Nivel temperatura motor trece greu de 2 linii, sau scade 4->2 (se schimba termostatul/sonda temp.)
![]() ![]() ![]() |
Nivel temperatura motor trece greu de 2 linii, sau scade 4->2 (se schimba termostatul/sonda temp.)
Fanez |
![]()
Post
#1381
|
||
Membru Group: Members Posts: 132 Joined: 10 December 09 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Logan
1.2 16v
|
|||
razvan_78 |
![]()
Post
#1382
|
Membru autentic Group: Members Posts: 284 Joined: 10 November 12 ![]() |
Eu am urmatoarea problema:de 2 zile de cand a dat frigul nu se mai ridica apa la bord decat pana la 60, indifierent de km parcursi, daca inchid caldura dupa cativa km se ridica normal si daca deschid robinetul de incalzire dupaia totu decurge normal.Imi puteti spune despre vorba?Multumesc
|
--------------------
dacia
supernova
2003
- db100von
|
|
danciusergiu84 |
![]()
Post
#1383
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.738 Joined: 25 February 08 ![]() |
Termostat obosit.
|
--------------------
ex Dacia
ex Nova GTi
2000
|
|
razvan_78 |
![]()
Post
#1384
|
Membru autentic Group: Members Posts: 284 Joined: 10 November 12 ![]() |
da o sal schimb.multumesc
|
--------------------
dacia
supernova
2003
- db100von
|
|
george_c_ro |
![]()
Post
#1385
|
![]() Membru Group: Members Posts: 109 Joined: 15 February 07 ![]() |
la aprox 96600 km am schimbat pt a 2-oara termostatul cu unul tot original (cost 80 ron) , anterior l-am avut schimbat pe la 65000 km prin 2012
simptomele au fost aceleasi : aveam 2 liniute dupa schimbare sunt din nou 4 + caldura mare ![]() This post has been edited by george_c_ro: 12 Mar 2016, 23:18 |
--------------------
DACIA
Logan
2006 Laureate Plus 1.4 mpi
|
|
tynn |
![]()
Post
#1386
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.222 Joined: 3 August 05 From: Constanta ![]() |
Si la mine a fost schimbat acum vreo 5-6 ani ( masina are 11 ani acum) cu unul original si vad ca acum iarasi nu se mai ridica mai mult de 2 liniute. Insa, nu mai iau original ca imi dau seama ca nu merita pretul de 4 ori mai mare. Am gasit Vernet la 20 de lei.
|
--------------------
Dacia
Logan
1.4 MPI 2008 Dacia Duster Prestige 4x4 Dci 2015
|
|
user123 |
![]()
Post
#1387
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.114 Joined: 4 August 09 ![]() |
Si eu ziceam la fel de cele originale..... Insa cele originale au un "avantaj" - daca se poate spune asa- aproape niciodata nu au ramas ( sau nu am auzit sa ramana ) blocate pe inchis, sa supraincingi motorul....ele raman blocate pe deschis si mergi cu 2 liniute mult si bine.... Am avut neplacerea cu 2 termostate de firma sa ramana blocate pe inchis ( si 6 liniute consecinta) |
--------------------
Dacia
Renault
2004/2018 Stop, drop and roll will not save you in hell - inscriptie pe o biserica in Virginia |
|
Fanez |
![]()
Post
#1388
|
Membru Group: Members Posts: 132 Joined: 10 December 09 ![]() |
Am schimbat termostatul (am pus Facet). Acum am 4 liniute dar nu mai porneste ventilatorul. Inainte pornea destul de des, chiar daca pe bord aveam 2 liniute. Acum porneste doar daca pun AC in functiune.
