Nivel temperatura motor trece greu de 2 linii, sau scade 4->2 (se schimba termostatul/sonda temp.)
![]() ![]() ![]() |
Nivel temperatura motor trece greu de 2 linii, sau scade 4->2 (se schimba termostatul/sonda temp.)
spik1 |
![]()
Post
#1411
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 227 Joined: 14 February 13 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Sandero
2012
- IF 08 GTA
|
|||
mazicristi |
![]()
Post
#1412
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 8 April 09 ![]() |
Salut,
Cand a inceput si la mine sa stea la doua linii indicatorul de temperatura al motorului, am schimbat in service termostat si antigel. Nu s-a rezolvat, ba mai mult, cateodata cand masina e rece si pun contactul am deja doua linii si cateodata dupa ce pornesc deja cu doua linii si se incalzeste putin dispar si alea, dar de cele mai multe ori sta numai la doua linii indiferent de stilul de mers. M-am intors in service si mi-au schimbat si senzorul de temperatura dar face la fel. Mi-au zis ca functioneaza normal dar nu afiseaza ceasurile corect; ce-i drept caldura baga la greu. Ce ziceti, sa fie ceasurile? sa incerc cu un fir de masa suplimentar, sau aste e valabil doar cand oscileaza liniilein functie de consumatori? la mine nu se intampla asta. Multumesc anticipat. |
--------------------
dacia
1300
1979
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#1413
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
incearca cu masa
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
mumus |
![]()
Post
#1414
|
familist :) Group: Members Posts: 668 Joined: 13 July 10 From: Brasov ![]() |
Eu am inlocuit termostatul, deobicei asta rezolva problema, si dupa inlocuire ramanea 1-2 ani corect la 4 linii, acum nimic, urca la 2-4-2-4-2 si mai mult sta la 2... Am inlocuit senzorul, degeaba, nici o schimbare, verificand furtunele am constatat si cu termostatul vechi si cu cel nou ca el este ok, Am ajuns la concluzia ca am o probmela electrica, probabil de masa, am dat bornele jos, am urmarit un fir de pe borna catre caroserie, l-am curatat, dar ala catre motor nu il gasesc, de sus nu am acces la el parca. Mai exista vreo mufa ceva, ce trebuie sa o 'degripez' ? Ma refer la vreo mufa care pleaca de la senzorul de temperatura. Daca scot mufa porneste instant ventilatorul, deci totul e ok pe acolo... Dar asta cu masa ma depaseste, iar boii de la service ma pun sa schimb termostat, senzor, corp, .... si astea le-as schimba degeaba... Ma ajuta cineva cu o poza, schema, ceva, unde sa mai umblu? Logan 1.4 mpi 2006
Mentionez ca termostatul lucreaza bine, am verificat cand deschide, deci nu ma puneti sa iau termostat sau sonda ![]() This post has been edited by mumus: 16 Apr 2017, 10:10 |
--------------------
Seat
Toledo
2014 No more renault
|
|
torquemada |
![]()
Post
#1415
|
![]() torquemada Group: Members Posts: 1.902 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
E greu să cauți:
în #1407 ai toate informațiile referitoare la sondă(244) La K7J 1,4 8v, firul de masă se duce pe suportul(urechea) de ridicat motorul, ăla e problema - oxidează |
--------------------
DACIA
Logan II
2012 / 0.9 TCe Laureate
- B-xxx-xxx Există două feluri de oameni:
1 - Cei care pot extrapola din date incomplete |
|
sobolan |
![]()
Post
#1416
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
|
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
mumus |
![]()
Post
#1417
|
familist :) Group: Members Posts: 668 Joined: 13 July 10 From: Brasov ![]() |
