DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Poxipol pt reductie ?, Dati cu parerea

Al Cap0nE
post 21 Oct 2004, 17:07
Post #1


Lex talionis


Group: Members
Posts: 407
Joined: 19 February 04
From: Bucuresti




Am avut surpriza acum putin timp, schimband bujiile, bujia 2 ,la care am facuta reductie, sa iasa cu tot cu aceasta. Am prins o in menghina, am scos bujia, am pus bujia noua, dupa care am insurubat la loc bujia cu reductia insurubata pe ea si am strans si eu cat de tare am putut...Problema este ca nu pot sa mai strang reductia (nu am de unde sa prind) cum trebuie si daca scot bujia iese si reductia. Problema 2 este ca arunca ceva ulei pe acolo, mai ales daca merg mai sportiv.
M-am gandit sa dau cu poxipol pe reductie, dupa care sa o insurubez strans (asa cum este cu bujia in ea) si sa o las o zi intreaga fara sa merg cu masina. Din experientele precedente cu poxipolul, ma gandesc ca ar tine bine dar vreau sa stiu si parerea voastra inainte de a face asta, pt ca nu vreau sa dau o groaza de bani sa fac o noua reductie. multumesc anticipat de raspunsuri.


--------------------
Dacia 1310 84 - KPN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tatabobu
post 21 Oct 2004, 17:28
Post #2


membru


Group: Members
Posts: 4.674
Joined: 14 September 04
From: Bucuresti




Inseamna ca reductia nu a fost foarte bine facuta...trebuie introdusa din interiorul chiuloasei, din cate stiu eu. Cat despre poxipol, eu nu as pune ca nu stiu daca rezista la vibratii si temperatura.


--------------------
DACIA 1300 1995
Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paul_damian
post 21 Oct 2004, 17:49
Post #3


Membru mult


Group: Members
Posts: 644
Joined: 21 April 04
From: Medias, Romania




Pentru conditiile astea probabil se preteaza Bison Metal (adeziv bicomponenta special pentru temperaturi mari). Dar nu sunt prea lamurit de ce ai reductie la bujii?!?


--------------------
Dacia Sandero Stepway, 2021
Ex Dacia Logan KissFM 1.4, 2008
Ex Dacia 1310, 1999
Ex Dacia 1100, 1969
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Al Cap0nE
post 21 Oct 2004, 19:06
Post #4


Lex talionis


Group: Members
Posts: 407
Joined: 19 February 04
From: Bucuresti




Nu am auzit de adezivul de care spui tu. Unde pot gasi ? E mai bun ca poxi ? Am reductie pt ca filetul original sa deteriorat/largi. De aceea sa dat o alta gaura mai mare si ii sa facut filet. In aceasta gaura sa pus reductia, iar in reductie, bujia.


--------------------
Dacia 1310 84 - KPN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AC
post 21 Oct 2004, 20:04
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 569
Joined: 11 March 04
From: Iasi




Nu incerca sa pui poxipol in locul ala!!! La temperatura de acolo se va transforma in scrum in cateva minute, e totusi o rasina!


--------------------
Dacia 1310 TX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Daddy
post 21 Oct 2004, 21:17
Post #6


Membru discret


Group: Members
Posts: 494
Joined: 29 April 04
From: Bacau




In principiu ar trebui sa tina, este rezistent la preiune si temperatura inalta, fapt probat de mine. Intrebarea este alta, CUM DEGRESEZI FOARTE BINE LOCUL RESPECTIV, daca nu e degresat locul lipitura nu are nici o valoare.
Daca ai buzunarele "nervoase" poti cumpara o pasta speciala care blocheaza filetele, este perfect functionala pentru ce te intereseaza pe tine.

This post has been edited by Daddy: 21 Oct 2004, 21:21


--------------------
Dacia 1300 F 1972 - BC-93-MAX
Daciile sunt ca femeile....cat ai bani sa bagi in ele merg bine...cand nu mai ai bani te lasa cand iti este lumea mai draga...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Al Cap0nE
post 21 Oct 2004, 21:32
Post #7


Lex talionis


Group: Members
Posts: 407
Joined: 19 February 04
From: Bucuresti




Pt curatat am o perie micuta de sarma si cu o carpa cred ca as rezolva problema acceptabil. Cred ca o sa fac un test, sa pun niste poxi pe ceva metalic apoi il tin ceva timp intr-o flacara (dupa ce se intareste). Nu cred sa atinga motorul o temperatura mai mare decat o flacara.
Buzunarele mele sunt ceva mai linistite smile.gif dar zi oricum unde si cat ,in legatura cu pasta aceea. Vreau sa o rezolv cat mai repede ca m-am saturat sa sterg motorul de ulei si sa tot completez... sad.gif

