Nu porneste!, Pompa?
Nu porneste!, Pompa?
diddyfan2pac |
11 Oct 2011, 18:22
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 31 August 10 |
|
||
--------------------
Dacia
Logan
2007
|
|||
Saint666 |
11 Oct 2011, 19:10
Post
#2
|
E X I S T A M Group: Members Posts: 418 Joined: 7 November 05 From: Bucuresti - Diham |
Incearca aici : http://www.daciaclub.ro/1-5-dci-t156039.html
Eu am avut aceeasi problema zilele trecute si era un contact imperfect pe regulator sau pompa, o mufa maro. Dar cel mai bine te duci la service sa-l puna pe tester. |
--------------------
Dacia
Duster Dci 4x4
2012
- B
|
|
diddyfan2pac |
12 Oct 2011, 08:40
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 31 August 10 |
QUOTE(Saint666 @ 11 Oct 2011, 19:10) Incearca aici : http://www.daciaclub.ro/1-5-dci-t156039.html Eu am avut aceeasi problema zilele trecute si era un contact imperfect pe regulator sau pompa, o mufa maro. Dar cel mai bine te duci la service sa-l puna pe tester. Daca scot mufele sa le verific se inregistreaza ceva erori, pot cauza altceva? Multumesc |
--------------------
Dacia
Logan
2007
|
|
mario1980 |
12 Oct 2011, 08:48
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 437 Joined: 8 April 05 From: Iasi |
Daca scoti borna de la baterie, nu se mai inregistreaza nimic. Ca... n-ai cu ce.
|
--------------------
Dacia
Logan
dci Preference 2006
- SV ?? ??? Adesea, aproape fiecare om tolereaza prostia celui de linga el, atit timp cit nu ii uzurpa propria prostie.
|
|
mariusciprian78 |
16 Oct 2011, 19:41
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 497 Joined: 2 August 08 |
acc problema am avut-o si eu si dupa ce am pus-o pe tester la service sa constatat ca era dus regulatoru de presiune al pompei de injectie
|
--------------------
ARO
ARO
1999 L25
- B224ARO
|
|
contLord |
18 Oct 2011, 09:15
Post
#6
|
Membru Group: Members Posts: 110 Joined: 27 October 06 |
O dimineata friguroasa,
Ma urc in autoturism in jurul orelor 7:30 pentru a pleca vioi spre munca, cand dau sa pornesc nimic invarte motorul in gol si degeaba, repet pornirea cam de 5-6 ori cu incercari prelungite pana dau martotii din bord peste cap(becul de ulei nu se mai aprindea deloc:)) deschid capota si dau la de cateva ori la pompita, mai stau ceva, ma scarpin in cap si mai incerc sa pornesc, dupa 3-4 repetari prelungite porneste. Bujiile le-am schimbat acum vreo 2 ani, bateria e ca si noua are vreo 2 ani, o sa o pun pe tester sa vad ce are, tot privind pacolo observ si 2 fire electrice care datorita frecarii sunt tocite, o sa le izolez cu izolier band. Dacia Logan 1.5 dci 2006 220.000km 65cp. |
--------------------
Dacia
Logan
2006 1.5 dci
|
|
Stefan1987 |
11 Dec 2011, 02:04
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 9 October 11 |
salut baieti, am si eu o nelamurire, am achizitionat prin august 2011 un logan 1.6 16v, si a mers totul bine pana acum o saptamana, cand a dat frigul...porneste bine frumos se duce pana al 2000 de rotati, dupaia cade la 0 si se opreste motorul ii mai dau odata...tot asa face...si dupaia parca nu mai trage oare ce o fi avand? ca nu imi apare nici un bec in bord aprins..
|
--------------------
Dacia
Logan
2011 si 1.6 16v
- bv -87 - mms
|
|
lalian |
12 Jan 2012, 20:44
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 25 Joined: 2 September 07 From: Bucuresti |
Salut, a venit si randul meu.
