Oprire motor in mers
Oprire motor in mers
kat |
9 May 2007, 19:55
Post
#1
|
||
Membru Group: Members Posts: 130 Joined: 30 March 07 From: Ploiesti PH |
|
||
--------------------
Renault
Megane IV
2016
|
|||
dariusz |
9 May 2007, 20:00
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 479 Joined: 13 February 07 From: baia-mare |
am patit ceva asemanator din cauza unui injector infundat , dar cei drept nu mi s-a oprit motorul
|
--------------------
dacia
supernova
2002 europa
- mm 13 ral membru cooperant
|
|
kat |
9 May 2007, 20:17
Post
#3
|
Membru Group: Members Posts: 130 Joined: 30 March 07 From: Ploiesti PH |
Am uitat sa specific, nu se mai aude acel sunet pe care il face pompa de benzina la punerea contactului.
|
--------------------
Renault
Megane IV
2016
|
|
dariusz |
9 May 2007, 20:24
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 479 Joined: 13 February 07 From: baia-mare |
pai in cazul asta e posibil sa fie defecta pompa
|
--------------------
dacia
supernova
2002 europa
- mm 13 ral membru cooperant
|
|
dadu221 |
9 May 2007, 20:31
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 726 Joined: 11 March 04 From: Ploiesti |
sau vreo siguranta/releu
This post has been edited by dadu221: 9 May 2007, 20:32 |
--------------------
DSN rapsodie
-
2002
- ph-22-unu Ie doar o amarata de dacie
|
|
kat |
9 May 2007, 20:43
Post
#6
|
Membru Group: Members Posts: 130 Joined: 30 March 07 From: Ploiesti PH |
Pompa de benzina am schimbat-o la sfarsitul anului trecut.
|
--------------------
Renault
Megane IV
2016
|
|
klaus |
9 May 2007, 20:54
Post
#7
|
步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti |
Dupa simptome eu as banui alimentarea de benzina pana la injectoare. Adica pompa defecta/releu pompa cu probleme, furtun benzina fisurat/rupt, filtru de benzina infundat / conducte de benzina infundate, regulator de presiune de pe rampa cu probleme.
Oricum, o problema cu alimetarea de benzina. Este destul de improbabil sa se infunde chiar 4 injectoare odata, doar daca nu era mizerie multa pe instalatie trecuta de filtru |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
dariusz |
9 May 2007, 20:58
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 479 Joined: 13 February 07 From: baia-mare |
|
--------------------
dacia
supernova
2002 europa
- mm 13 ral membru cooperant
|
|
kat |
9 May 2007, 21:28
Post
#9
|
Membru Group: Members Posts: 130 Joined: 30 March 07 From: Ploiesti PH |
Mercy Klaus. O sa incerc sa verific maine toate aceste lucruri caci bani de service nu am.
|
--------------------
Renault
Megane IV
2016
|
|
kat |
10 May 2007, 19:31
Post
#10
|
Membru Group: Members Posts: 130 Joined: 30 March 07 From: Ploiesti PH |
Salut.
Astazi am reusit sa demontez ansamblul pompei de benzina, am schimbat filtrul acela sub forma de sita (cel vechi era rupt), dupa care l-am montat la loc. Am pus/luat contactul de cateva ori dupa care am scos furtunul de alimentare din rampa injectoarelor (a curs ceva benzina) si l-am rugat pe un prieten sa puna contactul. A curs destul de multa benzina sub forma unui jet, nu foarte puternic dar continuu. Dupa toate acestea am ajuns la concluzia ca pompa este ok dar astept si parerile voastre. Dupa ce am montat furtunul la loc am incercat sa o pornesc. A pornit la prima cheie dar motorul mergea foarte urat (probabil in trei pistoane). Dupa parerea mea: injectoare infundate. Astept parerile voastre si ceva sfaturi pentru curatirea injectoarelor (in spatele blocului sau la service?) |
--------------------
Renault
Megane IV
2016
|
|
dariusz |
10 May 2007, 19:50
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 479 Joined: 13 February 07 From: baia-mare |
mai intii vezi care injector.ca sa il scoti de la locul lui ai cite ceva de demontat , incepind de la filtrul de aer.si eu am avut unul infundat dar nu l-am putut curata si a trebuit inlocuit.se poate face si in " spatele blocului"dar cu grija.la mine cel mai mare impediment au fost niste surube de la rampa de injectoare(asa cred ca ii zice) unde mi-a trebuit o cheie mai ciudata.am luat rampa jos(trebuie sa tragi de ea incet pina ies afara toate injectoarele)am dat jos injectorul cu probleme si l-am pus intr-o solutie de curatat.dupa aia l-am alimentat la 12 v si l-am suflat cu aer comprimat , dar degeaba.
