DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

123 Pages « < 71 72 73 74 75 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Noul vehicul de teren Dacia - Duster

IRONICK
post 12 Mar 2010, 21:43
Post #2161


-


Group: Members
Posts: 21.880
Joined: 19 April 05
From: Romania




QUOTE(empty @ 12 Mar 2010, 18:45)
Acum ca ne-am lamurit cu existenta cadrului (nefiltrat in cazul nostru), trebuie sa spunem ca ce enumeri tu mai sus costa dublu si ca se recurge la astfel de solutii cind alte cai de transparenta acustica au fost deja tratate (cu alti bani, fireste  tongue.gif ). Cistigul (vag as zice eu...) in confort acustic nu ar justifica pretul cerut clientului tinta al Duster-ului. Sa nu uitam de pozitionarea Dacia in piata auto. Si mai ales cind constructori extrem de reputati si cu ceva istorie in spate sint pe cale de disparitie...
*


Stiam eu ca o sa iasa cineva in evidenta. Crezi totusi ca nu se puteau pune inca 4 bucsi de cauciuc in plus la capatul tevilor? Si nu acustic, din pct de vedere ala vibratilor care ajung in habitaclu. Lasand la o parte saibele neconcentrice de reglaj la bratele spate.

Allrad_02.jpg

Oricum, trebuie recunoscut ca au fost imbunatatite destule pe masina. Incepand de la elemetele elastice de prindere ai esapamentului (au inclusiv "ceva" in jurul lor...), pana la inchiderea aripilor fata, a spatiului plansa de bord-parbriz sau o bucatica de plastic suplimentara in dreptul tubulaturii de admisie de langa far.

PS. (modificari pe care le-am facut pe frigiderul meu de ceva timp)

This post has been edited by IRONICK: 12 Mar 2010, 23:07


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kork
post 12 Mar 2010, 21:45
Post #2162


Membru


Group: Members
Posts: 149
Joined: 20 August 06




QUOTE(florian90 @ 12 Mar 2010, 21:40)
diesel power  wub.gif


Urat mai suna motorul ala...


--------------------
Dacia Supernova 2002 - Confort - b12ujv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
membru_DC
post 12 Mar 2010, 21:59
Post #2163


-


Group: Members
Posts: 1.149
Joined: 24 May 09




QUOTE(IRONICK @ 12 Mar 2010, 21:43)
Oricum, trebuie recunoscut ca au fost imbunatatite destule pe masina. .... a spatiului plansa de bord-parbriz.
*



te referi la acel burete de "etansare"?


--------------------
- - - - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 12 Mar 2010, 22:02
Post #2164


-


Group: Members
Posts: 21.880
Joined: 19 April 05
From: Romania




ihi

QUOTE(membru_DC @ 12 Mar 2010, 21:23)
unii ii zic DPF ca motorul 1.5dCi nu prea are toba mica (intermediara)
Da ce dCi are intermediara sub masina? Oricum, se vede in pozele de mai sus dracovenia care face puf puf sub masina.

This post has been edited by IRONICK: 12 Mar 2010, 22:26


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kork
post 12 Mar 2010, 22:32
Post #2165


Membru


Group: Members
Posts: 149
Joined: 20 August 06




Vad ca pe configurator, diferenta aia de 205 lei pt radio este pentru cel cu functia mp3, satelitul existand deja...

This post has been edited by kork: 12 Mar 2010, 22:35


--------------------
Dacia Supernova 2002 - Confort - b12ujv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
empty
post 13 Mar 2010, 00:07
Post #2166


Membru incepator


Group: Members
Posts: 18
Joined: 31 January 08




QUOTE(IRONICK @ 12 Mar 2010, 21:43)
Stiam eu ca o sa iasa cineva in evidenta.

blush.gif
QUOTE
Crezi totusi ca nu se puteau pune inca 4 bucsi de cauciuc in plus la capatul tevilor?