Ar putea fi de la asta? |
--------------------
Dacia
Logan
1.2 16v
|
|
radiantm |
![]()
Post
#1389
|
Membru incepator Group: Members Posts: 73 Joined: 8 December 10 ![]() |
PROBLEMA:
6 LINIUTE IN BORD LA INDICATORUL DE TEMPERATURA LICHID RACIRE (singura data din 2005 de cand am masina,n-am patit asta nici pe Transalpina sau Transfagarasan) Celalalt martor de alerta pt temperatura lichid racire NU s-a aprins si NU A PORNIT NICI VENTILATORUL DE PE RADIATOR . Oprit masina 5 minute , repornit - fara probleme 100 km) Lichid racire in borcan la jumatate intre max si min la rece si putin sub max la cald. In mod normal ,vara ventilatorul pornea foarte frecvent chiar si dupa ce opream masina Ce recomandati , preventiv, in ideea ca nu vreau sa plec la drum lung si sa apara probleme...?? |
--------------------
DACIA LOGAN
LOGAN 1.4MPI LAUREATE+1.0 SCE BLACK&WHITE
1.4(2005) /1.0(2018)
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#1390
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
fa un test si vezi daca porneste ventilatorul , scoti semnalul senzorului de temperatura (mufa) si vezi daca porneste , cu mufa scoasa ar trebui sa porneasca , nu porneste remediezi problema, releu fire rezistenta calculator , eventual te poti duce la un sevice sa iti faca testele
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
Fanez |
![]()
Post
#1391
|
Membru Group: Members Posts: 132 Joined: 10 December 09 ![]() |
QUOTE(Fanez @ 1 Oct 2015, 14:23) Mie imi porneste electroventilatorul chiar daca pe bord am doua liniute. Patru liniute am doar cateodata si nu stau prea mult timp aprinse..... QUOTE(Fanez @ 27 Mar 2016, 08:28) Am schimbat termostatul (am pus Facet). Acum am 4 liniute dar nu mai porneste ventilatorul. Inainte pornea destul de des, chiar daca pe bord aveam 2 liniute... Am schimbat senzor temperatura, rezistor ventilator, antigel, termostatul e schimbat.... Pe bord apar 6 linii, dupa ceva timp scad la patru. GMV porneste cateodata, dar scurt timp (10-20 secunde). Cu AC pornit, porneste si merge. Am tras masa suplimentara, am curatat masa de la caroserie, tot asa face. Am dus-o la tester, nu apare nimic defect, apare ca GMV porneste la 94 de grade. De mers merge insuficient, zic eu. Nu mai porneste cand masina e cu motorul oprit. Idei? Pareri? Sfaturi? This post has been edited by Fanez: 1 Jun 2016, 07:05 |
--------------------
Dacia
Logan
1.2 16v
|
|
klaus |
![]()
Post
#1392
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
citeste temperatura cu OBD-ul. Daca e in parametri dar pe bord arata nasoala, desi ai tras masa suplimentara (la... tabloul de bord, nu la senzor), atunci e tablul de bord cu problema.
De asemena poate fi vorba de un senzor de temperatura defect. Afisajul din bord are SENZOR SEPARAT fata de senzorul folosit de UCE injectie (in senzorul de temperatura sunt de fapt 2 senzori, unul pentru UCE injectie si unul pentru bord), si poate ca ala pentru bord e defect. Oricum, daca masina merge in parametri si e doar o problema de afisare conteaza mai putin. |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
Fanez |
![]()
Post
#1393
|
Membru Group: Members Posts: 132 Joined: 10 December 09 ![]() |
E posibil ca cel care mi-a facut diagnoza sa nu stie ce trebuie sa caute? I-am explicat simptomele, a bagat laptopul, a zis ca n-are nimic anormal, GMV porneste la 94 de grade si atat. Binenteles ca masina n-a mai aratat 6 linii cat am stat la test. Sonda de temperatura de pe chiulasa e noua (am zis ca cea veche e de vina).
|
--------------------
Dacia
Logan
1.2 16v
|
|
Fanez |
![]()
Post
#1394
|
Membru Group: Members Posts: 132 Joined: 10 December 09 ![]() |
Am rezolvat problema astfel: Am zis sa scot termostatul, sa-l verific in oala cu apa. Surpriza! A deschis cand apa a inceput sa fiarba, adica la peste cele 89 de grade cum scrie pe el. Era negru. De la mizeria din instalatie (radiator jegos pe dinauntru). L-am fiert si l-am bagat in apa rece de cateva ori, ca sa-l misc, l-am mai miscat fortat cu o surubelnita, l-am curatat cat s-a putut, l-am pus la loc. La proba merge bine, gmv porneste, nu mai apar 6 linii la bord, gmv porneste si cu motorul oprit. In consecinta termostatul avea buba. Relativ nou, pus anul asta (nu mai stiu exact cand), Facet made in Italy. Nu cred ca el in sine a fost problema ci mizeria din instalatie care s-a depus pe el.