|
--------------------
dacia
supernova
2002 europa
- mm 13 ral membru cooperant
|
|
kat |
10 May 2007, 21:06
Post
#12
|
Membru Group: Members Posts: 130 Joined: 30 March 07 From: Ploiesti PH |
Daca demontez rampa injectoarelor si dau la automat se poate intampla ceca grav? In felul acesta poate aflu care injector (injectoare) nu functioneaza.
|
--------------------
Renault
Megane IV
2016
|
|
dadu221 |
10 May 2007, 21:58
Post
#13
|
Membru autentic Group: Members Posts: 726 Joined: 11 March 04 From: Ploiesti |
poti sa incerci (ca nu pateste nimic) dar mai poti incerca si altfel adik scoti pe rand fisa de la cate o bujie si vezi la care din ele nu se simte nici o schimbare in mersul masinii. Ca o recomandare .. du-te la o vulcanizare sa iti sufle pe acolo cu aer comprimat inainte sa scoti injectoarele. Mai poti incerca sa pui un aditiv de curateare a sistemului de alimentare si al injectoarelor (2+2 de la petrom sau metro cu 150 000 maxim per bidonas sau casite care nush ce pret are) si apoi sa ii dai talpa (4000-5000 ture) la drum. da` sa nu iei "octane booster" ca aia e alta mancare de peste.
|
--------------------
DSN rapsodie
-
2002
- ph-22-unu Ie doar o amarata de dacie
|
|
Amedeus |
10 May 2007, 22:45
Post
#14
|
Membru cu Logan Group: Members Posts: 1.907 Joined: 13 December 04 From: TM |
kat, in pompa a intrat mizerie. (pana la injectoare mai e filtrul de benzina). Eu am desfacut o pompa si am vazut ce era in ea. . Am curatat super bine si am reusit sa sertizez pompa la loc.(o lucrare nasoala ) Cu toate acestea presiunea masurata pe rampa era jumate din cea corecta (3 bar). Solutia: pompa noua. Sper la tine sa nu fie cazul.
This post has been edited by Amedeus: 10 May 2007, 22:49 |
--------------------
Renault
Megane Sedan IV Tce 116
2019 Business
|
|
kat |
11 May 2007, 21:47
Post
#15
|
Membru Group: Members Posts: 130 Joined: 30 March 07 From: Ploiesti PH |
Salutare.
Tinand cont ca stau foarte prost cu banii nu m-am dus cu masina la service si astazi mi-am facut curaj si m-am apucat sa demontez injectoarele. Am cumparat o solutie de curatat , am mers in casa si m-am apucat de treaba. Am conectat injectorul la o sursa de 12v si l-am suflat pentru inceput cu gura. Am facut aceasta operatiune si cu celelalte. Spre norocul meu nici unul din ele nu era infundat, dar, surpriza: lichidul care a iesit din injectoare nu era benzina ci apa. Maine o sa le montez, dar ramane problema curatarii rezervorului pe care nu stiu cum o pot rezolva tinand cont ca masina este parcata pe marginea drumului si nu pot face aceasta operatiune acolo. Solutii. |
--------------------
Renault
Megane IV
2016
|
|
nik1965 |
11 May 2007, 22:10
Post
#16
|
Membru autentic Group: Members Posts: 365 Joined: 17 June 05 |
Musai trebuie schimbat si filtrul de benzina ca sigur are e apa si in el.