Tehnic nu este cine stie ce filosofie, dar inca o data o spun, nu cred ca se justifica pentru un asemenea vehicul.
QUOTE
Si nu acustic, din pct de vedere ala vibratilor care ajung in habitaclu.

Obisnuiesc sa numesc acustic tot ce tine de NVH, deci vibratii transmise in mediu aerian sau solidian; recunosc ca este un abuz de limbaj tehnic smile.gif
QUOTE
Lasand la o parte saibele neconcentrice de reglaj la bratele spate.

Este o solutie de reglare in cel mai bun spirit "design to cost".
De altfel, iti vine repede in minte un SUV cu reglarea lungimii bratelor?? E o intrebare pe bune...


--------------------
Renault Super5 1989
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 13 Mar 2010, 00:13
Post #2167


-


Group: Members
Posts: 21.880
Joined: 19 April 05
From: Romania




QUOTE(empty @ 13 Mar 2010, 00:07)
tot ce tine de NVH
Slabiciunea mea, am o lista lunga. Continuam cu inserts gonflants? Are? Nu are?
QUOTE(empty @ 13 Mar 2010, 00:07)
Este o solutie de reglare in cel mai bun spirit "design to cost".
Este chiar geniala si simpla.
QUOTE(empty @ 13 Mar 2010, 00:07)
De altfel, iti vine repede in minte un SUV cu reglarea lungimii bratelor?? E o intrebare pe bune...
Tucson ala vechi, se regleaza bratele din fata din doua piulite. Nu ca ar fi ala un monument de tehnologie.

This post has been edited by IRONICK: 13 Mar 2010, 00:17


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
empty
post 13 Mar 2010, 00:28
Post #2168


Membru incepator


Group: Members
Posts: 18
Joined: 31 January 08




QUOTE(IRONICK @ 13 Mar 2010, 00:13)
Continuam cu inserts gonflants? Are? Nu are?

"inserts gonflants" huh.gif Habar nu am ce inseamna...
QUOTE
Tucson ala vechi, se regleaza bratele din fata din doua piulite. Nu ca ar fi ala un monument de tehnologie.

O sa caut o poza sa vad, dar presimt ca are o simpla bieleta, adica ceva mai rahitica decit bratele de Duster (alta nemultumire exprimata). Doar daca nu se regleaza cu cheia de butelie.


--------------------
Renault Super5 1989
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 13 Mar 2010, 00:38
Post #2169


-


Group: Members
Posts: 21.880
Joined: 19 April 05
From: Romania




QUOTE(empty @ 13 Mar 2010, 00:28)
"inserts gonflants"  huh.gif Habar nu am ce inseamna...
Mi-o arunci pe aia cu nvh-ul si acum te opresti? sad.gif
QUOTE(empty @ 13 Mar 2010, 00:28)
O sa caut o poza sa vad, dar presimt ca are o simpla bieleta, adica ceva mai rahitica decit bratele de Duster
Tot la fel de rahitice sunt bratele alea reglabile, dar mai scurte.
Si daca tot suntem la capitolul suspensie, pe fata nu se puteau imbunatatii basculele? Asa mai in forma de L cu bucse pe cadru in ax vertical?



--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CGDBZ
post 13 Mar 2010, 00:43
Post #2170


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.487
Joined: 8 July 09
From: BZ




Da pretentiosi mai sunteti , mie mi se par destul de bune suspensiile doar nu e facut sa care cartofi .


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kork
post 13 Mar 2010, 00:46
Post #2171


Membru


Group: Members
Posts: 149
Joined: 20 August 06




La noi, cartofi, in vest, verze de Bruxelles.


