Poxipol pt reductie ?, Dati cu parerea
![]() ![]() ![]() |
Poxipol pt reductie ?, Dati cu parerea
Al Cap0nE |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Lex talionis Group: Members Posts: 407 Joined: 19 February 04 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310
84
- KPN
|
|||
tatabobu |
![]()
Post
#2
|
![]() membru Group: Members Posts: 4.674 Joined: 14 September 04 From: Bucuresti ![]() |
Inseamna ca reductia nu a fost foarte bine facuta...trebuie introdusa din interiorul chiuloasei, din cate stiu eu. Cat despre poxipol, eu nu as pune ca nu stiu daca rezista la vibratii si temperatura.
|
--------------------
DACIA
1300
1995 Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
|
|
paul_damian |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru mult Group: Members Posts: 644 Joined: 21 April 04 From: Medias, Romania ![]() |
Pentru conditiile astea probabil se preteaza Bison Metal (adeziv bicomponenta special pentru temperaturi mari). Dar nu sunt prea lamurit de ce ai reductie la bujii?!?
|
--------------------
Dacia
Sandero
Stepway, 2021 Ex Dacia Logan KissFM 1.4, 2008
Ex Dacia 1310, 1999 Ex Dacia 1100, 1969 |
|
Al Cap0nE |
![]()
Post
#4
|
![]() Lex talionis Group: Members Posts: 407 Joined: 19 February 04 From: Bucuresti ![]() |
Nu am auzit de adezivul de care spui tu. Unde pot gasi ? E mai bun ca poxi ? Am reductie pt ca filetul original sa deteriorat/largi. De aceea sa dat o alta gaura mai mare si ii sa facut filet. In aceasta gaura sa pus reductia, iar in reductie, bujia.
|
--------------------
Dacia
1310
84
- KPN
|
|
AC |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 569 Joined: 11 March 04 From: Iasi ![]() |
Nu incerca sa pui poxipol in locul ala!!! La temperatura de acolo se va transforma in scrum in cateva minute, e totusi o rasina!
|
--------------------
Dacia
1310 TX
|
|
Daddy |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru discret Group: Members Posts: 494 Joined: 29 April 04 From: Bacau ![]() |
In principiu ar trebui sa tina, este rezistent la preiune si temperatura inalta, fapt probat de mine. Intrebarea este alta, CUM DEGRESEZI FOARTE BINE LOCUL RESPECTIV, daca nu e degresat locul lipitura nu are nici o valoare.
Daca ai buzunarele "nervoase" poti cumpara o pasta speciala care blocheaza filetele, este perfect functionala pentru ce te intereseaza pe tine. This post has been edited by Daddy: 21 Oct 2004, 21:21 |
--------------------
Dacia
1300 F
1972
- BC-93-MAX Daciile sunt ca femeile....cat ai bani sa bagi in ele merg bine...cand nu mai ai bani te lasa cand iti este lumea mai draga...
|
|
Al Cap0nE |
![]()
Post
#7
|
![]() Lex talionis Group: Members Posts: 407 Joined: 19 February 04 From: Bucuresti ![]() |
Pt curatat am o perie micuta de sarma si cu o carpa cred ca as rezolva problema acceptabil. Cred ca o sa fac un test, sa pun niste poxi pe ceva metalic apoi il tin ceva timp intr-o flacara (dupa ce se intareste). Nu cred sa atinga motorul o temperatura mai mare decat o flacara.
Buzunarele mele sunt ceva mai linistite ![]() ![]() This post has been edited by Al Cap0nE: 21 Oct 2004, 21:32 |
--------------------
Dacia
1310
84
- KPN
|
|
Daddy |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru discret Group: Members Posts: 494 Joined: 29 April 04 From: Bacau ![]() |
Pasta o gasesti la magazinele cu piese de schimb pt. masini straine si nu stiu pretul, difera in functie de magazin si fabricant.