Masina este un Logan Laureat 1.5 dci, 65 cp , din 2006. 115 000 km De cand a venit frigul nu vrea sa mai porneasca atunci cand sunt temperaturi sub 7-8 grade, daca este cald afara porneste. Bateria are 1 an de zile, 70 Ah, este incarcata, nu are probleme. Bujiile au 1 an de zile si ele, le-am dat jos, le-am masurat si continuitate si rezistenta ( 1-2 ohm ) sunt in regula zic eu. Ieri am reusit sa o pornesc si m-am dus cu ea la Rune service, au pus testerul pe ea, nicio eroare, au facut testul cu borcanasele, injectoarele 3,4 dadeau dublu pe retur, ( cati mililitri de motorina trebuie sa dea un injector pe retur, in conditii bune de functionare, eu am inteles ca 5 ml/ minut, asa este? ). Am lasat masina peste noapte la ei ptr ca atunci cand m-am dus cu ea la ei, motorul fiind cald pornea la sfert de cheie si presiunea in pompa era normala in functionare. Azi dimineata m-am dus iar, sa refacem testul cu masina la rece ( parbrizu era inghetat, eram sigur ca nu o sa porneasca ), au pus testerul am dat la cheie, nu pornea, presiune 1 bar, lipsa presiune in pompa. ( si o eroare 8980 ). Mi-au propus sa schimb pompa si toate cele 4 injectoare, au zis ca o sa pice si celelalte 2 care erau bune, cand am vazut devizul era sa lesin, 5600 lei cu tot cu TVA.( pompa, 4 injectoare, filtru, manopera ) singurul lucru bun e ca iti ofera 2 ani garantie fara limita de kilommetri. Intrebari: - lipsa de presiune din pompa, nu poate sa fie doar din cauza injectoarelor? daca repar doar injectoarele, nu se rezolva problema presiunii din pompa la pornire? - Daca repar injectoarele fara sa imi genereze coduri noi pentru ele si sa le bage in calculator, cu ce poate dauna masinii? Nu imi permit intreaga reparatie data de ei. Mi-au pornit-o cu spray-ul si am adus masina acasa, o sa o las trasa pe dreapta pana gasesc o solutie sa o repar. |
--------------------
Dacia
Logan
2006 Laureat 1.5dCi 65cp
|
|
mk2 |
12 Jan 2012, 23:16
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 407 Joined: 5 August 06 From: Bucuresti |
1. nu cred, pompa e cea care trebuie sa faca presiunea
2. nu cred sa fie mare problema, insa trebuie sa le pui la loc in aceeasi ordine. Primii km va face foarte urat, dar dupa aceea calculatorul de injectie se va autoregla. Si eu le am reconditionate si pot spune ca merg bine (e drept n-am decat 6.500 km cu ele). Totusi, cei de la rune ce explicatie ti-au dat? De ce vor sa schimbe si pompa si injectoarele? Acelasi deviz l-am primit si eu, dar la mine pompa facea pilitura. Ti-au scos motorina din filtru / uitat in rezervor si facut testul cu magnetul? P.S. Vezi ca poti sa gasesti sa ti-o repare si la jumatate de pret prin alte service-uri. |
--------------------
Dacia Logan
1.5 dci
2006 Laureate
- BxxXXX Our enemies are never as evil as we imagine them to be. And maybe we're never quite as good.
|
|
just_dci |
13 Jan 2012, 09:31
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 92 Joined: 11 October 06 |
eu zic sa verifici prima data daca ai motorina in para de amorsare; am patit si eu acelasi lucru, nu imi mai pornea, avea lipsa presiune in pompa si am constatat ca nu mai ajungea motorina la pompa. Daca e asa, o poti rezolva mai simplu cu o supapa de sens pe tur.
|
--------------------
Dacia
Logan DCI
2006
|
|
tribunul |
13 Jan 2012, 09:46
Post
#11
|
Sunt inofensiv, dar gandul meu e criminal Group: Members Posts: 3.024 Joined: 19 July 05 From: Micul Paris |
QUOTE(lalian @ 12 Jan 2012, 21:44) nu vrea sa mai porneasca atunci cand sunt temperaturi sub 7-8 grade Temperaturile sub 7-8 grade pot sa fie 5-6 grade, sau -15, -20 grade. |
--------------------
Renault
"Megane" Scenic 2
2007 "Copiii sunt mainile cu care ne prindem de rai."
