
Posts: 472
Joined: 30 September 09




pai de crezi ca eu mi-am pus de cn. ca nu aveam caldura deloc iarna
si invca o chestie
recircularea este in ambele capete. nu exista recirculare pt aer rece sau cald. tot recirculare e.
deci ori aveti maneta in stanga ori in dreapta tot recirculare e. ca si eu am avut aceasta mirare prima data tinand cont de desenele de pe panou dar m-am lamurit repede ca efacut de romani


--------------------
dacia 1310 1987/tx/1289cc - GL-03-ZVI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Minel
post 28 Jan 2010, 12:36
Post #37


Pauard bai Remat Nord


Group: Members
Posts: 4.043
Joined: 4 April 07
From: Cluj .......Resita ,C-S




QUOTE(pirvumark @ 28 Jan 2010, 11:48)

recircularea este in ambele capete. nu exista recirculare pt aer rece sau cald. tot recirculare e.
deci ori aveti maneta in stanga ori in dreapta tot recirculare e.
*



Daca ai avea toata instalatia de incalzire de pe CN , nu doar aeroterma si ma rog restul de piese adaptate de tine pe modelul acela de bord ai vedea ca recircularea este :
-ptr. aer cald
-ptr. aer rece
deoarece maneta care comanda recircularea comanda si robinetul de caldura ca atare nu poti avea acelasi tip de recirculare doar cu conditia ca ,maneta sa nu comande roinetul atunci da, atunci ai dreptate .

Bafta !


--------------------
Dacia 1310-L /VW Passat 1995/1397cmc - CS-01-TMS
Mandru posesor de Dacia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bylexus
post 28 Jan 2010, 12:45
Post #38


Membru autentic


Group: Members
Posts: 538
Joined: 2 January 09
From: Oradea




QUOTE(Minel @ 28 Jan 2010, 13:36)
Daca ai avea toata instalatia de incalzire de pe CN , nu doar aeroterma si ma rog restul de piese adaptate de tine pe modelul acela de bord ai vedea ca recircularea este :
-ptr. aer cald
-ptr. aer rece  
deoarece maneta care comanda recircularea comanda si robinetul de caldura ca atare nu poti avea acelasi tip de recirculare doar cu conditia ca ,maneta sa nu comande roinetul atunci da, atunci ai dreptate .

Bafta !
*




Am inteles, pentru aer cald si pentru aer rece.
Si atunci iarna pun recircularea acolo pe rosu, iar vara pe albastru?! Ce se intampla daca o las intre?!
Multumesc.

28 Jan 2010, 13:46:
QUOTE(robbygh @ 28 Jan 2010, 00:58)
gasesti intr-un lant mare de magazine  p......r. costa vreo 65 lei biggrin.gif
numai bine
*




radmasa.gif de eram mai batran cu 10 ani era brevetata de mine, sigurat biggrin.gif

This post has been edited by bylexus: 28 Jan 2010, 12:46


--------------------
Renault Symbol 2012 Start 1.2 16v - BH 90 DBA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alexio
post 28 Jan 2010, 12:57
Post #39


Ciocolata mecanica!


Group: Members
Posts: 1.108
Joined: 7 December 08




Si totusi imi repet intrebarea.. daca dau pe reciclare de unde imi trage aer? unde este gaura pe unde trage aer?


--------------------
Dacia 1310 Berlina 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pirvumark
post 28 Jan 2010, 13:00
Post #40


Membru autentic


Group: Members
Posts: 472
Joined: 30 September 09




mai oameni buni, recircularea e una si buna.
ca au gandit-0 astia pe aceeasi maneta cu cea de activare robinet e alta.
ce vreau eu sa zic este urmatorul lucru: nu poti avea recirculare a aerului rece sau a aerului cald. pai ce recirculare mai e aia?
este corect ce ai zis tu de faptul ca pe rosu la max dai pe recirculare si pe albastru la max dai pe recirculare, dar asta nu inseamna ca ai recirculare a aerului rece sau a aerului cald. pur si simplu nu ai cum. de aia ii si zice recirculare. adica impiedica aerul din exterior sa patrunda in habitaclu, acel aer fiind rece sau cald.

cei de la dacia au gresit cu acele simboluri, care arata ca ar fi pornita recircularea pe rosu si oprita pe rece. iar eu la improvitatia mea, am pus robinetul de vacuum si functioneza ca si la bordul de cn, doar ca nu mai am aceleasi manete, in rest la fel. la jumate e pe aer de afara, in parti e pe recirculare.


daca dai pe recirculare iti trage aer din cabina. gura pe unde trage aer e sub bord. acuma sunt la munca
cand ajung acasa pun poza cu aeroterma de cn si pe unde trage aer la recirculare.