|
--------------------
Dacia
Logan
1.2 16v
|
|
luciannick |
![]()
Post
#1395
|
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 24 January 08 ![]() |
Salut, de 3 ani nu mai reusesc sa fac temperatura motorului sa stea in 4 liniute. Schimbat termostat de la cel mai ieftin pana la cel mai scump.Acum am original Dacia Renault. Se duce in 4 liniute dupa care in scurt timp trece in 2. Trece din nou in 4 liniute daca masina sta pe loc. Daca pornesc din nou la drum dupa cateva minute revine in 2 liniute si acolo moare.Nu stiu ce sa mai incerc. Sugestii?
Multumesc, This post has been edited by luciannick: 27 Jul 2016, 09:33 |
--------------------
Dacia
Logan
2007 Laureat Plus
- B-59-BBX
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#1396
|
![]() - Group: Members Posts: 22.542 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
termostat si sonda, dar nu de fabrica
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
Victorine |
![]()
Post
#1397
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.001 Joined: 20 April 05 From: Timișoara ![]() |
Eu am rezolvat cu un termostat de la Gates, care insa vine cu o garnitura mai nasoala si curge pe langa. Am schimbat-o cu cea veche unsa cu silicon rosu. Inainte cu vreo 3-4 ani am schimbat si sonda. Cred ca de origine. Si am tras si un fir suplimentar de masa.
|
--------------------
Toyota
Auris Touring Sports HSD
2014
|
|
kossak |
![]()
Post
#1398
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 752 Joined: 27 May 08 From: Cluj-Napoca ![]() |
Am patit aceeasi chestie cu garnitura de la un termostat Klaxcar. Oricat silicon am pus pe ea tot pierdeam atingel. Noroc ca nu am aruncat termostatul de orgine si am luat garnitura de la aia si am rezolvat problema fara sa mai pun silicon.
Cam de un an am pun un termostat Wahler dar dupa aprox 6 luni a inceput "dansul" liniutelor si cu asta. Victorine, tu unde ai pus firul de masa? La tabloul de bord sau la motor? ( eu am pus intre motor si caroserie si parca am scapat de "flickeringul" luminii din afisajul CB-ului) |
--------------------
Honda
Civic
1.8 Sport, ex Dacia Logan 1.4 Laureate "Whenever you find yourself on the side of the majority, it is time to pause and reflect"
|
|
Victorine |
![]()
Post
#1399
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.001 Joined: 20 April 05 From: Timișoara ![]() |
De la borna la caroserie. Fir de masa...
|
--------------------
Toyota
Auris Touring Sports HSD
2014
|
|
RaduV68 |
![]()
Post
#1400
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 16 August 16 ![]() |
Am si eu aceasta problema.2linii in loc de 4.
Ieri am schimbat senzorul de temperatura iar azi am fost hotarat sa schimb si termostatul dar surpriza:Mecanicul la care am fost a pus testerul in OBD si a zis ca apa are 94 de grade si a constatat ca termostatul functioneaza corect,electroventilatorul functioneaza corect dar temperatura la apa pe bord tot 2 linii arata,Zbang!!!Maine schimb si termostatul dar nu cred ca e de la el. Deci a mai ramas contactele la care se pare electricienii au cam dat din umeri,doar unul a zis ca el se baga dar in septembrie...pana atunci pauza,ca la reprezentanta nu ma duc datorita pretului... Nu prea mai stiu ce sa fac,poate o idee de la voi... This post has been edited by RaduV68: 17 Aug 2016, 18:10 |
--------------------
Dacia
Logan
2007 1.6mpi
- Ar68RED
|
|
torquemada |
![]()
Post
#1401
|
![]() torquemada Group: Members Posts: 1.902 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
Păi e clar, cablurile de masă aka masă suplimentară eventual recalibrare TdB
Attached thumbnail(s) tdb_x90.jpg ( Size: 80.71k ) Number of downloads: 575 |
--------------------
DACIA
Logan II
2012 / 0.9 TCe Laureate
- B-xxx-xxx Există două feluri de oameni:
1 - Cei care pot extrapola din date incomplete |
|
IRONICK |
![]()
Post
#1402
|
![]() - Group: Members Posts: 22.542 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Luniutele mai multe sau mai putine au rezolvare pah viatza, daca se schimba:
1. senzor temperatura si termostat aftermarket-nu origine 2. alte cabluri de masa mai groase baterie-cutie si baterie-sasiu This post has been edited by IRONICK: 17 Aug 2016, 22:26 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
Victorine |
![]()
Post
#1403
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.001 Joined: 20 April 05 From: Timișoara ![]() |
Si tu ce piese aftermarket ai recomanda?