"Consumul exagerat de mitocanie si neam prost dauneaza grav sanatatii ..." |
|
lalian |
13 Jan 2012, 13:27
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 25 Joined: 2 September 07 From: Bucuresti |
QUOTE(mk2 @ 12 Jan 2012, 23:16) 1. nu cred, pompa e cea care trebuie sa faca presiunea 2. nu cred sa fie mare problema, insa trebuie sa le pui la loc in aceeasi ordine. Primii km va face foarte urat, dar dupa aceea calculatorul de injectie se va autoregla. Si eu le am reconditionate si pot spune ca merg bine (e drept n-am decat 6.500 km cu ele). Totusi, cei de la rune ce explicatie ti-au dat? De ce vor sa schimbe si pompa si injectoarele? Acelasi deviz l-am primit si eu, dar la mine pompa facea pilitura. Ti-au scos motorina din filtru / uitat in rezervor si facut testul cu magnetul? P.S. Vezi ca poti sa gasesti sa ti-o repare si la jumatate de pret prin alte service-uri. Se pare ca au gasit pilitura in filtru, nu au pus magnetul, au golit continutul intr-o sticla taiata, eu nu mi-am dat seama sa fie , dar au zis ca e putina pilitura, nu stiu ce sa cred dar nici nu m-ar mira sa fie, la cati s-au plans de problema asta. 1. ma gandeam ca daca injectoarele scapa pe retur, poma sa nu fie in stare sa ridice presiunea si din cauza asta sa dea lipsa presiune la pornire. zici ca sunt in regula cei de la Mir? ( am gazit un post de-al tau pe alt topic) QUOTE(just_dci @ 13 Jan 2012, 09:31) eu zic sa verifici prima data daca ai motorina in para de amorsare; am patit si eu acelasi lucru, nu imi mai pornea, avea lipsa presiune in pompa si am constatat ca nu mai ajungea motorina la pompa. Daca e asa, o poti rezolva mai simplu cu o supapa de sens pe tur. para de amorsare are motorina, ca am incercat si sa o pornesc dupa ce apas de cateva ori pe para aia. QUOTE(tribunul @ 13 Jan 2012, 09:46) imi cer scuze , nu inteleg ce vrei sa spui. nu porneste nici la 0 grade nici la - 20 daca la asta te referi. Am fost acum sa o pornnesc, a luat-o la sfert de cheie, si sunt 6 grade afara. Am vrut sa ma uit in rezervor dupa politura dar nu am reusit sa defac capacul de la gura de vizitare, aveti idee cum se desface? ( eu am incercat sa il desurubez). Eu inca mai sper sa nu fie pilitura si sa fie doar injectoarele alea 2. |
--------------------
Dacia
Logan
2006 Laureat 1.5dCi 65cp
|
|
rotnik |
13 Jan 2012, 18:44
Post
#13
|
Membru incepator Group: Members Posts: 91 Joined: 20 March 07 |
diddyfan2pac si contLord n-ati mai zis nimic despre cum ati rezolvat problemele. Poate fi util pentru alti "fericiti" detinatori de dci.
|
--------------------
Dacia
Logan
2007 Laureate dci cine n-are noroc, n-are ...
|
|
mk2 |
13 Jan 2012, 19:17
Post
#14
|
Membru autentic Group: Members Posts: 407 Joined: 5 August 06 From: Bucuresti |
QUOTE(lalian @ 13 Jan 2012, 14:27) Ce sa zic, sunt mai de "cartier" asa, dar mi-au facut masina sa mearga, la aproape jumate din bani fata de altii. Insa, ti-am zis, n-am decat 6.500 de km de atunci, asa ca nu pot sa spun inca cat de fiabila e reparatia. Totusi, din ceea ce am vazut pe acolo, par a fi axati speciali pe reparare de pompe delphi. Totusi, inainte de toate, eu zic ca ar trebui sa desfaci capacul de la rezervor si sa vezi ce si cum, sa fii sigur ca ai pilitura, nu de alta, dar o sa te rupa la bani reparatia(ca sa desfaci chestia aia e necesara fie o cheie speciala, fie foarte multa forta - eu unul n-am reusit). |
--------------------
Dacia Logan
1.5 dci
2006 Laureate
- BxxXXX Our enemies are never as evil as we imagine them to be. And maybe we're never quite as good.
