DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Nu porneste ... HELP!, Baterie golita peste noapte ?

zasul
post 27 Sep 2007, 19:34
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 24
Joined: 27 April 07




Salut,
Am si eu o problema, dimineata am vrut sa plec cu masina , bag cheia , invart cheia se aprinde casetofonul ceasul si martorii de pe ecran pun centura caut un cd de ascultat pe drum in torpedou si observ cum casetofonul se stinge singur si ca ceasul si kilometrajul de traseu sa resetat. Dau cheie sa pornesc motorul nimic . Nu porneste , se aude scartaitul tipic si acele de la turometru si viteza tremura si cam atat. Se observa si cand deschid sau inchid geamurile ca urca sau coboara cu greu.
Ce sa fac ? Cu o zi inaine am mers cu masina pe timp de zi deci nu as fi avut ce consumatori sa uit aprinsi si nu am idee ce sa fac ... Am lasat masina cateva ore si am incercat din nou dar nimic.


--------------------
Dacia Solenza 2004 Scala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
flyjohn25
post 27 Sep 2007, 19:56
Post #2


Membru incepator


Group: Members
Posts: 31
Joined: 28 July 07




electromotorul invarte????


--------------------
renault 12 1969
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Aleks
post 27 Sep 2007, 19:56
Post #3


membru corespondent


Group: Members
Posts: 253
Joined: 7 July 06
From: Iasi




Dacă nu pățeam la fel săptămâna trecută, nu mai spuneam: ai rămas fără baterie.

Cine mai are idei, să posteze, că e loc de dat cu presupusul ! blush.gif


--------------------
Renault 11 86/GTX/F3NB718/1709/55/GPL BRC/AT90/STAG100 - 126.000 km
Am întrebat, n-am dat cu parul.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
flyjohn25
post 27 Sep 2007, 20:10
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 31
Joined: 28 July 07




daca demarorul se invarte bine si are simtomele pe care le descrie Zasul atunci e rupt cablul de masa intre motor si caroserie, Pt ca la aceste masini masa de la baterie merge prima data pe cutie, si de acolo la caroserie,
Daca ramai in drum cu astfel de problema iei un cablu nu neaparat gros si faci o legatura cu masa, si daca firul nu e gros atunci pana acasa sa mergi fara faruri aprinse si fara prea multe consumatori.

27 Sep 2007, 20:12:
daca demarorul nu se invarte e posibil sa fie acumlatorul


This post has been edited by flyjohn25: 27 Sep 2007, 20:12


--------------------
renault 12 1969
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zasul
post 27 Sep 2007, 20:40
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 24
Joined: 27 April 07




Ce este electromotorul sau demaratorul ? Si cum s-ar putea rupe ceva tinand masina in parcare sau sa se goleasca bateria in aceleasi conditii ?


--------------------
Dacia Solenza 2004 Scala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
$$ilvviu
post 27 Sep 2007, 20:42
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.882
Joined: 6 January 07
From: Roman/NT




E bateria descarcata.
Daca e schimbata recent pune-o pe redresor. Daca e de cand masina ar fi timpul de una noua.


--------------------
Renault Laguna Initiale 2002 - NT-97-SLR
Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zasul
post 27 Sep 2007, 21:08
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 24
Joined: 27 April 07




Ok daca e de la baterie cam cat costa una noua si calitativa si ce trebuie sa iau in calculul la cumpararea ei ?


--------------------
Dacia Solenza 2004 Scala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
deconectat
post 27 Sep 2007, 21:14
Post #8


Membru cu avatar de sezon


Group: Members
Posts: 1.116
Joined: 11 January 05
From: Brasov




Iti invarte motorul cand dai la cheie sau nu?


--------------------
logan 1.6 8v ambition .
Ex. DSN Rapsodie
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b34uen
post 28 Sep 2007, 12:44
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 788
Joined: 12 February 07




bateria este, porneste-o impinsa si incarc o, si daca nu se incarca alta noua 120-170 lei


--------------------
dacia logan 2008 ambition 1,5dci - B 92 ELL
1) Esti pe daciaclub
2) Imi citesti semnatura
4) Nu ai observat ca lipseste pct. 3
5) Tocmai ai verificat daca exista pct. 3 sau nu
6) Zambesti.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
guliver
post 28 Sep 2007, 12:46
Post #10


No title


Group: Members
Posts: 545
Joined: 26 December 05




Cred ca si in manual scrie ca NU E INDICAT SA PORNESTI MASINA IMPINSA!