|
--------------------
Toyota
Auris Touring Sports HSD
2014
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#1404
|
![]() - Group: Members Posts: 22.542 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Au trecut ceva ani de cand am facut operatia, nu mai tin minte. Dar nu am pus ieftinache.
Ce am observat, termostatul de fabrica tinea si temperatura motorului mai mica, pe la 84. Cu cel aftermarket s-a ridicat la 87, mai normala pentru un motor benzina. Si nu vb. de deschidere, ci regimul de temperatura constanta in mers. Care afecteaza inclusiv consumul de carburant. This post has been edited by IRONICK: 18 Aug 2016, 09:13 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
RaduV68 |
![]()
Post
#1405
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 16 August 16 ![]() |
Azi am pus obd-ul bluetooth, torque pe android si am pornit la drum.La81-82grade a deschis termostatul ca am vazut cum a scazut apa brusc la 74-75grade. A stat apoi la 83-85 in regim de oras,apoi a scazut la 80 in viteza 5-100km/h.In tot acest timp la bord-2liniute.Am oprit masina cu motorul pornit a crescut la 98 si a pornit ventilatorul.Tot 2 liniute...Maine schimb termostatul sa vedem,dar nu e normal la 98grade-2linii,apoi vad de cablurile de masa...
Daca nu rezolv nici asa,-asa o las dar sunt curios daca martorul rosu pt.apa din bord face treaba, adica se aprinde la o eventuala ridicare a temperaturii exagerata,voi ce ziceti? 19 Aug 2016, 10:29: Am schimbat și termostatul...degeaba, 19 Aug 2016, 17:32: Am mai fost la 2 electricieni si au zis ca nu are cum sa fie cablurile de masa de vina cand totul in rest functioneaza normal,au spus ca ceasurile de bord ar fii de vina dar eu nu vreau sa schimb ceasurile pentru ca pierd kilometrii de pe ceasul meu si o rescriere nu stiu cat face si daca se face... This post has been edited by RaduV68: 19 Aug 2016, 16:32 |
--------------------
Dacia
Logan
2007 1.6mpi
- Ar68RED
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#1406
|
![]() - Group: Members Posts: 22.542 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(RaduV68 @ 18 Aug 2016, 12:22) Pentru ca sunt prosti. Deaia. Sonda are doi senzori si 3 pini. Pentru ECU se foloseste un senzor cu 2 pini care duc direct la el. Pentru TdB este al doilea senzor, cu un pin care duce la TdB. A doua legatura duce prin circuitul de masa prntru TdB. Daca te uitai in poza lu' torquemada, cu cat creste valoarea rezistentei, cu atat scade temperatura. Puteau macar sa curete bornele cablurilor de masa.This post has been edited by IRONICK: 19 Aug 2016, 21:59 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
torquemada |
![]()
Post
#1407
|
![]() torquemada Group: Members Posts: 1.902 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
244=sonda, 120=injecția, 247=TdB
Attached thumbnail(s) teaser16081901.jpg ( Size: 127.61k ) Number of downloads: 505 Attached File(s) ![]() ![]() |
--------------------
DACIA
Logan II
2012 / 0.9 TCe Laureate
- B-xxx-xxx Există două feluri de oameni:
1 - Cei care pot extrapola din date incomplete |
|
RaduV68 |
![]()
Post
#1408
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 16 August 16 ![]() |
Am schimbat personal(conf.tutorialelogan) ceasurile de bord,problema(2 linii-max) a disparut dar km trebuie sa-i dau inainte de la 70000 la 82000 dar costa 100lei.Daca stie cineva in Arad mai ieftin ,rog pm.