|
|
P-A-C-O |
14 Jan 2012, 09:46
Post
#15
|
What you see is what you get! Group: Members Posts: 2.350 Joined: 3 October 10 |
QUOTE(lalian @ 12 Jan 2012, 20:44) Azi dimineata m-am dus iar, sa refacem testul cu masina la rece ( parbrizu era inghetat, eram sigur ca nu o sa porneasca ), au pus testerul am dat la cheie, nu pornea, presiune 1 bar, lipsa presiune in pompa. ( si o eroare 8980 ). Mi-au propus sa schimb pompa si toate cele 4 injectoare, au zis ca o sa pice si celelalte 2 care erau bune, [...] singurul lucru bun e ca iti ofera 2 ani garantie fara limita de kilommetri. Nu imi permit intreaga reparatie data de ei. Mi-au pornit-o cu spray-ul si am adus masina acasa, o sa o las trasa pe dreapta pana gasesc o solutie sa o repar. 2 ani garantie, ma jur eu!? nimeni nu da garantie la pompa / injectoare datorita faptului ca "motorina este proasta" la noi iar daca iti pui ambitia cu ei, le duc la analiza si-ti spun ca s-a gasit apa in pompa/injectoare si sa te duci sa te certi cu cei de la statia peco pentru cele doua injectoare care nu sunt in parametrii, schimba ansamblu supapapa retur injectoare (250RON/buc) si apoi daca tot face figuri: regulator presiune pompa de injectie (nou 350RON / dezmembrari 100RON) - timp demontat regulator vechi / montat regulator nou ~ 20min. insa in prima faza demonteaza-l si curata-l bine cu spray de frane; sita se da jos prin scoaterea primului inel ccc.jpg ( Size: 31.95k ) Number of downloads: 2531 aaaa.jpg ( Size: 44.66k ) Number of downloads: 2647 bbbbbb.jpg ( Size: 26k ) Number of downloads: 2592 dddd.jpg ( Size: 9.67k ) Number of downloads: 2581 PS: vezi ca s-ar putea sa ai nevoie de o presa pentru extragerea injectoarelor la km tai avand in vedere faptul ca n-au mai fost scoase, insa daca le poti misca/rotii usor cu o fixa de 14 acolo in locasul lor, sigur iti ies la mana inainte de montajul injectoarelor: - sa le schimbi saiba de cupru (ar fi bina sa iasa odata cu injectorul, daca-ti ramane in chiulasa, foloseste o pila triunghiulara) - sa le dai cu vaselina rezistenta la temp. inalte (speciala pentru injectoare) QUOTE(lalian @ 13 Jan 2012, 13:27) Se pare ca au gasit pilitura in filtru, nu au pus magnetul, au golit continutul intr-o sticla taiata, eu nu mi-am dat seama sa fie , dar au zis ca e putina pilitura, nu stiu ce sa cred eu zic ca alea sunt gunoaiele adunate in filtru da' ce, asa brusc n-au mai gasit un magnet in tot service-ul ala? sticla taiata cu "pilitura" de ce n-ai luat-o sa o analizezi mai in amanunt acasa? QUOTE(lalian @ 13 Jan 2012, 13:27) Am vrut sa ma uit in rezervor dupa politura dar nu am reusit sa defac capacul de la gura de vizitare, aveti idee cum se desface? ( eu am incercat sa il desurubez). se face parghie cu doua surubelnite drepte mari in canturile de la piulita din plastic; inainte sa desfaci la sonda litrometrica, scoate toata motorina din rezervor (ori prin fata pe la pompa ori prin spate pe la stutul de plastic de tur introduci un furtun mic si tragi ca pe vin ) si curata bine cu o pensula/spary de nisip/praf in jurul piulitei de plastic LE: daca se jos pompa de injectie, vezi ca trebuie schimbata automat si distributia (curea / rola / pompa de apa) In oferta lor de 5600 RON nu era specificat acest lucru? Cei de la RUNE ar trebui sa stie acest lucru. This post has been edited by P-A-C-O: 14 Jan 2012, 10:10 |
--------------------
-
-
- Ziua de 16 nov 2014 a ramas in istoria Romaniei ca fiind ziua in care omul politic Victor Ponta a fost cel mai aproape sa devina Presedintele Romaniei
|
|
lalian |
14 Jan 2012, 17:26
Post
#16
|
Membru incepator Group: Members Posts: 25 Joined: 2 September 07 From: Bucuresti |
Salut,
Cei de la Rune au zis ca ofera 24 de luni garantie la piese si 90 de zile la manopera, si eu am zis la fel, daca ma intorc cu masina la ei in astia 2 ani o sa dea vina pe motorina ca este de proasta calitate. L-am intrebat pe seful de service ptr ca stiam de schimbatul distributiei daca se umbla la pompa si a zis ca o pun la loc tot pe cea veche si ca o schimba doar daca vreau eu dar cu alti bani. Am fost cu masina la curte sa incerc sa ma uit in rezervor. A pornit din prima, era cald afara. Nu am avut unde sa golesc motorina ( aprox 30 l ) asa ca am zis sa incerc sa ma uit cu motorina in rezervor. Am curatat bine in jurul capacului ca era plin de praf/pamant cam jumatate din grosimea piulitei negre, am aspirat cu aspiratorul. Nu a vrut nici in ruptul capului cu 2 surubelnite asa ca am recurs la forta, o surubelnita mecanica dreapta foarte mare