DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Nu mai porneste, O fi bateria de vina, ceva pe la eletromotor

dragoselu
post 13 Sep 2008, 21:12
Post #1


SB-12-UST


Group: Members
Posts: 677
Joined: 5 November 06
From: Sibiu




Am probleme cu masina. Azi am incercat sa o pornesc, dar fara succes. Am impins-o si

a pornit din mers. La indicatorul de la baterie imi arata ca nu incarca deloc, desi am

turat motorul eventual sa se incarce un pic. Cand i-am dat cheie din nou, se auzeau

niste clantanituri in dreptul demarorului ca si cum ar bate cineva la masina de scris.

O fi bateria de vina sau ceva pe la electromotor / bobina ?? Inca ceva: am dat drumul

la caldura si am apasat in mers butonul de la ventilatorul caldura / racoare; masina a

inceput sa piarda din demaraj si mergea usor in suturi. Cand am oprit ventilatorul,

mergea normal.

Ce Dumnezeu are ? sad.gif

D.


--------------------
Volkswagen Passat TDI 1996 - GL-11-UST
[SIZE=14]Nicio masa fara usturoi![/SIZE]
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brigada_diverse
post 13 Sep 2008, 21:39
Post #2


Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D


Group: Members
Posts: 2.505
Joined: 12 July 07
From: Constanta




incearca sa vezi cu un voltmetru daca mai incarca....intre 13,8 si 14,4 sunt limitele...

clancu ala se auzea ori de la demaror, ori ca nu ave aputere bateria sa ii dea mai mult....



--------------------
Dacia ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI
Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dragoselu
post 13 Sep 2008, 21:52
Post #3


SB-12-UST


Group: Members
Posts: 677
Joined: 5 November 06
From: Sibiu




QUOTE(cristitranca @ 13 Sep 2008, 22:39)
incearca sa vezi cu un voltmetru daca mai incarca....intre 13,8 si 14,4 sunt limitele...

clancu ala se auzea ori de la demaror, ori ca nu ave aputere bateria sa ii dea mai mult....
*




Si daca nu incarca, ce poate sa aiba ?? blink.gif


--------------------
Volkswagen Passat TDI 1996 - GL-11-UST
[SIZE=14]Nicio masa fara usturoi![/SIZE]
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Merced
post 13 Sep 2008, 22:01
Post #4


No fear. No limit. No equal.


Group: Members
Posts: 8.230
Joined: 24 June 07




Releu dus, diode alternator duse, in principiu...


--------------------
Ford Ka 2012 1.2 benzina 69 cai Titanium
it's a kind of peace.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 13 Sep 2008, 22:09
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.156
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




deci pornesti motorul , cum zicea colegul de mai sus iei un aparat de masura si pui pe bornele bateriei , si vezi ce tensiune ai pe baterie , o tii turata la 1500 - 2000 ture si masori pe baterie , daca creste tensiunea atunci incarca daca se mentine la 12V sau mai mica atunci nu incarca , ca sa vezi daca incarca mai poti scoate papucul de la releul de incarcare , daca dupa ce il scoti creste un pic turatia atunci incarca si ai bateria consumata
daca nu se intimpla nimic atunci ai releul sau alternatorul defect

mai poti masura tensiunea pe iesirea releului , borna DF la relanti ai 12-14V daca este 0 V atunci releul defect daca ai cei 12-14V iar la baterie ai 12 sau mai mica este alternatorul defect

in functionare normala tensiunea pe DF la turatie de 900 rpm fara consumatori 8-12V in functie de starea bateriei , poate scadea si mai mult cind tensiunea este de peste 14V
cu consumatori tot la 900 rpm tensiunea pe DF 12-14V tensiunea pe baterie posibil sa scada , aceeasi tensiune o gasim si pe DF dar mai mica cu 0,5-1V

la turatia de 2000 rpm fara consumatori tensiunea DF scade pina pe la 2-5V , tensiune pe baterie 14V daca este de peste 7-8 V atunci exista o problema la alternator

cu consumatori la 2000 tensunea DF este intre 5-10 V (in functie de consumatori) cu farurile aprinse 7-8V , tensiunea pe baterie 14V


tot ce nu se incadreaza intre aceste valori exista defectiuni la alternator sau la releu

This post has been edited by bygy007: 13 Sep 2008, 22:24

Attached thumbnail(s)
picture112bp1.jpg ( Size: 10.72k ) Number of downloads: 2885


--------------------
LOGAN LAUREATE 1,6 GPL 2009 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tzepesch
post 13 Sep 2008, 22:18
Post #6


Japan Jupan


Group: Members
Posts: 2.403
Joined: 22 June 05
From: Bucuresti




si musai, carbunii, verifica-i.

la mine se tot rupea unul din ei si nu mai incarca.
pune releu IPEE de curtea de arges.
tre sa-ti stea indicatorul din bord in zona alba hasurata, sus sau joscu sau faa consumatori, in turatie sau relanti. mai sus supraincarca

carbunii verifica-i intai.

cat ai contactul pus, scoti furul ala de la carbulele cu papuc. daca nu face flama, e clar.

carbunii, diodele, releul.


--------------------
Dacia DELTA GALIDI Station Wagon 1982 - 1310 - 4VIT. - B-xx-xxx
De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele

Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus +
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dragoselu
post 14 Sep 2008, 16:26
Post #7


SB-12-UST


Group: Members
Posts: 677
Joined: 5 November 06
From: Sibiu




e cumatra baterie de vina, ieri a fost frig si gata, s-a dus. Alta !


--------------------
Volkswagen Passat TDI 1996 - GL-11-UST
[SIZE=14]Nicio masa fara usturoi![/SIZE]
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 26th April 2024 - 06:20
Forum Renault