--------------------
Dacia Supernova 2002 - Confort - b12ujv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
asgard1955
post 13 Mar 2010, 01:15
Post #2172


membru


Group: Members
Posts: 1.665
Joined: 8 July 09
From: BH




Am citit pe forumul francez ca machetele cu dacia duster si renault duster vor aparea in cateva zile si sunt produse de Solido

Attached thumbnail(s)
dscn3886.jpg ( Size: 925.2k ) Number of downloads: 6668
dscn3887.jpg ( Size: 90.92k ) Number of downloads: 6261


--------------------
Dacia Duster Laureate 1.6 16V 4x4 Noir Nacre 2011
"Uite, copilul meu, exista doua puteri in lume: Dumnezeu si Diavolul. Depinde cu cine se inrudeste cineva. Eu sunt cu Dumnezeu, cu Hristos."Pr. Paisie
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
empty
post 13 Mar 2010, 01:18
Post #2173


Membru incepator


Group: Members
Posts: 18
Joined: 31 January 08




QUOTE(IRONICK @ 13 Mar 2010, 00:38)
Mi-o arunci pe aia cu nvh-ul si acum te opresti? sad.gif Tot la fel de rahitice sunt bratele alea reglabile, dar mai scurte.

Sa ma opresc unde si din ce, ironick? Nu stiu ce inseamna "inserts gonflants", dar multumesc oricui poate explica (poate ca exista si denumiri echivalente), desi ma tem ca dam deja in off-topic. Urmaresc acest forum tocmai pentru diversitatea si, de foarte multe ori, calitatea informatiilor. La rindul meu, ma straduiesc sa contribui strict cu informatiile corecte, chiar daca uneori insuficient detaliate.

QUOTE

Si daca tot suntem la capitolul suspensie, pe fata nu se puteau imbunatatii basculele? Asa mai in forma de L cu bucse pe cadru in ax vertical?

Duster este o evolutie a platformei Logan. Ce spui tu aduce mai mult a "revolutie", ori asta costa si ea. Chiar foarte mult. Una peste alta, in ce sens consideri tu ca ar trebui imbunatatite bratele actuale?


--------------------
Renault Super5 1989
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CGDBZ
post 13 Mar 2010, 01:22
Post #2174


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.487
Joined: 8 July 09
From: BZ




Frumoase machete dar cred ca sar de 100 roni . Eu vreau cu sigla Dacia si nu m-as supara daca ar costa 10 roni smile.gif


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
minny
post 13 Mar 2010, 02:15
Post #2175


Membru porcos


Group: Members
Posts: 1.217
Joined: 18 April 06




Cand am citit pe aici ca e prafosul pe Champs am dat si eu o tura sa vad animalul. Prima impresie cel putin de dinafara e ca ai de a face cu o masina solida care te incita si invita la bord. Cineva zicea ca atunci cand ajungi langa ea iti da impresia ca se transforma din SUV in crossover. Sincer nu mi se pare, raportat la dimensiunile ei e atat cat se poate sa fie de SUV. Exterior in general nu prea ai ce zice, interior oricum e peste ce facea Dacia dar cu putina vointa si imaginatie se putea poate pe alocuri face mai bine in aceeasi bani zic eu. Vestea buna e ca la fata locului plasticul ala maro e OK, ba chiar da bine daca masina e tot maro. Singurul lucru care strica peisaju e plansa de bord putin cam trista care la logan si sandero nu iese in evidenta atata dar aici parca realizezi ca mai trebuia luata la pila.
Masina expusa era un Laureate 4X2 85 dCi Brun Cajou cu MP3 si Pack Look. Au trisat ca au pus pretul de 15990 dar in realitate nu au luat in calcul vopseaua metalizata si masina de expozitie avea in plus volanul si schimbatorul in piele desi in Franta montarea lor nu e posibila pentru Laureate. E drept ca scria pe undeva de treaba cu volanul in piele dar cu font de 5 in josu paginii smile.gif Chiar cu aceste mici inadvertente au reusit sa scoata o masina interesanta ca pret si aspect raportat la clientul de aici - concluzia: toata lumea era pe langa Duster lasand de izbeliste celalalte modele Renault expuse (megan/fluence cabrio, wind, clio rs, twingo gordini). Deci in general e de bine.
Acu o treaba mai tehnica. Toata lumea a pus poze cu Duster, nu mai pun si eu, totusi nimeni nu a pozat varianta 4X2 pe dedesubt. Cineva intreba daca pe fata suspensia e la fel la 4X2 si 4X4. Nu stiu ca 4X4 nu am vazut dar la asta 4X2 bratul mie imi pare triunghiular mai degraba. Ce e drept eu nu ma prea pricep dar va pun si voua niste poze cu bratu si prinderea barii stabilizatoare. Am mai facut si una cu o parte din puntea H + rezervor si una cu traseul de evacuare din zona mediana, le pun si pe astea.