This post has been edited by Al Cap0nE: 21 Oct 2004, 21:32


--------------------
Dacia 1310 84 - KPN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Daddy
post 21 Oct 2004, 21:48
Post #8


Membru discret


Group: Members
Posts: 494
Joined: 29 April 04
From: Bacau




Pasta o gasesti la magazinele cu piese de schimb pt. masini straine si nu stiu pretul, difera in functie de magazin si fabricant.
In legatura cu experimentul cu flacar trebuie sa te gandesti ca poxipolul este expus caldurii si nu flacarii deschise, iar cantitatea pe care o pui tu pe "ceva " este mult mai mare si mai expusa decat este intre filete.


--------------------
Dacia 1300 F 1972 - BC-93-MAX
Daciile sunt ca femeile....cat ai bani sa bagi in ele merg bine...cand nu mai ai bani te lasa cand iti este lumea mai draga...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paul_damian
post 21 Oct 2004, 22:36
Post #9


Membru mult


Group: Members
Posts: 644
Joined: 21 April 04
From: Medias, Romania




Imi pare rau, te-am indus in eroare. Produsul de care ziceam, Bison Metal (http://www.bison.net/servlet/ProductServle...d=show&id=10703) nu rezista decat pana la 100 de grade. Prea putin pentru un bloc motor.

Sorry! blush.gif

PS: Imi pare rau, dar nu stiu la ce temperatura ajunge blocul motor in zona bujiilor. Tot Bison are un alt produs special pentru blocarea filetelor (http://www.bison.net/servlet/ProductServle...d=show&id=10730), dar si asta rezista numai pana la 150 de grade. Produsele Bison sunt destul de raspandite la noi, cu siguranta le-ai vazut si tu prin vreun magazin.

This post has been edited by paul_damian: 21 Oct 2004, 22:43


--------------------
Dacia Sandero Stepway, 2021
Ex Dacia Logan KissFM 1.4, 2008
Ex Dacia 1310, 1999
Ex Dacia 1100, 1969
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bodel
post 22 Oct 2004, 02:06
Post #10


rege`n tara orbilor


Group: Members
Posts: 217
Joined: 2 April 04
From: Bucuresti




Incearca cu LECTOLIT, un fel de vopsea cu care se blocheaza suruburile de la volanta eu am cumarat un tub cu aproximativ 80.000


--------------------
dacia 1410 Sport 1989 - B 25 RLR
Low Rider Sport
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 22 Oct 2004, 07:55
Post #11


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Sau un silicon tip Fire sealant, desi nu cred ca se preteaza la o astfel de aplicatie pentru ca se intareste si se face ca un plastic rigid. Dar rezista la temperaturi.
Problema majora acolo este ca trebuie totusi degresat


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tatabobu
post 22 Oct 2004, 08:48
Post #12


membru


Group: Members
Posts: 4.674
Joined: 14 September 04
From: Bucuresti




QUOTE(Al Cap0nE @ 21 Oct 2004, 22:32)
Pt curatat am o perie micuta de sarma si cu o carpa cred ca as rezolva problema acceptabil. Cred ca o sa fac un test, sa pun niste poxi pe ceva metalic apoi il tin ceva timp intr-o flacara (dupa ce se intareste). Nu cred sa atinga motorul o temperatura mai mare decat o flacara.
Buzunarele mele sunt ceva mai linistite smile.gif dar zi oricum unde si cat ,in legatura cu pasta aceea. Vreau sa o rezolv cat mai repede ca m-am saturat sa sterg motorul de ulei si sa tot completez... sad.gif
*




Peria si carpa nu degreseaza. Cat despre reductia respectiva, mai bine mergi la un meserias sa-ti faca una ca lumea, introdusa prin interior. Nici nu-ti va departa scanteia si nici nu vei avea probleme. Parerea mea e ca poti sa incerci cu un lipici, rasina, vopsea etc. dar nu vei avea mai mult decat un rezultat temporar.


--------------------
DACIA 1300 1995
Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 22 Oct 2004, 10:00
Post #13


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




am folosit poxipol in multe aplicatii(la barci motoare) si E VARZZZZZAAA !!!!!mai bine fa alta reductiei !!eu nu stiu exact dak e buna reductia ta dar o chiulasa nuoa e 3bulione asa k vezi si tu care e treaba!!!


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 22 Oct 2004, 10:02
Post #14


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Adevarul este ca, din cate epoxidice am incercat si eu, poxipolul este cel mai slab...


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Al Cap0nE
post 22 Oct 2004, 16:18
Post #15


Lex talionis


Group: Members
Posts: 407
Joined: 19 February 04
From: Bucuresti




Ok, va multumesc de ajutor...ramane sa ma hotarasc ce fac...oricum, ceva cu cat mai putini bani din pacate..


