DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Closed TopicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Nu mai porneste

Serje
post 22 Jul 2007, 15:32
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.129
Joined: 11 December 04
From: Cluj-Napoca




Azi noapte cand ma indreptam spre casa , dint-odata mi-a murit motorul . Si nu am mai reusit sa-l pornesc , dau la cheie , invarte da nu mai vrea in nici un fel sa porneasca . Inafara de alimentare , pompa de benzina, mai poate fi alta problema?
Noroc ca era in mijlocul noptii , si nu ziua sami iau injuraturi de la toata lumea , sau mai rau sa fi fost intr-o depasire si sa-mi moara asa.
Pana acum nu am mai avut nici o problema cu ea , am ajuns pe la 50.000 km .

Astept ceva sfaturi daca se poate. Va multumesc.


--------------------
MTD Optima 53 SPB HW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cataline
post 23 Jul 2007, 12:29
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 332
Joined: 9 February 06
From: Bucuresti




Ia scoate mufa de la demaror, sufla nitel pe acolo si baga din nou la locul ei si vezi daca mai face. De scos o scoti unde intra si firele de la busii, e in stg la motor, la vedere, pe o placa galbena.


--------------------
Logan Ambition 1.6 2005 - B-xx-XXX
Logan 1.6 Ambition, dec 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 23 Jul 2007, 15:13
Post #3


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




QUOTE(CuTzU @ 22 Jul 2007, 16:32)
cand ma indreptam spre casa , dint-odata mi-a murit motorul . [...] dau la cheie , invarte da nu mai vrea in nici un fel sa porneasca
*

Eu zic ca demarorul nu are nici o treaba cu motorul in mers. Zic si eu...

Legat de oprit motorul in mers este o problema de conectica/electrica aproape sigur (asta daca pompa nu e moarta-n papusoi, nu e sarit vreun furtun de benzina).
De verificat mufarea senzorului de turatie, curartarea senzorului de turatie si integritatea sigurantelor si releelor din compartimentul motor.


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adip
post 23 Jul 2007, 15:18
Post #4


Banned


Group: Members
Posts: 2.177
Joined: 12 July 06
From: Melbourne, Victoria




CuTzU, totusi pana acum ai sesizat vreodata sa se tureze mai tare dupa pornirea la rece, asa pe la vreo 2000+rpm, de nebuna? Dar cu pornirea la cald, ai avut vreodata probleme, sa nu o ia de la prima cheie?


--------------------
* * *
What you live with you learn.
What you learn you practice.
What you practice you become.
What you become has consequences .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Serje
post 24 Jul 2007, 00:26
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.129
Joined: 11 December 04
From: Cluj-Napoca




va multumesc de sfaturi
Din fericire pentru mine pb a fost foarte simpla.Am adus acasa un baiat din service de so uitat la masina si in 15 minute o rezolvat toata treaba. mi s-o ars un fir doar. cel care mi-a montat proiectoarele o legat cam aiurea firele si nu lo pus pe nuj ce siguranta si so ars firu si ala era cred ca de la pompa de benzina , da nu stiu sigur ca eram prea bucuros ca am scapat ieftin , si mi so mai dus releul de la proiectoare .


--------------------
MTD Optima 53 SPB HW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ionut-P
post 25 Jul 2007, 09:20
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 48
Joined: 24 February 06
From: Roman




Va rog sa ma ajutati si pe mine in privinta curatirii senzorului de turatie. Masina mea porneste cand e cald dupa 5 - 6 incercari sau chiar nu porneste deloc sad.gif . Care sunt operatiile ce trebuie indeplinite pentru a scoate acel senzor de turatie?
Trebuie se scot acea mufa, apoi sa desfac piulita si atat? Sau mai trebuiesc indeplinite si alte operatii?
Va multumesc foarte mult si astept ajutorul vostru!


--------------------
Dacia Logan Laureate 1.4 MPI - NT-09-???
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Geox16v
post 25 Jul 2007, 15:22
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 613
Joined: 29 March 07




Eu cred ca e suficient sa scoti mufa senzorului (cam dificil cu motorul cald) si sa dai cu un spray de contacte electrice


--------------------
EX-DACIA LOGAN PRESTIGE 2006 1,6 16v
Creierul a invins intotdeauna muschii!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ionut-P
post 26 Jul 2007, 08:06
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 48
Joined: 24 February 06
From: Roman




Interesant ce zici, dar dupa ce am mai citit pe alte topicuri despre aceasta problema, acel senzor de turatie se acopera cu pilitura si as cam vrea sa-l curat. Ideea e ca dupa ce m-am uitat pe pozele de pe forum am observat ca acel senzor are prin apropiere o piulita si intrebarea mea este, daca trebuie sa desfac acea piulita ca sa scot senzorul.
Multumesc si astept ajutor!


--------------------
Dacia Logan Laureate 1.4 MPI - NT-09-???
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cataline
post 26 Jul 2007, 10:00
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 332
Joined: 9 February 06
From: Bucuresti




Pentru a desface senzorul sunt 2 suruburi care il tin locului tongue.gif Sunt mai sus de el, pe suportul ce tine senzorul si se fixeaza de blocul motor.


--------------------
Logan Ambition 1.6 2005 - B-xx-XXX
Logan 1.6 Ambition, dec 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ionut-P
post 26 Jul 2007, 11:06
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 48
Joined: 24 February 06
From: Roman




Mutumesc Cataline pentru ajutor, am reusit sa-l scot si sa-l curat, era plin de pilitura. Apoi l-am pus la loc i-am dat o cheie, a pornit bine, la a doua mai greu la a treia cheie iarasi bine. Sa speram ca asta o fi cauza, daca nu cred ca ma paste o vizita in service sad.gif .
Inca o data multumesc pentru ajutor!


--------------------
Dacia Logan Laureate 1.4 MPI - NT-09-???
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reed
post 26 Jul 2007, 21:36
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 773
Joined: 16 June 05
From: Cluj-Napoca




NU e necesara scoaterea senzorului (vedeti ca s-a putea sa nu il montati f exact sau sa il deteriorati printr-o curatare prea "energica"). E suficient sa "ciocaniti" cu coada unei surubelnite in senzor si...gata.

This post has been edited by Reed: 26 Jul 2007, 21:37


--------------------
Seat Toledo Signo 1,6 16V 2002 - -
former Solenza Prima 1,4 8V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 27 Jul 2007, 08:32
Post #12


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




QUOTE(Reed @ 26 Jul 2007, 22:36)
NU e necesara scoaterea senzorului (vedeti ca s-a putea sa nu il montati f exact sau sa il deteriorati printr-o curatare prea "energica").
*

Haideti mai, ca nu e lucrare de pozitionare micrometrica... Plus ca are 2 suruburi care il cam tin intr-o singura pozitie. Si nu are gauri ovale sa fie cu reglaj, ce naiba...


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Closed TopicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 27th May 2024 - 07:54
Forum Renault