QUOTE(torquemada @ 16 Apr 2017, 13:23) E greu să cauți: în #1407 ai toate informațiile referitoare la sondă(244) La K7J 1,4 8v, firul de masă se duce pe suportul(urechea) de ridicat motorul, ăla e problema - oxidează Multumesc, dar i-mi prind urechea in scheme, unde gasesc acea ureche de ridicat motorul? Sau de la ce sa trag o alta masa? De la caroserie la baterie sau de la motor la baterie? O alta masa rezolva problema? Sau e mai usor de curatat urechea problema? 16 Apr 2017, 15:03: QUOTE(torquemada @ 16 Apr 2017, 13:23) E greu să cauți: în #1407 ai toate informațiile referitoare la sondă(244) La K7J 1,4 8v, firul de masă se duce pe suportul(urechea) de ridicat motorul, ăla e problema - oxidează Multumesc, dar i-mi prind urechea in scheme, unde gasesc acea ureche de ridicat motorul? Sau de la ce sa trag o alta masa? De la caroserie la baterie sau de la motor la baterie? O alta masa rezolva problema? Sau e mai usor de curatat urechea problema? This post has been edited by mumus: 16 Apr 2017, 15:03 |
--------------------
Seat
Toledo
2014 No more renault
|
|
torquemada |
![]()
Post
#1418
|
![]() torquemada Group: Members Posts: 1.902 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
Încercuit cu verde urechea, cu roșu surubul cablului de masa.
În primă fază: -măsurată tensiunea (-) pe baterie, apoi (-) pe tablă -demontat surubul încercuit cu roșu, curățat, remontat -demontată tabla, pusă peria de sârmă pe locul unde stau suruburile -reasamblat -măsurată din nou tensiunea (-) pe baterie, apoi (-) pe tablă Personal nu aș face nimic fără a pune CLiP-ul pe mașină si a vedea dacă temperatura citită de injecție și cea de pe TdB(tabloul de bord) corespund This post has been edited by torquemada: 16 Apr 2017, 16:10 Attached thumbnail(s) Pages_from_Brochure_1400_1600_MPI_MAJ_2014.jpg ( Size: 400.35k ) Number of downloads: 706 |
--------------------
DACIA
Logan II
2012 / 0.9 TCe Laureate
- B-xxx-xxx Există două feluri de oameni:
1 - Cei care pot extrapola din date incomplete |
|
user123 |
![]()
Post
#1419
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.114 Joined: 4 August 09 ![]() |
Ok, scrie complet sfatul -arborele diagnostic - se pune clipul: Ce face daca temperatura citita bate cu TdB? Ce face daca temperatura nu bate cu TdB? |
--------------------
Dacia
Renault
2004/2018 Stop, drop and roll will not save you in hell - inscriptie pe o biserica in Virginia |
|
torquemada |
![]()
Post
#1420
|
![]() torquemada Group: Members Posts: 1.902 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
Ai schema în #1704, dacă știi să citești o schemă îți dai seama ce trebuie să faci mai departe. Dacă nu, stai în banca ta și mergi la un service.
Se presupune că, dacă te apuci de așa ceva ai ceva cunoștințe de electrică și mecanică asta ca să nu mai pomenesc de scule (aici intră și CLiP-ul și dialogys) |
--------------------
DACIA
Logan II
2012 / 0.9 TCe Laureate
- B-xxx-xxx Există două feluri de oameni:
1 - Cei care pot extrapola din date incomplete |
|
user123 |
![]()
Post
#1421
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.114 Joined: 4 August 09 ![]() |
Aici vroiam sa ajung, daca ii trimiti la scheme si ii conditionezi ca daca nu stiu sa le interpreteze sa mearga la service - e inutil pt ei, util -poate- pt tine ca iti arati cunostintele Mai bine le zici din start la service; oricum 90% din ei acolo ajung |
--------------------
Dacia
Renault
2004/2018 Stop, drop and roll will not save you in hell - inscriptie pe o biserica in Virginia |
|
torquemada |
![]()
Post
#1422
|
![]() torquemada Group: Members Posts: 1.902 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
E inutil pentru ăia care se pricep la orice (vezi reclamele ISU cu "ce faci acolo tati"...), dar habar nu au să schimbe un bec în casă
Nu condiționez pe nimeni (oricum fiecare face ce vrea pe banii și timpul lui) daor am dat niște indicații |
--------------------
DACIA
Logan II
2012 / 0.9 TCe Laureate
- B-xxx-xxx Există două feluri de oameni:
1 - Cei care pot extrapola din date incomplete |
|
mumus |
![]()
Post
#1423
|
familist :) Group: Members Posts: 668 Joined: 13 July 10 From: Brasov ![]() |
Si eu ma gandeam ca e vorba de probleme de masa, mi sa sugerat sa trag alta, dar prefer sa gasesc problema.