This post has been edited by minny: 13 Mar 2010, 02:23

Attached thumbnail(s)
SDC11771.JPG ( Size: 362.78k ) Number of downloads: 10976
SDC11776.JPG ( Size: 358.89k ) Number of downloads: 11566
SDC11777.JPG ( Size: 349.77k ) Number of downloads: 10953
SDC11778.JPG ( Size: 366.71k ) Number of downloads: 7845


--------------------
------ ------ ------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CGDBZ
post 13 Mar 2010, 03:29
Post #2176


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.487
Joined: 8 July 09
From: BZ




Interesante poze dar ce este "furtunul" ala ce atarna peacolo in poza 2 si 3 ?


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tyby_G
post 13 Mar 2010, 03:50
Post #2177


Membru


Group: Members
Posts: 120
Joined: 13 August 09




Exact, furtun/cablu care e infasurat pe evacuare si duce undeva in spate. Toate ca toate dar nu mi se pare ok sa infasori pe evacuare cauciuc, plastic sau alte minuni. Ma rog.. asta atarna de parca ar fi pus provizoriu dar e bine de stiut ce e.


--------------------
Renault Kangoo / Symbol 1.5 dci 2005 / 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C@talin
post 13 Mar 2010, 04:49
Post #2178


Dealer autorizat droguri/Stil romantic: Sef.


Group: Members
Posts: 5.405
Joined: 5 December 05
From: cucu




alimentare cu carburant ? 243.gif


--------------------
Range Rover V8 5.0 Vogue SE - B 666 IAD
Sold my soul to the devil for the Range.
Ladies if you wanna hang with me, you need a good rope .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adimatis
post 13 Mar 2010, 07:15
Post #2179


Membru


Group: Members
Posts: 150
Joined: 20 June 07




un cablu de curent, de la priza de perete 220V, pentru vreun spot sau reflector sau asa ceva...?


--------------------
dacia logan abs+ 1,4 2007
"Multi oameni confunda un management prost cu destinul!" -
Kim Hubbard
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Michael
post 13 Mar 2010, 08:06
Post #2180


Membru


Group: Members
Posts: 134
Joined: 25 August 04
From: Bucharest




QUOTE(iepure79 @ 12 Mar 2010, 20:45)
raspunsul pe care cred ca o sa-l dai este foarte simplu! cross over asta e defapt! o masina care nu prea e capabila de nimic off road  si ca si in filmuletul de mai jos ei fac reclama pe sosea! eu din ce in ce ma gandesc la alta marca sincer! sad.gif
*
Eu unul nu m-as pripi. As astepta mai intai sa il vad cu proprii ochi si sa il scot la o plimbarica si as mai astepta apoi impresii de la posesori. De-abia apoi m-as gandi la alta marca, desigur, daca mai e cazul tongue.gif Iar in filmul ala il scot si pe coclauri, nu numai pe asfalt. Doar ca pe niste coclauri pentru care Duster e potrivit. Nu cred ca vei gasi masini din aceasta categorie care sa faca minuni. Crezi ca haldex-ul de la Tiguan sau Kuga, de exemplu, este mai bun? Sau crezi ca BMW X3 sau Honda CRV - SUV-uri gandite in primul rand pentru asfalt - sunt competente in conditii grele de rulare? Altele sunt calitatile acestor SUV-uri din alta categorie de pret, nu cele de rulare in "off-road".