si un ciocan si am inceput sa bat usor, cu surubelnita inclinata la 45 de grade, in fiecare aripioara a piulitei, pana la urma a cedat si am reusit sa desfac sorbul. IMG159.jpg ( Size: 925.4k ) Number of downloads: 2640 Am luat un magnet si am pus sub sorb, dupa care mi-au dat 2 lacrimi, pilitura. Am facut niste poze cu telefonul, sper ca se observa, in zona incercuita cu rosu si notata cu 1 in momentul in care am facut poza tineam magnetul, cred ca se observa si in poza cum s-a orientat pilitura dupa liniile de camp magnetic. In zona 2 la fel, pilitura, dar mai putina, am observat ca in zona 2 este aspiratia pompei. pilitura.jpg ( Size: 644.83k ) Number of downloads: 695 Se pot observa si o gramada de alte gunoaie, cele negre de dimensiuni mai mari, aparent pilitura este foarte fina desi am gasit si cateva bucatele mai maricele aproximativ 0,5 mm de culoare galbuie, parea alama care nu stiu de unde provin. Am spalat bine sorbul cu apa calda, l-am uscat cam 15 minute cu un uscator de par pana a disparut toata apa si l-am pus la loc. M-am chinuit cam 5 minute sa fixez garnitura pe pozitia ei, mai aveam nevoie de o mana. Nu stiu daca mai e nevoie sa scot motorina din rezervor sa verific si pe fundul rezervorului daca exista pilitura. Acum concluzii si ceva sfaturi daca mai aveti. Din cate am mai citit pe forum, la aparitia piliturii trebuie: - spalat/ curatat rezervorul si tot ce inseamna conducte de motorina tur/retur etc; - inlocuit filtru de motorina; - reparat/inlocuit pompa de injectie. - reparat/inlocuit injectoare defecte. Cele 2 injectoare care nu erau afectate trebuie neaparat inlocuite si ele? nu merg curatate? spalate? Pana la urma daca se repara injectoarele, si pastrezi pozitia lor de montaj, mai trebuie sa li se aloce coduri noi si bagate in calculator? am vazut ca la unii a mers fara. Trebuie sa ma documentez acum cum dau jos rezervorul de pe masina, am impresia ca e mai usor sa schimbi motorul decat sa dai rezervorul jos. This post has been edited by lalian: 14 Jan 2012, 17:30 |
--------------------
Dacia
Logan
2006 Laureat 1.5dCi 65cp
|
|
mk2 |
14 Jan 2012, 18:31
Post
#17
|
Membru autentic Group: Members Posts: 407 Joined: 5 August 06 From: Bucuresti |
Din poze pare a fi destul de putina pilitura. La mine era cam de 5 ori mai multa. Pe fundul rezervorului nu se vedea? (la mine daca te uitai cu lanterna se vedea un strat reflectorizant de span metalic)
Oricum, insa daca a luat-o pe pilitura, trebuie reparata cap-coada, ca altfel degeaba. Din experienta proprie pot sa spun: 1. scoaterea injectoarelor e destul de problematica; pe la injectorul de langa distributie se scurge apa de ploaie si rugineste in lacas; exista o sansa reala sa se rupa in chiuloasa; parerea mea: apeleaza la un specialist; la mine s-au chinuit aproape o ora sa-l scoata; 2. reparatia injectorului consta in schimbarea supapei de retur (e o poza mai sus); trebuie neaparat sa fie originala; alea chinezesti nu tin; 3. cat am alergat sa-mi-o repar pe a mea, am fost pe la mai toti reparatorii autorizati delphi din bucuresti; TOTI sustineau ca genereaza coduri noi, dar daca te uitai la sculele lor era evident ca n-au cu ce; IMPRESIA mea a fost ca mint cu nerusinare; cu exceptia injectoarelor noi, este imposibil sa stii daca un injector reparat a fost centicubat din nou sau doar schimbat supapa de retur; practic trebuie sa-i crezi pe cuvant; oricum, gurile rele spun ca daca doar schimbi supapa de retur, codul C2I nu se va schimba prea mult iar calculatorul de injectie va putea compensa; (ceea ce inclin sa cred ca e adevarat, avand in vedere ca la mine merge OK) 4. injectoarele de dci par a fi de unica folosinta; chiar daca acelea 2 nu sunt blocate, au totusi peste o suta de mii, si este de asteptat sa pice; 5. daca nu le repari si pe alea, ma indoiesc ca-ti va da cineva garantie; 6. ca sa dai rezervorul jos, iti trebuie un elevator; se da jos linia de esapament plus puntea spate (cel putin asta am vazut la o masina care era la "reparat"); 7. la mine (cei de la mir), doar l-au curatat prin gaura de vizitare; nu este un lucru prea bun, si nu recomand nimanui treaba asta, dar n-am avut ce face; poti eventual sa ti-l cureti singur; 8. parerea mea: n-o mai porni; la un moment dat se va bloca in asa hal incat n-o sa mai poti s-o pornesti nici cu spray, si va trebui s-o duci la service pe platforma; |
--------------------
Dacia Logan
1.5 dci
2006 Laureate
- BxxXXX Our enemies are never as evil as we imagine them to be. And maybe we're never quite as good.