La service nu ma duc nici mort, ptr ca sunt niste viermi... Nu intru in detalii, spun doar ca cele 3 service-uri autorizate din Bv, te-ar fura si pe fata daca ar putea. Le zic clar ca am schimbat termostatul degeaba, sonda la fel, le sugerez un test clip si sa refaca masa, si ei ma iau doar la telefon asa, direct, ca mai schimbam o data termostatul, corpul, sonda, si vedem dupa aia, doar nu sunt prostul lor...Si cand ii intreb daca se rezolva garantat problema cu inlocuirile sugerate de ei, raspund ca: uneori am ajuns sa demontam si motorul... Astia sunt mecanici sau hoti? Cand putea pune testerul, sau si fara, direct sa i-mi ia o ora de manopera si sa curete masele cu probleme. Refuz sa cred ca sunt atat de imbecili, sau ca sunt primul care le semnaleaza aceasta problema... Si la o banala inlocuire de termostat au cerut 500 lei, ca vezi Doamne trebuie inlocuit cu tot cu corp... Saracul tata ar fi dat, dar eu nu il las sa il fure astia... (termostat 30 lei, l-am inlocuit in 5 minute, sonda 70 lei, inlocuit in alte 5 minute) verificat una alta, alte 5 minute... Probabil si curatatul acelui surub i-mi va lua tot 5 minute. Multumesc Torquemada! Verific masa respectiva in urmatoarele zile si revin cu un feedback. Multumesc inca o data! This post has been edited by mumus: 16 Apr 2017, 22:16 |
--------------------
Seat
Toledo
2014 No more renault
|
|
user123 |
![]()
Post
#1424
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.114 Joined: 4 August 09 ![]() |
Solutia la problema a fost scrisa aici de atatea ori - de ani de zile Primul a scris-o Ironicku : masa, termostat ,sonda Au aparut atatia care o spun....se redescopera roata la cateva luni... Mai mult decat atat, se explica si cu scheme... Dar.....e greu de compilat la tehnic, cand esti super star la cafenea Si cu atat mai mult cu cat posturi multe, chiar daca sunt despre aceeasi idee repetata, duc la rating marit al forumului sau cum i-o zice.....topic simplu, care strange sute de pagini cu discutii inutile despre acelasi subiect |
--------------------
Dacia
Renault
2004/2018 Stop, drop and roll will not save you in hell - inscriptie pe o biserica in Virginia |
|
mumus |
![]()
Post
#1425
|
familist :) Group: Members Posts: 668 Joined: 13 July 10 From: Brasov ![]() |
Pai daca e super simplu, sa se lase acele 2-3 posturi cu rezolvarile din aceste cateva sute, si gata, Si ptr mine era mai usor sa vad, 2 desene, sa citesc 2 pagini, decat sa citesc sute de posturi, nu?