This post has been edited by Michael: 13 Mar 2010, 08:07


--------------------
Volkswagen Jetta 2008/Comfortline
1.4 TSI 122 CP DSG7
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zanzie
post 13 Mar 2010, 08:51
Post #2181


Aspirant de Trabant


Group: Members
Posts: 1.241
Joined: 30 April 08
From: Pădure




QUOTE(empty @ 13 Mar 2010, 01:18)
Nu stiu ce inseamna "inserts gonflants", ...


Deci nu are. Deocamdata tin secreta tehnologia asta pentru Dacia. Poate la logan face lift 18, in data stelara urmatoare.

Pentru cine are chef de documentare: http://www.llproducts.eu/pdf/L&L%20Product...Europe%20FR.pdf

PS: sincer vorbind, versiunea 4x4 e un pas inainte pentru Dacia, pacat ca cei de la Dacia s-au lacomit la profit, solutiile tehnice fiind amortizate de mult.
Vorba lui PRELATA: masina pentru vest dom'ne, nu pentru romani. S-a emancipat Dacia.


--------------------
gard viu din spini, cu flori la poarta si rinoceri in curte
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
empty
post 13 Mar 2010, 09:27
Post #2182


Membru incepator


Group: Members
Posts: 18
Joined: 31 January 08




Multumesc zanzie. Excelenta lectura la cafeaua de dimineata.

LE: sters quote la mesaj precedent

This post has been edited by empty: 13 Mar 2010, 09:28


--------------------
Renault Super5 1989
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tag21
post 13 Mar 2010, 09:36
Post #2183


Membru


Group: Members
Posts: 171
Joined: 4 February 10




QUOTE(Tyby_G @ 13 Mar 2010, 03:50)
Exact, furtun/cablu care e infasurat pe evacuare si duce undeva in spate. Toate ca toate dar nu mi se pare ok sa infasori pe evacuare cauciuc, plastic sau alte minuni. Ma rog.. asta atarna de parca ar fi pus provizoriu dar e bine de stiut ce e.
*



---------

Tziganie curata 'monser' cu cablul ala ... that's to say the least huh.gif


--------------------
Toyota Corolla D4D Excellence
Dacia Duster (again) Duster 1.6 16v 4x4 ... made in "Sparta" :))
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iepure79
post 13 Mar 2010, 09:41
Post #2184


Membru incepator


Group: Members
Posts: 90
Joined: 20 February 10




QUOTE(asgard1955 @ 12 Mar 2010, 21:27)
Din cate am mai citit si eu. Cine vrea offroad adevarat isi cumpara masina care are sasiul independent, nu caroserie autoportanta, diferentiale blocabile (3 la numar), suspensii speciale, cardan special, etc. Toate astea vin cu un pret pe masura iar pentru o masina de fiecare zi care circula mult pe sosea nu e recomandata sa fie offroader. Dusterul este o masina numai perfecta pentru drumurile noastre si pentru relieful nostru. Fiecare e liber sa isi cumpere ce vrea si ce il tine buzunarul.

Mai jos un film cu un offroader de 120 CP (oare nu o fi dusterul submotorizat ca era plin internetul de astfel de critici ?  blink.gif ). Chiar in film la un moment dat spune ca nu e recomandat pentru autostrada.

*




daca intr-adevar ei vor sa para un SUV , si eu sper sa fie asa, ar face putina reclama si pe off road , nu numai pe sosea! pe bune nu crezi? iar pentru submotorizare , eu nu cred asta ! de ce? pai simplu suzuki grand vitara sl-7 are 1,6 tone si nu are decat un motor de 2,0 l diesel , nu stiu ce este tdi sau simplu td , are 230Nm si doar 107 CP. Aaaa si e tafnos rau! blush.gif