This post has been edited by pirvumark: 28 Jan 2010, 13:01


--------------------
dacia 1310 1987/tx/1289cc - GL-03-ZVI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 28 Jan 2010, 13:00
Post #41


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




cu cate dacii CN am umblat eu, imi era si urat sa umblu la comutatorul ala, pe langa ca abia se misca, si rar coincidea pozitia lui cu efectul obtinut, nu are pozitii fixe, cum o da Domnul.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pirvumark
post 28 Jan 2010, 13:03
Post #42


Membru autentic


Group: Members
Posts: 472
Joined: 30 September 09




ba are pozitii fixe
doar daca umbli in el*ca mine( si pui gresit membrana de cauciuc nu mai functioneaza corect, in rest are niste pozitii bine definite.
e posibil sa fie puse gresit furtunasele la el sau membranele sparte la capsule, dar ala are pozitiile ca lumea. e drept ca e facut cam de-a-n-doaselea, parca e homemade, dar e bun ca-si face treaba


--------------------
dacia 1310 1987/tx/1289cc - GL-03-ZVI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bylexus
post 28 Jan 2010, 13:13
Post #43


Membru autentic


Group: Members
Posts: 538
Joined: 2 January 09
From: Oradea




Si atunci sa ne lamureasca cineva, cum TINEM BUTONUL DE RECIRCULARE, in iarna asta? biggrin.gif


--------------------
Renault Symbol 2012 Start 1.2 16v - BH 90 DBA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 28 Jan 2010, 13:13
Post #44


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




adica misti de el, nu are o pozitie unde se opreste, il opresti tu in dreptul simbolului, sau intre simboluri, sau unde vrei tu, asta am observat la mai multe.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alexio
post 28 Jan 2010, 13:37
Post #45


Ciocolata mecanica!


Group: Members
Posts: 1.108
Joined: 7 December 08




Eu tin la maxim in stanga si fac caldura industrial. Iar maneta a2a o tin pe consola centrala.


--------------------
Dacia 1310 Berlina 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bylexus
post 28 Jan 2010, 13:55
Post #46


Membru autentic


Group: Members
Posts: 538
Joined: 2 January 09
From: Oradea




QUOTE(Alexio @ 28 Jan 2010, 14:37)
Eu tin la maxim in stanga si fac caldura industrial. Iar maneta a2a o tin pe consola centrala.
*



Cati km mergi zilnic de zici ca faci caldura industrial?!


--------------------
Renault Symbol 2012 Start 1.2 16v - BH 90 DBA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pirvumark
post 28 Jan 2010, 14:11
Post #47


Membru autentic


Group: Members
Posts: 472
Joined: 30 September 09




1. iarna tine recorcularea pe rosu, pentru ca implicit tii si robinetul pe deschis.
vara, dar nu iti trebuie, tii pe albastru. vara nu vad rostul recircularii. ce sa recirculi? transpiratia? in plus recirculatia o poti folosi vara doar daca tii si aeroterma pornita, dar o sa mori de cald ca iti da tot aerul cald din masina si nu pe cel mai rece de afara.

2. la fel si eu cu caldura industrial. tin pe recirculare si se incalzeste foarte repede si foarte tare in masina. max 5 km pentru confort total(dezbracat in pulover la -20 grade). aici avantajul il reprezzinta si elv, dar nu e vb de asta aici.

cu recircularea pornita frige aerul si simti caldura
fara recirculare ai geamuri curate dar un fior de rece prin masina, chiar daca apa are 85 de grade.

3. cu recircularea pornita merg la drum doar cu treapta 1 la aeroterma.
doar zilele astea am tinut pe 2 ca nu se dezgheta parbrizul la colturi. eu am si modificare si de aia.
fara recirculare poti sa dai pe 4 ca tot nu este aceeasi caldura



28 Jan 2010, 14:19:
uite pe la cele 2 guri cu burete trage aer din interior(recirculare)


This post has been edited by pirvumark: 28 Jan 2010, 14:19

Attached thumbnail(s)
asda.jpg ( Size: 12.87k ) Number of downloads: 315


--------------------
dacia 1310 1987/tx/1289cc - GL-03-ZVI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adrianne
post 28 Jan 2010, 14:31
Post #48


Membru autentic


Group: Members
Posts: 518
Joined: 9 September 05
From: Bucuresti




QUOTE(fullhouse @ 28 Jan 2010, 11:36)
Ma gandeam sa montez un calorifer ca la daciile fara bord CN, o preincalzire a aerului ar fi binevenita, plus ca ar intra si pe aeratoarele laterale putin aer cald tongue.gif . A incercat cineva solutia asta? Cred ca nu-i chiar asa nebuneasca.
*


Am incercat eu, am si facut, iar ca efect-nu merg deloc pe recirculare, chiar si acum 3 zile. Sunt 2 calorifere ce incalzesc, iar apoi ce se incalzeste motorul, chiar am caldura lasand aeroterma la treapta 1 sau 2, rar la 3. Apropo, am renuntat la elice, am ELV. biggrin.gif


--------------------
Dacia 1310 L 1996 - B44UCJ
parerea unui amator...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bylexus
post 28 Jan 2010, 14:56
Post #49


Membru autentic


Group: Members
Posts: 538
Joined: 2 January 09
From: Oradea




QUOTE(adrianne @ 28 Jan 2010, 15:31)
Am incercat eu, am si facut, iar ca efect-nu merg deloc pe recirculare, chiar si acum 3 zile. Sunt 2 calorifere ce incalzesc, iar apoi ce se incalzeste motorul, chiar am caldura lasand aeroterma la treapta 1 sau 2, rar la 3. Apropo, am renuntat la elice, am ELV.  biggrin.gif
*




ce-i acela ELV?! unsure.gif


--------------------
Renault Symbol 2012 Start 1.2 16v - BH 90 DBA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alexio
post 28 Jan 2010, 16:11
Post #50


Ciocolata mecanica!