|
|
iulic' |
15 Jan 2012, 12:27
Post
#18
|
Membru Group: Members Posts: 168 Joined: 28 January 07 |
Eu am fost la un service la Campina si acolo nu doar ca au schimbat supapa de retur ci si duza cu tot cu cui, Dupa care injectorul a fost pus pe bancul de centicubat.Service-ul destul de bine dotat, ba chiar avea doua bancuri si am asistat la toata operatiunea pe viu.Recomand! Eu nu am avut pilitura ci doar un injector care clantanea, in rest totul ok.
|
--------------------
Dacia
Logan
Laureate 1.5 dCI , 2006
- IF 90 ULI
|
|
ady24 |
16 Jan 2012, 22:03
Post
#19
|
Membru autentic Group: Members Posts: 906 Joined: 23 December 09 |
QUOTE(lalian @ 14 Jan 2012, 17:26) Cele 2 injectoare care nu erau afectate trebuie neaparat inlocuite si ele? nu merg curatate? spalate? Pana la urma daca se repara injectoarele, si pastrezi pozitia lor de montaj, mai trebuie sa li se aloce coduri noi si bagate in calculator? am vazut ca la unii a mers fara. In mod normal chiar daca sa zicem erau aproximativ bune, toata presiunea cade pe acele injectoare.Fiind rampa comuna, ar trebuii sa existe o presiune constanta la toate injectoarele.Cat despre coduri, daca nu se schimba ordinea lor de montare atunci totul este in regula. This post has been edited by ady24: 16 Jan 2012, 22:06 |
--------------------
Logan
Laureate
2005
|
|
lalian |
25 Jan 2012, 15:24
Post
#20
|
Membru incepator Group: Members Posts: 25 Joined: 2 September 07 From: Bucuresti |
Salut,
Ieri dimineata pe la 7:45 m-am urcat in masina am dat la cheiei si a pornit la sfert, asta dupa ce masina a stat pe drepta aproximativ 2 saptamani de la ultima vizita la Rune. Am ajuns la Campina la Carlex, stiu e departe, facusem programare luni, acolo dupa ce i-am explicat simptomele mecanicului mi-a zis ca nu e de la pilitura ca altfel nu mai ajungeam acolo cu motorul pornit. A ascultat motorul si a zis ca injectoarele nu fac zgomot ca merg bine, am refacut testul cu borcanasele pe retur la injectoare, ciudat, injectoarele bune, au dat aprox 20 ml in 2 minute, toate la fel. Am intrebat daca are cum sa se schimbe de la un test la altul si a zis ca nu, ori sunt stricate ori nu sunt. Mi-a zis ca problema este de la " capul hidraulic" al pompei de inalta unde sunt niste supape de sens, ( o pastila si o bila ), care se blocheaza si pompa da motorina pe retur. Au desfacut capul pompei si nu prezenta urme de uzura, sau de pilitura IMG169.jpg ( Size: 696.02k ) Number of downloads: 662 intradevar, arata bine am facut cumparatia cu alte 3 pompe desfacute care prezentau urme de uzura. Mi-au propus sa schimb capul pompei, mi-au pus unul reconditionat, au zis ca au kit-uri de reparatie de la delphi ptr acele supape ( i-am crezut pe cuvant nu aveam cum sa verific ce au pus ei inauntrul capului) de la capul scos de pe masina mea au pastrat imv-ul si cele 2 role cilindrice de pe lateral. IMG170.jpg ( Size: 663.09k ) Number of downloads: 537 Am schimbat si filtrul de