13 Mar 2010, 09:44:
QUOTE(minny @ 13 Mar 2010, 02:15)
Cand am citit pe aici ca e prafosul pe Champs am dat si eu o tura sa vad animalul. Prima impresie cel putin de dinafara e ca ai de a face cu o masina solida care te incita si invita la bord. Cineva zicea ca atunci cand ajungi langa ea iti da impresia ca se transforma din SUV in crossover. Sincer nu mi se pare, raportat la dimensiunile ei e atat cat se poate sa fie de SUV. Exterior in general nu prea ai ce zice, interior oricum e peste ce facea Dacia dar cu putina vointa si imaginatie se putea poate pe alocuri face mai bine in aceeasi bani zic eu. Vestea buna e ca la fata locului plasticul ala maro e OK, ba chiar da bine daca masina e tot maro. Singurul lucru care strica peisaju e plansa de bord putin cam trista care la logan si sandero nu iese in evidenta atata dar aici parca realizezi ca mai trebuia luata la pila.
Masina expusa era un Laureate 4X2 85 dCi Brun Cajou cu MP3 si Pack Look. Au trisat ca au pus pretul de 15990 dar in realitate nu au luat in calcul vopseaua metalizata si masina de expozitie avea in plus volanul si schimbatorul in piele desi in Franta montarea lor nu e posibila pentru Laureate. E drept ca scria pe undeva de treaba cu volanul in piele dar cu font de 5 in josu paginii smile.gif Chiar cu aceste mici inadvertente au reusit sa scoata o masina interesanta ca pret si aspect raportat la clientul de aici - concluzia: toata lumea era pe langa Duster lasand de izbeliste celalalte modele Renault expuse (megan/fluence cabrio, wind, clio rs, twingo gordini). Deci in general e de bine.
Acu o treaba mai tehnica. Toata lumea a pus poze cu Duster, nu mai pun si eu, totusi nimeni nu a pozat varianta 4X2 pe dedesubt. Cineva intreba daca pe fata suspensia e la fel la 4X2 si 4X4. Nu stiu ca 4X4 nu am vazut dar la asta 4X2 bratul mie imi pare triunghiular mai degraba. Ce e drept eu nu ma prea pricep dar va pun si voua niste poze cu bratu si prinderea barii stabilizatoare. Am mai facut si una cu o parte din puntea H + rezervor si una cu traseul de evacuare din zona mediana, le pun si pe astea.
*


ce tiganie cu cablu ala ! pe bune tipic!

This post has been edited by iepure79: 13 Mar 2010, 09:44


--------------------
dacia logan 2006
uite s-a flatulat mireasa
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
redu
post 13 Mar 2010, 10:50
Post #2185


Membru


Group: Members
Posts: 169
Joined: 10 February 10




Si suruburile alea care prind ornamentele de plastic pe usi ies afara de parca ar fi destinate sa omoare micile vietati de pe langa masina. Vedeti, sa nu ne mai plangem de Duster. Un vehicul asa de polivalent nu mai gasim. E perfect pt vanatoare de animale mici sau cazute la pamant. Numai treci pe langa ele, le prinzi cu cablul ala lasat de izbeliste si el omori cu suruburile iesite din caroserie. Si mege in off road mediu. Si pe asfalt. Si consuma putin.

Scuze m-am lasat dus de val, dar exact rahaturi de genul asta ma scot din sarite la Dacia. Detalii de bun simt. Ce s-au gandit ei? Las ca nu se uita nici dreq sub masina. Lasam suruburile lungi si iesite in afara, nu punem niste capacele.

N-am pretentii de defender, de x si q, de landcruiser sau pajero. Stiu pretul si categoria careia i se adreseaza modelul. Incerc sa nu fiu absurd si cred ca nu sunt, dar aspecte de genul ala sunt de bun simt. Nu vreau antifonare fonica la aripa interioara facuta din carpeta din par de lama sau din ce naiba am vazut la un saab, nu vreau motoare de 3litri s.a.m.d., nu vrea navigatie, lux, etc., suspensie reglabile, HDC si altele. Am inteles ce e duster-ul. Dar rahaturi din astea sunt ceva ce nu suport la toata gama Dacia. Mai am un exemplu si stiu ca a constituit o problema la un moment dat. La logan (ph1 cel putin) capota portbagaj e tinuta sus cu arcuri si niste brate mari cat o zi de post. Intr-o excursie de familie cu ai mei, cu catel, cu ourcel, 5 in masina, cadouri (ca mergeam de craciun si rev la niste rude la vreo 400 km) la dus am spartr niste sticle in spate langa bratele alea, la intors au stat fetele in spate cu picioarele pe bagaje. 400 de km au fost un chin. 2 telescoape le-a fost greu sa puna. Chiar costa mai mult un design un pic modificat ca sa incapa telescoapele si telescoapele in sine, decat 2 bare de metal si 2 arcuri?