Group: Members
Posts: 1.108
Joined: 7 December 08




Sar-mana pirvumark. Si inca ceva.... cum fac sa curat si eu aeroterma de frunze? am frunze in ea ca se aud... si cam scartaie cand e umed ventilatorul... vreau un sfat.. o schema... o ceva sa inteleg cum o dau jos fara sa demontez masina.


--------------------
Dacia 1310 Berlina 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jews
post 28 Jan 2010, 16:13
Post #51


Membru incepator


Group: Members
Posts: 83
Joined: 23 June 07




QUOTE(dandee @ 27 Jan 2010, 22:51)
ori sunt prost ori sunt prost dar sa-mi spuna cineva si mie care e pozitia de recirculare din cate stiu eu e undeva la cativa milimetri pana la punctul termal al liniei rosii
*


in pozitii extreme este pe recirculare!


--------------------
Dacia 1310L 1998 - PH-09-BVD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dandee
post 28 Jan 2010, 19:04
Post #52


Membru autentic


Group: Members
Posts: 478
Joined: 13 January 09




mersi m-am convins ca nu sunt chiar atat de prost tongue.gif ci numai neatent am vazut dimineata cand am pornit masina numai ca acum am alte belele dar am facut topic separat
taicamiu cand avea caroseria originala de 1300 ii pusese o aeroterma in locul torpedoului dar nu stiu de unde o avea (eram copil atunci) dar stiu ca dadea o caldura de inebuneai

This post has been edited by dandee: 28 Jan 2010, 19:06


--------------------
dacia berlina 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CGDBZ
post 28 Jan 2010, 19:44
Post #53


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.487
Joined: 8 July 09
From: BZ




Eu nu folosesc recircularea , eu dau aeroterma pe 2 si e ok , nu stau in tricou , e numai bine , nici un pic de umezeala pe parbriz .In afara localitatii de la 70km/h opresc aeroterma , curentul de aer venit de afara datorita vitezei face fata .
In dreapta de tot pe albastru este tot recirculare dar caloriferul de caldura este inchis ,recirculare se face daca pornesti aeroterma iar acea pozitie (dreapta maxim ) o folosesc cand nu vreau sa intre aer in masina de afara , de exemplu vara cand ai o fumegatoare in fata.


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alexio
post 29 Jan 2010, 00:52
Post #54


Ciocolata mecanica!


Group: Members
Posts: 1.108
Joined: 7 December 08




Eu nu prind deloc umezeala in masina pe reciclare... cat de mult sa respir ca fac umezeala in masina... probabil cine prinde umezeala are apa in interior undeva... eu unu nu am asa ceva e uscat acum...

LE: si totusi cum scot frunzele din aeroterma si cum ung ventilatorul sa nu mai scartaie?

This post has been edited by Alexio: 29 Jan 2010, 00:55


--------------------
Dacia 1310 Berlina 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pirvumark
post 29 Jan 2010, 16:36
Post #55


Membru autentic


Group: Members
Posts: 472
Joined: 30 September 09




cu frunzele e simplu. daca ai bord cn, faci in felul urmator

---scoti torpedoul.....asa ai acces la clemele din partea soferului
---scoti toate clemele......roata.......cele dinspre motor, mai greu accesibile le scoti cu o surubelnita mai lunga(eu nu le-am mai pus la loc pe alea)
---dupa inlaturarea tuturor clemelor, iese capacul aerotermei in jos.

acuma, chestia este ca trebuie sa scoti furtunele de la calorifer pentru a-l da jos din aeroterma. atentie sa nu faci numai antigel. adu un bidon de 5 l ceva pt a scurge antigelul

---dupa demontarea furtunelor, scoti caloriferul.

acuma ai posibilitatea sa faci curatenie inaeroterma ta... spor la treaba.


o sa incerc sa pun si niste poze explicative daca gasesc prin comp.
biggrin.gif

clemele ies simplu, bagi surubelnita sub capatul lor si rasucesti. or sa sara. ai sa vezi la fata locului.

This post has been edited by pirvumark: 29 Jan 2010, 16:37

Attached thumbnail(s)
cn2.JPG ( Size: 387.25k ) Number of downloads: 273


--------------------
dacia 1310 1987/tx/1289cc - GL-03-ZVI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alexio
post 29 Jan 2010, 19:17
Post #56


Ciocolata mecanica!


Group: Members
Posts: 1.108
Joined: 7 December 08




In sfarsit am primit raspuns la o intrebare psa de vreo N ori... sar-manaaaa smile.gif)


--------------------
Dacia 1310 Berlina 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 21st June 2024 - 00:59
Forum Renault