--------------------
Dacia 1310 84 - KPN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 22 Oct 2004, 18:31
Post #16


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




Incearca sa majorezi gaura din chiulasa si sa o bucsezi. Faci filetul bucsei pe invers, astfel incit in momentul in care desfaci bujia sa nu se desurubeze si bucsa. Oricum, trebuie sa dai chelioasa jos si sa faci operatiunea la un meserias!


--------------------
Gillette De unica folosinta 2011 - B 999 NAM
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AC
post 22 Oct 2004, 19:36
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 569
Joined: 11 March 04
From: Iasi




QUOTE
Daddy  21 Oct 2004, 22:17
In principiu ar trebui sa tina, este rezistent la preiune si temperatura inalta, fapt probat de mine.

Te-as ruga sa nu mai induci cetatenii in eroare dry.gif . Asa cum am spus, aceasta rasina se face scrum la temperatura din zona bujiilor (>200 grade C). Si nu as spune ceva gratuit. Chestia este probata.


--------------------
Dacia 1310 TX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Al Cap0nE
post 23 Oct 2004, 11:15
Post #18


Lex talionis


Group: Members
Posts: 407
Joined: 19 February 04
From: Bucuresti




QUOTE(Marty @ 22 Oct 2004, 18:31)
Incearca sa majorezi gaura din chiulasa si sa o bucsezi. Faci filetul bucsei pe invers, astfel incit in momentul in care desfaci bujia sa nu se desurubeze si bucsa. Oricum, trebuie sa dai chelioasa jos si sa faci operatiunea la un meserias!
*



Si atunci se desurubeaza cand strang bujia laugh.gif Oricum asta inseamna bani si timp, 'rar ei ai naibii de bani... wacko.gif ,vedeami-as chelioasa cu par rolleyes.gif
Am nevoie de o solutie temporara care sa ma tina macar pana dupa anul nou...ca dupa aia dau masina cool.gif


--------------------
Dacia 1310 84 - KPN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
OCEBE
post 25 Oct 2004, 08:34
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.324
Joined: 30 January 04
From: galati




asperizeaza filetul reductiei trecand usor, perpendicular pe spire, o panza de fierastrau; lipeste pe reductie (pe suprafata de contact cu garnitura bujiei) cu o rasina sau cu cositor un fel de maner care sa te ajute la insurubarea reductiei pe chiulasa; pe filetul reductiei, spre capatul dinspre exteriorul chiulasei pune cateva spire de banda teflon; infileteaza reductia cu ajutorul manerului; elimina manerul si, cu o piatra abraziva cilindrica tip "oala" (prinsa si antrenata de o masina de gaurit de mana), avand diametrul putin mai mare decat diametrul garniturii bujiei, refa suprafata de etansare.

P.S. treaba cu banda teflon am incercat-o (ca un provizorat) pe filetul unei bujii pana sa bucsez chiulasa si a tinut.


This post has been edited by OCEBE: 25 Oct 2004, 08:42


--------------------
dacia 1300
Am avut o DACIA 1300
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CiprianPJM
post 18 Nov 2004, 01:32
Post #20


Membru Avertizat


Group: Members
Posts: 197
Joined: 17 October 04
From: Bucuresti




Nu e musai sa faci mânere, poti sa iei un surub cu acelasi pas si diametru ca al bujiei, sa bagi o contrapiulita pe el, sa strangi reductia cu scula respectiva. Ca sa scoti "presa" de care spuneam, pur si simplu slabesti contrapiulita si o dessurubezi. Ideea mi-a venit pe moment, gaditi-va si voi daca ar functiona. wub.gif Nu ma arunc sa dau sfaturi neavizate.

Ca sa lipesti ceva cu cositor pe o piesa asa de mare iti trebuie ditamai ciocanul de lipit si e mai greu.


--------------------
Opel Omega 2.0i 1997 - B 33 EZW
Zic si io, nu dau cu paru!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mewtwo
post 18 Nov 2004, 09:32
Post #21


LA LA LA TRA LA LA


Group: Members
Posts: 129
Joined: 21 April 04
From: Bucuresti




Si eu am avut o problema similara (la mine la fel se stricase filetul la chiulasa si imi scuipa bujia afara) S-a rezolvat la un meserias cam in 30 de minute, fara sa dea jos ceva . Omul avea niste scule speciale (ma rog are acasa strung, burghie, filiere etc), a suflat in cilindru cat a putut de bine si i-am dat cheie ! La 5-6 luni dupa asta am dat jos baia de ulei....erau ceva reziduuri de aluminiu de la chiulasa...sper sa nu fi afectat nimic . In concluzie, trebuie neaparat sa faci o reductie calumea ! Doar asta te va scapa de griji !