motorina. Dupa ce a montat capul pe pompa. a amorsat-o iar pe racordul de iesire a montat un manopetru, un tester de la Delphi, si m-a pus sa dau la cheie, indica putin peste 1800 de bar. a aerisit toata instalatia si am pornit masina. Sa vedem acum cat o sa tina, si daca mai face figuri la pornire. Preturi: 600 de lei - testat injectoare, demontat-montat cap pompa; 150 de lei - inlocuit filtrul de motorina. preturi fara tva, garantie 6 luni. confirm ce a zis " iulic' " - cat am stat eu acolo au reparat cateva injectoare de logan, megan si ford focus, dupa ce le inlocuiesc piesele le pun pe banc si le genereaza alte coduri pe care le introduceau in calculatorul masinii. pret 425 de lei/injector. partea nasola e ca era un singur mecanic care se ocupa de mai multe masini in acelas timp ( si de reparatul injectoarelor si urmarilea lor pe bancul de proba) si am stat foarte mult. de la 9 la 12-30. Alta problema pe care mi-a aratat-o e ca pierd copresie pe la una din buji, a curs ceva apa pe langa ea si facea bule de aer. a mai strans el dar tot pierde, cum pot sa o rezolv? |
--------------------
Dacia
Logan
2006 Laureat 1.5dCi 65cp
|
|
natalia |
25 Jan 2012, 20:06
Post
#21
|
Membru incepator Group: Members Posts: 82 Joined: 18 September 08 |
QUOTE(lalian @ 25 Jan 2012, 15:24) Alta problema pe care mi-a aratat-o e ca pierd copresie pe la una din buji, a curs ceva apa pe langa ea si facea bule de aer. a mai strans el dar tot pierde, cum pot sa o rezolv? Incearca sa schimbi bujia cu alta noua. daca nu se bucseaza chiuloasa (cel putin asa am procedat la vechea dacie) sau chiuloasa noua. |
--------------------
dacia logan
dacia logan
2006/diesel
- Bz.06.spx
|
|
LuluMOB |
26 Jan 2012, 08:54
Post
#22
|
Membru cu pedale. Group: Members Posts: 1.136 Joined: 28 October 05 From: Iași |
Scapari foarte mici pot fi tolerate atata timp cat ai compresia corecta. As schimba o bujie, dar n-as umbla la chiulasa pentru asta.
|
--------------------
Dacia
Logan
ABS+ AC 1.4MPI 06/2007
|
|
corbex |
26 Jan 2012, 09:51
Post
#23
|
Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti |
Saiba de etansare o mai ai la bujia cu pricina?
|
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|
DMP |
26 Jan 2012, 10:10
Post
#24
|
Mumu' padurii Group: Members Posts: 1.670 Joined: 4 September 06 From: Bucuresti |
Din cate stiu bujiile incandescente nu au saiba de etansare.
|
--------------------
Dacia
Logan
1.5 dci 2006
|
|
LuluMOB |
26 Jan 2012, 10:23
Post
#25
|
Membru cu pedale. Group: Members Posts: 1.136 Joined: 28 October 05 From: Iași |
Vechiul meu R9 nu avea, etansarea se facea pe con. Dar ala era motor de acum 30 de ani.
|
--------------------
Dacia
Logan
ABS+ AC 1.4MPI 06/2007
|
|
lalian |
26 Jan 2012, 10:36
Post
#26
|
Membru incepator Group: Members Posts: 25 Joined: 2 September 07 From: Bucuresti |
Probabil o sa incerc cu o bujie noua, sunt pierderi foarte mici, nici nu ma gandesc sa umblu la chiuloasa.