--------------------
fosta dacie fosta solenza 1900 dar nu toamna
"Fericirea e o minge de fotbal, cînd e aproape o lovești, cînd este departe alergi după ea!"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b34uen
post 28 Sep 2007, 12:50
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 788
Joined: 12 February 07




potzi sa o impingi dar nu cu viteza, porneste repede si nu se duce distributia


--------------------
dacia logan 2008 ambition 1,5dci - B 92 ELL
1) Esti pe daciaclub
2) Imi citesti semnatura
4) Nu ai observat ca lipseste pct. 3
5) Tocmai ai verificat daca exista pct. 3 sau nu
6) Zambesti.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
trifi
post 28 Sep 2007, 13:53
Post #12


Membru incepator


Group: Members
Posts: 14
Joined: 29 September 03




Asa am patit si eu cam la 2 ani si jumatate dupa ce am cumparat masina. Se stingea martorul de cheie, cand invarteam se auzea un singur clanc, nu invartea motorul. Bateria terminata. Am incercat sa o incarc, a mers vre-o doua-trei porniri si apoi aceiasi problema. Am cumparat una noua, la prima cheie a luat-o. Si am mai auzit de la cateva persoane ca au patit aceiasi chestie. O baterie noua costa intre 1,4 si 2,3 mil functie de marca. Eu am luat Texaco. Inca nu am probleme cu ea. Bafta.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zasul
post 28 Sep 2007, 14:00
Post #13


Membru incepator


Group: Members
Posts: 24
Joined: 27 April 07




Problema este ca nu am loc sa o imping decat 2 metri dar nu pot sa franez decat cu frana de mana care nu tine foarte bine si nu pot sa iau viraje. Dupa 2 metri in fata se afla alta masina sau daca nu un perete tongue.gif


--------------------
Dacia Solenza 2004 Scala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b34uen
post 28 Sep 2007, 14:18
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 788
Joined: 12 February 07




pai scoate o de acolo...


--------------------
dacia logan 2008 ambition 1,5dci - B 92 ELL
1) Esti pe daciaclub
2) Imi citesti semnatura
4) Nu ai observat ca lipseste pct. 3
5) Tocmai ai verificat daca exista pct. 3 sau nu
6) Zambesti.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
av_bbq
post 28 Sep 2007, 15:39
Post #15


Membru incepator


Group: Members
Posts: 34
Joined: 16 September 07
From: Timisoara / Resita




Incearca sa verifici borna de (+) de la baterie . Adica desfa borna ,curat-o putin, scimba-i putin pozitia fata de cum era anterior si strange borna la loc tare. E posibil ca bateria fiind veche sa nu mai faca contact suficient intre borna si electrodul (+) al bateriei, iar odata cu frigul posibil ca plumbul electrodului sa se fi contractat (sensibil dar destul sa nu mai faca contact) fiind vorba de diferenta mare de temperatura sub capota intre zi mai ales cand motorul functioneaza si noapte cand motorul sta.
Desi pare stupid ce am scris , eu am avut de a face cu fenomenul respectiv toamna trecuta cu un mercedes cobra diesel.
Daca nu rezolvi nimic atunci ia o baterie noua 150 -250 ron

This post has been edited by av_bbq: 28 Sep 2007, 15:44


--------------------
Dacia Logan II 2008 Laureate - CS -- -------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b34uen
post 28 Sep 2007, 15:53
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 788
Joined: 12 February 07




inainte sa cumperi, daca nu poti sa o impingi ia si tu curent de la un vecin de parcare, incearca sa o pornesti totusi si vezi daca incarca


--------------------
dacia logan 2008 ambition 1,5dci - B 92 ELL
1) Esti pe daciaclub
2) Imi citesti semnatura
4) Nu ai observat ca lipseste pct. 3
5) Tocmai ai verificat daca exista pct. 3 sau nu
6) Zambesti.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adimaridum
post 28 Sep 2007, 18:17
Post #17


MEMBRU INDEPENDENT


Group: Members
Posts: 330
Joined: 25 September 07
From: Bucuresti




pune frate bateria la incarcat


--------------------
Mercedes W123 1979/2400 D - .......??
EX:Opel Ascona 1985
EX:Ford Transit 1985
EX:Mercedes 190 E si 230 TE
EX:1300,1310,1400 Break,2X Solenza.