Ps.Am revenit la ceasurile mele,ce am pus se pare ca sunt de duster arata 1km la 500m,sau are alt soft...deocamdata pana le reschimb luni...dar problema e din ceasuri This post has been edited by RaduV68: 27 Aug 2016, 12:53 |
--------------------
Dacia
Logan
2007 1.6mpi
- Ar68RED
|
|
ionut0808 |
![]()
Post
#1409
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 5 October 16 ![]() |
Temperatura lichid racire oscileaza intre 78-82 de grade la drum lung si sta numai la 2 liute. In oras sta la 4 liute 85-97 grade. Am schimbat 3 termistate si un senzor de temperatura. Am observat ca la 85 de grade incepe sa curga lichid in vasul de expansiune, se ridica la 4 liniute, iar cand plec la drum in maxim 1 km scade la 78-82 de grade si apar decat 2 liniute ( cobor repede din masina, ma uit la vasul de expansiune si vad ca nu picura lichid in el, abia dupa 1 minut cand urca iar temperatura la 85 de grade incepe iar sa picure). Disperare mare, nu stiu ce sa-i mai fac
|
--------------------
Dacia
Logan
2006 , 1.4 mpi
|
|
jonyonyx |
![]()
Post
#1410
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 27 June 09 ![]() |
Salutare.
Am si eu aceeasiproblema. La drum intins sta la 2 liniute ba uneori si in oras iar la aglomeratie creste la 6... Am legat OBDII si am citit cateva volri in diverse regimuri (utilizand Torque) TESTE: 1. Pornit motor de la rece si dupa 3-4 min am plecat Motorul s-a incalzit treptat Indicator la 2 liniute In timpul mersului dupa trecerea de pragul de 79 C indicatorul a artat 4 liniute La mers prin oras fara mare congestie indicatorul a stat in 4 liniute iar temperatura intre 84 si 95 de grade 2. Am intrat pe str.doamna ghica si am alergato pe pod cateva ture... Mergand cu o iteza constanta 60-70 kmph in viteza 5 - cu RPM scazute am ajuns la 70-71 C Nota - indicatorul a trecut de la 4 la 2 liniute la pragul de 75 C 8n acest regim de mers - cu flux de aer rece in radiator temperatura s-a meninut in 71-74 C iar indicatorul la 2 liniute 3. Am tras in parcare se am tinut 4000 de RPM pana am adus-o la 99-101 C Ventilatorul porneste la 99 C si se opreste la 90 C (am verificat de mai multe ori) in rest nu face nimic. REZULTATE: 1- in oras se supraincalzeste si ajunge la 199 C... dar nu mi-a aparut 6 liniute la indicator Posibile defecte: ventilatorul nu mai are decat prima treapta Ventilatorul primeste comanda aiurea Termostatul estricat si nu da drumul la lichid in radiator decat foarte tarziu la 95-99C - moment in care sesizeaza si ventilatorul 2.La mers intins se supra raceste ajungand la 73 C - fara ajutorul ventilatorului - numai a fluxului de aer Posibile probleme Termostat defect... lasa circuitul deschis mereu iar lichidul ajungen radiator si in contact cu aerul rece se raceste, chiar si cand nu e nevoie si caldura trebuie pastrata in motor. Atasez cateva poze. Astept pareri / solutii. Attached thumbnail(s) Screenshot_2016_10_28_18_09_58.png ( Size: 694.2k ) Number of downloads: 348 Screenshot_2016_10_28_18_02_01.png ( Size: 696.26k ) Number of downloads: 314 |
--------------------
Dacia Logan Prestige
1.6 16v 105CP
2009
- B 10 HCJ
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 1st May 2025 - 05:01 |