PROBLEMA MAXIMA LA MOTOR sau..., incercat toate variantele - idei noi?
PROBLEMA MAXIMA LA MOTOR sau..., incercat toate variantele - idei noi?
octavian82 |
30 Sep 2005, 10:10
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 39 Joined: 30 September 05 |
|
||
--------------------
DACIA
DSN Clima
- ph-48-eco
|
|||
dizzy |
30 Sep 2005, 10:38
Post
#2
|
Work smart not hard! Group: Members Posts: 4.849 Joined: 11 February 04 |
6)motorul se incinge foarte rau, apa din vasul de expansiune dispare cateodata ( mai ales atunci cand da rateuri si merge f prost) cand deschid capacul de la vasul de expansiune vine apa cu foarte mult aer
Aproape sigur garnitura de chiulasa dusa Verfica daca iti baga caldura in interior. Daca NU iti baga aproape sigur e dusa (asa era la berlineza). Verifica daca ai apa in ulei. |
--------------------
Whirpool
ex Dacia Logan
2005
- B zzz SXX Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds. |
|
octavian82 |
30 Sep 2005, 10:49
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 39 Joined: 30 September 05 |
Ceva caldura baga, dar nu cum ar trebui. Inainte temperatura aerului era inainte mult mai ridicata decat acum.Cand este racoare abea se simte. Daca e garnitura dusa ai compresie mai mica pe cilindrul unde e ciupita?
Dizzy berlineza dadea rateuri? Mersi |
--------------------
DACIA
DSN Clima
- ph-48-eco
|
|
octavian82 |
30 Sep 2005, 13:34
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 39 Joined: 30 September 05 |
Nu mai are nimeni nici o idee?
|
--------------------
DACIA
DSN Clima
- ph-48-eco
|
|
lar |
30 Sep 2005, 14:06
Post
#5
|
Agent Smith Group: Members Posts: 456 Joined: 27 September 04 From: Bucuresti |
Garnitura de chiulasa. Nu e foarte tare daca inca ajungi cu ea la 140km/h, dar trebuie oricum schimbata. Bafta !
|
--------------------
Seat
Leon
1P 2009 Sport Pack
- B xx xxx Curiozitatea omoara pisica !
|
|
motorsport_2005 |
30 Sep 2005, 14:31
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 317 Joined: 15 April 05 From: Bucuresti |
pai daca tot e sport national datul cu parerea, hai si eu.
de ce nu te duci tu frumusel la un service autorizat sa-ti desfaca aia motorul si sa se uite ca lumea la el. din ce ai enumerat tu pot fi mai multe... detonatii, nu trage,... poate nu e ceva grav, dar poate daca mai mergi mult o sa strici ceva mai grav. poate e sarita distributia de la punct si s-a dus si una sau mai multe supape. cam cat consuma ai idee? |
--------------------
dacia
supernova
- CT - 19 - VEV
|
|
octavian82 |
3 Oct 2005, 08:46
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 39 Joined: 30 September 05 |
Distributia a fost verificata - totul intins bine si nu e sarita de la punct.
De mers, merge 140 km/h si chiar peste daca este un pic racoare. Problema cea mai mare este ca la relanti daca o accelerez de cateva ori consecutiv motorul da rateuri in filtru de aer si pe teava de esapament. Tremuratul si rateurile astea se intampla pana trec de 3000/3500 ture (si in mers si pe loc). La fel si perioada aia in care nu se accelereaza timp de 2-3 secunde, dupa 3000/3500 ture accelereaza fara sa ezite atat de mult. Perioada asta de latenta se intampla mai ales in treptele de viteza I si II. |
--------------------
DACIA
DSN Clima
- ph-48-eco
|
|
BasIc |
3 Oct 2005, 09:24
Post
#8
|
Membru Group: Members Posts: 144 Joined: 21 November 03 From: BRASOV |
Mai verifica o data fisele...la mine de acolo a fost..exact acelasi simptom..schimba eventual de la alta masina...provizoriu
|
-------------------- "Bas|c Rulzz!"
|
|
klaus |
3 Oct 2005, 09:39
Post
#9
|
步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti |
Pe mine pct. 2 ma duce cu gandul la o problema cu citirea rezistorului de la corpul clapeta.