FAN DACIA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cr|sTy
post 28 Sep 2007, 18:52
Post #18


Membru


Group: Members
Posts: 181
Joined: 8 June 05
From: Constanta




vezi mai intai sa nu ai un contact imperfect la baterie
verifica nivelul de lichid din baterie si vezi daca mai ai(si eu am avut aceleasi simptome ca tine la masina si am constatat ca era bateria goala....am umplut`o,am pus`o pe redresor si acum merge perfect)


--------------------
Seat Leon 2.0TDI 140cp 2006 Sport-Up
Ex: Dacia Solenza 1.9D 2004 Confort
Don`t follow me! I don`t know where I`m going...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zasul
post 29 Sep 2007, 15:26
Post #19


Membru incepator


Group: Members
Posts: 24
Joined: 27 April 07




Ok am reusit sa pornesc masina legand bateria de la masina surorii mele la bateria mea si apoi am condus-o cam 30 de minute acum cand sa ma astept la aceiasi problema ? O sa schimb bateria curand dar sunt curios cat as mai putea sa merg cu bateria asta de acum.


--------------------
Dacia Solenza 2004 Scala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
deconectat
post 29 Sep 2007, 15:48
Post #20


Membru cu avatar de sezon


Group: Members
Posts: 1.116
Joined: 11 January 05
From: Brasov




Depide care este motivul pentru care ti s-a descarcat bateria. E posibil sa ai un contact imperfect pe la incarcare, un consumator care ramane tot timpul pornit, vreun scurt pe undeva...in cazul asta trebuie doar sa rezolvi problema. Daca e totul in regula (adica nu ai consum mare pe ea cu motorul oprit si incarca bine) probabil vei avea nevoie de alta baterie.
In orice caz, nu te grabi sa o schimbi, ca e destul de scumpa si poate nu e bateria problema. Mai bine masoara intai curentul prin circuit cu motorul oprit, tensiunea de incarcare si dupa aia te hotarasti.


--------------------
logan 1.6 8v ambition .
Ex. DSN Rapsodie
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
YO4RLP
post 29 Sep 2007, 16:11
Post #21


membru radioactiv


Group: Members
Posts: 331
Joined: 20 December 05
From: Galați




Dimineața când e rece, LED-ul anti demaraj nu clipește, nu-i așa? Iar mai târziu, când se încălzește, totul revine la normal?
Am pățit-o și eu în concediu, la Durău. L-am sunat pe frate-meu, de meserie, care mi-a spus că e din vina bateriei, prea "rece", semn de uzură. În următoarele zile, până am revenit acasă am avut aceeași problemă. Dimineața, când trebuia să plecăm devreme, îi dădeam câteva chei, să se învârtă electromotorul, să dea un pic de curent, s-o păcălească. Apoi, pe drum începea, să clipească des LED-ul antidemaraj. După câțiva kilometri, dacă o opream, o reporneam fără nici un fel de probleme.
Acum i-am schimbat bateria și pornește din prima.


--------------------
Dacia SuperNova Confort 2002 - GL-06-EAF
Cine vrea, găsește posibilitați; cine nu vrea, găsește scuze.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zasul
post 29 Sep 2007, 19:13
Post #22


Membru incepator


Group: Members
Posts: 24
Joined: 27 April 07




Cand nu pornea masina geamurile se actionau foarte incet si inchiderea centralizata nu facea acelasi zgomot puternic , acum dupa ce am reusit sa pornesc astea au revenit la normal. Si nu am probleme cu ledul anti-demaraj.


--------------------
Dacia Solenza 2004 Scala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
YO4RLP
post 29 Sep 2007, 21:58
Post #23


membru radioactiv


Group: Members
Posts: 331
Joined: 20 December 05
From: Galați




Mda, după părerea mea, bateria e slabă, nu dă curent cât trebuie, de aia se mișcă geamurile așa încet. Ți-aș sugera să împrumuți o baterie nouă și să faci un test, să vezi cum merge.
Baftă!