--------------------
DACIA LOGAN Laureate
....regimul HAMBURGHEZO-MOSIERESC.....
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Al Cap0nE
post 18 Nov 2004, 09:39
Post #22


Lex talionis


Group: Members
Posts: 407
Joined: 19 February 04
From: Bucuresti




si de unde il iau si eu pe mecanicul asta minune ? si cam cat ma costa ? Momentan am rezolvat-o cu o pasta speciala pt blocat fileturi, dar nu stiu cat o sa ma tina.


--------------------
Dacia 1310 84 - KPN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mewtwo
post 18 Nov 2004, 10:25
Post #23


LA LA LA TRA LA LA


Group: Members
Posts: 129
Joined: 21 April 04
From: Bucuresti




QUOTE(Al Cap0nE @ 18 Nov 2004, 11:39)
si de unde il iau si eu pe mecanicul asta minune ? si cam cat ma costa ? Momentan am rezolvat-o cu o pasta speciala pt blocat fileturi, dar nu stiu cat o sa ma tina.
*



Ca de obicei, raspunsul nu e ceea ce asteptai : este de undeva de prin Buzau, l-am gasit la parintii mei ; L-am gasit acolo intamplator (ceasu' rau) ...eu aveam problema deja si incercasem sa intepenesc bujia cu niste table...a mers de la Bucuresti pana acolo...unde la destinatie a pocnit groaznic si a aruncat bujia...era de Pasti, chiar in seara de sambata...omul m-a primit si in 30 de minute..GATA ! Mi-a cerut 150.000 cu totul (si bucsa aia facuta la strung) . In principiu ar trebui sa dai macar de 2-3 mesteri si prin Bucuresti...Ca scule n-ar trebui sa aiba ceva spectaculos zic eu, intreaba totusi pe la Socului, este acolo un Petrom si langa el mai in fata (de fapt dupa el) este un service auto, iar in aceeasi curte este un atelier de reconditionat planetare ; incearca si acolo !

Bafta multa !

This post has been edited by mewtwo: 18 Nov 2004, 10:35


--------------------
DACIA LOGAN Laureate
....regimul HAMBURGHEZO-MOSIERESC.....
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 18 Nov 2004, 10:48
Post #24


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




DE REGULA MESERIASII cind pun reductia o fac putin mai subtire la capatul de la care se incepe filetarea; dupa ce o string bine, cu ajutorul unui ciocan si a unei bile potrivite se "umfla" putin reductia incit sa nu se defileteze. EVIDENT, se sprijina REDUCTIA la capatul celalalt pe un suport, incit fortele sa nu actioneze pe chiulasa ci pe reductie.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
emircea
post 26 Nov 2004, 17:18
Post #25


membru cu Te-FiSI


Group: Members
Posts: 756
Joined: 14 June 04
From: Timisoara




Cea mai buna chestie este reductia de pe interior.

Preferabil din acelasi material ca si chiulasa, sa aiba acelasi coeficient termic de dilatare cand motorul a ajuns la temperatura de regim.

Orice altceva risti sa fie spart datorita coef. diferiti de dilatare cu temperatura+presiunea din cilindru.

Banda de teflon, ca solutie imediata, ar fi ok, dar nu stiu cat rezista in timp si nu e profi. Personal n-as folosi-o.

Fiind topic destul de vechi, cum ai rezolvat-o pana la urma?


--------------------
Dacia 1300, 1981; Opel Manta B, 1977;Octy 1.8T, 2009; 1981 / 1977 / 2009 - MH / TM / B
Daca nu poti sa-i lamuresti, zapaceste-i! (Murphy)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Al Cap0nE
post 27 Nov 2004, 12:09
Post #26


Lex talionis


Group: Members
Posts: 407
Joined: 19 February 04
From: Bucuresti




Am gasit in comert un adeziv pentru blocat fileturi (70 mii). Nici nu ma asteptam sa dea rezultate asa bune. Am aplicat si pe bujie putin si pe filetul reductiei, am lasat cam 30 de minute si de atunci (mai mult de o luna) nici picatura de ulei nu mai scapa pe acolo !


--------------------
Dacia 1310 84 - KPN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bodel
post 27 Nov 2004, 12:17
Post #27


rege`n tara orbilor


Group: Members
Posts: 217
Joined: 2 April 04
From: Bucuresti




Vopseaua despre care zici tu este exact ce ti-am zis eu Lectoit:D


--------------------
dacia 1410 Sport 1989 - B 25 RLR
Low Rider Sport
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 15th May 2025 - 08:40
Forum Renault