Cand am schimbat bujiile nu am gasit nici-o saiba de etansare. Ma gandeam poate exista o solutie ceva de la Loctite, ceva care sa tina la temperatura dar sa iti dea si posibilitatea sa mai scoti bujia de acolo in caz ca trebuie inlocuita. |
--------------------
Dacia
Logan
2006 Laureat 1.5dCi 65cp
|
|
EUGEN2008 |
26 Jan 2012, 13:47
Post
#27
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.889 Joined: 19 August 08 From: Brasov |
daca bagi cu loctite sau orice alt adeziv - pasta etansare sigur n-o mai scoti de acolo data viitoare, chestia e ca loganul porneste cu succes si doar in 3 bujii asa ca daca se mai arde inca o data mai bine o lasi asa pe veci decat sa incerci sa o mai dai afara. Solutia mai eleganta ar fii cu o reductie dar probabil e destul de costisitor si greu de gasit omul care sa o faca.
|
--------------------
LOGAN
LAUREATE
2006 La omu sarac nici boii nu trag !
|
|
P-A-C-O |
26 Jan 2012, 22:41
Post
#28
|
What you see is what you get! Group: Members Posts: 2.350 Joined: 3 October 10 |
QUOTE(lalian @ 25 Jan 2012, 15:24) Alta problema pe care mi-a aratat-o e ca pierd copresie pe la una din buji, a curs ceva apa pe langa ea si facea bule de aer. a mai strans el dar tot pierde, cum pot sa o rezolv? QUOTE(lalian @ 26 Jan 2012, 10:36) Cand am schimbat bujiile ..... pai vezi ce se-ntampla cand nu strangi ca la carte bujiile schimbate desfa bujia si curata calamina care s-a depus pe conul de etansare (atat pe bujie cat si in chiulasa) 26 Jan 2012, 23:33: QUOTE(lalian @ 25 Jan 2012, 15:24) problema este de la " capul hidraulic" al pompei de inalta unde sunt niste supape de sens, ( o pastila si o bila ), care se blocheaza si pompa da motorina pe retur. indica cu dej'tu' supapa "defecta": [attachmentid=1627782511] QUOTE(lalian @ 25 Jan 2012, 15:24) Mi-au propus sa schimb capul pompei, mi-au pus unul reconditionat, au zis ca au kit-uri de reparatie de la delphi ptr acele supape ( i-am crezut pe cuvant nu aveam cum sa verific ce au pus ei inauntrul capului) de la capul scos de pe masina mea au pastrat imv-ul si cele 2 role cilindrice de pe lateral. pai daca e vorba asa, eu cred ca era suficienta curatirea de "gume" a supapei respective, da' in fine.... QUOTE(lalian @ 25 Jan 2012, 15:24) Dupa ce a montat capul pe pompa. a amorsat-o iar pe racordul de iesire a montat un manopetru, un tester de la Delphi, si m-a pus sa dau la cheie, indica putin peste 1800 de bar. a aerisit toata instalatia si am pornit masina. o mare, mare vrajeala.... presiunea in rampa, sub demaror - deci fara ca motorul sa porneasca, este de maxim 400 bari This post has been edited by P-A-C-O: 26 Jan 2012, 23:33 |
--------------------
-
-
- Ziua de 16 nov 2014 a ramas in istoria Romaniei ca fiind ziua in care omul politic Victor Ponta a fost cel mai aproape sa devina Presedintele Romaniei
|
|
lalian |
27 Jan 2012, 09:01
Post
#29
|
Membru incepator Group: Members Posts: 25 Joined: 2 September 07 From: Bucuresti |
pompa1.jpg ( Size: 104.9k )
Number of downloads: 573
Am incercuit cu rosu supapele, stiu ca parca mai zicea cineva pe forum de problema asta si ca se pot scoate si curata acele supape, asta e o sa ma informez mai bine de acum incolo. youtube Au facut exact testul care este prezentat in filmulet, de la minutul 4:30, au exact aceeasi trusa. La minutul 7:03 pe display-ul manometrului este afisata presiunea max de 1381 bar. Eu tin minte ca am vazut ~ 1800 bar. |
--------------------
Dacia
Logan
2006 Laureat 1.5dCi 65cp
|
|
P-A-C-O |
27 Jan 2012, 17:51
Post
#30
|
What you see is what you get! Group: Members Posts: 2.350 Joined: 3 October 10 |
asa da, a respectat procedura cu "dummy IMV" prezentata incepand cu 5:49 tu nu n-ai specificat lucrul acesta mai sus .... ca un sfat, cand iti mai umbla cineva pe la masina ta, "belește" bine ochii ce si cum face
|
--------------------
-
-
- Ziua de 16 nov 2014 a ramas in istoria Romaniei ca fiind ziua in care omul politic Victor Ponta a fost cel mai aproape sa devina Presedintele Romaniei
|
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 22nd September 2024 - 09:04 |