De asemnea simptomele ar putea indica fie o aprindere defectuoasa (dublata de o garnitura de chiulasa, desi la DSN se ciupeste mai greu, sau poate o infundarea a canalelor sistemului de racire de prin motor), fie un amestec nereglat cum trebuie (prea multa benzina - potentiometru clapeta cu probleme). Insa primul lucru pe care l-as face as vedea daca si cu alta bobina de aprindere mai face... Eu cred ca de fapt iti cam merge din cand in cand in 3 cilindrii |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
octavian82 |
3 Oct 2005, 09:40
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 39 Joined: 30 September 05 |
Fisele au fost schimbate. As vrea ceva pareri legate de ce ar putea sa fie prin motor (supape, scaune, supape, garnitura chiuloasa sau orice altceva) sau ca fire, senzori si cam tot ce se poate schimba a fost schimbat. Daca o sa aveti rabdare sa cititi inceputul discutiei o sa vedeti ca am schibata aproape tot ce se poate
Oricum multzumesc pt interes si raspunsuri. |
--------------------
DACIA
DSN Clima
- ph-48-eco
|
|
octavian82 |
3 Oct 2005, 09:52
Post
#11
|
Membru incepator Group: Members Posts: 39 Joined: 30 September 05 |
Klaus multzumesc pt raspuns.Ideea cu schimbatul bobinei de aprindere mi se pare super buna. Ezitarea poate sa fie cum spui tu de la corpul clapeta sau cel mai probabil alimentare slaba cu benzina. Ideea este ca am schimbat corpul clapeta cu totul (nou) si nu este nici o diferenta. Cum am spus am schimbat cam tot ce se poate. Si ideea ca merge uneori in trei pistoane pare ok daca te gandesti ca ezita uneori foarte mult. Totusi stiu ca daca merge in trei da rateuri? Nu prea cred...stiu ca sare ca o broasca si merge rau dar nu da rateuri.
|
--------------------
DACIA
DSN Clima
- ph-48-eco
|
|
Sergiu |
3 Oct 2005, 09:57
Post
#12
|
Membru autentic Group: Members Posts: 494 Joined: 23 May 02 From: Timisoara |
Octavian, fii atent ce a patit un coleg de-al meu (cu rateuri, mers ca naiba): unul din injectoare avea comanda permanenta. Se pare ca in calculatorul de injectie s-a produs un scurt circuit si ii dadea masa non-stop (injectoarele au + permanent si sunt comandate prin punere la masa). S-a vazut asta cand s-a incercat pornirea motorului cu rampa de injectoare data jos de pe masina, unul din ele pisa non-stop. Poate ar merita investigata si asa o posibilitate...
|
--------------------
Dacia
SupeRNova
|
|
octavian82 |
3 Oct 2005, 10:02
Post
#13
|
Membru incepator Group: Members Posts: 39 Joined: 30 September 05 |
Si cum a rezolvat? A schimbat calculatorul? Pt ca eu am schimbat toate injectoarele cu tot cu rampa si cu regulator de presiune si nu s-a modificat nimic... La mine la ralanti pana trece de 3000 ture merge ca un tractorash si accelerea gradat in hopuri. Si la el facea la fel?
|
--------------------
DACIA
DSN Clima
- ph-48-eco
|
|
Sergiu |
3 Oct 2005, 10:05
Post
#14
|
Membru autentic Group: Members Posts: 494 Joined: 23 May 02 From: Timisoara |
Solutia a fost intr-adevar schimbarea calculatorului. Totusi, ca o solutie temporara pana a venit cel nou, au izolat calculatorul de caroserie. Se pare ca linia aia de comanda avea un scurt la carcasa (pe acolo ii venea masa).
Nu mai stiu exact cum mergea, stiu ca tremura, mergea rau si dadea si rateuri. Si ca o consecinta - i-a sarit si distributia de la punct. Eu nu zic ca asta o fi si la tine, dar este ceva ce ar putea fi investigat... |
--------------------
Dacia
SupeRNova
|
|
octavian82 |
3 Oct 2005, 10:10
Post
#15
|
Membru incepator Group: Members Posts: 39 Joined: 30 September 05 |
OK
Pana acum s-au adunat urmatoarele idei: 1)bobina aprindere 2)garnitura chiloasa + supape 3)scurt injector + calculator Sper sa fie una dintre ele sau poate mai gasim ceva impreuna pt ca la orice service merg baietzii dau din umeri si nu isi pot explica fenomenul |
--------------------
DACIA
DSN Clima
- ph-48-eco
|
|
DragosP |
3 Oct 2005, 13:45
Post
#16
|
Nu zic nimic...nou Group: Moderatori Posts: 4.929 Joined: 12 August 04 From: Lumea mea |
QUOTE(octavian82 @ 3 Oct 2005, 10:10) OK Pana acum s-au adunat urmatoarele idei: 1)bobina aprindere 2)garnitura chiloasa + supape 3)scurt injector + calculator Sper sa fie una dintre ele sau poate mai gasim ceva impreuna pt ca la orice service merg baietzii dau din umeri si nu isi pot explica fenomenul Ca să vezi daca-i vreun injector (sau comanda lui), scoate pe rând mufele de alimentare, și vezi dacă motorul suferă vreo schimbare relativ la modul de funcționare. Evident, după aia punele la loc; lasă-l pe rând în trei cilindri. |
--------------------
Ceva de plastic
.