Mie aspecte de genul asta nu-mi plac deloc. Merg sa imi iau un forester printr-o combinatie pe leasing anu' trecut prin ianuarie. Fac 800km ca era lesne si garantat ca e bun de ala si ala si cu siguranta n-are nici o problema, niste zgarieturi poate, dar atat. Eram cu banii la mine, masina arata din 2003 cu zgarieturi cu alea alea, ma invart si ma conving ca merita banii si daca mai am de bagat un pic in ea. Trecem la chestii tehnice, toate bune si pe sfarstit scoate tata joja de ulei. Uscata. Nimic, nimic urma de ulei. Nici miros de ulei n-avea.
Asta a fost nesimtire curata. Lipsa de interes. Sfidare. Practic imi spuneau: ba esti prost asa ca nu-mi bat capul sa fac masina buna ca oricum pui botu ca ti-o dau ieftina.

La fel si cu Duster.

This post has been edited by redu: 13 Mar 2010, 10:51


--------------------
Renault Scenic 2003, 1.9 dci Expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
asgard1955
post 13 Mar 2010, 11:48
Post #2186


membru


Group: Members
Posts: 1.665
Joined: 8 July 09
From: BH




QUOTE(iepure79 @ 13 Mar 2010, 09:41)
daca intr-adevar ei vor sa para un SUV , si eu sper sa fie asa, ar face putina reclama si pe off road , nu numai pe sosea! pe bune nu crezi? iar pentru submotorizare , eu nu cred asta ! de ce? pai simplu suzuki grand vitara sl-7 are 1,6 tone si nu are decat un motor de 2,0 l diesel , nu stiu ce este tdi sau simplu td , are 230Nm si doar 107 CP. Aaaa si e tafnos rau! blush.gif

<span class='edit'>13 Mar 2010, 09:44:</span>

ce tiganie cu cablu ala ! pe bune tipic!
*



Nu era vorba de tine la faza cu submotorizarea ci despre altii in special de pe alte forumuri. Reclama pe offroad exista si daca e real tot ce e acolo e chiar super masina. Aici sunt filmuletele in caz ca nu le-ai vazut si sunt facute de dacia.

http://daciagroup.com/video/


--------------------
Dacia Duster Laureate 1.6 16V 4x4 Noir Nacre 2011
"Uite, copilul meu, exista doua puteri in lume: Dumnezeu si Diavolul. Depinde cu cine se inrudeste cineva. Eu sunt cu Dumnezeu, cu Hristos."Pr. Paisie
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tag21
post 13 Mar 2010, 12:18
Post #2187


Membru


Group: Members
Posts: 171
Joined: 4 February 10




Mdaaa.... ce sa mai zic ? ... Cred in continuare ca masina merita pt drumurile si relieful Romaniei insa (clar) mai mult in variantele chele. Adica fie Duster fie Ambiance. Posibil sa aleg Duster + garantie ext 2 ani ; taxa de poluare e 0 (avantaj mare!) si cu programul rabla mai scot inca ceva bani din pretul de 12300E ;