In legatura cu experimentul cu flacar trebuie sa te gandesti ca poxipolul este expus caldurii si nu flacarii deschise, iar cantitatea pe care o pui tu pe "ceva " este mult mai mare si mai expusa decat este intre filete. |
--------------------
Dacia
1300 F
1972
- BC-93-MAX Daciile sunt ca femeile....cat ai bani sa bagi in ele merg bine...cand nu mai ai bani te lasa cand iti este lumea mai draga...
|
|
paul_damian |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru mult Group: Members Posts: 644 Joined: 21 April 04 From: Medias, Romania ![]() |
Imi pare rau, te-am indus in eroare. Produsul de care ziceam, Bison Metal (http://www.bison.net/servlet/ProductServle...d=show&id=10703) nu rezista decat pana la 100 de grade. Prea putin pentru un bloc motor.
Sorry! ![]() PS: Imi pare rau, dar nu stiu la ce temperatura ajunge blocul motor in zona bujiilor. Tot Bison are un alt produs special pentru blocarea filetelor (http://www.bison.net/servlet/ProductServle...d=show&id=10730), dar si asta rezista numai pana la 150 de grade. Produsele Bison sunt destul de raspandite la noi, cu siguranta le-ai vazut si tu prin vreun magazin. This post has been edited by paul_damian: 21 Oct 2004, 22:43 |
--------------------
Dacia
Sandero
Stepway, 2021 Ex Dacia Logan KissFM 1.4, 2008
Ex Dacia 1310, 1999 Ex Dacia 1100, 1969 |
|
bodel |
![]()
Post
#10
|
![]() rege`n tara orbilor Group: Members Posts: 217 Joined: 2 April 04 From: Bucuresti ![]() |
Incearca cu LECTOLIT, un fel de vopsea cu care se blocheaza suruburile de la volanta eu am cumarat un tub cu aproximativ 80.000
|
--------------------
dacia
1410 Sport
1989
- B 25 RLR Low Rider Sport
|
|
klaus |
![]()
Post
#11
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Sau un silicon tip Fire sealant, desi nu cred ca se preteaza la o astfel de aplicatie pentru ca se intareste si se face ca un plastic rigid. Dar rezista la temperaturi.
Problema majora acolo este ca trebuie totusi degresat |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
tatabobu |
![]()
Post
#12
|
![]() membru Group: Members Posts: 4.674 Joined: 14 September 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Al Cap0nE @ 21 Oct 2004, 22:32) Pt curatat am o perie micuta de sarma si cu o carpa cred ca as rezolva problema acceptabil. Cred ca o sa fac un test, sa pun niste poxi pe ceva metalic apoi il tin ceva timp intr-o flacara (dupa ce se intareste). Nu cred sa atinga motorul o temperatura mai mare decat o flacara. Buzunarele mele sunt ceva mai linistite ![]() ![]() Peria si carpa nu degreseaza. Cat despre reductia respectiva, mai bine mergi la un meserias sa-ti faca una ca lumea, introdusa prin interior. Nici nu-ti va departa scanteia si nici nu vei avea probleme. Parerea mea e ca poti sa incerci cu un lipici, rasina, vopsea etc. dar nu vei avea mai mult decat un rezultat temporar. |
--------------------
DACIA
1300
1995 Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#13
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
am folosit poxipol in multe aplicatii(la barci motoare) si E VARZZZZZAAA !!!!!mai bine fa alta reductiei !!eu nu stiu exact dak e buna reductia ta dar o chiulasa nuoa e 3bulione asa k vezi si tu care e treaba!!!
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
klaus |
![]()
Post
#14
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Adevarul este ca, din cate epoxidice am incercat si eu, poxipolul este cel mai slab...
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
Al Cap0nE |
![]()
Post
#15
|
![]() Lex talionis Group: Members Posts: 407 Joined: 19 February 04 From: Bucuresti ![]() |
Ok, va multumesc de ajutor...ramane sa ma hotarasc ce fac...oricum, ceva cu cat mai putini bani din pacate..
|
--------------------
Dacia
1310
84
- KPN
|
|
Marty |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu ![]() |
Incearca sa majorezi gaura din chiulasa si sa o bucsezi. Faci filetul bucsei pe invers, astfel incit in momentul in care desfaci bujia sa nu se desurubeze si bucsa. Oricum, trebuie sa dai chelioasa jos si sa faci operatiunea la un meserias!