--------------------
Dacia SuperNova Confort 2002 - GL-06-EAF
Cine vrea, găsește posibilitați; cine nu vrea, găsește scuze.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
deconectat
post 30 Sep 2007, 11:20
Post #24


Membru cu avatar de sezon


Group: Members
Posts: 1.116
Joined: 11 January 05
From: Brasov




Eu nu am contestat faptul ca bateria e descarcata (lumini slabe, nu invarte motorul, merg geamurile greu etc.), ci am zis ca poate ar fi bine sa vezi de ce s-a descarcat. Daca ai un consumator marisor cand e motorul oprit, un scurt sau o problema la incarcare si cu o baterie noua o sa-ti faca la fel. In afara de asta, cat te costa sa pui mana pe un aparat de masura si sa vezi un pic consumul cand nu ai cheia in contact si tensiunea de incarcare?


--------------------
logan 1.6 8v ambition .
Ex. DSN Rapsodie
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nh1980ro
post 30 Sep 2007, 15:36
Post #25


Membru


Group: Members
Posts: 3.612
Joined: 7 February 07
From: Togo-Togo.




QUOTE(zasul @ 29 Sep 2007, 16:26)
Ok am reusit sa pornesc masina legand bateria de la masina surorii mele la bateria mea si apoi am condus-o cam 30 de minute acum cand sa ma astept la aceiasi problema ? O sa schimb bateria curand dar sunt curios cat as mai putea sa merg cu bateria asta de acum.


Cand ai verificat ultima data nivelul eletrolitului din baterie? De obicei la o baterie cu intretinere tre sa verifici nivelul o data la 3 luni, la cele fara intretinere o data la 6 luni (toamna si primavara).
Daca nivelul electrolitului scade si elementii bateriei raman in aer, se oxideaza si se pun in scurt si bateria se distruge.

Baterie buna este si Rombat cu Calciu de 50Ah (asta e mai ieftina si ai 2 ani garantie), dar orice baterie ar fi tre sa ai grija putin de ea (nu asculta muzica cu motorul oprit, nu aprinde farurile cu motorul oprit etc).


--------------------
Kona/Renault Lana'i/Clio 3 2007/2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
psychoo
post 4 Oct 2007, 14:59
Post #26


Membru


Group: Members
Posts: 3.438
Joined: 23 August 07
From: Timisoara




te sfatuiesc sa iei un aparat de masura si sa masori pe bornele bateriei cand motorul functioneaza tensiunea...ar trebui sa indice 14 volti...daca nu indica atat ai probleme la alternator si chiar daca iti cumperi o baterie noua nu se va incarca niciodata complet


--------------------
Ford Focus Titanium, 2.0 TDCI, 2013
Legea lui Ohm: Esti Om cu mine, sunt Om cu tine!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
chriss80
post 4 Oct 2007, 20:43
Post #27


Membru incepator


Group: Members
Posts: 82
Joined: 25 March 07




Daca ti s-a resetat...e clar...bateria e pe duca...verifica totusi daca cotactele-s ok,verifica la un service daca mai are ceva vlaga in ea si deasemenea daca iti incarca alternatorul...eu am caranda de 55Ah ..1,3mil...garantie 2ani,durata medie de utilizare 5ani,e uscata...cu ochi...martor smile.gif succes


--------------------
Dacia Solenza 2003 / Rapsodie - GL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
toto
post 5 Oct 2007, 18:50
Post #28


Destul de fost membru


Group: Members
Posts: 432
Joined: 26 April 04
From: Bucuresti




nu e asa clar: si mie mi s-a resetat, nu mai aveam apa in ea. am pus apa si a mai mers o caruta, so...primul lucru verifica nivelul lichidului caci 2 ani poate sa nu scada deloc si pe urma intr-o luna sa se usuce jumate. nu stiu de ce, dar asa am patit eu.


--------------------
Honda CIVIC 5D 1.8 Sport M/T - '07
romania, frumoasa tara...pacat ca e locuita...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 17th June 2024 - 07:23
Forum Renault