.
- BRRC Scuze celor pe care i-am supărat!
Cu noi este Dumnezeu! |
|
Sergiu |
3 Oct 2005, 14:38
Post
#17
|
Membru autentic Group: Members Posts: 494 Joined: 23 May 02 From: Timisoara |
QUOTE(DragosP @ 3 Oct 2005, 15:45) Ca să vezi daca-i vreun injector (sau comanda lui), scoate pe rând mufele de alimentare, și vezi dacă motorul suferă vreo schimbare relativ la modul de funcționare. Evident, după aia punele la loc; lasă-l pe rând în trei cilindri. Ba nu! Varianta pe care am zis-o eu nu se testeaza asa.... |
--------------------
Dacia
SupeRNova
|
|
DragosP |
3 Oct 2005, 15:30
Post
#18
|
Nu zic nimic...nou Group: Moderatori Posts: 4.929 Joined: 12 August 04 From: Lumea mea |
QUOTE(Sergiu @ 3 Oct 2005, 14:38) Știu omule, însă octavian82 dorea să fie pregătit cât de cât sufletește pentru întâlnirea cu cei de la service. Ceea ce am sugerat eu, se poate face foarte frumos afară în curte sau în fața blocului. Altfel, ca la carte, cu testul clip, evident... |
--------------------
Ceva de plastic
.
.
- BRRC Scuze celor pe care i-am supărat!
Cu noi este Dumnezeu! |
|
octavian82 |
3 Oct 2005, 16:31
Post
#19
|
Membru incepator Group: Members Posts: 39 Joined: 30 September 05 |
Prin cate service-uri am umblat nu ma mai mira nimic...decat poate daca mi-ar rezolva cineva problema.Ok o sa scot mufele de la injectoare.Dar daca scot cate o fisa nu e cam acelasi lucru? Ma gandesc ca ori nu da injectorul benzina sau nu are benzina scanteie sa se aprinda ar fi cam acelasi lucru.O sa incerc si varianta asta si va tin la curent. Oricum problema mea e legata si de temperatura motorului. Cand e motorul rece merge mai bine.
Mai degraba s-ar putea sa fie o problema de alimentare pt ca daca ii sugrum returul merge un pic mai bine. Si sigur nu e presiunea de la pompa de benzina pt ca am pus pompa noua si regulator presiune cu rampa si injectoare noi. Are cineva idee exact ce se intampla dupa ce e benzina suflata de injector si unde ar putea sa fie la mine o problema care sa conduca la fenomenele astea? Daca presupunem ca injectorul sufla benzina optim ce se poate intampla cu ea dupa asta ca sa dea masina rateuri ca si cum ar fi subalimentata? Pistoane, garnitura chiuloasa, supape, scaun supape? |
--------------------
DACIA
DSN Clima
- ph-48-eco
|
|
octavian82 |
4 Oct 2005, 12:47
Post
#20
|
Membru incepator Group: Members Posts: 39 Joined: 30 September 05 |
SAU POATE UN SENZOR CARE NU MERGE? CE SENZOR AR PUTEA SA NENOROCEASCA ASA UN MOTOR?
|
--------------------
DACIA
DSN Clima
- ph-48-eco
|
|
nik1965 |
4 Oct 2005, 13:36
Post
#21
|
Membru autentic Group: Members Posts: 365 Joined: 17 June 05 |
Avind in vedere ca ai schimbat cam tot ce se putea ar mai fi urmatoarele de schimbat/verificat:
-senzor de turatie -calculator injectie -instalatie electrica (mufe conexiune, cablaj motor) -Supape Recomandarea mea este ca senzorul de turatie si calculatorul de injectie sa le verifici prin inlocuire cu unele de pe o masina care merge. Multa bafta. |
--------------------
dacia
logan , duster
2005, 2017
- xx-xx-xxx
|
|
klaus |
4 Oct 2005, 13:48
Post
#22
|
步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti |
Chiar, sa-mi spuneti si mie cum porniti masina cu un UCE injectie de pe o masina si cu UCH-ul de pe alta...
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
nik1965 |
4 Oct 2005, 14:41
Post
#23
|
Membru autentic Group: Members Posts: 365 Joined: 17 June 05 |
Am zis nu am dat cu paru! Nu stiam ca merg mina in mina, nu te contrazic, dar UCE injectie ar fi ca ultima solutie. Am zis unul de pe o masina care merge in ideea ca se transeaza problema: merge -e UCE de vina, nu merge atunci mai trebuie cautat.
|
--------------------
dacia
logan , duster
2005, 2017
- xx-xx-xxx
|
|
miki |
4 Oct 2005, 14:44
Post
#24
|
#Hırsızlargibigeceniniçine Group: Members Posts: 1.046 Joined: 30 July 02 From: Bucuresti |
Aminteste-ti cind ai schimbat bujiile....!