|
--------------------
Gillette
De unica folosinta
2011
- B 999 NAM Mindru absolvent de grup scolar.
|
|
AC |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 569 Joined: 11 March 04 From: Iasi ![]() |
QUOTE Daddy 21 Oct 2004, 22:17 In principiu ar trebui sa tina, este rezistent la preiune si temperatura inalta, fapt probat de mine. Te-as ruga sa nu mai induci cetatenii in eroare ![]() |
--------------------
Dacia
1310 TX
|
|
Al Cap0nE |
![]()
Post
#18
|
![]() Lex talionis Group: Members Posts: 407 Joined: 19 February 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Marty @ 22 Oct 2004, 18:31) Incearca sa majorezi gaura din chiulasa si sa o bucsezi. Faci filetul bucsei pe invers, astfel incit in momentul in care desfaci bujia sa nu se desurubeze si bucsa. Oricum, trebuie sa dai chelioasa jos si sa faci operatiunea la un meserias! Si atunci se desurubeaza cand strang bujia ![]() ![]() ![]() Am nevoie de o solutie temporara care sa ma tina macar pana dupa anul nou...ca dupa aia dau masina ![]() |
--------------------
Dacia
1310
84
- KPN
|
|
OCEBE |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.324 Joined: 30 January 04 From: galati ![]() |
asperizeaza filetul reductiei trecand usor, perpendicular pe spire, o panza de fierastrau; lipeste pe reductie (pe suprafata de contact cu garnitura bujiei) cu o rasina sau cu cositor un fel de maner care sa te ajute la insurubarea reductiei pe chiulasa; pe filetul reductiei, spre capatul dinspre exteriorul chiulasei pune cateva spire de banda teflon; infileteaza reductia cu ajutorul manerului; elimina manerul si, cu o piatra abraziva cilindrica tip "oala" (prinsa si antrenata de o masina de gaurit de mana), avand diametrul putin mai mare decat diametrul garniturii bujiei, refa suprafata de etansare.
P.S. treaba cu banda teflon am incercat-o (ca un provizorat) pe filetul unei bujii pana sa bucsez chiulasa si a tinut. This post has been edited by OCEBE: 25 Oct 2004, 08:42 |
--------------------
dacia
1300 Am avut o DACIA 1300
|
|
CiprianPJM |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru Avertizat Group: Members Posts: 197 Joined: 17 October 04 From: Bucuresti ![]() |
Nu e musai sa faci mânere, poti sa iei un surub cu acelasi pas si diametru ca al bujiei, sa bagi o contrapiulita pe el, sa strangi reductia cu scula respectiva. Ca sa scoti "presa" de care spuneam, pur si simplu slabesti contrapiulita si o dessurubezi. Ideea mi-a venit pe moment, gaditi-va si voi daca ar functiona.
![]() Ca sa lipesti ceva cu cositor pe o piesa asa de mare iti trebuie ditamai ciocanul de lipit si e mai greu. |
--------------------
Opel
Omega 2.0i
1997
- B 33 EZW Zic si io, nu dau cu paru!
|
|
mewtwo |
![]()
Post
#21
|
![]() LA LA LA TRA LA LA Group: Members Posts: 129 Joined: 21 April 04 From: Bucuresti ![]() |
Si eu am avut o problema similara (la mine la fel se stricase filetul la chiulasa si imi scuipa bujia afara) S-a rezolvat la un meserias cam in 30 de minute, fara sa dea jos ceva . Omul avea niste scule speciale (ma rog are acasa strung, burghie, filiere etc), a suflat in cilindru cat a putut de bine si i-am dat cheie ! La 5-6 luni dupa asta am dat jos baia de ulei....erau ceva reziduuri de aluminiu de la chiulasa...sper sa nu fi afectat nimic . In concluzie, trebuie neaparat sa faci o reductie calumea ! Doar asta te va scapa de griji !
|
--------------------
DACIA
LOGAN Laureate ....regimul HAMBURGHEZO-MOSIERESC.....
