Portbagaj Aerian, pentru Dacia Break
Portbagaj Aerian, pentru Dacia Break
vis-a-vis |
30 Aug 2005, 09:35
Post
#1
|
||
DaciaClubber Group: Members Posts: 7.892 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti |
|
||
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|||
tarzy |
30 Aug 2005, 09:57
Post
#2
|
aroist Group: Members Posts: 1.958 Joined: 12 January 04 From: Bucuresti |
QUOTE(vis-a-vis @ 30 Aug 2005, 09:35) Am vazut pe mai multe dacii break, niste portbagaje aeriene care tin cat tot plafonul, din bari de aluminiu, care pareau destul de solide. Am vazut mai ales pe breakurile de interventie de la R.C.S. (R.D.S.). Aveti idee unde as gasi asa ceva? nu stiu daca este ce-ai vrea tu dar pe piata se gasesc portbagaje aeriene facute de sicomed din aluminiu exista o versiune ptr berlina si alta ceva mai mare ptr break asta toamna cea ptr berlina costa in targ la vitan intre 1,2 - 1.5 milioane, probabil ca cea ptr break este un pic mai scumpa |
--------------------
DACIA / ARO / TICO
L 1,6 / 244 / SX
2005 / 1993 / 1999
- B55MGY Aha
|
|
vis-a-vis |
2 Oct 2005, 16:52
Post
#3
|
DaciaClubber Group: Members Posts: 7.892 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti |
|
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
tarzy |
3 Oct 2005, 10:51
Post
#4
|
aroist Group: Members Posts: 1.958 Joined: 12 January 04 From: Bucuresti |
care poza?
|
--------------------
DACIA / ARO / TICO
L 1,6 / 244 / SX
2005 / 1993 / 1999
- B55MGY Aha
|
|
Dreamer |
3 Oct 2005, 11:33
Post
#5
|
Un visator hoinar ... Group: Members Posts: 1.750 Joined: 23 September 05 From: Brasov |
nu stiu de ce poza zice ... dar in fine ...
portbagaj din ala aerian am si eu pe masina ( il montez cand am nevoie ) ... l-au cumparat ai mei acum catva ani de la rusi ... daca nu cari cu el mai bine nu-l monta ... ca ai un sentiment super nasol sa iti vajaie ceva deasupra capului ... |
--------------------
Ex Renault
Megane 1, 2 si 4
2002 diesel, 2004 si 2017 benzina Libertatea ta se termina acolo unde incep drepturile altora!
|
|
vis-a-vis |
5 Oct 2005, 18:55
Post
#6
|
DaciaClubber Group: Members Posts: 7.892 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti |
Ma scuzati, poza apare doar cand am calculatorul deschis, am avut unele probleme si am fost plecat. Atasez imaginea in postul asta. portbagaj.JPG ( Size: 27.4k )
Number of downloads: 950
|
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
vis-a-vis |
3 Apr 2009, 13:31
Post
#7
|
DaciaClubber Group: Members Posts: 7.892 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti |
Dupa ani si ani am rezolvat mai finut
Am gasit pe net un nene care vinde niste prinderi pentru bare, dar pentru VW Golf II-Jetta si niste portbajage care se prindeau nu tocmai solid, de acestea. Barele nu existau, dar am avut norocul sa se potriveasca la fix cele de Sinterom, de la vechiul portbagaj. Chestia e ca Golful are streasina aia mult mai groasa si a trebuit sa adaptez prinderile la streasina de dacie, prin indoire A rezultat un portbagaj destul de solid care arata cam asa, dar mai vor veni inca doua bare in fata lui, fara portbagaj deasupra. Imi place faptul ca e jos si nici inaltime propriuzisa a lateralului nu e mare. 24n2uz8.jpg 209fvwp.jpg 91ksq1.jpg vdh9nc.jpg zn7dkk.jpg |
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
kobra_bc |
3 Apr 2009, 14:00
Post
#8
|
Membru Group: Members Posts: 145 Joined: 7 April 08 From: perpetuum mobile |
daca tot lai pus ar fi bine sa il muti mai in fata sau pe mijloc ca sa ai o repartizare a maselor mai egala pt ca in pozitia in care lai pus toata greutatea solicita puntea spate si daca mai ai si portbagajul plin masina va sta cu fundul pe asfalt si botul aproape de cer.eu folosesc un portbagaj din asta suplimentar de cativa ani si daca il pun cum lai pus tu cu masina incarcata la max e super naspa, isi schimba mult tinuta de drum, cu toate ca am si arcuri duble pe spate.eu il pun cam la jumatatea masinii dus putin mai in fata, astfel greutatea se repartizeaza si pe puntea fata nu doar pe spate.si in plus daca ai ceva mai voluminos pus deasupra care este un pic mai lung decat spatele masinii nu vei mai putea deschide haionul pana nu dai jos de pe masina.in general e practic dar e destul de nasol la un drum lung cu bagaje voluminoase deasupra.si in plus datorita greutatii de pe plafon se ridica centrul de greutate al masinii si devine instabila pe viraje.eu nu il pun decat in cazuri extreme, in general evit sal folosesc pt ca devine stresant vajaitul care il produce la viteze mai mari.
|
--------------------
dacia
1400 break
1998 stop accidentelor rutiere!nu viteza ucide, oprirea brusca o face!
~Dacia break 1.4 fab95~ ~DRacia break 1.4 fab98~ |
|
vis-a-vis |
3 Apr 2009, 14:15
Post
#9
|
DaciaClubber Group: Members Posts: 7.892 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti |
|
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
kobra_bc |
3 Apr 2009, 14:22
Post
#10
|
Membru Group: Members Posts: 145 Joined: 7 April 08 From: perpetuum mobile |
nu e vb de saci de cartofi dar greutatea se aduna
|
--------------------
dacia
1400 break
1998 stop accidentelor rutiere!nu viteza ucide, oprirea brusca o face!
~Dacia break 1.4 fab95~ ~DRacia break 1.4 fab98~ |
|
vis-a-vis |
3 Apr 2009, 19:50
Post
#11
|
DaciaClubber Group: Members Posts: 7.892 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti |
Ma, nu vreau sa ma dau mare, dar am mers cu ea barca si nu am avut probleme de dinamica.
Daca stau sa-ti calculez rezultanta fortelor, ai sa vezi ca deplasarea mai in fata cu jumatate de metru, e chiar insignifianta asupra comportamentului masinii. Am mers c-o tona de cartofi, cu papuc Aro 10 cu 130 la ora... nu e o lauda, din contra... dar e ca la buggy-urile de la Dakar, unde rotile din fata sunt mai mult de decor. Totul tine si de tehnica |
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
kobra_bc |
3 Apr 2009, 23:24
Post
#12
|
Membru Group: Members Posts: 145 Joined: 7 April 08 From: perpetuum mobile |
eu tiam spus doar ce am observat din propria experinta si mi sa parut o stabilitate mai mare cand e mai in fata dus portbagajul.poate mi sa parut mie dar aici intra in calcul mai multi factori cum ar fi inaltimea bagajului si greutatea lui in primul rand.oricum eu ma feresc sal folosesc pt ca si asa aerodinamica daciei e aproape ca si aerodinamica unei caramizi
|
--------------------
dacia
1400 break
1998 stop accidentelor rutiere!nu viteza ucide, oprirea brusca o face!
~Dacia break 1.4 fab95~ ~DRacia break 1.4 fab98~ |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 23rd September 2024 - 18:09 |