|
--------------------
dacia
logan , duster
2005, 2017
- xx-xx-xxx
|
|
kat |
11 May 2007, 22:15
Post
#17
|
Membru Group: Members Posts: 130 Joined: 30 March 07 From: Ploiesti PH |
Am cumparat astazi un filtru de benzina BOSH si probabil maine o sa-l schimb.
|
--------------------
Renault
Megane IV
2016
|
|
kat |
12 May 2007, 20:46
Post
#18
|
Membru Group: Members Posts: 130 Joined: 30 March 07 From: Ploiesti PH |
Salutare.
Sunt foarte fericit ca astazi am reusit sa repar masina. Daca tot erau demontate, de dimineata am fost cu injectoarele la o vulcanizare sa le sufle cu aer. A mai ramas problema cu apa din rezervor pe care nu-l puteam demnta acolo (si nici masina nu o puteam duce in alt loc), asa ca am gait imediat o solutie: am luat un bidon de plastic (am gasit doar unul de 0,5l), i-am gasit un loc potrivit in compartimentul motorului, am bagat furtunul de alimentare in el si am iceput sa actionez pompa. Cind se umplea bidonul puneam benzina inapoi in rezervor iar apa care era pe fund o aruncam la canal, si tot asa timp de vreo doua ore (cu cateca pauze). Cand cantitatea de apa din bidon a incepu sa fie foarte mica am turnat in rezervor circa 50ml alcool tehnic si m-am apucat sa montez injectoerele si celelalte subansambluri pe care le demontasem. Am amorsat pompa si masina a pornit la prima cheie. La inceput a facut ceva figuri (probabil nu-i placea alcoolul) dar dupa circa un minut a inceput sa functioneze ca inainte. O sa incerc sa evit, pe cat posibil, sa mai alimentez de la PETROM si sper sa nu i se mai intample nimanui acest lucru. BAFTA |
--------------------
Renault
Megane IV
2016
|
|
laurionut |
13 May 2007, 20:46
Post
#19
|
costelush Group: Members Posts: 83 Joined: 3 December 05 From: bucuresti |
hai sa ti dau si eu un sfat:inceark sa ti cureti rezervorul dar dupa aia verifica ti gura de umplere adik locul acela unde bagi pomoa cand alimentezi,verifik cu o lantenna in lateral si o sa vezi k e crapata,se intampla des problema asta din caza ca atunci cand alimentezi te sprijini pe pistolul pompei iar gura de umplere fiind din plastic se crapa si atunci iti intra apa de la rota.
|
--------------------
matiz
1.5diesel
2006
- b 89 dcy costelushi
|
|
NicuEne |
29 May 2007, 07:03
Post
#20
|
Membru Group: Members Posts: 152 Joined: 2 May 05 From: Curtea de Arges |
salut ! eu personal am mai pus la compartimentul motor inca un filtru de benzina (din cel capsulat ,transparent ) pe alimentare si nu am avut nici un fel de probleme cu benzina (sau cu apa din benzina)
|
--------------------
dacia
Logan Laureate
2008
|
|
adrianF |
5 Jun 2007, 18:49
Post
#21
|
Membru incepator Group: Members Posts: 36 Joined: 13 November 05 |
tot referitor la oprire a motorului in mers vreau sa va spun ce am patit si eu . La mine a inceput sa se opreasca masina in mers si apoi sa nu mai porneasca (asta se intampla daca mergeam cu masina peste 90km/h sau daca schimbam vitezele la turatii mai mari,2000-3500). Daca o lasam cateva minute sa se opreasca termocupla pornea iar de asemeni termocupla pornea foarte des si toata vina in chestia asta a avut-o termostatul . Dupa ce l-am scos nici termocupla nu mai porneste si nici nu mi se mai opreste motorul oricum as merge cu el.