Vorbind strict de masini noi, nu stiu ce alta alternativa mai buna este la Duster la momentul de fata. Eu am o masina deja la care nu imi vine sa renunt pt ca exact cum a scris cineva pe whatcar.co.uk .... citez : " ... It puts a smile on my face every time I get into it, even for the trip to work in the morning! " asa ca Dusterul este sa zicem a 2a 'vioara' . Totusi daca ar fi sa am o singura masina si m-as gandi sa aleg Duster intr-o echipare mai 'full' asa .... well, nu stiu daca isi merita banii ! Ma refer la sume de 15-16-17k Euro .... Asa insa la 12,500 cu tva inclus si garantia ext de inca 2 ani ... aproape ca "you can't go wrong" ... asa sper wink.gif

Nu stiu ce sa mai zic ... de pilda ma uitam si la un Jimny (nou si chel) ... pai e 11,100 - 11,200 E cu tva inclus insa tb sa il aduci din DE ! ... deci ajunge la ~ 12,000 E cu adus cu tot ... E 'made in Japan', BUUUN in offroad, consuma mai putin ca Dusterul dar .... e miiiic , mic, mic si in plus are si el un pct al lui Ahile sa zic asa .... cind merge in 4x2 tractiunea e pe spate, si asta poate fi o potentiala problema la sosele ude, cu mazga, polei etc ... masina a avut niste 'istorioare' cam triste putin pe partea de stabilitate la drum si in viraje ... in fine .... ca sa nu o dau in off topic .... sa vedem pe viu Dusterul si sa il testam si apoi mai vedem ... (de Lada Niva nu mai pomenesc ca se stie ce si cum icon_mrgreen.gif )

ps: Multumiri multe celor care posteaza aici poze si ne fac sa vedem si sa intelegem mai bine cu ce sa maninca Dusterul up.gif up.gif


--------------------
Toyota Corolla D4D Excellence
Dacia Duster (again) Duster 1.6 16v 4x4 ... made in "Sparta" :))
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
membru_DC
post 13 Mar 2010, 14:53
Post #2188


-


Group: Members
Posts: 1.149
Joined: 24 May 09




Dacia DUSTER 4X4
Allrad_02.jpg

Nissan QASHQAI 4X2
[attachmentid=1627602102] [attachmentid=1627602103] [attachmentid=1627602104]

Nissan X-Trail 4X4
[attachmentid=1627602105] [attachmentid=1627602107]

Nissan MURANO 4X4
[attachmentid=1627602108] [attachmentid=1627602109]

This post has been edited by membru_DC: 13 Mar 2010, 15:07


--------------------
- - - - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
venusake
post 13 Mar 2010, 14:59
Post #2189


Membru autentic


Group: Members
Posts: 280
Joined: 5 March 07
From: ARAD




Referitor la cablul ce atarna: ..... Nu cred ca aceea este starea "nativa" a acelui cablu. Ori masina a suferit vre-o .... agatare in procedura de descarcare si l-au agatat in clasicul stil "romanesc" ori .... nu e al masinii (o fi de la alarma, ca sa nu-l fure romulanii! smile.gif )

In cea de a 3-a poza, unde e infasurat dupa galerie, se vede ca daca ar fi pus asa "din fabrica" .... apai l-ar lua naiba de caldura in 2 km si pe sofer de zdranganeala in podea a acelei mufe din partea anterioara.

Nu cred ca e la locul lui !


--------------------
DACIA DUSTER 2011 - 1,5dci, 2x4 Laureate Black - AR Rosu
======================
Visele ne ajuta sa pasim INAINTE!
======================
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
membru_DC
post 13 Mar 2010, 15:03
Post #2190


-


Group: Members
Posts: 1.149
Joined: 24 May 09




QUOTE(CGDBZ @ 13 Mar 2010, 03:29)
Interesante poze dar ce este "furtunul" ala ce atarna peacolo in poza 2 si 3 ?
*


orice masina de show-room are un transformator de alimentare (12V) legat la 220V wink.gif

in poza 3 chiar se vede legatura dintre cablul transformatorului si prelungitorul electric
[attachmentid=1627602112]

This post has been edited by membru_DC: 13 Mar 2010, 15:30


--------------------
- - - - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
123 Pages « < 71 72 73 74 75 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 17th May 2024 - 16:01
Forum Renault