|
--------------------
Seat
Toledo
2014 No more renault
|
|
user123 |
![]()
Post
#1426
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.114 Joined: 4 August 09 ![]() |
Eu cred ca tine de oameni..... La alte marci ( solenta/dsn) nu-s atatea topicuri si pagini - oamenii inteleg, se conformeaza, au bun simt Aici la Logan am observat insa ca........e periculos sa gandesti cand nu stii nimic In sprijinul ideii de mai sus vezi postui si comportament "cafenea"/la cafenea |
--------------------
Dacia
Renault
2004/2018 Stop, drop and roll will not save you in hell - inscriptie pe o biserica in Virginia |
|
BBC |
![]()
Post
#1427
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 384 Joined: 24 May 02 From: Brasov ![]() |
Am o problema ciudata: pe afisajul de bord temperatura variaza intre 4 pana la 8 linii, dar temperatura indicata de calculator este normala. Am curatat mufele care vin la tabloul de bord (spray de contacte) dar nu s-a modificat nimic.
Ce as mai putea face? |
--------------------
VW
4 roti / 5 usi
- Bogdan
|
|
roland |
![]()
Post
#1428
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
Cauta celalalt topic de temperatura si gasesti acolo cauza si rezolvarea.
|
--------------------
.
.
.
|
|
bella |
![]()
Post
#1429
|
![]() TRACTORIST INCEPATOR Group: Members Posts: 322 Joined: 9 June 06 ![]() |
Salut,
Am si eu faimoasa problema cu 2 linii observata ieri. La un drum Buc-Ploiesti nu au aparut decat 2 si banuiesc ca este o problema cu termostatul. As exclude masa deoarece iarna trecuta la drum intins, chiar daca aveam 4 linii(apareau destul de greu) caldura bagata nu era satisfacatoare si prin urmare ma gandesc ca a inceput sa aiba probleme de atunci. Intrebarea este, pentru masina din semnatura recomandati OEM sau AM? Intreb asta deoarece am citit pe aici ca pentru benzina este recomandat AM. Multumesc. |
--------------------
Logan
Laureate 1.5dCi-75Cp
2011
- PH-xx-XXX
|
|
bella |
![]()
Post
#1430
|
![]() TRACTORIST INCEPATOR Group: Members Posts: 322 Joined: 9 June 06 ![]() |
Revin cu update...
Ieri, acelasi drum Bucuresti-Ploiesti doar ca am fost mult mai atent cu ochii pe "pavele"...nu s-au miscat mai mult de 2. Ajuns acasa am mai tinut pe loc masina turata la 2000 ropm pentru aproximativ 3-4 minute si la fel, nicio modificare in numarul lor si nici electroventilatorul nu a pornit. Cred ca am identificat pozitia termostatului si va rog sa imi confirmati daca este corecta si ideal, daca ma puteti indruma catre un manual de service sau o informatie ajutatoare despre ce anume trebuie demontat pentru a inlocui termostatul. IMAG3512.jpg ( Size: 1.48mb ) Number of downloads: 577 IMAG3511.jpg ( Size: 1.48mb ) Number of downloads: 518 Multumesc. |
--------------------
Logan
Laureate 1.5dCi-75Cp
2011
- PH-xx-XXX
|
|
bella |
![]()
Post
#1431
|
![]() TRACTORIST INCEPATOR Group: Members Posts: 322 Joined: 9 June 06 ![]() |
Update...
O sa raspund tot eu deoarece pe aici nu prea mai par a fi oameni interesat a impartasi din experientele lor si poate cineva se mai loveste de aceasta problema. Am schimbat in week-end termostatul la masina din semnatura. Ca si marca am cumparat WAHLER(165 RON) care s-a dovedit a fi identic cu cel dat jos de pe masina. Operatiunea a durat 1,5 ore, am completat 800 ml de lichid de racire in conditiile in care am recuperat lichidul din vasul de expansiune si l-am refolosit. Acum se aprind "ca pe vremuri" toate cele 4 pavele. La demontare am observat ca termostatului avea o zona in care era umed iar garnitura acestuia era practic la acelasi nivel cu suprafata de contact cu chiuloasa. Ca si scule este nevoie de o tubulara M8 pentru termostat, una de M10 pentru vasul de expansiune si scula speciala pentru desfacerea colierelor sau, in lipsa, un "papagal" ca cele folosite de instalatori. This post has been edited by bella: 6 Nov 2017, 13:09 |
--------------------
Logan
Laureate 1.5dCi-75Cp
2011
- PH-xx-XXX
|
|
indrecan_calin |
![]()
Post
#1432
|
Membru autentic Group: Members Posts: 231 Joined: 6 April 12 ![]() |
Anul acesta am schimbat 3 termostate pentru ca nu prea indica mai mult de doua linii. Nu prea, adica uneori indica 4 linii iar apoi scadeau la doua. Dupa fiecare schimbare de termostat si completare cu antigel nou, parea ca am rezolvat problema. Dar ea reaparea dupa o saptamana sau doua.