|
--------------------
Dacia
SuperNova
2002/Europa
|
|
bolovan_ro |
5 Jun 2007, 19:05
Post
#22
|
Membru autentic Group: Members Posts: 449 Joined: 25 November 04 |
AdrianF...tu de unde ai cumparat masina aia? Citi km are? de la cine, cumva bisnitar? vad ca esti cu tot soiul de probleme bizare...
|
--------------------
Dacia
Logan II
2016/Laureate 0.9TCe Suma inteligentelor pe pamint ii constanta, populatia este in crestere
|
|
klaus |
5 Jun 2007, 20:46
Post
#23
|
步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti |
Si la ce termocupla te referi?
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
adrianF |
5 Jun 2007, 20:54
Post
#24
|
Membru incepator Group: Members Posts: 36 Joined: 13 November 05 |
a fost masina de firma are 180 000 km probleme mai are ea da acum am ceva timp si poate reusesc sa le rezolv fara prea multi bani pentru ca momentan masina nu merita investitii prea mari
la ventilatorul ala de pe radiator ma refeream klaus This post has been edited by adrianF: 5 Jun 2007, 20:57 |
--------------------
Dacia
SuperNova
2002/Europa
|
|
klaus |
5 Jun 2007, 21:40
Post
#25
|
步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti |
adrianF, ca esti mai proaspat posesro de DSN, motiv pentru care si recomand sa mai citesti pe aici ca motoarele de la DSN incoace au oarece diferentieri fata de celelalte motoare de pe dacii anterioare:
Ventilatorul de pe radiator este pornit de UCE injectie, pe baza informatiei transmise de senzoruld e temperatura. Nu e nici o termocupla la mijloc. Cand temperatura ajunge la un anumit nivel, uce injectie comanda releul ventilatorului. In cazul enuntat de tine era aproape evident ca aveai circuitul infundat, pentru ca nu se racea antigelul din motor si uce injectie comanda f. des ventilatorul, si se racea motorul din cauza fluxului de aer bagat de ventilator. Primul pe lista era termostatul la tine. |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
adrianF |
5 Jun 2007, 22:13
Post
#26
|
Membru incepator Group: Members Posts: 36 Joined: 13 November 05 |
stiam asta ca am mai citit pe forum despre cum lucreaza da nu stiam exact cum ii zice oricum principiul mi se pare cam tot acelasi la o anumita temperatura porneste ventilatorul doar ca "senzorul" nu mai e pe radiator ci i-a datele de pe motor.
oricum concluziile le-am tras dupa 2 saptamani cand incepusera sa se vada clar simptomele . prima data s-a oprit si am crezut ca am ramas fara benzina (nu imi merge indicatorul ) si apoi nu a mai facut figuri pana cand am mers un drum mai lung de vreo 100km atunci iar am crezut ca nu se alimenteaza bine poate am ceva apa in benzina . pe urma a trebuit sa fac un drum de 30km de vreo 8 ori pe care prima data l-am facut seara si nu am avut probleme insa a doua zi a inceput sa se opreasca iar si nici nu mai pornea orice ii facem decat daca stateam cateva minute. Apoi a inceput prin oras sa mearga numai cu ventilatorul pornit si sa se opreasca tot mai des. masina o am de 1 an doar ca eu fiind la facultate in alta oras o conduc doar in week-end dar acum ca vine vara si sunt pe acasa probabil o sa ma folosesc mai mult si mie imi place sa mearga cat de cat cum trebuie in schimb pentru taica mio atata timp cat poate sa isi faca treaba nu mai conteaza restul. oricum am avut inainte o Dacia 1300 "mostenire" care mi a facut placere sa o "restaurez" ca nici aia nu a avut o viata prea usoara si m-a ajutat acest forum intr-o masura destul de mare sa rezolv unele probleme |
--------------------
Dacia
SuperNova
2002/Europa
|
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 22nd September 2024 - 05:50 |