|
|
Al Cap0nE |
![]()
Post
#22
|
![]() Lex talionis Group: Members Posts: 407 Joined: 19 February 04 From: Bucuresti ![]() |
si de unde il iau si eu pe mecanicul asta minune ? si cam cat ma costa ? Momentan am rezolvat-o cu o pasta speciala pt blocat fileturi, dar nu stiu cat o sa ma tina.
|
--------------------
Dacia
1310
84
- KPN
|
|
mewtwo |
![]()
Post
#23
|
![]() LA LA LA TRA LA LA Group: Members Posts: 129 Joined: 21 April 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Al Cap0nE @ 18 Nov 2004, 11:39) si de unde il iau si eu pe mecanicul asta minune ? si cam cat ma costa ? Momentan am rezolvat-o cu o pasta speciala pt blocat fileturi, dar nu stiu cat o sa ma tina. Ca de obicei, raspunsul nu e ceea ce asteptai : este de undeva de prin Buzau, l-am gasit la parintii mei ; L-am gasit acolo intamplator (ceasu' rau) ...eu aveam problema deja si incercasem sa intepenesc bujia cu niste table...a mers de la Bucuresti pana acolo...unde la destinatie a pocnit groaznic si a aruncat bujia...era de Pasti, chiar in seara de sambata...omul m-a primit si in 30 de minute..GATA ! Mi-a cerut 150.000 cu totul (si bucsa aia facuta la strung) . In principiu ar trebui sa dai macar de 2-3 mesteri si prin Bucuresti...Ca scule n-ar trebui sa aiba ceva spectaculos zic eu, intreaba totusi pe la Socului, este acolo un Petrom si langa el mai in fata (de fapt dupa el) este un service auto, iar in aceeasi curte este un atelier de reconditionat planetare ; incearca si acolo ! Bafta multa ! This post has been edited by mewtwo: 18 Nov 2004, 10:35 |
--------------------
DACIA
LOGAN Laureate ....regimul HAMBURGHEZO-MOSIERESC.....
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#24
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
DE REGULA MESERIASII cind pun reductia o fac putin mai subtire la capatul de la care se incepe filetarea; dupa ce o string bine, cu ajutorul unui ciocan si a unei bile potrivite se "umfla" putin reductia incit sa nu se defileteze. EVIDENT, se sprijina REDUCTIA la capatul celalalt pe un suport, incit fortele sa nu actioneze pe chiulasa ci pe reductie.
|
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
emircea |
![]()
Post
#25
|
![]() membru cu Te-FiSI Group: Members Posts: 756 Joined: 14 June 04 From: Timisoara ![]() |
Cea mai buna chestie este reductia de pe interior.
Preferabil din acelasi material ca si chiulasa, sa aiba acelasi coeficient termic de dilatare cand motorul a ajuns la temperatura de regim. Orice altceva risti sa fie spart datorita coef. diferiti de dilatare cu temperatura+presiunea din cilindru. Banda de teflon, ca solutie imediata, ar fi ok, dar nu stiu cat rezista in timp si nu e profi. Personal n-as folosi-o. Fiind topic destul de vechi, cum ai rezolvat-o pana la urma? |
--------------------
Dacia 1300, 1981;
Opel Manta B, 1977;Octy 1.8T, 2009;
1981 / 1977 / 2009
- MH / TM / B Daca nu poti sa-i lamuresti, zapaceste-i! (Murphy)
|
|
Al Cap0nE |
![]()
Post
#26
|
![]() Lex talionis Group: Members Posts: 407 Joined: 19 February 04 From: Bucuresti ![]() |
Am gasit in comert un adeziv pentru blocat fileturi (70 mii). Nici nu ma asteptam sa dea rezultate asa bune. Am aplicat si pe bujie putin si pe filetul reductiei, am lasat cam 30 de minute si de atunci (mai mult de o luna) nici picatura de ulei nu mai scapa pe acolo !
|
--------------------
Dacia
1310
84
- KPN
|
|
bodel |
![]()
Post
#27
|
![]() rege`n tara orbilor Group: Members Posts: 217 Joined: 2 April 04 From: Bucuresti ![]() |
Vopseaua despre care zici tu este exact ce ti-am zis eu Lectoit:D
|
--------------------
dacia
1410 Sport
1989
- B 25 RLR Low Rider Sport
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 08:40 |