Asa ca am desfiletat senzorul de temperatura, am pus un dop ca sa nu curga lichidul afara si am observat ca avea o depunere ciudata pe suprafata lui. L-am curatat bine, l-am pus sus si de atunci am facut aprox 10 mii de kilometri cu indicatie corecta. |
--------------------
Dacia
Logan 1.6
2005
- MM 05 xxx
|
|
alex987 |
![]()
Post
#1433
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 7 November 17 ![]() |
Hello,
Si eu am avut o chestie asemanatoare, am fost la un baiat in Bucuresti si mi-a facut-o cu cateva zeci de lei + diagnoza gratuit |
--------------------
Dacia
Logan
2006 1.5dci
|
|
djfoxklaudyu |
![]()
Post
#1434
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 12 October 17 ![]() |
Luati problema prin eliminare:
-Schimbare termostat - in jur de 30 de lei -Schimbare senzor temperatura de apa - original in jur de 70 de lei. De regula prin schimbarea senzorului se rezolva problema cu cele 4 linii. |
--------------------
Dacia
Logan
2011
|
|
sobolan |
![]()
Post
#1435
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
|
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
tynn |
![]()
Post
#1436
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.222 Joined: 3 August 05 From: Constanta ![]() |
Poate cineva sa puna o poza cu localizarea senzorului buclucas?
|
--------------------
Dacia
Logan
1.4 MPI 2008 Dacia Duster Prestige 4x4 Dci 2015
|
|
user123 |
![]()
Post
#1437
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.114 Joined: 4 August 09 ![]() |
Vezi imagini
Attached thumbnail(s) senzor.jpg ( Size: 553.93k ) Number of downloads: 408 senzor_2.jpg ( Size: 444.74k ) Number of downloads: 403 |
--------------------
Dacia
Renault
2004/2018 Stop, drop and roll will not save you in hell - inscriptie pe o biserica in Virginia |
|
teleii07 |
![]()
Post
#1438
|
Membru incepator Group: Members Posts: 72 Joined: 18 February 06 ![]() |
QUOTE(tynn @ 29 Nov 2017, 17:33) https://youtu.be/l6GcIxmsVBU Scuze...intrebai de senzor....Senzorul este pe chiuloasă in partea dreapta.. This post has been edited by teleii07: 30 Nov 2017, 15:14 |
--------------------
Dacia
1300,
Logan 1.4 ABS+ '07-'16, Lodgy 1.6 8V GPL GFI '16-
- TM
|
|
Djabula |
![]()
Post
#1439
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 11 December 09 ![]() |
Am aceeasi problema de 5 ani. sincer, ma doare in @#$% atata timp cat nu urca peste 4 linii. Eoare de citire, termostat deschis, ce o fi, nu ma deranjeaza cu nimic atata timp cat baga cald de te scoate din masina cand e nevoie iarna de el. Am renuntat de mult sa imi mai bat capul cu prostiile astea mici de la logan
|
--------------------
Dacia
Logan
2008 kiss fm
- CT-18-AVE
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#1440
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.386 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
iar a inceput si la mine, la 109 000 km. tre sa ma uit pe topic sa vad cand l-am schimbat pe termostat ultima oara.
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 13th May 2025 - 05:40 |