La mine... "intirzierea" reactiei la apasarea pedalei de acceleratie si o oarecare pierdere de putere atunci cind motorul este cald, au aparut odata cu inlocuirea bujiilor la revizia de 30k. Nu mai erau disponibile bujii cu EXACT acelasi cod ca cele cu care a venit masina! Ca principiu exista bujii mai "calde" si mai "reci"... Adica temperatura de functionare optima este diferita! Daca nu sint potrivite apar fenomenele de mai sus! Acuma nu stiu daca si "rateurile" sint de aici...! PS! Zici ca ai 85K... o problema ar mai putea fi ( dar mici sanse) CATALIZATORUL! Durata medie de viata este cam de 100K! |
--------------------
Renault
Sedan 1.6 16V / Megane IV 1.33 TCE
2004 / 2019
- XX-B-XXX #Hırsızlargibigeceniniçine
Funken Kurbelwelle Uzun Araç! Değer Așılırsa |
|
nik1965 |
4 Oct 2005, 20:13
Post
#25
|
Membru autentic Group: Members Posts: 365 Joined: 17 June 05 |
|
--------------------
dacia
logan , duster
2005, 2017
- xx-xx-xxx
|
|
DAVIDK |
4 Oct 2005, 20:24
Post
#26
|
Membru autentic Group: Members Posts: 264 Joined: 20 July 04 From: Bucuresti |
omu' zice ca ii dispare si apa de racire... asta nu are legatura cu senzori eronati sau calculator defect... mai degraba garnitura de chiulasa, zic eu
|
--------------------
Renault
Symbol
Expression 2010, 1.4 16V Cand cumpar un lucru nou, mai intai il repar si apoi il folosesc.
|
|
octavian82 |
5 Oct 2005, 09:28
Post
#27
|
Membru incepator Group: Members Posts: 39 Joined: 30 September 05 |
Varianta cu bujiile pica pt ca am schimbat foarte multe si de mai multe tipuri si nu a aparut nici un rezultat. Catalizatorul este intradevar dat jos. Senzorul de turatie a fost curatat si toate mufele de asemenea curatate cu spray de contacte.
Mai degraba as fi de acord cu cei care zic ca e problema legata de aprindere sau supape/chiloasa. TOTUSI LA MINE APA DISPARE SI REVINE CU MULT AER DACA DESFAC BUSONUL DE LA VASUL DE EXPANSIUNE.CAM LA O SAPTAMANA SE TERMINA TOATA SI NU MAI ARE CE SA REVINA NICI CAND E MOTORUL INCINS. ASA SE INTAMPLA CAND E GARNITURA DE CHILOASA ARSA? DACA AR FI MULT AER IN INSTALATIA DE RACIRE POT APAREA FENOMENELE ATEA? |
--------------------
DACIA
DSN Clima
- ph-48-eco
|
|
motorsport_2005 |
5 Oct 2005, 09:36
Post
#28
|
Membru autentic Group: Members Posts: 317 Joined: 15 April 05 From: Bucuresti |
pai daca dispare apa, unde se duce? se evapora, ai gasit-o in motor, curge pe undeva?
ce treaba are apa cu aprinderea? daca se amesteca apa cu uleiul e naspa... |
--------------------
dacia
supernova
- CT - 19 - VEV
|
|
octavian82 |
5 Oct 2005, 09:51
Post
#29
|
Membru incepator Group: Members Posts: 39 Joined: 30 September 05 |
Daca o gaseam in motor...spuneam nu tineam secret. Cat despre evaporare nu e cratita pe aragaz sa se evapore.
Pe teava de esapament scoate fum un pic albicios si daca tii mana se simte foarte discret un pic de ulei. Plus ca da niste mici ratreuri abea sesizabile daca asculti la teava (asta pana incepe sa bubuie din toate puterile) S-ar putea sa picure si pe la radiator un pic dar nu cat sa pierd 1-2 litri pe saptamana. |
--------------------
DACIA
DSN Clima
- ph-48-eco
|
|
dizzy |
5 Oct 2005, 09:56
Post
#30
|
Work smart not hard! Group: Members Posts: 4.849 Joined: 11 February 04 |
Mai am o idee:
Fum scoate? E cumva albicios? Ca disparitia apei din borcan impreuna cu aparitia aerului sub presiune poate avea ca motiv ciupirea garniturii de chiulasa. Eu imi pastrez parerea ca e garnitura de chiulasa |
--------------------
Whirpool
ex Dacia Logan
2005
- B zzz SXX Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds. |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 25th September 2024 - 17:06 |